Dan had je 50% van je avatar ook 180 graden verticaal moeten draaien!quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:18 schreef Garisson72 het volgende:
hm, met het oog op het volgnummer had ik een andere TT in gedachten.
Da's te voorspelbaarquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:18 schreef Garisson72 het volgende:
Dat was voor de gelegenheid nog wel het overwegen waard geweest. Maar eilaas.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:20 schreef RickTheGreatest het volgende:
Dan had je 50% van je avatar ook 180 graden verticaal moeten draaien!
Zie het als een "this could be yours"-statement.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:28 schreef Elegy het volgende:
Bovendien is die houding niet single want je hebt er twee personen voor nodig. Dus zo'n TT zou een contradictio in terminis zijn
Nee, dat komt bij de volgende, dan is het de "70 maagden konden van jou zijn" statementquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:04 schreef Garisson72 het volgende:
Zie het als een "this could be yours"-statement.
Ik heb een diesel voor mijn deur staan, maar ik ga elke dag met de trein. Waarom zul je vragen? Wel ik werk midden in het centrum van Den Haag en dat is kwa parkeren niet te doen en ik heb een prachtige OV jaar kaart van de werkgever gekregen. Opzichzelf wel te doen hoor, 2 uur heen, 2 uur terug en ik kan in de trein meestal nog wel wat doen. Beetje lezen, beetje voorwerk doen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 06:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik weet ni of je de brandstof uit eigen zak betaalt opa, maar van die kosten kan je een aardig hypotheekje aflossen hoor.![]()
Heb je elke dag ook nog 4 uur extra vrije tijd.![]()
nog een goed idee voor je: thuiswerkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
Soms heb je van die dagen dat de goede ideeen gewoon zo uit de mouw komen rollen. En ik heb nog wel korte mouwtjes vandaag
Tijd geleden!quote:
Zat net ff te kijken in je topic over je appartement. Wat betaal je aan huur als ik vragen mag?quote:
¤427,50 (zoiets, huur is net een paar cent omhoog gegaan) kaal. Dan komt er nog wel gwl bij. Voor GE betaal ik de Eneco ¤100. Ja, ik kan veel lager, hun schatting was gebaseerd op 4 pers. gezin. Zat eerst op 133 en ga het nog verder naar beneden gooien, 60 moet ik zelfs makkelijk kunnen redden want het enige wat bij mij vaak aanstaat is mijn pc. Verwarming heb ik zelden aan en voor koken gebruik ik niet zoveel gas. Water is goedkoop, paar euro per maand omgerekend.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zat net ff te kijken in je topic over je appartement. Wat betaal je aan huur als ik vragen mag?
mooi uitgebreid verhaalquote:
Zeur nietquote:
Zo veel duurder is het in de randstad niet dus.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
¤427,50 (zoiets, huur is net een paar cent omhoog gegaan) kaal. Dan komt er nog wel gwl bij. Voor GE betaal ik de Eneco ¤100. Ja, ik kan veel lager, hun schatting was gebaseerd op 4 pers. gezin. Zat eerst op 133 en ga het nog verder naar beneden gooien, 60 moet ik zelfs makkelijk kunnen redden want het enige wat bij mij vaak aanstaat is mijn pc. Verwarming heb ik zelden aan en voor koken gebruik ik niet zoveel gas. Water is goedkoop, paar euro per maand omgerekend.
Wat er dan nog bijkomt: Hoogheemraadschapsbelasting, ongeveer 120 per jaar en OZB/vervuilingsbelasting. Dat is ongeveer 350 per jaar. Zo wordt de netto huurprijs per maand toch wel aardig opgetrokken.
Als ik alleen het wonen reken kom ik toch nog op iets van 550/600 uit per maand. Maar ik kan wel gratis parkeren, dat dan weer wel
Nou, dan sla ik toe!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
wacht maar tot het EK begonnen is, dan zul je meer 'mannelijkheid' zien dan je behappen kunt.
Ik vind het gewoon grappig dat je het zo gedetailleerd verteltquote:
Nuja, ik zit in een vrij goedkope wijk (heeft een slechte naam). Als je meer naar het centrum/Scheveningen gaat betaal je aanzienlijk meer.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zo veel duurder is het in de randstad niet dus.
Ik heb oog voor detailquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:59 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig dat je het zo gedetailleerd vertelt
Ja, maar daar zit ook nooit iets tussen waarvan ik zeg ´ja, die zie ik wel zitten´. Misschien zijn ze niet mannelijk genoegquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
jij moet niet mauwen MLI, getuige je gemiddelde posts vliegt jou de mannelijkheid sowieso wel om je oren, of je het nou wil of niet.
Wil je mn ex?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit ook nooit iets tussen waarvan ik zeg ´ja, die zie ik wel zitten´. Misschien zijn ze niet mannelijk genoeg.
Wat versta jij onder mannelijk dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit ook nooit iets tussen waarvan ik zeg ´ja, die zie ik wel zitten´. Misschien zijn ze niet mannelijk genoeg.
Ik vond dit ook maar per toeval. Eigenlijk was ik op zoek naar iets in de omgeving Amsterdam/Utrecht. Maar dat is echt schrikbarend duur... als je al iets kan vindenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:24 schreef kwaakvaak het volgende:
Overigens het gaat er mij niet om dat de randstad duur is om te wonen, het vinden is eerder een probleem. Vind het geen issue om 600 ofzo voor fatsoenlijke woonruimte neer te leggen. Wel om 600 te betalen voor iets wat ze appartement noemen, maar eigenlijjk niet meer is als een kamer met een muurtje zodat ze er nog een extra kamer in konden maken en het geen kamer meer hoefde te heten.
Das zeker handig.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik vond dit ook maar per toeval. Eigenlijk was ik op zoek naar iets in de omgeving Amsterdam/Utrecht. Maar dat is echt schrikbarend duur... als je al iets kan vinden
Een vriendin van mijn oude studie maakte me er op attent. Toevallig is ze ook nog eens mijn onderbuurvrouwBest handig, want ik weet wie er onder me woont en vice versa. Bovendien is ze bijna nooit thuis dus kan ik lekker films kijken en gamen zonder me zorgen te hoeven maken over geluid.
Check! Beetje klein... kan het daarom niet al te goed zien, maar volgens je geboortedatum zou je ongeveer even oud moeten zijn. Als ik naar je foto kijk lijk je jongerquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:41 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja hè? Ik zie trouwens in bijna iedereen iets positiefs. Ik ben een filantroop.
[..]
Het ergste is dat hij het nog meent ook.
Oh ja! Ik heb foto's in mijn fobo gezet. Toch maar wel.
Het is idd heel moeilijk. Ik vind het ook nog steeds lastig. Er waren tijden dat wanneer ze zou bellen, ik onmiddelijk naar haar toe zou gaan, al was dat meer dan 3 uur rijden. Dat gevoel ben je niet snel kwijt. Echter ik begon er onder te lijden doordat ik geregeld werd afgebeld. Ze heeft/had het druk, maar om in 3 a 4 weken 5 keer achter elkaar te worden afgebeld waardoor je haar meer dan een maand niet hebt gezien. Erge is dat dat volgens haar ook continu komt/kwam omdat ze het druk heeft/had, niet omdat ze met niet wilde zien. Hierdoor bleef ik ook gewoon doorgaan en hoop houden. Maar het sloopte me wel. Het gekke is dat ik het er kennelijk voor over hadquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks. Wat ik precies ga doen ben ik nog niet over uit.
[..]
Hm, zo had ik het nog niet bekeken. Het wordt steeds erger met de diagnose.
[..]
Het probleem is meer dat ik nu er helemaal van overtuigt ben dat het echt over is. Maar dan is het vrijdagavond, en dan ben ik toch weer degene die hem een smsje stuurt, of dat ik weer om ben als hij weer iets laat horen.
[..]
Thanks voor de tip. Dat is het vervelende. Ik weet dat het niet goed is maar ermee stoppen is een tweede.
Ik denk dat ik het toch een tweede keer ga proberen. Het is me twee weken gelukt (wat ik echt niet had gedacht), dus dan moet het nu wel beter gaan. Of iig laat ik me niet meer gebruiken. Het is zo lastig om dat in te zien omdat ik het zelf ook graag wil.
Tja, om verschillende redenen. De ene ex is kut omdat je hem/haar niet meer ziet... de andere ex is kut en daar ben je blij van dat je hem/haar niet meer ziet.quote:
Haha, tja daar ben ik ook naar op zoekquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:42 schreef Antisociaal het volgende:
Waar staan de briljante tips waarmee ik in no time een sexy lieve charmante miljonair mee aan de haak sla?
Inderdaad. Gemiste kans.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:18 schreef Garisson72 het volgende:
Ach, een woning vinden in Den Haag is echt niet zo moeilijk. Als je een week fanatiek gaat zoeken heb je zo een huis wat een beetje aan je wensen voldoet, inclusief acceptabele huur. Verschillende vrienden van me besloten opeens uit huis te gaan en hadden binnen een maandje ofzo een huis. Je moet er alleen wat moeite in stoppen. Veel makelaars enzo afbellen. Ik ben voor de makkelijke weg gegaan, ik heb me ingeschreven bij de woningbouw en twee jaar later (werkt op inschrijftijd) had ik een bezichtiging en gelijk een huis. Mocht je dit najaar nog geen huis hebben gevonden en mochten mijn reisplannen doorgaan dan mag je mijn huis wel een aantal maanden onderhurenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:24 schreef kwaakvaak het volgende:
tja er zijn mischien mannen die dat dan weer wel prettig vinden, weet alleen niet of ze in de categorie 'mannelijk genoegt voor mli' vallen dan.
Overigens het gaat er mij niet om dat de randstad duur is om te wonen, het vinden is eerder een probleem. Vind het geen issue om 600 ofzo voor fatsoenlijke woonruimte neer te leggen. Wel om 600 te betalen voor iets wat ze appartement noemen, maar eigenlijjk niet meer is als een kamer met een muurtje zodat ze er nog een extra kamer in konden maken en het geen kamer meer hoefde te heten.
Mischien moet ik gewoon op RP een advertentie zetten, man zoekt vrouw met huis om direct samen te gaan wonen in de omgeving r'dam/d'haag. Kinderen geen bezwaar maar kinderloos is een pre. Uiterlijk vertoon is minder belangrijk. Liever wat knuffelvet dan een strijkplank in het bed.
Ik ben eerlijk. Ik zie er leuk uit. (God, klinkt beetje arrogantquote:Op donderdag 29 mei 2008 01:21 schreef m-niki het volgende:
waar ik zei 'geobserveerd' moet worden 'geobsedeerd'
stop
@PF: 5% is wat aan de lage kant, het is wel belangrijk, maar soms overrated (cliché maar niet minder waar voor mij)
PF, je moet niet alles doodredeneren met logica, dan blijf je eenzaam achter en dat is mijn terreinquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk. Ik zie er leuk uit. (God, klinkt beetje arrogant) Maarr.. Als je er soms achter komt dat mensen je alleen om je uterlijk waarderen, of nou ja je verder niet zo interessant vinden "maar wel lekker". Dan denk ik.. waar ben je mee bezig?
Soms ben ik ook wel bang dat ik niet meer heb dan een leuke buitenkant, dan ga ik zsnel iets bedenken om daar wat aan te doenHet is alleen cht heel dubbel, qua voortplanting wil een gave huid zeggen dat je een goede gezondheid hebt, lichte ogen met zwarte wimmpers zijn opvallend en je ogen lijken er groter door te worden wat ook gebeurd als je klaar komt.. Rode lippen zien er uit als opgewonden schaamlippen. Blush omdat als je opgewonden bent je wangen ook roder worden. Bij vrouwen een smalle taille/brede heupen is ook weer een voordeel. Bij mannen een strak kontje zodat ze goed kunnen stoten tijdens de seks. Blond haar valt bijvoorbeeld weer heel erg op doordat het een lichte kleur is. etc.etc.
daar schiet je dan op zich ook niet veel mee op natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
We kunnen ook samen eenzaam achter blijven?
Mja inderdaad,quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk. Ik zie er leuk uit. (God, klinkt beetje arrogant) Maarr.. Als je er soms achter komt dat mensen je alleen om je uterlijk waarderen, of nou ja je verder niet zo interessant vinden "maar wel lekker". Dan denk ik.. waar ben je mee bezig?
Soms ben ik ook wel bang dat ik niet meer heb dan een leuke buitenkant, dan ga ik zsnel iets bedenken om daar wat aan te doenHet is alleen cht heel dubbel, qua voortplanting wil een gave huid zeggen dat je een goede gezondheid hebt, lichte ogen met zwarte wimmpers zijn opvallend en je ogen lijken er groter door te worden wat ook gebeurd als je klaar komt.. Rode lippen zien er uit als opgewonden schaamlippen. Blush omdat als je opgewonden bent je wangen ook roder worden. Bij vrouwen een smalle taille/brede heupen is ook weer een voordeel. Bij mannen een strak kontje zodat ze goed kunnen stoten tijdens de seks. Blond haar valt bijvoorbeeld weer heel erg op doordat het een lichte kleur is. etc.etc.
Nee, ik verdedig mijn terrein met hand en tand! Je gaat maar ergens met iemand anders samen eenzaam zitten wezen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
We kunnen ook samen eenzaam achter blijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik kan met gepaste trots vertelln dat ik altijd lelijke vriendjes heb,
gewoon om niet in het cliche te vervallenmooie meisjes met lelijke vriendjes is ook een cliché hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
Ach, dat is ook altijd een drogreden. Iedereen kijkt ook wel een beetje naar het innerlijk, zelfs de meest oppervlakkige mensen. Niemand wil een heel mooi meisje dat qua gedrag een heks is, maar mooie meisjes die denken dat Buffalo Wings stukjes van een buffel zijn, maar verder wel lief zijn zullen voor een deel van de mensen al prima partners zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja inderdaad,
uiterlijk vind ik nog eens niet zo belangrijk.
Het gaat mij meer om hoe een persoon is. is een beetje als: al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.
Dus met andere woroden: Je kunt zo knap zijn aan de buitenkant, als je een innerlijk hebt die mij niet aanstaat heb ik er nog niks aan. Dus daarom kijk ik altijd verder dan alleen maar het uiterlijk
Jah inderdaad, is ook de reden dat niet iedereen direct naar mij komt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:18 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, dat is ook altijd een drogreden. Iedereen kijkt ook wel een beetje naar het innerlijk, zelfs de meest oppervlakkige mensen. Niemand wil een heel mooi meisje dat qua gedrag een heks is, maar mooie meisjes die denken dat Buffalo Wings stukjes van een buffel zijn, maar verder wel lief zijn zullen voor een deel van de mensen al prima partners zijn.
Daarintegen is uiterlijk wel het eerste dat je ziet van iemand (internetcontacten uitgesloten natuurlijk), en mocht iemand je totaal niet aanstaan dan ben je ook niet geneigd om ook maar een gesprek met diegene te beginnen om te kijken of die persoon toevallig wel een geweldig innerlijk heeft. Ik keur 90% van de mannen al af als potentiele partner vanwege hun uiterlijk, en dan niet omdat ze onwijs lelijk zijn ofzo of niet aan het ideaalplaatje voldoen, maar gewoon omdat er een bepaalde mismatch is. En 90% van de mannen zal mij om dezelfde onduidelijke reden afwijzen zonder dat ze ook maar met me gesproken hebben. Het belang van uiterlijk en uitstraling wordt meestal of zwaar overschat, of zwaar onderschat.
Eiwitrijk en vetarm voedsel. Netjes.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Tonijn. Is dat vis of kip?
Het smaakt naar vis maar hier staat dat het kip van de zee is
"dat is het merk"
sorry, maar dit klinkt gewoon downright deprimerend.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:24 schreef Crazy-M het volgende:
Jah inderdaad, is ook de reden dat niet iedereen direct naar mij komt.
Ik zeg maar zo: mijn buitenkant is niet knap of wat dan ook, maar degene die mij kennen die weten wat ze aan me hebben enzo
I know, ik heb die aflevering gezien.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Sorry het was een quote van Jessica Simpson
(net als. Ik eet geen buffalo wings. Dat is van buffels. EN dat is zielig!!!!!! "Heb je ooit een koe met vleugels gezien...")
Ah, jij hebt hetzelfde gezienquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Tonijn. Is dat vis of kip?
Het smaakt naar vis maar hier staat dat het kip van de zee is
"dat is het merk"
Je moet ook niet zoeken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:10 schreef Tegan het volgende:
Steeds meer Tilburgers vinden dit topic. Betekent dat dat er steeds meer singles zijn in Tilburg? Dan is het helemaal erg dat ik er geen kan vinden.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:18 schreef Garisson72 het volgende:
je zou er toch bijna een lemming voor gaan maken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mr. Date smst niet echt meer
volgens mij deels omdat ik iets had gemopeld dat hij het toch niet kon laten mij de hele tijd te smen. Of zoWeet het niet eens meer.
Ik heb PF's nummer niet hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:02 schreef Garisson72 het volgende:
edit: wacht even, zei je nu SM'en?!?!![]()
![]()
pm dat nummer maar even danquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb gehoord gelezen dat ze die makkelijk geeft.
Ja vind je het gek, elke normale man beschouwt dat als een uitdaging.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij deels omdat ik iets had gemopeld dat hij het toch niet kon laten mij de hele tijd te smen. Of zoWeet het niet eens meer.
vandaar dequote:
zijn het meer de mannelijke tilburgers of ook vrouwlijke ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:10 schreef Tegan het volgende:
Steeds meer Tilburgers vinden dit topic. Betekent dat dat er steeds meer singles zijn in Tilburg? Dan is het helemaal erg dat ik er geen kan vinden.
Volgens mij zijn je eisen gewoon te hoog... Wat is er mis aan een lesbische vriendin?quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
ROFL, meest stomme eigenlijk in mijn vrijgezelle leven ....
ik ga graag stappen enzo. Maar net als vanavond naar de bioscoop met een lesbische vriendin, dan een vriendin die wel leuk is maar gewoon als vriendin en 1tje die iets te veel slechte kanten heeft
Zo kom je natuurlijk ook nooit van single status af
Tegenwoordig doe ik het veel rustiger aan, maar trainde vroeger 5x in de week 3 uur per dag. Voor 150 euro per maand aan voedingssupplementen/vitamines/stackers.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:29 schreef m-niki het volgende:
lalalalaaa
Ik vind Feitosa steeds enger (ok, ik overdrijf) worden met z'n eiwitrijk/vetarm/trainingsvoer(ben je echt op zo'n heftige manier met je lichaam bezig? Doe je ook competitie dan...dat je ergens steeds naar toe werkt dus)
Hoezo niet? Je hebt toch ook zeekoeien?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:04 schreef dawg het volgende:
Als het kip van de zee is zal het geen kip zijn, denk ik zo.
Okay.
Ik betwijfel of een zeekoe bestaat uit rundvlees, net als dat ik betwijfel of een zeekomkommer lekker is in de saladequote:Op donderdag 29 mei 2008 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je hebt toch ook zeekoeien?
Jij laat je ook van alles wijsmaken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik het veel rustiger aan, maar trainde vroeger 5x in de week 3 uur per dag. Voor 150 euro per maand aan voedingssupplementen/vitamines/stackers.Elke dag volproppen met eten om zoveel mogelijk energie te hebben voor de training.
Je kan wel zwaar trainen , maar als je je eetpatroon niet aanpast ben je uiteindelijk niet effectief bezig.
Ik ben nooit zo gespierd geweest dat ik mee kon doen aan wedstrijden, puur voor de hobby.
Het is gewoon de kick om te kijken hoe krachtig je zelf kan worden door training.
Grappige is , toen ik zwaar veel trainde mensen ook totaal anders op je reageren puur om het feit dat je gespierd bent. Ook veel negatieve aandacht die je krijgt puur om dat feit.
Trainen is gewoon erg relaxed en geeft een lekkere "rush"
geen bijster vrolijke aangelegenheid, zo te merken, maar desalniettemin: welkomquote:
Miss Wannadate ook al meer dan 24 uur niet meer! De paniek slaat toequote:Op donderdag 29 mei 2008 17:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Aaaaah.quote:
Mayday, mayday! Q., what's going on?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Aaaaah.voor je.
Zelf is er een kans dat ik hier niet meer al te lang legaal mag posten
Er is een niet oninteressante dame in mijn leven gekomen. Als er echt iets te melden is dan horen jullie het. Momenteel ben ik enigzins niet geheel on-blij.quote:
Werk, kroeg, via via?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is een niet oninteressante dame in mijn leven gekomen. Als er echt iets te melden is dan horen jullie het. Momenteel ben ik enigzins niet geheel on-blij.
Pas op dat je niet te positief wordtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is een niet oninteressante dame in mijn leven gekomen. Als er echt iets te melden is dan horen jullie het. Momenteel ben ik enigzins niet geheel on-blij.
Nog bedankt voor de tip trouwens.quote:Op donderdag 3 januari 2008 05:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Heheheh, dus toch! Good luck, het is mij ook eens gelukt daar.
Ik smtste hem net. En hij smste terug. En gister ook. maar eerst was het 8 smsjes per dag en stuurde ik na uren pas terugquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:46 schreef mrbox het volgende:
Hey veel nieuwe mensen! Welkom.
@PF dat is niet zo mooi dat hij niet meer smst, maar zou er niet te zwaar aan tillen. Vaak is het zo dat als je iemand leuk vind dat je bepaalde dingen helemaal opblaast en het later totaal niet zo erg is als het leek
Jij kan beter gewoon je snavel houden als je niks nuttigs te zeggen hebt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij laat je ook van alles wijsmaken.
Vermoeiend is dat. Ik had eens een vriendin die me 3x per dag belde , elke dag.!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik smtste hem net. En hij smste terug. En gister ook. maar eerst was het 8 smsjes per dag en stuurde ik na uren pas terug
en nu verwacht ik om de zoveel uur een update
erg he
Je sms relatie is in een sleur beland! Tijd voor actiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar. tijdens dat was het wel beetje van. o alweer. maar nu het niet zo is denk ik. goh. hij denkt toch wel aan me
o en kut ik heb een probleem. en kut ik heb vriendinnen nodig. nbu.
Maak je niet druk. Zo te lezen vind ie je leuk , hoe dan ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee kijk. Ik heb zaterdag een gala. En ik zei van. O ja leuk ik ga mee!
Maar nu is
- m'n haar te kort geknipt door de kapper + ik kan dat sooert dingen niet
- ik kan me wel opmaken maar niet geweldig of zo
- ik heb m'n net gemanicuurde nagels ff dsnel tussen het trainen door afgeknipt omdat ik er last van had met het opdrukken. En nu baal ik echt want ze zijn echt jongens achtig kort en ze waren zo leuk maar ik was even vergeten dat ik ze nodig had op het gala.
- ik heb geen sieraden. ja wel een dun stom kettingkje en een dunne stomme ring. en. nou dat was het maar ik wil mooie sieraden maar ja kan je zeker nergens huren
- ik heb 50 paar schoenen maar ik wil open schoenen of zo maar ook niet echt een hak
- jurk heb ik wel maar ben afgevallen dus hij moet kleiner of zo maar dat kan ik niet
- het begint om 4 uur smiddags met een stom diner en moet ik dan al de hele tijd die achterlijk overdressed jurk aan![]()
- ik snap er niks van ik weet er niks van en ik dacht dat het gewoon een zuipfeest was
-
Ok, first of all, begin eerst eens met ademhalen. Houdt je gezondquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee kijk. Ik heb zaterdag een gala. En ik zei van. O ja leuk ik ga mee!
Maar nu is
- m'n haar te kort geknipt door de kapper + ik kan dat sooert dingen niet
- ik kan me wel opmaken maar niet geweldig of zo
- ik heb m'n net gemanicuurde nagels ff dsnel tussen het trainen door afgeknipt omdat ik er last van had met het opdrukken. En nu baal ik echt want ze zijn echt jongens achtig kort en ze waren zo leuk maar ik was even vergeten dat ik ze nodig had op het gala.
- ik heb geen sieraden. ja wel een dun stom kettingkje en een dunne stomme ring. en. nou dat was het maar ik wil mooie sieraden maar ja kan je zeker nergens huren
- ik heb 50 paar schoenen maar ik wil open schoenen of zo maar ook niet echt een hak
- jurk heb ik wel maar ben afgevallen dus hij moet kleiner of zo maar dat kan ik niet
- het begint om 4 uur smiddags met een stom diner en moet ik dan al de hele tijd die achterlijk overdressed jurk aan![]()
- ik snap er niks van ik weet er niks van en ik dacht dat het gewoon een zuipfeest was
-
Pourquoi? Why?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
het is dus met een andere jongen
dat is het kutte !
Okay, dan moet je inderdaad even goed nadenken.. Heb je helemaal geen vriendinnen in de buurt? Zussen van 1 van je vrienden? Je moet alles proberen hequote:
Mooi dat je wel heel vrouwelijk bent, des te makkelijker wordt het voor je om als een echte diva op dat gala aan te komen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zie er heel vrouwelijk uit. Echt waar. Maar. Dat is van nature/van zelf.
M'n moeder tja. die is een slagje erger nog dan ik eigenlijk.
jaa.. met 50 paar schoenen waarvan 25 paar hakken kan ik zeker wel op hakken lopen! 14 cm
de vriendinnen die ik heb wonen ver weg of hebben het super druk en zijn nooit zo aan het tutten..
dus dat is wel even kut
Doe een jurk aan die je tieten laat pronken, alle aandacht word dan daarheen getrokken, opgelost.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja maar die vriendinnen heb ik dus niet echt
Ik zal mezelf naar de nagelopplak service mevrouwtje moeten slepen
en zelf iets moeten prutsen met m'n haar
(ik heb m'n broertje wel geleerd m'n haar te stijlen...)
o wacht ik bedenk me net 1 vriendin maar die is wel heel behulpzaam maar kan dit soort dingen ook niet echt... HMz
hoax dus?!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zie er heel vrouwelijk uit. Echt waar. Maar. Dat is van nature/van zelf.
M'n moeder tja. die is een slagje erger nog dan ik eigenlijk.
jaa.. met 50 paar schoenen waarvan 25 paar hakken kan ik zeker wel op hakken lopen! 14 cm
de vriendinnen die ik heb wonen ver weg of hebben het super druk en zijn nooit zo aan het tutten..
dus dat is wel even kut
Zeg dat tegen jezelf en het komt in orde.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hou eens op met die uiterlijk shit
idd!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:43 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Zeg dat tegen jezelf en het komt in orde.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij kan beter gewoon je snavel houden als je niks nuttigs te zeggen hebt.
is er dan niets meer heilig?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:15 schreef Q. het volgende:
Elegy weet ook echt alles op te lossen met series/films en toebehoren..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:12 schreef Elegy het volgende:
Nou PF, dat wordt even snel alle afleveringen Dames in de dop er doorheen jassen
Elegy, voor al uw audiovisuele oplossingen voor problemenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:36 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Elegy weet ook echt alles op te lossen met series/films en toebehoren..![]()
cynisme...al sinds de 4e eeuw v. C. een uitstekende manier om niet in een relatie te eindigenquote:
Altijdquote:
goed plan!quote:
heeft inderdaad mooie liedjes ja hquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb echt gewoon veel te lang niet kunnen genieten van die dingen...
Die stem van Anastacia
Daar kunnen weinig stemmen aan tippen imo.
Maar die stemquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heeft inderdaad mooie liedjes ja h
maar ik ben meer van de feestmuziekvooral in de auto.
hahahaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat zou ik ook doen als ik in de file stond :y maar dan met echte muziek
hm. Ik heb 3 fm meestal opstaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha
ach jah, ieder zn muzieken is voor mij voornamelijk om goed wakker te worden. Op het werk draaien we gewoon eindhovenfm enzo.
Klassieker! En,quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
hm. Ik heb 3 fm meestal opstaan.
Ik houd trouwens ook wel van herriemuziek en van stomme muziek hoor, maar dat ligt aan mijn stemming.
Ik heb nu dit opstaan:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:19 schreef Abbadon het volgende:
*blood red shoes uit cd-speler, Last Shadow Puppets erin*
thuis zitten en de muziek schaamteloos hard kunnen zetten is heerlijk! lang leve vrijdag!
Ik heb een jurk een hele mooie, in Berlijn gekocht.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
idd!![]()
Ga gewoon even wreed shoppen vandaag. Koop een nieuwe jurk en dan niet een van de goedkoopste.
Neem er van die handschoenen met lange mouwen bij of iets anders met lange mouwen, dan zie je niks van die blauwe plekken & je nagels. Zorg wel dat je iets draagbaars neemt waar je je een beetje in thuis voelt, en breek desnoods de dresscode. Belangrijk is dat jij je goed voelt en niet voldoen aan de voorschriften.
Koop ook meteen een paar nieuwe schoenen.
Als je geen centen hebt moet je gewoon net zo lang tegen je ouders zeuren totdat zij die voor je gaan betalen.
Je moeder heeft immers 50 paar pumps dus zal ze best wel een beetje symphatie voor je hebben.![]()
[..]
een jurk die strak is op de juiste plekkenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb een jurk een hele mooie, in Berlijn gekocht.
zo iets maar dan helemaal zwart en met een zwarte strik (op de zijkant)
[ afbeelding ]
m'n moeder heeft helemaal geen 50 paar schoene, dat was ik! e
Midden in Den Haag heb je niet zoveel natuurgeluiden meer, op wat apies na danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
maar tegenwoordig gebruik ik niet meer. Vidnt wel fijn om gewoon lekker van de geluiden om je heen te genieten in de natuur enzo
tilburg ook niet,quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Midden in Den Haag heb je niet zoveel natuurgeluiden meer, op wat apies na dan
Maar da's tokkiemuziek of rimboegeluid. Dat schaar ik niet onder muziekquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tilburg ook niet,
maar jah, buiten tilburg wel
en ach jah, meeste tokkies rijden met muziek goed hard aan. Dus je hebt toch altijd wel muziek
dat klpt jahquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar da's tokkiemuziek of rimboegeluid. Dat schaar ik niet onder muziek
Ik luister in de auto regelmatig naar klassieke muziek en laatst reed ik door de stad, raampje open en de Vier Jaargetijden van Vivaldi op. Had het niet eens heel hard staan maar je zag sommige mensen toch wel erg verbaasd kijkenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat klpt jah
echt zo stomme muziek soms
Cultuurshock voor de meesten, helaas....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik luister in de auto regelmatig naar klassieke muziek en laatst reed ik door de stad, raampje open en de Vier Jaargetijden van Vivaldi op. Had het niet eens heel hard staan maar je zag sommige mensen toch wel erg verbaasd kijken![]()
hehequote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik luister in de auto regelmatig naar klassieke muziek en laatst reed ik door de stad, raampje open en de Vier Jaargetijden van Vivaldi op. Had het niet eens heel hard staan maar je zag sommige mensen toch wel erg verbaasd kijken![]()
nu jah, uit je leven is groot woord he.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:17 schreef Logician het volgende:
Blergh ik voel me klote ... ergens niet eens zozeer omdat het uit is omdat ik weet dat het beter is zo, ik bedoel je kan nog zo veel van elkaar houden maar als het niet werkt houd het ergens een keer op... wel is het kut dat mijn gevoelens dit niet 1 2 3 inzien, en vind ik het idee dat iemand ineens uit je leven is heel lastig mee om te gaan/los te laten...
Dat was van zijn kant zeker wel een optie, maar ik wil dat niet, anders lukt het mij nooit om afstand te nemen, ik heb dus gezegd dat ik hem liever helemaal niet meer zie/spreek, en het moment dat ik dat zei brak ik letterlijk mijn eigen hart...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu jah, uit je leven is groot woord he.
Je kunt er nog omgaan als vriende. (weet niet hoe jullie uit elkaar zijn gegaan)
maar jah, het is moeilijk, dat begrijp ik best. Maar je moet er gewoon doorheen.
Sterkte en succes
hmm ok,quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:20 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat was van zijn kant zeker wel een optie, maar ik wil dat niet, anders lukt het mij nooit om afstand te nemen, ik heb dus gezegd dat ik hem liever helemaal niet meer zie/spreek, en het moment dat ik dat zei brak ik letterlijk mijn eigen hart...
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
sterkte!
Herkenbaar, ik verbrand ook altijd na een relatie de boten achter me. Puur bescherming voor jezelf.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:20 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat was van zijn kant zeker wel een optie, maar ik wil dat niet, anders lukt het mij nooit om afstand te nemen, ik heb dus gezegd dat ik hem liever helemaal niet meer zie/spreek, en het moment dat ik dat zei brak ik letterlijk mijn eigen hart...
ik ken het...op lange termijn vaak het beste, maar op korte termijn vaak het allerzwaarste..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:20 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja ik ga vanaaf met een stel leuke mensen stad in, heb ook echt de behoefte er even uit te gaan, is alweer een poosje geleden. En ook is het tijd om even die eigenwaarde weer wat terug te vinden...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm ok,
das wel kut dan jah. Maar goed, als je gelooft dat dat het beste is moet je eigenlijk zoveel mogelijk dingen doen die niet aan hem herinneren.
je zoekt in elk geval de afleiding opquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja ik ga vanaaf met een stel leuke mensen stad in, heb ook echt de behoefte er even uit te gaan, is alweer een poosje geleden. En ook is het tijd om even die eigenwaarde weer wat terug te vinden...![]()
en ik een blenderquote:
Ja idd. maar ook oudere mensen zie je nogal vreemd opkijkenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:57 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Cultuurshock voor de meesten, helaas....
Erm, dakennikniequote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:13 schreef RickTheGreatest het volgende:
Elegy, wat vind je van "The Cinematic Orchestra" dan?
't is maar goed dat ze al op haar eigen woontquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
hmm bankstel... woon je al op je eigen ?
eigenlijk ook iets wat ik wil gaan doen, maar nog veel te goed thuis![]()
Over afleiding gesproken.. een vriend van mij belt net, we gaan zo wandelen in het bosquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je zoekt in elk geval de afleiding op
dat is tenminste al een goed punt.
Ja, maar nog thuis wonen is wel een flink minpunt voor je liefdesleven natuurlijk. Vrouwen die een potentiele kandidaat in je zien worden daardoor afgeschrikt. Iemand die nog bij zijn ouders woont is niet zelfstandig en dus niet echt volwassen. Daarnaast willen mensen niet gelijk met schoonouders geconfronteerd worden natuurlijk en steeds maar ergens anders afspreken gaat ook een flinke duit kosten. Natuurlijk kan het meisje zelf al wel een eigen huis hebben, maar dan is het nogsteeds niet optimaal want voordat je dan een volgende stap (lees: samenwonen) kan gaan doen ben je een jaar of vier verder, want samenwonen met een man die net bij zijn moeder vandaan komt betekent dat je de moederrol overneemt en daar zit niemand meer op te wachten natuurlijk, dus moet je toch eerst even een tijdje op jezelf gewoond hebben (Overigens geldt dit andersom ook volgens mij, maar wel in iets mindere mate).quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
hmm bankstel... woon je al op je eigen ?
eigenlijk ook iets wat ik wil gaan doen, maar nog veel te goed thuis![]()
Huren hoeft echt niet duur te zijn hoor. Ik betaal 350 ex.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:07 schreef Crazy-M het volgende:
jah, ben nu pas jaar aan het werk
moet eerst is sparen
maar goed, huurhuisjes enzo zijn ook niet meer goedkoop
ligt er tenminste aan wat eisen zijn
dat valt inderdaad mee aan prijs.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Huren hoeft echt niet duur te zijn hoor. Ik betaal 350 ex.
Heb een grote huiskamer , grote slaapkamer , medium natte cel, en kleine keuken. Meer heb ik niet nodig.
Woon bovendien op loopafstand van het centrum.
Doe wat je gevoel je ingeeft. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen, denk ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:30 schreef Logician het volgende:
Ineens is alles weg... je leeft op den duur zo op hoop... en die stap is zo moeilijk als je nog zoveel om iemand geeft.. ik denk dat blijven zien in toch nog eens proberen zal eindigen omdat er nog te veel gevoel is, en dat wil ik nu niet, want we maakten elkaar gewoon niet gelukkig ondanks dat het gevoel er wel is...
Da's ook relatief hè, een vriend van me woont in Amsterdam, vlakbij het Amstelstation en die heeft alles bij elkaar misschien net zoveel oppervlakte als ik in mijn woonkamer maar die betaald doodleuk hetzelfde kale huurbedrag. In de grote steden en in populaire wijken wonen is gewoon erg duur. Natuurlijk kent iedereen wel "iemand" die voor een half brood en een tientje op een premium locatie zit inclusief GWL, internet, een parkeerplaats, een dakterras en een lift maar dat soort verhalen neem ik meestal niet al te serieus.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat valt inderdaad mee aan prijs.
Ken iemand die heeft een huiskamer + keuken in 1.
1 slaapkamer en een douche en betaalt iets meer dan 400
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef dawg het volgende:
En ik zie weer muziek. Vinden jullie muziek zo belangrijk dat jullie daarom een potentiele partner af zouden kappen?
ik antwoord straks wel even
Ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef dawg het volgende:
En ik zie weer muziek. Vinden jullie muziek zo belangrijk dat jullie daarom een potentiele partner af zouden kappen?
ehmmm...als het enige dat de betreffende potentiele partner scheidt van perfectie haar muziekkeuze zou zijn, dan zou ik het daarom niet afkappen...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef dawg het volgende:
nee dat niet, maar het onderscheidt vind vaak al in de kroegen plaats.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef dawg het volgende:
Dat vind ik zo,n onzin. Ik houd van verschillende muzieksoorten en ga ook naar diverse cafes.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee dat niet, maar het onderscheidt vind vaak al in de kroegen plaats.
Stel je houdt van apre ski muziek. Dan ga je niet naar een metal tent. Mensen die je dan tegen komt in jouw tent hebben bijna altijd de zelfde muziek smaak.
maar ik zal iemand niet afkeuren op muziek
Wat jij?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Het aller-rampzaligste zijn voor mij toch wel de types die roepen "ik vind alles wel leuk" of die alles wel leuk vinden maar dat verhullen onder een "héél brede muzieksmaak"
Ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Het aller-rampzaligste zijn voor mij toch wel de types die roepen "ik vind alles wel leuk" of die alles wel leuk vinden maar dat verhullen onder een "héél brede muzieksmaak"
Kijk es in mijn sig danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Noem eens een voorbeeld, als je wilt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:52 schreef Abbadon het volgende:
maar muzieksmaak zegt op zich best iets over iemand, vind ik...
ja ik!quote:
Vrouwen die van Kane houden zijn PER DEFINITIE niet mijn type. Dat is wel een goed voorbeeld. In het verleden zijn er namelijk al TIG vrouwen voorbij gekomen die dit adagium hebben bewaarheid.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:17 schreef Logician het volgende:
Blergh ik voel me klote ... ergens niet eens zozeer omdat het uit is omdat ik weet dat het beter is zo, ik bedoel je kan nog zo veel van elkaar houden maar als het niet werkt houd het ergens een keer op... wel is het kut dat mijn gevoelens dit niet 1 2 3 inzien, en vind ik het idee dat iemand ineens uit je leven is heel lastig mee om te gaan/los te laten...
ps: dit nummer omschrijft mijn gevoel momenteel wel heel erg goed
m.a.w op repeat x100000000
Zeg, ik heb toevallig een brede muzieksmaak. Daarin wel weer voorkeuren maar ik luister toevallig écht van alles en ik luister dan wel weer heel veel.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
het gaat niet om kwantiteit, maar om kwaliteitquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Zeg, ik heb toevallig een brede muzieksmaak. Daarin wel weer voorkeuren maar ik luister toevallig écht van alles en ik luister dan wel weer heel veel.
Nou, in mijn geval is het een geval van artistieke inspiratie opdoen, kijken hoe andere artiesten hun stem gebruiken en zo. Ik luister niet voor niets naar zangers en zangeressen van wie de stemhoogte ongeveer gelijk is aan de mijne. Leren door imiteren.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het gaat niet om kwantiteit, maar om kwaliteit![]()
en een brede smaak is in veel gevallen ongeveer hetzelfde als een gebrek aan smaak...
Waarom niet dan? Wat zegt het dan over die vrouwen als ze Kane luisteren, voor jou? Dat bedoel ik met voorbeeld, wat je nu zegt kan ik zelf ook wel verzinnen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja ik!
[..]
Vrouwen die van Kane houden zijn PER DEFINITIE niet mijn type. Dat is wel een goed voorbeeld. In het verleden zijn er namelijk al TIG vrouwen voorbij gekomen die dit adagium hebben bewaarheid.
Zo was er laatst ook geloof ik iemand, weet niet meer wie, die een nummer van Melissa Etheridge het beste nummer aller tijden benoemde, ofzo. No offence, maar dan weet ik wel dat diegene mijn type niet is.
ieder z'n ding...ik luister niet naar stemhoogte, maar naar muziek die ik interessant en mooi vind...stemhoogte is een kwestie van transponeren...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, in mijn geval is het een geval van artistieke inspiratie opdoen, kijken hoe andere artiesten hun stem gebruiken en zo. Ik luister niet voor niets naar zangers en zangeressen van wie de stemhoogte ongeveer gelijk is aan de mijne. Leren door imiteren.
ok, dan dient het nog een zeker doel. Ik had het vooral over de meningloze, kleurloze types zonder eigen wil die de massa maar een beetje nalopen, en dus roepen dat ze 'alles wel leuk vinden' zodat ze iig nergens buiten de boot vallen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef MLI het volgende:
Nou, in mijn geval is het een geval van artistieke inspiratie opdoen, kijken hoe andere artiesten hun stem gebruiken en zo. Ik luister niet voor niets naar zangers en zangeressen van wie de stemhoogte ongeveer gelijk is aan de mijne. Leren door imiteren.
Met Kane heb ik altijd een heel sterke associatie gehad van een band van wannabe's, die heel hoogdravend en krampachtig meeslepend doet. De mensen (maar we hadden het over vrouwen) die dat niet zo zien zijn dan ook de types die zich daardoor wél laten bevangen en dat zijn per definitie niet mijn types.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:14 schreef dawg het volgende:
Waarom niet dan? Wat zegt het dan over die vrouwen als ze Kane luisteren, voor jou? Dat bedoel ik met voorbeeld, wat je nu zegt kan ik zelf ook wel verzinnen.
Geen afknapper, als ie niet van 'mijn' muziek houdt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef dawg het volgende:
Dat was ikquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja ik!
[..]
Vrouwen die van Kane houden zijn PER DEFINITIE niet mijn type. Dat is wel een goed voorbeeld. In het verleden zijn er namelijk al TIG vrouwen voorbij gekomen die dit adagium hebben bewaarheid.
Zo was er laatst ook geloof ik iemand, weet niet meer wie, die een nummer van Melissa Etheridge het beste nummer aller tijden benoemde, ofzo. No offence, maar dan weet ik wel dat diegene mijn type niet is.
Dit punt nog even inhaken.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:57 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar nog thuis wonen is wel een flink minpunt voor je liefdesleven natuurlijk. Vrouwen die een potentiele kandidaat in je zien worden daardoor afgeschrikt. Iemand die nog bij zijn ouders woont is niet zelfstandig en dus niet echt volwassen. Daarnaast willen mensen niet gelijk met schoonouders geconfronteerd worden natuurlijk en steeds maar ergens anders afspreken gaat ook een flinke duit kosten. Natuurlijk kan het meisje zelf al wel een eigen huis hebben, maar dan is het nogsteeds niet optimaal want voordat je dan een volgende stap (lees: samenwonen) kan gaan doen ben je een jaar of vier verder, want samenwonen met een man die net bij zijn moeder vandaan komt betekent dat je de moederrol overneemt en daar zit niemand meer op te wachten natuurlijk, dus moet je toch eerst even een tijdje op jezelf gewoond hebben (Overigens geldt dit andersom ook volgens mij, maar wel in iets mindere mate).
Ik zou alleen voor de sex al graag willen dat mijn evt vriend een eigen plekje had ...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit punt nog even inhaken.
Dat is jouw visie. Kijk je weet nooit bij de eerste ontmoeting of iemand nog thuis woont enzo. En je weet natuurlijk ook nooit waarom. Echte liefde kijkt niet neer op een thuis wonende of uitwonende
Er zit een verschil tussen die 2 uitspraken natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Verder vind ik deze 2 uitspraken nogal afkomstig van hokjesdenkers. Als je alle hokjes hebt afgevinkt dan heb je kennelijk geen smaak. Terwijl er per hokje nog zoveel verschillen zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het gaat niet om kwantiteit, maar om kwaliteit![]()
en een brede smaak is in veel gevallen ongeveer hetzelfde als een gebrek aan smaak...
Waar komt dit ineens vandaan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Bah, ik ga me nooit meer zo aanpassen aan een vriendje
Echt, wat ben ik ontzettend stom geweest![]()
Ik schaam me
Dat vraag ik me ook af... dacht dat die boodschap voor jou al langer duidelijk wasquote:
Daarom is het fijn als je partner ongeveer dezelfde smaak qua muziek heeft.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat was ook al lang duidelijk, maar ik luister de laatste dagen weer meer muziek en dan MIJN muziek, hij had altijd muziek opstaan, dus luisterde ik zijn muziek en nu merk ik eigenlijk pas dat ik het heel erg gemist heb...
Dat is gewoon triest.
De stereo delen zat er niet in?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat was ook al lang duidelijk, maar ik luister de laatste dagen weer meer muziek en dan MIJN muziek, hij had altijd muziek opstaan, dus luisterde ik zijn muziek en nu merk ik eigenlijk pas dat ik het heel erg gemist heb...
Dat is gewoon triest.
Is ook een oplossing. Of als hij/zij een brede muzieksmaak heeft en jouw muziek dus ook kan waarderen. Zo kan ik zelfs soms muziek waarderen die mijn moeder draait. Alleen als ze aankomt met Frans Bauer of soortgelijke crapquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Daarom is het fijn als je partner ongeveer dezelfde smaak qua muziek heeft.
Hij was toch ook wel eens niet thuis? (Wat niets afdoet van het feit dat jij ook als hij er wel was gewoon je eigen muziek wel eens had mogen luisteren!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, niet echt.
Onze relatie was nogal ongelijkwaardig.
Ja, maar ik heb een tijdlang last gehad van een overdosis aan muziek...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:15 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Is ook een oplossing. Of als hij/zij een brede muzieksmaak heeft en jouw muziek dus ook kan waarderen. Zo kan ik zelfs soms muziek waarderen die mijn moeder draait. Alleen als ze aankomt met Frans Bauer of soortgelijke crapdien ik een vriendelijk verzoek in om dat even te draaien als ik er niet meer ben.
[offtopic]
Ander voorbeeld van een persoon waarvan ik vind dat die over zijn houdbaarheidsdatum is is Mocro Borsatan. Waarschijnlijk schop ik hiermee tegen een aantal scheentjes gezien zijn nieuwe hitnotering, maar de beste man presteert naar mijn mening al lang niet meer zo goed.
[/offtopic]
[..]
Hij was toch ook wel eens niet thuis?
Daft Punkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:58 schreef RickTheGreatest het volgende:
http://www.last.fm/user/RickTheGreatest
Dat is moi last.fm
Wat voor type ben ik volgens dat?
Nee.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:31 schreef Tegan het volgende:
Je doet net alsof alles wat mis was zijn schuld was, of zie ik dat fout?
Ik vind de band uit je sig best goed eigenlijk en ben erg benieuwd met wat voor nieuw materiaal ze eindelijk na zoveel jaar solo spelen gaan komenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Geen afknapper, als ie niet van 'mijn' muziek houdt.
Maar het kan om de een of andere wazige reden wel een reden zijn om harder voor iemand te vallen.
Zoals Last Shadow Puppets (Abbadon)
Jawel, dat zegt ze toch. Dan ben je niet volwassen en al helemaal niet zelfstandig.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit punt nog even inhaken.
Dat is jouw visie. Kijk je weet nooit bij de eerste ontmoeting of iemand nog thuis woont enzo. En je weet natuurlijk ook nooit waarom. Echte liefde kijkt niet neer op een thuis wonende of uitwonende
Tja....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist. Maar ik heb geen klagen. Ik woon in het centrum , heb nog wat aanpsraak en dat vind ik ook wel prettig. In mijn werk heb je dat niet zoveel.Kortom, ik zag er de noodzaak niet echt van in om in mijn uppie in een huis te gaan zitten.
Voor mijn ouders heeft het ook voordelen want ik ben wat handiger in klussen dan zij. En het scheelt ze weer oppas voor de huisdieren als ze op vakantie gaan.
hele redinatie ook wel mee eens isquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel, dat zegt ze toch. Dan ben je niet volwassen en al helemaal niet zelfstandig.
Om de knuppel maar weer eens in het hoenderhok te flikkeren: ik woon ook nog thuis.
Maar je bent bijna 32?
![]()
Dat klopt. Twee jaar geleden wilde ik op mezelf, helaas werd ik toen werkloos wat nou niet echt de perfecte basis is voor een stabiele inkomstenbron. Heb een uitkering aanvragen zolang mogelijk uitgesteld omdat ik het idee had en heb dat het UVW alles doet om je om laag te halen als je een uitkering aanvraagt. Uiteindelijk moest ik wel want geld op.
Zodra mijn geld weer op niveau is ga ik op mezelf.
Maar twee jaar geleden was je bijna 30?![]()
Dat is correct en tevens juist. Maar ik heb geen klagen. Ik woon in het centrum , heb nog wat aanpsraak en dat vind ik ook wel prettig. In mijn werk heb je dat niet zoveel.Kortom, ik zag er de noodzaak niet echt van in om in mijn uppie in een huis te gaan zitten.
Voor mijn ouders heeft het ook voordelen want ik ben wat handiger in klussen dan zij. En het scheelt ze weer oppas voor de huisdieren als ze op vakantie gaan.
Maar dan ben je dus totaal niet zelfstandig?![]()
Ik doe de was, ik kan een beetje koken (maar ben er te ongeduldig voor) en ik maak beter schoon dan mijn moeder. Kortom, gelul.
Mijn broer is vanuit huis gelijk gaan samenwonen en ik heb niet de indruk dat zijn vrouw nu de moeder speelt.
Natuurlijk zullen er ook genoeg zijn die eeuwig bij mama willen blijven. Ik niet. Ik vind het best gezellig, heb absoluut geen moeilijke ouders en als ik op mezelf ga heb ik dus ook tijd zat om te klussen want ik hoef niet op stel en sprong weg.Nadeel: de gemiddelde bezemkast is groter dan mijn kamer. Maar hier over lange tijd nog wonen? Nee.
De redenen die je geeft zijn allemaal legitiem enzo, maar het zou voor mij een reden zijn om een potentieel iets de nek om te draaien, ongeacht waarom iemand nog thuis woont.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:00 schreef JamesBrownie het volgende:
mijn huisje: (zou ik nog laten zien)
hal
[ afbeelding ]
woonkamer
[ afbeelding ]
keuken (zooi)
[ afbeelding ]
tuin + schuur
[ afbeelding ]
Slaapkamer K
[ afbeelding ]
Slaapkamer A
[ afbeelding ]
Extra kamertje
[ afbeelding ]
Mijn slaapkamer
[ afbeelding ]
Overloop
[ afbeelding ]
Douche
[ afbeelding ]
en Edgar nog even
[ afbeelding ]
Inmiddels zijn de kamer en de keuken al een keer getext, keuken moet ik wel de tegeltjes nog doen.
Boven is alle behang eraf, op een heel klein stukje na. en dan nog een hele hoop texen en vloeren leggen enzo...
geloof mij, jaren aan een stuk Pink Floyd horen doet iets met je...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:41 schreef Liquidootje het volgende:
Echt waar, wat is het met dat muziek geblaat
Zodra het een fijn iemand is, is dat een van de eerste "voorkeuren" die overboord gaat
Wat een muziek kenners en fijnproevers zijn het hier
Ik heb een knalrode bank en de muren worden gewoon wit op een inham na die ik ook rood wil maken, verder moet ik nog kijken voor gordijnen enzo... twijfel, want ik houd wel van kleur, dus misschien nog een andere kleur erbij.(welke??rood is nogal... ehm, rood)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:38 schreef Liquidootje het volgende:
Zo dat heb je snel geregeld!
Het is echt super leuk om een geheel eigen huis volledig in te richten.![]()
Ben na 2 jaar nog steeds niet klaar
Maar aan de andere kant kun je daarom wel stapsgewijs dingetjes kopen zodat het perfect is
Voor wat voor kleuren ga je?
Ohhwww dit moet eigenlijk voor mijn k&w kloon zijn
van Pink Floyd word je ook altijd een beetje droevigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
geloof mij, jaren aan een stuk Pink Floyd horen doet iets met je...
En dat is niet erg positief...
Er komt vrij weinig in mijn huis te staan, dus druk zal het niet worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:50 schreef dawg het volgende:
Ik zou een lichte kleur pakken, anders wordt het snel druk, ik persoonlijk hou niet van druk.
een keer kan wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
van Pink Floyd word je ook altijd een beetje droevig
Ja, da's je goed recht, maar dan vraag ik me wel af of je dan wel echt gek op iemand bent.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:11 schreef koei het volgende:
[..]
De redenen die je geeft zijn allemaal legitiem enzo, maar het zou voor mij een reden zijn om een potentieel iets de nek om te draaien, ongeacht waarom iemand nog thuis woont.
En natuurlijk worden niet alle mannen die direct vanuit huis gaan samenwonen bemoederd, maar dat is iets wat ik in mijn omgeving toch wel een heel aantal keer heb zien gebeuren.
Geen enkele vrouw heeft zin om zich s, ochtends voor te gaan stellen aan de ouders na een one night stand.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, da's je goed recht, maar dan vraag ik me wel af of je dan wel echt gek op iemand bent.
En dat tweede? Tuurlijk, dat zal ongetwijfeld voorkomen. Dat zijn ook die personen die trots verkondigen dat hun moeder hun brood nog smeert. En die kleren gaan kopen met hun moeder.
mits one night stands, kennelijkquote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
Feitosa, dan zul je dus in princiepe vanaf 18 op je eigen moeten wonen ?
Ook zonder, leer eerst maar eens op je eigen benen staanquote:
Zeg, als ze thuis wonen, ga ik bij voorbaat al niet naar binnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 04:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw heeft zin om zich s, ochtends voor te gaan stellen aan de ouders na een one night stand.
Zie jij het al voor je op je 32ste.?
Hallo ik ben Emilie en ik heb uw zoon vannacht effe flink leeggezogen....komop zeg, wees even eerlijk....
Met mijn pa kon ik die dingen ook wel doen; toen ik 20 was heb ik ook nog even tussendoor een jaartje weer "thuis" gewoond. Dan ontbeten we samen als ik om 8 uur terug kwam van 't stappen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:30 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zie het probleem echt niet. Vroeger zat mijn vader gewoon gezellig met mijn ons te ontbijten.
hehehe mooi zeg, ik zie ´t zo voor me.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:43 schreef Liquidootje het volgende:
Nee het was "vroeger" alleen mijn vader en ik, dus een ware bachelors huishouden
Zo vaak scharrelde ik niet, maar het werd ook op een halt geroepen. Na de laatste keer.
Ik moest werken de dag erna, dus mijn vader zat daar samen met missx, loop ik voorbij en zeg gedag en weg was ik. Die avond heb ik het er van langs gekregen hoor
Tot het moment dat je ongeveer zelf je ouderlijk huis ontgroeit bent denk ik, en dat verschilt per persoon dunkt me.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Tot welke leeftijd doe je dat dan niet meer. Ik doe dat eigenlijk wel
Vanaf die leeftijd gaan de meesten toch wel op kamers vanwege de studie? Althans , dat zouden ze moeten doen, aangezien dat weer veel plezier en levenservaring met zich meebrengt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
Feitosa, dan zul je dus in princiepe vanaf 18 op je eigen moeten wonen ?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Zeg, als ze thuis wonen, ga ik bij voorbaat al niet naar binnen.
Misschien is Beth Hart ook wel wat voor je, of Auf der Mauerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik houd gewoon van mooie vrouwenstemmen(mannenstemmen trouwens ook, als ze maar mooi zijn)
En dat heeft Melissa Etheridge wel.
Maar er zijn zo veel vrouwen met mooie stemmen.
Ik wil weer eens wat meer muziek gaan luisteren, dat heb ik altijd zo graag gedaan...
helemaal mee eens! M'n pa en ma hebben altijd gezegd: je mag tot uiterlijk je 23e in huis wonen en dan ga je er écht uit! Uiteindelijk was ik 18 toen ik uit huis ging en moet zeggen, het was in het begin best wennen dat er zoveel bij kwam kijken (verzekeringen bv. opeens zelf moeten regelen e.d.) maar het heeft me zoveel goed gedaan! Ik moest m'n pa en ma eigenlijk achteraf nog het meest opvoeden ("ja jullie kunnen in het weekend ook 'híer komen..op visite enzo")quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vanaf die leeftijd gaan de meesten toch wel op kamers vanwege de studie? Althans , dat zouden ze moeten doen, aangezien dat weer veel plezier en levenservaring met zich meebrengt.
maar waar baseer je het nu op dat ik geen lieve zorgende ouders heb?? Want dat waren/zijn ze wel hoor! En ze kwamen ook niet te pas en te onpas binnen om mede te delen hoeveel tijd ik nog had tot the big departurequote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:41 schreef Liquidootje het volgende:
Ja maar hij heeft waarschijnlijk nog lieve, zorgende (misschien een tikkeltje overprotective) ouders. Jij niet. Dat scheelt.
Stel je voor dat je nog een 16 jarige pubert bent en dan komt je moeder aankloppen:
"Hey, ik weet niet of je het al gehoord hebt, maar je hebt nog 5 jaar. Denk eraan."
En dan loopt ze met een stalen gezicht weg.
Tiësto, das toch de James Last van de Dance?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:40 schreef m-niki het volgende:
ow en MUZIEK!!
Het is idd het eerste aan 'voorwaarden' dat afvalt (tenzij er elk weekend meegehost wordt op carnavalskrakers of meegehuild wordt met André, Fransje, Corrie etc....dát trek ik niet) maar ik vind muziek zelf belangrijk en hoop dan dat die ander dat ook vindt!
Qua muzieksmaak kan het niet zo heel gauw missen, want het enige waar ik niet zo goed tegenkan is jazz en de hele avond reggae (van die geflipte dan, niet de meer dub-achtige, die is prima). Snoerharde metal is ook niet echt ok voor de hele avond net als van die gefreakte techno.
Stiekem verbind ik zelf ook bepaalde karaktereigenschappen aan muziek...als iemand de hele zomer op DanceValley, Black & White Dance Sensation (of hoe het ook heet) op Tiesto staat te spacen dan ben ik eerder geneigd die persoon 'dom' te vinden... heel fout van mij!!! Ik probeer daar dan vervolgens wel open in te staan, altijd kijken of het wel klopt wat ik denk natuurlijk!
Favo's van mij: the Killers, Tom Waits, Pixies, Bad Religion, Coldplay, klassiek (Elgar, Bartok, Rachmaninov), Air, Moloko, the Kooks, G-love&The Special Sauce, Justin Timberlake, Bloc Party, Nelly Furtado en ik hou ook van hele mooie liedjes, lieve of juist hele gemene, maar wel dat de muziek en de tekst helemaal in line zijn...
en tja, ik maak zelf ook muziek en zing heel graag mee met liedjes (tot grote vreugde van mijn bovenburen)
Moet je ook nooit doen, terug naar je ouders. Ik heb zo wel een vriendin opgevangen die op schunnige wijze gedumpt was door haar grote vlam destijds. Ik woonde toen vrij ruim (antikraak) en had toch plek zat. Zij was bij haar ouders tijdelijk maar dat trok ze echt niet. Ze werd helemaal gek daar.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:45 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar waar baseer je het nu op dat ik geen lieve zorgende ouders heb?? Want dat waren/zijn ze wel hoor! En ze kwamen ook niet te pas en te onpas binnen om mede te delen hoeveel tijd ik nog had tot the big departurehehehe
het kwam gewoon af en toe wel ter sprake en dan staken ze hun eigen mening niet onder stoelen of banken en daar was niets gemeens aan! Toen ik 3 jaar geleden opeens uit het appartement moest, omdat ik mijn relatie had verbroken en mijn ex weigerde te vertrekken (en na een maand te leven á la James Brownie ga je echt tegen de muren lopen) hebben ze zelfs aangeboden dat ik tijdelijk weer thuis zou komen wonen...ik was toen 28... maar ik wilde dat zelf ook niet meer (vanwege eerder genoemde reden)
Net zoals jij zo lief en verkapt zegt dat er iets mis is met iemand en zijn ouders. Zeg ik dat er iets mis is met jouw kille ouders en jij, maar dan geheel persoonlijk gericht en op de man gespeeldquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:45 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar waar baseer je het nu op dat ik geen lieve zorgende ouders heb?? Want dat waren/zijn ze wel hoor! En ze kwamen ook niet te pas en te onpas binnen om mede te delen hoeveel tijd ik nog had tot the big departurehehehe
het kwam gewoon af en toe wel ter sprake en dan staken ze hun eigen mening niet onder stoelen of banken en daar was niets gemeens aan! Toen ik 3 jaar geleden opeens uit het appartement moest, omdat ik mijn relatie had verbroken en mijn ex weigerde te vertrekken (en na een maand te leven á la James Brownie ga je echt tegen de muren lopen) hebben ze zelfs aangeboden dat ik tijdelijk weer thuis zou komen wonen...ik was toen 28... maar ik wilde dat zelf ook niet meer (vanwege eerder genoemde reden)
ik zeg dat niet verkapt lieve Liquido (leer lezenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Net zoals jij zo lief en verkapt zegt dat er iets mis is met iemand en zijn ouders. Zeg ik dat er iets mis is met jouw kille ouders en jij, maar dan geheel persoonlijk gericht en op de man gespeeld
Mwah, daar ben ik het niet mee eens. Toen het uitging tussen mij en mijn ex hebben we nog een paar weken samengezeten maar ik werd helemaal gek van haar. Tenminste, ze deed niet veel anders maar dat zij op roze wolkjes liep en ik niet echt, dat ging niet. Dus toen naar mijn ouders. Daar heb ik nog zowat een half jaar gezeten totdat ik iets voor mezelf vond.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moet je ook nooit doen, terug naar je ouders. Ik heb zo wel een vriendin opgevangen die op schunnige wijze gedumpt was door haar grote vlam destijds. Ik woonde toen vrij ruim (antikraak) en had toch plek zat. Zij was bij haar ouders tijdelijk maar dat trok ze echt niet. Ze werd helemaal gek daar.
Als je eenmaal je eigen leven hebt moet je dat zo houden.
Auf de Maur!!!quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:53 schreef kaasplankje het volgende:
Tiësto, das toch de James Last van de Dance?
Ik ben tot 2 keer toe terug gegaan naar mijn oudersquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moet je ook nooit doen, terug naar je ouders. Ik heb zo wel een vriendin opgevangen die op schunnige wijze gedumpt was door haar grote vlam destijds. Ik woonde toen vrij ruim (antikraak) en had toch plek zat. Zij was bij haar ouders tijdelijk maar dat trok ze echt niet. Ze werd helemaal gek daar.
Als je eenmaal je eigen leven hebt moet je dat zo houden.
Ik word al helemaal gek van die mensen als ik er langer dan 2uur op bezoek ben, nee dank je.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben tot 2 keer toe terug gegaan naar mijn ouders. 1 x na het uit elkaar gaan met mijn ex en de andere keer om een paar maanden te sparen, zodat ik nu in het buitenland zit.
En inderdaad, was echt niet leuk. Ik werd er doodongelukkig, het ging gewoon niet meer.
Als ik er een uurtje op bezoek ben word ik al ongelukkig.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben tot 2 keer toe terug gegaan naar mijn ouders. 1 x na het uit elkaar gaan met mijn ex en de andere keer om een paar maanden te sparen, zodat ik nu in het buitenland zit.
En inderdaad, was echt niet leuk. Ik werd er doodongelukkig, het ging gewoon niet meer.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef Liquidootje het volgende:
Oh dear. Jeetje, sorry Feitosa. Ik ben nieuw hier in Singles. Ik weet nog niet precies hoe R&P en het forum werkt
Zoiets viel mij ook al op ja. Je gaat je zo nog afvragen of er enige correlatie bestaat tussen die lichtgeraaktheid en de drang om je lichaam op te pompen tot ontzagwekkende omvang.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef Liquidootje het volgende:
Ach al in een ver het verleden begon meneer Feitosa als een blinde in het rond te slaan bij elke opmerking die als negatief beschouwd kon worden (ook al was dat niet negatief bedoelt!). Ik wilde eventjes testen of het nog steeds zo was.
ow nee dat bedoelde ik niet, ik snap de verwarring! Ik bedoelde meer: misschien weet jij wat te zeggen over wat er achter de drang zit om je lichaam op te willen pompen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:05 schreef Liquidootje het volgende:
Ik lichtgeraakt?Je breekt mijn hart!
![]()
En dat waardeer ik ook enorm, ik hoop maar dat je dat weet.quote:Maar nee, ik heb een lange tijd wedstrijd gezwommen en daar krijg je een goddelijk lichaam van hae. Mooie ronde spiertjes en die ben ik verder gaan ontwikkelen voor mensen zoals jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |