quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:30 schreef Gerbilking het volgende:
Eerste trein vanuit Amersfoort naar Landgraaf (tien over zes, dus vijf uur opstaan), om tien voor negen aankomst. Camping A moet dan toch wel te halen zijn lijkt mij. En verder: oude meuk mee, want alles gaat onder de modder komen. Maar zo erg als Glastonbury gaat het niet worden mag ik hopen.
Camping A ligt vlak langs het terrein.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:08 schreef Zjummie het volgende:
Hoe zit dat met die campings ?
Is camping A het dichtst bij het festivalterrein ?
Op de website van PP zie ik nergens een plattegrond ?
Het is allemaal niet zo erg hoor. Camping A mag je aan het einde van elke dag ook niet meer op via de ingang die het dichts bij het festivalterrein ligt: dus dan ben je ook wel 15/20 minuten onderweg terug, camping B is dan niet zo veel verder. Camping C weet ik niet...quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Camping A ligt vlak langs het terrein.
20 minuten verder ligt Camping B
Camping C is hel...
Ik krijg spontaan zwaar medelijden met je. Het is er in ieder geval heel knus...quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:12 schreef CherryLips het volgende:
o, ik kom waarschijnlijk op C te staan.
Hooguit 10 minuten naar de andere ingang van camping A hoor. En dat niet eens omdat het zover lopen is, maar vanwege de mensenmassa om dat tijdstip.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:15 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo erg hoor. Camping A mag je aan het einde van elke dag ook niet meer op via de ingang die het dichts bij het festivalterrein ligt: dus dan ben je ook wel 15/20 minuten onderweg terug, camping B is dan niet zo veel verder. Camping C weet ik niet...
Waarom dat niet?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:15 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo erg hoor. Camping A mag je aan het einde van elke dag ook niet meer op via de ingang die het dichts bij het festivalterrein ligt: dus dan ben je ook wel 15/20 minuten onderweg terug, camping B is dan niet zo veel verder. Camping C weet ik niet...
Ik heb genoeg ruimte in de tent hoor, dus mocht je wegdrijven, vaar even langs Aquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:12 schreef CherryLips het volgende:
o, ik kom waarschijnlijk op C te staan.
Yepquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:24 schreef Zjummie het volgende:
Ik lees net in deel 1 dat sommigen van jullie om 07:00 daar willen zijn om op tijd te zijn voor camping A.
Maar de campings gaan pas om 12:00 open ?!?
Lig je dan nog een halve dag te wachten (in de regen), alleen maar op camping A te zitten ?
Groet,
een Pinkpop newbee
Als je van uitgang terrein naar ingang camping rekent haal je camping B ook makkelijk in 15 minuten. Dus ik bedoel maar, verschil is niet zo groot...quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:19 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Hooguit 10 minuten naar de andere ingang van camping A hoor. En dat niet eens omdat het zover lopen is, maar vanwege de mensenmassa om dat tijdstip.
Idd dat heb ik ook begrepen, maar was ook meer bedoeld richting degene die er iets eerder over bedoeld..quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:47 schreef Hendrik_ het volgende:
Niet dan? Dat is wat ik heb opgevangen uit vorige topics?
Je bedoelt dat ze eerder opengaan ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:35 schreef Hendrik_ het volgende:
En volgens mij zijn de campings nog nooit om 12 uur opengegaan...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:58 schreef Metalfreak het volgende:
Je moet niet rekenen in minuten, maar in aantal blikken bier
ja hoor, geen probleem.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:20 schreef Gerbilking het volgende:
Om 9 uur aanwezig in Landgraaf, dan is A wel te halen toch?
* theKiD mompelt iets over moster en maaltijd.. of nee, beter: eieren en pasenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:05 schreef AltamirA het volgende:
campings gaan meestal rond 7/8 al open geloof ik.
Op de Pinkpopsite staat de Euregioweg als laden en lossen-locatie.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:31 schreef SlaggY het volgende:
Even vraagje uit het vorige topic herhalen:
Waar kan ik me het beste laten afzetten (met de auto) als ik op Camping A moet zijn?
Landgraaf. Je moet sowieso wel een stukje lopen. Er zal wel ergens een Kiss & Ride aangegeven staan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:31 schreef SlaggY het volgende:
Even vraagje uit het vorige topic herhalen:
Waar kan ik me het beste laten afzetten (met de auto) als ik op Camping A moet zijn?
Jij mompelt wel wat af hequote:Op donderdag 29 mei 2008 16:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
* theKiD mompelt iets over moster en maaltijd.. of nee, beter: eieren en pasen
Niet zo achterdochtig, ja dat denk ik echt! Ga nu voor de 10de keer en het is wel vaker zo druk geweest. Ben er zelf trouwens tegen 8 uur denk ik, voor de volledigheid.quote:
Waar zetten jullie de auto neer?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Wij rijden vannacht met de hele bende aan want ik wil perse op camping A. Daarna verzamelen bij de welbekende rotonde.
Vorig jaar zelfde aangepakt, alleen toen de nacht doorgebracht bij het tankstation een eindje verderop :p
Kheb der zin an!
Corrigeer jezelf hier even. Ik heb geen zin om in te pakken. Straks in de regen bier zitten drinken heb ik utieraard enorm veel zin in.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:51 schreef Operc het volgende:
D_A, er is niemand die je stoer vind als je zegt dat je dr geen zin in hebt en dat het voor jou niet speciaal is, dus kap er gewoon mee ofzo.
OT: nog speciale pinkpop Do's en don't's?
Ja, om negen uur staat camping A wel volquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:38 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dan ben je echt wel mooi te laat hoor
GANZ GEILquote:
Hehe, links is het makkelijkst maar het langst, rechts is kut.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:23 schreef chansadres het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik vanavond ga verdwalen in landgraaf en niet op het megafeest ga aankomen op de rotonde
huh wat?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, links is het makkelijkst maar het langst, rechts is kut.
Vind gij het ook hier gans gezellig, manne!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:25 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Ben al blij zat dat er geen G in Pinkpop zit
Dit word een verhaal voor later voor de kinderen (of hond/kat/spiegelbeeld)quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, links is het makkelijkst maar het langst, rechts is kut.
Jij heerscht!quote:
Dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?quote:
Kheb wat adresjes in tomtom gezet.quote:
Niet na hoeveel blikjes in de treinquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?
Uitprinten - bordjes volgen - klaar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet na hoeveel blikjes in de trein![]()
Ik heb echt een richtingsgevoel van een dode mus. Die gaat nergens meer heen.
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=Landgraaf+(Limburg),+Netherlands&ie=UTF8&ll=50.885357,6.02392&spn=0.009923,0.028667&t=h&z=16quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:37 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Kheb wat adresjes in tomtom gezet.
Gewoon keihard langs die 'bewakers' rijden als ze gaan roepen dat je er niet door mag.. Spullen uit de auto flikkeren en naar de rotonde lopen![]()
Die foto vind i ktrouwens ook wel errug interessant, alleen krijg ik hem niet groter en duidelijker?![]()
Zal zo nog eens wat gaan puzzelen met google earth
Dat heb ik ook gewoon met op vakantie gaan. Dat gedoe en gepak en geregel en blegh. Als je er eenmaal bent dan is het weer goedquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Corrigeer jezelf hier even. Ik heb geen zin om in te pakken. Straks in de regen bier zitten drinken heb ik utieraard enorm veel zin in.
Hmmm, volgens mij loopt normaal gesproken toch iedereen juist langs de andere kant? (dus langs camping B af en zo)quote:
Camping geld: Wat ze redelijk vinden. Je mag eten meenemen maar dan bedoelen ze een simpel zak broodjes en dat soort spullen. BBQ etc zijn verboden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:10 schreef Enslaved het volgende:
Hoe zit het nou met eten? Mag je dat meenemen of kan dat afgepakt worden bij een eventuele check?
Serieus?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:37 schreef JeroenV het volgende:
Gelukkig zijn paraplus verboden..
Koninginnedagweer zou mooi zijn, toen was het lekker warm met strakblauwe luchtquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:12 schreef Frostu het volgende:
*Hoopt dat het weer morgen omslaat in 25 graden + strakblauwe lucht* Nu lijkt het koninginnedagweer te gaan worden, blehr.
Waar zat jij met koninginnedag?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Koninginnedagweer zou mooi zijn, toen was het lekker warm met strakblauwe lucht
Ok dat valt mee, kheb gewoon wat brood koek water etc. mee. En blikjes natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Camping geld: Wat ze redelijk vinden. Je mag eten meenemen maar dan bedoelen ze een simpel zak broodjes en dat soort spullen. BBQ etc zijn verboden.
Jij zit te internetten in de trein??quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo lekker rustig nog in de trein, hopelijk komt er nog wat gezellig pinkpop publiek bij!
Dat zou ik dan wel weer tof vindenquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:47 schreef kreuk050 het volgende:
Ga je ook internetten als Metallica bezig is: JAAA FOKKERS METALLICA IS GEWELDIG!! HET STORTREGENT MAAAR BEN NU TOCH DRONKEN DUS MAAKT NIET UITTTTTTTT
quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Metallica is geweldig..
hema, 1euro75centen.quote:
Helemaal niet.. Kom op, wat een onwaarheden hier heel de tijd zeg. Je mag gewoon een BBQ meenemen, maar je mag niet bij je tent BBQ-en. Enkel op de aangegeven BBQ-plekken.quote:
Xenos, 1 euroquote:
Ik kan me niet herinneren dat ik in Eindhoven regen heb gehad deze koninginnedagquote:
ja goeie, mij even mailen op het hotmail account in mijn profiel en dan je nummer daarin plaatsen. Dan komt het daarna allemaal wel goed!quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
D_A: Stel nou dat ik pas morgen in de loop van de dag kom, hoe kan ik dan bier van je krijgen?
pwndquote:
tip! Het is koopavond in amsterdamquote:
Tjeckquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ja goeie, mij even mailen op het hotmail account in mijn profiel en dan je nummer daarin plaatsen. Dan komt het daarna allemaal wel goed!
Balen. Hier ook 3x Xenos voor een euro!quote:
Als je langs Limburg komt even stoppen in Weertquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
tip! Het is koopavond in amsterdam
Poncho's verkopen ze overal tegenwoordig, zeker in Limburg nu. Zelfs in Weert moet dat lukkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Als je langs Limburg komt even stoppen in Weert![]()
Ook hier koopavond! Jammer genoeg geen Xenos
Blokker was uitverkocht en Hema had alleen nog dure van 18 euro. Ik heb de mijne in Eindhoven gehaaldquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:14 schreef Afunados het volgende:
[..]
Poncho's verkopen ze overal tegenwoordig, zeker in Limburg nu. Zelfs in Weert moet dat lukken
Zou ik ook willen. Met een boog om Weert. Maar de trein wilt niet voor mijn huis stoppen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanaf eindhoven gaat ik lekker de auto in en mag ik die ergens in één van de straten parkeren. Dus ik rij met een boog om weert heen. Bospop weer
Dan ben ik niet de enige die niet alles in 1 tas krijgtquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:20 schreef Lips het volgende:
Pff, tas is gepakt (op wat laatste dingen na). Nu zit ik alleen nog steeds met een slaapzak, een luchtbed en een tent
Ach, pakken we daar maar een boodschappentas voor
hangt af van je lokatie.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:20 schreef Gerbilking het volgende:
Hoe duur is zo'n pinkpop-retour? Het staat niet op de ns-site...
Geniet ervan!quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:55 schreef kakipa het volgende:
ik ga morgen voor het eerst naar pinkpop dus heeft iemand nog tips voor mij
Niks volgens mij....quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:03 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo
Wordt mijn 2de keer pinkpop, dagkaartje dit keer![]()
Maar wat mag je dan eigenlijk wel en wat niet meenemen qua drinken enz?
Eigenlijk is het logisch en normaal!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:13 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Bah dat vind ik toch eigenlijk belachelijk he...
Toevallig ook uit Schagenquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:36 schreef drhuig het volgende:
[..]
hangt af van je lokatie.
de mijne kosst 40,50, vanuit schagen.
ik weet ook dat vanuit utrecht het 31,50 kost.
Hehe, goed punt, maar zit al in de beurs, en die vergeet ik nooit, dus...checkquote:
Even geheel niet gerelateerd aan je topic.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:11 schreef YellowBanana het volgende:
Kan ik met een Pinkpop retour ook een retour krijgen naar Heerlen want ik ga namelijk via Heerlen. T zou wel heel verneukt zijn als ik twee enkeltjes moet kopen.
Ik ga iig wel op A staan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:12 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Ik heb nog wel een paar haringen en een scheerlijntje over voor Lotte.
Moet je wel naast me komen staan op A
quote:
Ja, uiteraardquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Mag je als je een 3 dagen kaart hebt wel eten en drinken meenemem ofwat?
jammer...quote:
Slapen? Dat gaat mij niet meer lukken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:46 schreef The_Dean het volgende:
Naja, ga nu slapen, zie jullie morgen heel vroeg![]()
Tot straks!
Er staat ergens in dit topic een plattegrond. -edit- we zitten alweer in deel 14, vorige topic dus.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:56 schreef Laxe het volgende:
Is er ergens een plattegrond van het terrein te downen? Ik wil weten waar de bussen (van event travel) stoppen en of er een beetje kans is dat je zondag binnen 2 uur na afloop op die parkeerplaats kunt komen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:33 schreef The_Dean het volgende:
Vraagje nog trouwens, kan je tussendoor van het campingterrein op de parkeerplaats komen om wat te dumpen/te halen bij de auto of om evt nog om boodschappen te gaan?
Goed om te horen, hoef ik niet alles in een keer te sjouwen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef Professional het volgende:
Normaal kun je gewoon de parkeerplaats op en af lopen. Doen ze niet moeilijk over.
Ik zet de auto trouwens ergens in de buurt, kijken of de L1 verhalen waar zijn.
Ik ben al rond een uurtje of 5 bij de rotonde denk ik, ik weet niet hoe jouw schema in elkaar steekt?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:31 schreef Professional het volgende:
Mijne is af te halen ergens op camping a.
Denk dat ik rond half 7 bij de andere ingang sta.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:32 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Ik ben al rond een uurtje of 5 bij de rotonde denk ik, ik weet niet hoe jouw schema in elkaar steekt?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:35 schreef Professional het volgende:
[..]
Denk dat ik rond half 7 bij de andere ingang sta.
Ik vertrek om kwart voor 6 thuis, nog iemand oppikken, auto parkeren, steekkar vullen en lopen maar.
Nu moet ik zeggen dat ik deze reeks niet echt heb gevolgd, maar dat kwam ook omdat ik het sowieso niet bijster interessant vond... De lowlands topics zijn leuker imho (en veel drukker ook)...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:01 schreef Leonos het volgende:
Ik ga nu slapen.
Zal jullie missen. Weer een prachtige reeks pinkpop topics
Ben jij mij ofzo?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:20 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik vertrek om half 10 met de auto vanuit Delft![]()
zo je bent stoer mag ik je komen aanraken?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bloodylotte & D_A doen bier! En al 29uur wakker
ik ook ik vetrek rond 13.00 uur vamnuit zitterdquote:
ok in welke tent kan ik je komen batsen ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:01 schreef BloodyLotte het volgende:
hoi ik ben dronken.
met je oranje weekendtas op wieltjesquote:
je weet waar mijn tent isquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:01 schreef BloodyLotte het volgende:
hoi ik ben dronken.
Nog zo'n Pinkpopmaagd hier, en een zondagganger. Wegens kaartjesgewonnenheid.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:55 schreef MaJo het volgende:
Nog een paar dagenGa alleen op de zondag wegens uitverkochtheid
En mijn eerste keer Pinkpop dus ik ben nog pinkpopmaagd
Wat nemen jullie zoal mee dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:22 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nog zo'n Pinkpopmaagd hier, en een zondagganger. Wegens kaartjesgewonnenheid.
Zondag even een biertje doen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben ook gegaan voor Metallica
Maar vond de andere bands wel goed genoeg om het weekend te gaan
Tot straks dude!
Klopt, maar had op dat moment het geld niet voor een weekendticket.. Nu krijg ik als t goed is straks mijn weekendbandje, dus kom zondag zowieso nog langsgestormtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben ook gegaan voor Metallica
Maar vond de andere bands wel goed genoeg om het weekend te gaan
Tot straks dude!
Goed plan! Heb je mijn nummer?quote:
Nee, maar jij hebt de mijne nu welquote:
Staat ook hier genoteerd indien geen bezwaar, minimeet met bier is altijd een goede optiequote:
Als het goed is heb je mijn nummer inmiddels ook.quote:
goeie vraagquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:15 schreef Refragmental het volgende:
Misschien een stomme (hele stomme) vraag... maar is er ook een livestream van Pinkpop ergens te vinden?
Ook benieuwd hiernaarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:15 schreef Refragmental het volgende:
Misschien een stomme (hele stomme) vraag... maar is er ook een livestream van Pinkpop ergens te vinden?
vorig jaar hadden ze elk concert live via de stream ... hoop dat ze dat dit jaar weer doen kan aleen via 3voor12 helemaal nix vinden, zelfs geen agendatje zoals ze de vorige jaren wel hadden :/quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:41 schreef ondeugend het volgende:
www.3voor12.nl
Daar zou een livestream moeten staan.
Vanaf 18.00
quote:Vanavond is het eerst rustig met vooral in het midden en zuiden wolkenvelden. De wind waait uit een west tot noordwestelijke richting en is zwak tot matig rond kracht 3. In de tweede helft van de avond neemt de kans op stevige onweersbuien in het zuidoosten al toe. Komende nacht trekt er een actief onweerscomplex vanuit Duitsland over ons land. Lokaal kan er dan weer veel regen vallen.
regen hoort bij pinkpop!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:43 schreef peaceman het volgende:
Hmm hoop niet dat het te erg gaat regenen daar...
Laat het zich dan beperken tot vandaagquote:
Mee eensch.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laat het zich dan beperken tot vandaag
Schattig, ik misgun je niets hoor, geen misverstand. Het was een goed concert maar beste ooit is zwaar overdreven imo.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:45 schreef The_Dean het volgende:
Metallica was supervet
Beste optreden wat ik ooit heb gezien!
Dat zegt hij ook niet. Het is het beste wat hij ooit heeft gezien. Niet dat het het beste optreden ooit was..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Schattig, ik misgun je niets hoor, geen misverstand. Het was een goed concert maar beste ooit is zwaar overdreven imo.
Ach, de een houd van saaie bagger, de ander van een lekker potje metal van zijn grootste helden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Schattig, ik misgun je niets hoor, geen misverstand. Het was een goed concert maar beste ooit is zwaar overdreven imo.
Voor jou ook, ik stel nl mn eigen mening er tegen over.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 08:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook niet. Het is het beste wat hij ooit heeft gezien. Niet dat het het beste optreden ooit was..
moeilijk, dat begrijpend lezen.......
Wat is 'PYRO' . Gebeurd er dan iets?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:36 schreef monco13 het volgende:
Metallica had aardig goed geluid en aardig wat mooie klassiekers weer van stal gehaald, jammer van de 3 load nummers![]()
Hier de setlist:
[ afbeelding ]
Dus jij weet wat hij allemaal live gezien heeft. Anders kun je daar geen mening over hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Voor jou ook, ik stel nl mn eigen mening er tegen over.
Ik had nog nooit wat van ze gehoord, vond het erg goed!quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus jij weet wat hij allemaal live gezien heeft. Anders kun je daar geen mening over hebben.
Als in pyrotechnicks. Vuurwerk en zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |