quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:30 schreef Gerbilking het volgende:
Eerste trein vanuit Amersfoort naar Landgraaf (tien over zes, dus vijf uur opstaan), om tien voor negen aankomst. Camping A moet dan toch wel te halen zijn lijkt mij. En verder: oude meuk mee, want alles gaat onder de modder komen. Maar zo erg als Glastonbury gaat het niet worden mag ik hopen.
Camping A ligt vlak langs het terrein.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:08 schreef Zjummie het volgende:
Hoe zit dat met die campings ?
Is camping A het dichtst bij het festivalterrein ?
Op de website van PP zie ik nergens een plattegrond ?
Het is allemaal niet zo erg hoor. Camping A mag je aan het einde van elke dag ook niet meer op via de ingang die het dichts bij het festivalterrein ligt: dus dan ben je ook wel 15/20 minuten onderweg terug, camping B is dan niet zo veel verder. Camping C weet ik niet...quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Camping A ligt vlak langs het terrein.
20 minuten verder ligt Camping B
Camping C is hel...
Ik krijg spontaan zwaar medelijden met je. Het is er in ieder geval heel knus...quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:12 schreef CherryLips het volgende:
o, ik kom waarschijnlijk op C te staan.
Hooguit 10 minuten naar de andere ingang van camping A hoor. En dat niet eens omdat het zover lopen is, maar vanwege de mensenmassa om dat tijdstip.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:15 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo erg hoor. Camping A mag je aan het einde van elke dag ook niet meer op via de ingang die het dichts bij het festivalterrein ligt: dus dan ben je ook wel 15/20 minuten onderweg terug, camping B is dan niet zo veel verder. Camping C weet ik niet...
Waarom dat niet?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:15 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo erg hoor. Camping A mag je aan het einde van elke dag ook niet meer op via de ingang die het dichts bij het festivalterrein ligt: dus dan ben je ook wel 15/20 minuten onderweg terug, camping B is dan niet zo veel verder. Camping C weet ik niet...
Ik heb genoeg ruimte in de tent hoor, dus mocht je wegdrijven, vaar even langs Aquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:12 schreef CherryLips het volgende:
o, ik kom waarschijnlijk op C te staan.
Yepquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:24 schreef Zjummie het volgende:
Ik lees net in deel 1 dat sommigen van jullie om 07:00 daar willen zijn om op tijd te zijn voor camping A.
Maar de campings gaan pas om 12:00 open ?!?
Lig je dan nog een halve dag te wachten (in de regen), alleen maar op camping A te zitten ?
Groet,
een Pinkpop newbee
Als je van uitgang terrein naar ingang camping rekent haal je camping B ook makkelijk in 15 minuten. Dus ik bedoel maar, verschil is niet zo groot...quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:19 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Hooguit 10 minuten naar de andere ingang van camping A hoor. En dat niet eens omdat het zover lopen is, maar vanwege de mensenmassa om dat tijdstip.
Idd dat heb ik ook begrepen, maar was ook meer bedoeld richting degene die er iets eerder over bedoeld..quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:47 schreef Hendrik_ het volgende:
Niet dan? Dat is wat ik heb opgevangen uit vorige topics?
Je bedoelt dat ze eerder opengaan ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:35 schreef Hendrik_ het volgende:
En volgens mij zijn de campings nog nooit om 12 uur opengegaan...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:58 schreef Metalfreak het volgende:
Je moet niet rekenen in minuten, maar in aantal blikken bier
ja hoor, geen probleem.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:20 schreef Gerbilking het volgende:
Om 9 uur aanwezig in Landgraaf, dan is A wel te halen toch?
* theKiD mompelt iets over moster en maaltijd.. of nee, beter: eieren en pasenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:05 schreef AltamirA het volgende:
campings gaan meestal rond 7/8 al open geloof ik.
Op de Pinkpopsite staat de Euregioweg als laden en lossen-locatie.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:31 schreef SlaggY het volgende:
Even vraagje uit het vorige topic herhalen:
Waar kan ik me het beste laten afzetten (met de auto) als ik op Camping A moet zijn?
Landgraaf. Je moet sowieso wel een stukje lopen. Er zal wel ergens een Kiss & Ride aangegeven staan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:31 schreef SlaggY het volgende:
Even vraagje uit het vorige topic herhalen:
Waar kan ik me het beste laten afzetten (met de auto) als ik op Camping A moet zijn?
Jij mompelt wel wat af hequote:Op donderdag 29 mei 2008 16:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
* theKiD mompelt iets over moster en maaltijd.. of nee, beter: eieren en pasen
Niet zo achterdochtig, ja dat denk ik echt! Ga nu voor de 10de keer en het is wel vaker zo druk geweest. Ben er zelf trouwens tegen 8 uur denk ik, voor de volledigheid.quote:
Waar zetten jullie de auto neer?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Wij rijden vannacht met de hele bende aan want ik wil perse op camping A. Daarna verzamelen bij de welbekende rotonde.
Vorig jaar zelfde aangepakt, alleen toen de nacht doorgebracht bij het tankstation een eindje verderop :p
Kheb der zin an!
Corrigeer jezelf hier even. Ik heb geen zin om in te pakken. Straks in de regen bier zitten drinken heb ik utieraard enorm veel zin in.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:51 schreef Operc het volgende:
D_A, er is niemand die je stoer vind als je zegt dat je dr geen zin in hebt en dat het voor jou niet speciaal is, dus kap er gewoon mee ofzo.
OT: nog speciale pinkpop Do's en don't's?
Ja, om negen uur staat camping A wel volquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:38 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dan ben je echt wel mooi te laat hoor
GANZ GEILquote:
Hehe, links is het makkelijkst maar het langst, rechts is kut.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:23 schreef chansadres het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik vanavond ga verdwalen in landgraaf en niet op het megafeest ga aankomen op de rotonde
huh wat?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, links is het makkelijkst maar het langst, rechts is kut.
Vind gij het ook hier gans gezellig, manne!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:25 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Ben al blij zat dat er geen G in Pinkpop zit
Dit word een verhaal voor later voor de kinderen (of hond/kat/spiegelbeeld)quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, links is het makkelijkst maar het langst, rechts is kut.
Jij heerscht!quote:
Dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?quote:
Kheb wat adresjes in tomtom gezet.quote:
Niet na hoeveel blikjes in de treinquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?
Uitprinten - bordjes volgen - klaar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet na hoeveel blikjes in de trein![]()
Ik heb echt een richtingsgevoel van een dode mus. Die gaat nergens meer heen.
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=Landgraaf+(Limburg),+Netherlands&ie=UTF8&ll=50.885357,6.02392&spn=0.009923,0.028667&t=h&z=16quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:37 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Kheb wat adresjes in tomtom gezet.
Gewoon keihard langs die 'bewakers' rijden als ze gaan roepen dat je er niet door mag.. Spullen uit de auto flikkeren en naar de rotonde lopen![]()
Die foto vind i ktrouwens ook wel errug interessant, alleen krijg ik hem niet groter en duidelijker?![]()
Zal zo nog eens wat gaan puzzelen met google earth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |