Als je van uitgang terrein naar ingang camping rekent haal je camping B ook makkelijk in 15 minuten. Dus ik bedoel maar, verschil is niet zo groot...quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:19 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Hooguit 10 minuten naar de andere ingang van camping A hoor. En dat niet eens omdat het zover lopen is, maar vanwege de mensenmassa om dat tijdstip.
Idd dat heb ik ook begrepen, maar was ook meer bedoeld richting degene die er iets eerder over bedoeld..quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:47 schreef Hendrik_ het volgende:
Niet dan? Dat is wat ik heb opgevangen uit vorige topics?
Je bedoelt dat ze eerder opengaan ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:35 schreef Hendrik_ het volgende:
En volgens mij zijn de campings nog nooit om 12 uur opengegaan...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:58 schreef Metalfreak het volgende:
Je moet niet rekenen in minuten, maar in aantal blikken bier
ja hoor, geen probleem.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:20 schreef Gerbilking het volgende:
Om 9 uur aanwezig in Landgraaf, dan is A wel te halen toch?
* theKiD mompelt iets over moster en maaltijd.. of nee, beter: eieren en pasenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:05 schreef AltamirA het volgende:
campings gaan meestal rond 7/8 al open geloof ik.
Op de Pinkpopsite staat de Euregioweg als laden en lossen-locatie.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:31 schreef SlaggY het volgende:
Even vraagje uit het vorige topic herhalen:
Waar kan ik me het beste laten afzetten (met de auto) als ik op Camping A moet zijn?
Landgraaf. Je moet sowieso wel een stukje lopen. Er zal wel ergens een Kiss & Ride aangegeven staan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:31 schreef SlaggY het volgende:
Even vraagje uit het vorige topic herhalen:
Waar kan ik me het beste laten afzetten (met de auto) als ik op Camping A moet zijn?
Jij mompelt wel wat af hequote:Op donderdag 29 mei 2008 16:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
* theKiD mompelt iets over moster en maaltijd.. of nee, beter: eieren en pasen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |