Ook niet. Tipje: Murray's.quote:
Zooooo... Disana heeft toen heel uitbundig haar best gedaan om de boel zo plastisch mogelijk te verslaanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook gehad dan? Een ruk-cursus?
Zeg dat wel, hij blijft maar afgeven op Huub, stumpert.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:14 schreef Desii het volgende:
Mr. D..... wat ben jij een eikel van een vent.... bah
Liever een eikel van een vent dan over de rug van een ander radiostation zieltjes te gaan winnen en er dan zelf beter van willen worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:14 schreef Desii het volgende:
Mr. D..... wat ben jij een eikel van een vent.... bah
Yep, doorgeschoten ui, hahahaha, sorry, moest even mijn mening kwijt en ik lig dubbel !quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg dat wel, hij blijft maar afgeven op Huub, stumpert.
Kaat, je bent geweldig......![]()
![]()
Ja, ik zag daarnet op die foto van Disana een levensgroot lid met zeepsop erop geloof ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zooooo... Disana heeft toen heel uitbundig haar best gedaan om de boel zo plastisch mogelijk te verslaan
Heb je het gesprek opgenomen? Ik heb ook wel zin om iemand voor eikel uit te schelden .quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liever een eikel van een vent dan over de rug van een ander radiostation zieltjes te gaan winnen en er dan zelf beter van willen worden.
Heb je die nodig dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ik zag daarnet op die foto van Disana een levensgroot lid met zeepsop erop geloof ik.
Dat ik nu net deze cursus gemist heb
jij kikt zelf op het feit dat je contact met Jaap hebt.... uit eerste hand heb ik vernomen, dat Jaap nix gaat doen met die kikkerbek (terwijl ik nergens op NL heb gelezen, dat Huub zoiets impliceert)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liever een eikel van een vent dan over de rug van een ander radiostation zieltjes te gaan winnen en er dan zelf beter van willen worden.
Verder alles goed, ach ja joh, je bent een beetje doorgeschoten in je japio fanatisme dus kan je verwachten dat mensen die daar een beetje moe van worden een tegenwoord hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Juistum, hoe Blurk nou bij Mike komt? En dan ook nog 3 keer het antwoord veranderen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:24 schreef Lobasca het volgende:
nix natuurlijk!Laat die perensap nou es staan!
![]()
Wat een leuke jongens vind ik het tochquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juistum, hoe Blurk nou bij Mike komt?![]()
Geen vraag, zomaar een favo cap van mij.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |