Hmmm, volgens mij loopt normaal gesproken toch iedereen juist langs de andere kant? (dus langs camping B af en zo)quote:
Camping geld: Wat ze redelijk vinden. Je mag eten meenemen maar dan bedoelen ze een simpel zak broodjes en dat soort spullen. BBQ etc zijn verboden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:10 schreef Enslaved het volgende:
Hoe zit het nou met eten? Mag je dat meenemen of kan dat afgepakt worden bij een eventuele check?
Serieus?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:37 schreef JeroenV het volgende:
Gelukkig zijn paraplus verboden..
Koninginnedagweer zou mooi zijn, toen was het lekker warm met strakblauwe luchtquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:12 schreef Frostu het volgende:
*Hoopt dat het weer morgen omslaat in 25 graden + strakblauwe lucht* Nu lijkt het koninginnedagweer te gaan worden, blehr.
Waar zat jij met koninginnedag?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Koninginnedagweer zou mooi zijn, toen was het lekker warm met strakblauwe lucht
Ok dat valt mee, kheb gewoon wat brood koek water etc. mee. En blikjes natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Camping geld: Wat ze redelijk vinden. Je mag eten meenemen maar dan bedoelen ze een simpel zak broodjes en dat soort spullen. BBQ etc zijn verboden.
Jij zit te internetten in de trein??quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo lekker rustig nog in de trein, hopelijk komt er nog wat gezellig pinkpop publiek bij!
Dat zou ik dan wel weer tof vindenquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:47 schreef kreuk050 het volgende:
Ga je ook internetten als Metallica bezig is: JAAA FOKKERS METALLICA IS GEWELDIG!! HET STORTREGENT MAAAR BEN NU TOCH DRONKEN DUS MAAKT NIET UITTTTTTTT
quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Metallica is geweldig..
hema, 1euro75centen.quote:
Helemaal niet.. Kom op, wat een onwaarheden hier heel de tijd zeg. Je mag gewoon een BBQ meenemen, maar je mag niet bij je tent BBQ-en. Enkel op de aangegeven BBQ-plekken.quote:
Xenos, 1 euroquote:
Ik kan me niet herinneren dat ik in Eindhoven regen heb gehad deze koninginnedagquote:
ja goeie, mij even mailen op het hotmail account in mijn profiel en dan je nummer daarin plaatsen. Dan komt het daarna allemaal wel goed!quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
D_A: Stel nou dat ik pas morgen in de loop van de dag kom, hoe kan ik dan bier van je krijgen?
pwndquote:
tip! Het is koopavond in amsterdamquote:
Tjeckquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ja goeie, mij even mailen op het hotmail account in mijn profiel en dan je nummer daarin plaatsen. Dan komt het daarna allemaal wel goed!
Balen. Hier ook 3x Xenos voor een euro!quote:
Als je langs Limburg komt even stoppen in Weertquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
tip! Het is koopavond in amsterdam
Poncho's verkopen ze overal tegenwoordig, zeker in Limburg nu. Zelfs in Weert moet dat lukkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Als je langs Limburg komt even stoppen in Weert![]()
Ook hier koopavond! Jammer genoeg geen Xenos
Blokker was uitverkocht en Hema had alleen nog dure van 18 euro. Ik heb de mijne in Eindhoven gehaaldquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:14 schreef Afunados het volgende:
[..]
Poncho's verkopen ze overal tegenwoordig, zeker in Limburg nu. Zelfs in Weert moet dat lukken
Zou ik ook willen. Met een boog om Weert. Maar de trein wilt niet voor mijn huis stoppen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanaf eindhoven gaat ik lekker de auto in en mag ik die ergens in één van de straten parkeren. Dus ik rij met een boog om weert heen. Bospop weer
Dan ben ik niet de enige die niet alles in 1 tas krijgtquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:20 schreef Lips het volgende:
Pff, tas is gepakt (op wat laatste dingen na). Nu zit ik alleen nog steeds met een slaapzak, een luchtbed en een tent
Ach, pakken we daar maar een boodschappentas voor
hangt af van je lokatie.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:20 schreef Gerbilking het volgende:
Hoe duur is zo'n pinkpop-retour? Het staat niet op de ns-site...
Geniet ervan!quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:55 schreef kakipa het volgende:
ik ga morgen voor het eerst naar pinkpop dus heeft iemand nog tips voor mij
Niks volgens mij....quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:03 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo
Wordt mijn 2de keer pinkpop, dagkaartje dit keer![]()
Maar wat mag je dan eigenlijk wel en wat niet meenemen qua drinken enz?
Eigenlijk is het logisch en normaal!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:13 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Bah dat vind ik toch eigenlijk belachelijk he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |