Ja, uiteraardquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Mag je als je een 3 dagen kaart hebt wel eten en drinken meenemem ofwat?
jammer...quote:
Slapen? Dat gaat mij niet meer lukken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:46 schreef The_Dean het volgende:
Naja, ga nu slapen, zie jullie morgen heel vroeg![]()
Tot straks!
Er staat ergens in dit topic een plattegrond. -edit- we zitten alweer in deel 14, vorige topic dus.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:56 schreef Laxe het volgende:
Is er ergens een plattegrond van het terrein te downen? Ik wil weten waar de bussen (van event travel) stoppen en of er een beetje kans is dat je zondag binnen 2 uur na afloop op die parkeerplaats kunt komen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:33 schreef The_Dean het volgende:
Vraagje nog trouwens, kan je tussendoor van het campingterrein op de parkeerplaats komen om wat te dumpen/te halen bij de auto of om evt nog om boodschappen te gaan?
Goed om te horen, hoef ik niet alles in een keer te sjouwen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef Professional het volgende:
Normaal kun je gewoon de parkeerplaats op en af lopen. Doen ze niet moeilijk over.
Ik zet de auto trouwens ergens in de buurt, kijken of de L1 verhalen waar zijn.
Ik ben al rond een uurtje of 5 bij de rotonde denk ik, ik weet niet hoe jouw schema in elkaar steekt?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:31 schreef Professional het volgende:
Mijne is af te halen ergens op camping a.
Denk dat ik rond half 7 bij de andere ingang sta.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:32 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Ik ben al rond een uurtje of 5 bij de rotonde denk ik, ik weet niet hoe jouw schema in elkaar steekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |