De febo is altijd al tegendraads geweest,Wij riepen al van te voren dat het een ramp zou worden,zoals zo vaak.Maar juist als wij hard riepen niet doen,deden hun het juist wel.Ga bij de volgende kooi gewoon roepen niet doen, als ik iets juist wel wilquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat ze die zwarte heks en die kutzus niet direct dat hok uitgeflikkerd hebben na het gooien van die beker tegen Lieke's hoofd.
Fotoshoot voor de DGK kalender, Lieke deed de herfst en was hier toplessquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stimmt![]()
De laatste voor vanavond. Wat gebeurde hier?
[ afbeelding ]
Sorry, was even weg....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:50 schreef Desii het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan....... wie is dit ?
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat Amanda's moeder een van de vrouwen op het filmpje is.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:15 schreef rooie3 het volgende:
Ze staat ook op het filmpje van de thuiskomst van Brian en Amanda.
klopt...... was toch wel een aangenaam inkoppertjequote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry, was even weg....
Dat kan er maar één zijn:
[ afbeelding ]
Ik zat haar ook al te zoeken, maar zag er niemand bij die het zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Amanda's moeder een van de vrouwen op het filmpje is.
Toch vooral bekenden van Brian.. Eigenlijk alleen bekenden van Brianquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat haar ook al te zoeken, maar zag er niemand bij die het zou kunnen zijn
Ik ook niet, Heb het filmpje een paar keer bekeken en als d'r moeder hier bij was geweest had ze d'r ogen uit d'r kop gejankt, zoals ze ook aan de telefoon tegen mammie was.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Amanda's moeder een van de vrouwen op het filmpje is.
Volgens mij niet, want ik kon hem via Google althans nergens vinden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is die jaarkalender ooit gepubliceerd
Yeah.... Wat Ivar voor jou is heb ik wel met Nathalie... al ben ik veeeeeeeeel te oud voor die hottie.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:25 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt...... was toch wel een aangenaam inkoppertje
Ook wel wat voor de sociale DGK II - uitvoering (die met Ivar, Tommy, Lienke, Joris, Mitch e.d.)
Wie gaat er winnen denk je?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit nog steeds de finale te kijken, wat een takketrut is die Bridget toch
Ik heb nog geen idee, maar vind het wel erg spannendquote:
Johnquote:
Ik zie dat helemaal nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit nog steeds de finale te kijken, wat een takketrut is die Bridget toch
Poekie-Roekie?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry, was even weg....
Dat kan er maar één zijn:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |