Ik zelf dacht er meer aan dat Lobasca zou gaan hijgen met die zwoele radiostem van haar....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, hoi......dus jij bent een hijger, foei Roevka.
Ik kan elders wel betere muziek horen hoor. Beetje teleurstellend vanavond.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:25 schreef Kaat38 het volgende:
Yesssssssssssssssssssssss! Rising Flow is in the air! even linkie http://www.risingflowradio.nl/
en dan duvel je media player of zo aan en bel, mail en doe!![]()
Is niks aan.Wij willen alleen maar kooi nieuws en oud miljonairs in de uitzending.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:25 schreef Kaat38 het volgende:
Yesssssssssssssssssssssss! Rising Flow is in the air! even linkie http://www.risingflowradio.nl/
en dan duvel je media player of zo aan en bel, mail en doe!![]()
Niks EK.Dat is er al zat op tv hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
Oh, ze gaan over het EK 'discussieren'. Uit die handel.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoorde dat Tommy was gevraagd voor de kooi 2.Heb ik meteen weer een nieuwe favoriet
En nu live bij DJ Noek in de studio... Desii die al een bericht achter heeft gelaten op het fotopieltopic.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:24 schreef noekje het volgende:
[..]
*blaast in microfoon* Test 123.
Wil Desii zich even melden in mijn pm box met haar adresgegevens.
Mijn conditie dus, 1,5 jr DGK heeft me geslooptquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:21 schreef Ziet het volgende:
[..]
zegt dat iets over de teckel of over jouw conditie?
Jemig ben je nog niet afgekicktquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is niks aan.Wij willen alleen maar kooi nieuws en oud miljonairs in de uitzending.
Zwoel?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zelf dacht er meer aan dat Lobasca zou gaan hijgen met die zwoele radiostem van haar....
Si senorita! Perro..... wat is "een fm"?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Gert, regel eens een fm want het moet er nu toch een keer uit.
Zullen we dat nog eens beoordelen dan?quote:
Las ik op now live.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:29 schreef Ziet het volgende:
[..]
wat????
mijn favoriet ook!!!
(ITommy!)
waar heb je dat gehoord?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
Oh, ze gaan over het EK 'discussieren'. Uit die handel.
Nee we zijn nog niet afgekickt en hier hebben we niks aan.We willen de beerput open,smeuige details en roddels.er zou een hoop los komen na de kooi,maar dat valt erg tegen..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig ben je nog niet afgekickt![]()
ff kopietje:
Halloowww,
Rozema die zit te dineren omdat z'n moeder jarig is, daarom neem ik, Joris Peeters, de belangrijke taak op me om zijn show over te nemen!
Verzoekjes zijn welkom via de bekende wegen, bellen kan om aangegeven momenten ook, verder een hoop gein en ongein op de manier zoals je gewend.
mail; joris@risingflowradio.nl
request; www.risingflowradio.nl/request.php
studio msn; studio@risingflowradio.nl
sms: begin je bericht met rfr [spatie] je bericht naar 3663
telefoon; 050-8550507
Dat lijkt me wel even genoeg [/spatie]
Wat. Ooohhh, jij denkt weer aan kleren uittrekken. Ja hoor, het zal ook niet he?quote:
quote:
Ik volgede de COS wel... maar wist gewoon geen enkel antwoord....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:41 schreef Desii het volgende:
[..]
hey.... waar ben jij geweest...... was al bang dat het afkicken gelukt was
en streams afkicken das nog wel te doen, maar cos-afkicken is best heftig
Ja, wat jij zegt, veel details en lekker smeuigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee we zijn nog niet afgekickt en hier hebben we niks aan.We willen de beerput open,smeuige details en roddels.er zou een hoop los komen na de kooi,maar dat valt erg tegen..
Dat loopt wel door hoor, komt helemaal goedquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee we zijn nog niet afgekickt en hier hebben we niks aan.We willen de beerput open,smeuige details en roddels.er zou een hoop los komen na de kooi,maar dat valt erg tegen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |