Niet zo achterdochtig, ja dat denk ik echt! Ga nu voor de 10de keer en het is wel vaker zo druk geweest. Ben er zelf trouwens tegen 8 uur denk ik, voor de volledigheid.quote:
Waar zetten jullie de auto neer?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Wij rijden vannacht met de hele bende aan want ik wil perse op camping A. Daarna verzamelen bij de welbekende rotonde.
Vorig jaar zelfde aangepakt, alleen toen de nacht doorgebracht bij het tankstation een eindje verderop :p
Kheb der zin an!
Corrigeer jezelf hier even. Ik heb geen zin om in te pakken. Straks in de regen bier zitten drinken heb ik utieraard enorm veel zin in.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:51 schreef Operc het volgende:
D_A, er is niemand die je stoer vind als je zegt dat je dr geen zin in hebt en dat het voor jou niet speciaal is, dus kap er gewoon mee ofzo.
OT: nog speciale pinkpop Do's en don't's?
Ja, om negen uur staat camping A wel volquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:38 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dan ben je echt wel mooi te laat hoor
GANZ GEILquote:
Hehe, links is het makkelijkst maar het langst, rechts is kut.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:23 schreef chansadres het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik vanavond ga verdwalen in landgraaf en niet op het megafeest ga aankomen op de rotonde
huh wat?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, links is het makkelijkst maar het langst, rechts is kut.
Vind gij het ook hier gans gezellig, manne!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:25 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Ben al blij zat dat er geen G in Pinkpop zit
Dit word een verhaal voor later voor de kinderen (of hond/kat/spiegelbeeld)quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, links is het makkelijkst maar het langst, rechts is kut.
Jij heerscht!quote:
Dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?quote:
Kheb wat adresjes in tomtom gezet.quote:
Niet na hoeveel blikjes in de treinquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?
Uitprinten - bordjes volgen - klaar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet na hoeveel blikjes in de trein![]()
Ik heb echt een richtingsgevoel van een dode mus. Die gaat nergens meer heen.
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=Landgraaf+(Limburg),+Netherlands&ie=UTF8&ll=50.885357,6.02392&spn=0.009923,0.028667&t=h&z=16quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:37 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Kheb wat adresjes in tomtom gezet.
Gewoon keihard langs die 'bewakers' rijden als ze gaan roepen dat je er niet door mag.. Spullen uit de auto flikkeren en naar de rotonde lopen![]()
Die foto vind i ktrouwens ook wel errug interessant, alleen krijg ik hem niet groter en duidelijker?![]()
Zal zo nog eens wat gaan puzzelen met google earth
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |