Ook niet. Tipje: Murray's.quote:
Zooooo... Disana heeft toen heel uitbundig haar best gedaan om de boel zo plastisch mogelijk te verslaanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook gehad dan? Een ruk-cursus?
Zeg dat wel, hij blijft maar afgeven op Huub, stumpert.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:14 schreef Desii het volgende:
Mr. D..... wat ben jij een eikel van een vent.... bah
Liever een eikel van een vent dan over de rug van een ander radiostation zieltjes te gaan winnen en er dan zelf beter van willen worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:14 schreef Desii het volgende:
Mr. D..... wat ben jij een eikel van een vent.... bah
Yep, doorgeschoten ui, hahahaha, sorry, moest even mijn mening kwijt en ik lig dubbel !quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg dat wel, hij blijft maar afgeven op Huub, stumpert.
Kaat, je bent geweldig......![]()
![]()
Ja, ik zag daarnet op die foto van Disana een levensgroot lid met zeepsop erop geloof ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zooooo... Disana heeft toen heel uitbundig haar best gedaan om de boel zo plastisch mogelijk te verslaan
Heb je het gesprek opgenomen? Ik heb ook wel zin om iemand voor eikel uit te schelden .quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liever een eikel van een vent dan over de rug van een ander radiostation zieltjes te gaan winnen en er dan zelf beter van willen worden.
Heb je die nodig dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ik zag daarnet op die foto van Disana een levensgroot lid met zeepsop erop geloof ik.
Dat ik nu net deze cursus gemist heb
jij kikt zelf op het feit dat je contact met Jaap hebt.... uit eerste hand heb ik vernomen, dat Jaap nix gaat doen met die kikkerbek (terwijl ik nergens op NL heb gelezen, dat Huub zoiets impliceert)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liever een eikel van een vent dan over de rug van een ander radiostation zieltjes te gaan winnen en er dan zelf beter van willen worden.
Verder alles goed, ach ja joh, je bent een beetje doorgeschoten in je japio fanatisme dus kan je verwachten dat mensen die daar een beetje moe van worden een tegenwoord hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Juistum, hoe Blurk nou bij Mike komt? En dan ook nog 3 keer het antwoord veranderen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:24 schreef Lobasca het volgende:
nix natuurlijk!Laat die perensap nou es staan!
![]()
Wat een leuke jongens vind ik het tochquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juistum, hoe Blurk nou bij Mike komt?![]()
Geen vraag, zomaar een favo cap van mij.![]()
[ afbeelding ]
heb je ook eeninkje naar zijn Hyves?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
FF wat anders, dit berichtje staat op de hyves van Mikey. Het is een kroeg in Hilversum, prima plek voor Mikey .![]()
Zou hij dronken geweest zijn toen hij dit schreef?
[..]
Ik zie zo op het eerste gezicht weinig spelfouten dus Brian is het niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
Nou vooruit, nog maar een vraag. Wie heeft dit geschreven en wat moet het voorstellen?
[ afbeelding ]
goeie grutten... was datquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
Nou vooruit, nog maar een vraag. Wie heeft dit geschreven en wat moet het voorstellen?
[ afbeelding ]
Nadia?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Was dat bij haar thuiskomst.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij het voorstukje van wat er morgen in de laatste reguliere stond er een vrouw achter Amanda wat bijna haar moeder wel moet zijn.
Leek ook heel veel op foto's van topics waar gespeculeerd werd over haar moeder.
Ik maak vanavond wel ff een cap, ik was te laat met PCTV aan te zetten.
Kunnen we daar lekker over gaan speculeren.
Ik herinner me dat niet-bestaande woord 'fienin'. Volgens mij was het Luc.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda? Kan het me eigenlijk niet voorstellen maar goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk.![]()
http://mikedgk.hyves.nl/
Tot nu toe zijn de antwoorden allemaal fout.
nouw, mijn naam vliegt continue rond ik zou zeggen babbel ff lekker meequote:
dank jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk.![]()
http://mikedgk.hyves.nl/
Tot nu toe zijn de antwoorden allemaal fout.
Yep, helemaal goed. Dat je dat nog weet zeg.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:42 schreef Disana het volgende:
Ik herinner me dat niet-bestaande woord 'fienin'. Volgens mij was het Luc.
Ik hoor het maar dacht dat jij ging bellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:43 schreef Kaat38 het volgende:
nouw, mijn naam vliegt continue rond ik zou zeggen babbel ff lekker mee
wie durft de telefoon te pakken:kom op, gooi je haar los en bel!
Aha, dus toch. Ik geloof dat Brian en Luc toen naast mekaar op de bank in de chill teksten zaten te schrijven. Het komt gewoon door dat rare woord; wat is het ook een nepperd van een rapperd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, helemaal goed. Dat je dat nog weet zeg.
Nee, ik zit in de gunstige positie dat ik dat al 3 keer gedaan hebquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor het maar dacht dat jij ging bellen.
Ja, dat dus!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:42 schreef Disana het volgende:
Ik herinner me dat niet-bestaande woord 'fienin'. Volgens mij was het Luc.
Dat was mij toen ook een compleet raadsel. Het dichtst bij komt to feign, doen alsof.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat dus!
En ook nu vraag ik me af wat dubbel L () daar nu eigenlijk mee bedoelde.
En noek: die 'Het is bashen, hoor', reacties waren inderdaad altijd geweldig!
Was familie van Brian,want Amanda is niet echt overtuigend blij als ze die vrouw ziet.Anders was ze haar toch wel om de nek gevlogen enzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Helemaal op het eind, bij "Morgen in de Gouden Kooi" , waar ze inderdaad al thuis waren.
Dat staat volgens mij niet in LL's rijmwoordenboek, maar het zou sort of kunnen passen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:53 schreef Disana het volgende:
Dat was mij toen ook een compleet raadsel. Het dichtst bij komt to feign, doen alsof.
dat is slechts bokita,daar hoef je niet van te schrikken hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
Jemig, kom in mijn Photobucket plotseling dit tegen. Ik schrik daar nog steeds van.
Is wat klein maar toch.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |