Zondag even een biertje doen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben ook gegaan voor Metallica
Maar vond de andere bands wel goed genoeg om het weekend te gaan
Tot straks dude!
Klopt, maar had op dat moment het geld niet voor een weekendticket.. Nu krijg ik als t goed is straks mijn weekendbandje, dus kom zondag zowieso nog langsgestormtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben ook gegaan voor Metallica
Maar vond de andere bands wel goed genoeg om het weekend te gaan
Tot straks dude!
Goed plan! Heb je mijn nummer?quote:
Nee, maar jij hebt de mijne nu welquote:
Staat ook hier genoteerd indien geen bezwaar, minimeet met bier is altijd een goede optiequote:
Als het goed is heb je mijn nummer inmiddels ook.quote:
goeie vraagquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:15 schreef Refragmental het volgende:
Misschien een stomme (hele stomme) vraag... maar is er ook een livestream van Pinkpop ergens te vinden?
Ook benieuwd hiernaarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:15 schreef Refragmental het volgende:
Misschien een stomme (hele stomme) vraag... maar is er ook een livestream van Pinkpop ergens te vinden?
vorig jaar hadden ze elk concert live via de stream ... hoop dat ze dat dit jaar weer doen kan aleen via 3voor12 helemaal nix vinden, zelfs geen agendatje zoals ze de vorige jaren wel hadden :/quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:41 schreef ondeugend het volgende:
www.3voor12.nl
Daar zou een livestream moeten staan.
Vanaf 18.00
quote:Vanavond is het eerst rustig met vooral in het midden en zuiden wolkenvelden. De wind waait uit een west tot noordwestelijke richting en is zwak tot matig rond kracht 3. In de tweede helft van de avond neemt de kans op stevige onweersbuien in het zuidoosten al toe. Komende nacht trekt er een actief onweerscomplex vanuit Duitsland over ons land. Lokaal kan er dan weer veel regen vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |