Eigenlijk is het logisch en normaal!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:13 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Bah dat vind ik toch eigenlijk belachelijk he...
Toevallig ook uit Schagenquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:36 schreef drhuig het volgende:
[..]
hangt af van je lokatie.
de mijne kosst 40,50, vanuit schagen.
ik weet ook dat vanuit utrecht het 31,50 kost.
Hehe, goed punt, maar zit al in de beurs, en die vergeet ik nooit, dus...checkquote:
Even geheel niet gerelateerd aan je topic.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:11 schreef YellowBanana het volgende:
Kan ik met een Pinkpop retour ook een retour krijgen naar Heerlen want ik ga namelijk via Heerlen. T zou wel heel verneukt zijn als ik twee enkeltjes moet kopen.
Ik ga iig wel op A staan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:12 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Ik heb nog wel een paar haringen en een scheerlijntje over voor Lotte.
Moet je wel naast me komen staan op A
quote:
Ja, uiteraardquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Mag je als je een 3 dagen kaart hebt wel eten en drinken meenemem ofwat?
jammer...quote:
Slapen? Dat gaat mij niet meer lukken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:46 schreef The_Dean het volgende:
Naja, ga nu slapen, zie jullie morgen heel vroeg![]()
Tot straks!
Er staat ergens in dit topic een plattegrond. -edit- we zitten alweer in deel 14, vorige topic dus.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:56 schreef Laxe het volgende:
Is er ergens een plattegrond van het terrein te downen? Ik wil weten waar de bussen (van event travel) stoppen en of er een beetje kans is dat je zondag binnen 2 uur na afloop op die parkeerplaats kunt komen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:33 schreef The_Dean het volgende:
Vraagje nog trouwens, kan je tussendoor van het campingterrein op de parkeerplaats komen om wat te dumpen/te halen bij de auto of om evt nog om boodschappen te gaan?
Goed om te horen, hoef ik niet alles in een keer te sjouwen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef Professional het volgende:
Normaal kun je gewoon de parkeerplaats op en af lopen. Doen ze niet moeilijk over.
Ik zet de auto trouwens ergens in de buurt, kijken of de L1 verhalen waar zijn.
Ik ben al rond een uurtje of 5 bij de rotonde denk ik, ik weet niet hoe jouw schema in elkaar steekt?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:31 schreef Professional het volgende:
Mijne is af te halen ergens op camping a.
Denk dat ik rond half 7 bij de andere ingang sta.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:32 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Ik ben al rond een uurtje of 5 bij de rotonde denk ik, ik weet niet hoe jouw schema in elkaar steekt?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:35 schreef Professional het volgende:
[..]
Denk dat ik rond half 7 bij de andere ingang sta.
Ik vertrek om kwart voor 6 thuis, nog iemand oppikken, auto parkeren, steekkar vullen en lopen maar.
Nu moet ik zeggen dat ik deze reeks niet echt heb gevolgd, maar dat kwam ook omdat ik het sowieso niet bijster interessant vond... De lowlands topics zijn leuker imho (en veel drukker ook)...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:01 schreef Leonos het volgende:
Ik ga nu slapen.
Zal jullie missen. Weer een prachtige reeks pinkpop topics
Ben jij mij ofzo?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:20 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik vertrek om half 10 met de auto vanuit Delft![]()
zo je bent stoer mag ik je komen aanraken?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bloodylotte & D_A doen bier! En al 29uur wakker
ik ook ik vetrek rond 13.00 uur vamnuit zitterdquote:
ok in welke tent kan ik je komen batsen ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:01 schreef BloodyLotte het volgende:
hoi ik ben dronken.
met je oranje weekendtas op wieltjesquote:
je weet waar mijn tent isquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:01 schreef BloodyLotte het volgende:
hoi ik ben dronken.
Nog zo'n Pinkpopmaagd hier, en een zondagganger. Wegens kaartjesgewonnenheid.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:55 schreef MaJo het volgende:
Nog een paar dagenGa alleen op de zondag wegens uitverkochtheid
En mijn eerste keer Pinkpop dus ik ben nog pinkpopmaagd
Wat nemen jullie zoal mee dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:22 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nog zo'n Pinkpopmaagd hier, en een zondagganger. Wegens kaartjesgewonnenheid.
Zondag even een biertje doen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben ook gegaan voor Metallica
Maar vond de andere bands wel goed genoeg om het weekend te gaan
Tot straks dude!
Klopt, maar had op dat moment het geld niet voor een weekendticket.. Nu krijg ik als t goed is straks mijn weekendbandje, dus kom zondag zowieso nog langsgestormtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben ook gegaan voor Metallica
Maar vond de andere bands wel goed genoeg om het weekend te gaan
Tot straks dude!
Goed plan! Heb je mijn nummer?quote:
Nee, maar jij hebt de mijne nu welquote:
Staat ook hier genoteerd indien geen bezwaar, minimeet met bier is altijd een goede optiequote:
Als het goed is heb je mijn nummer inmiddels ook.quote:
goeie vraagquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:15 schreef Refragmental het volgende:
Misschien een stomme (hele stomme) vraag... maar is er ook een livestream van Pinkpop ergens te vinden?
Ook benieuwd hiernaarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:15 schreef Refragmental het volgende:
Misschien een stomme (hele stomme) vraag... maar is er ook een livestream van Pinkpop ergens te vinden?
vorig jaar hadden ze elk concert live via de stream ... hoop dat ze dat dit jaar weer doen kan aleen via 3voor12 helemaal nix vinden, zelfs geen agendatje zoals ze de vorige jaren wel hadden :/quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:41 schreef ondeugend het volgende:
www.3voor12.nl
Daar zou een livestream moeten staan.
Vanaf 18.00
quote:Vanavond is het eerst rustig met vooral in het midden en zuiden wolkenvelden. De wind waait uit een west tot noordwestelijke richting en is zwak tot matig rond kracht 3. In de tweede helft van de avond neemt de kans op stevige onweersbuien in het zuidoosten al toe. Komende nacht trekt er een actief onweerscomplex vanuit Duitsland over ons land. Lokaal kan er dan weer veel regen vallen.
regen hoort bij pinkpop!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:43 schreef peaceman het volgende:
Hmm hoop niet dat het te erg gaat regenen daar...
Laat het zich dan beperken tot vandaagquote:
Mee eensch.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laat het zich dan beperken tot vandaag
Schattig, ik misgun je niets hoor, geen misverstand. Het was een goed concert maar beste ooit is zwaar overdreven imo.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:45 schreef The_Dean het volgende:
Metallica was supervet
Beste optreden wat ik ooit heb gezien!
Dat zegt hij ook niet. Het is het beste wat hij ooit heeft gezien. Niet dat het het beste optreden ooit was..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Schattig, ik misgun je niets hoor, geen misverstand. Het was een goed concert maar beste ooit is zwaar overdreven imo.
Ach, de een houd van saaie bagger, de ander van een lekker potje metal van zijn grootste helden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Schattig, ik misgun je niets hoor, geen misverstand. Het was een goed concert maar beste ooit is zwaar overdreven imo.
Voor jou ook, ik stel nl mn eigen mening er tegen over.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 08:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook niet. Het is het beste wat hij ooit heeft gezien. Niet dat het het beste optreden ooit was..
moeilijk, dat begrijpend lezen.......
Wat is 'PYRO' . Gebeurd er dan iets?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:36 schreef monco13 het volgende:
Metallica had aardig goed geluid en aardig wat mooie klassiekers weer van stal gehaald, jammer van de 3 load nummers![]()
Hier de setlist:
[ afbeelding ]
Dus jij weet wat hij allemaal live gezien heeft. Anders kun je daar geen mening over hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Voor jou ook, ik stel nl mn eigen mening er tegen over.
Ik had nog nooit wat van ze gehoord, vond het erg goed!quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus jij weet wat hij allemaal live gezien heeft. Anders kun je daar geen mening over hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |