Eiwitrijk en vetarm voedsel. Netjes.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Tonijn. Is dat vis of kip?
Het smaakt naar vis maar hier staat dat het kip van de zee is
"dat is het merk"
sorry, maar dit klinkt gewoon downright deprimerend.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:24 schreef Crazy-M het volgende:
Jah inderdaad, is ook de reden dat niet iedereen direct naar mij komt.
Ik zeg maar zo: mijn buitenkant is niet knap of wat dan ook, maar degene die mij kennen die weten wat ze aan me hebben enzo
I know, ik heb die aflevering gezien.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Sorry het was een quote van Jessica Simpson
(net als. Ik eet geen buffalo wings. Dat is van buffels. EN dat is zielig!!!!!! "Heb je ooit een koe met vleugels gezien...")
Ah, jij hebt hetzelfde gezienquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Tonijn. Is dat vis of kip?
Het smaakt naar vis maar hier staat dat het kip van de zee is
"dat is het merk"
Je moet ook niet zoeken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:10 schreef Tegan het volgende:
Steeds meer Tilburgers vinden dit topic. Betekent dat dat er steeds meer singles zijn in Tilburg? Dan is het helemaal erg dat ik er geen kan vinden.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:18 schreef Garisson72 het volgende:
hm, met het oog op het volgnummer had ik een andere TT in gedachten.
je zou er toch bijna een lemming voor gaan maken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mr. Date smst niet echt meer
volgens mij deels omdat ik iets had gemopeld dat hij het toch niet kon laten mij de hele tijd te smen. Of zoWeet het niet eens meer.
Ik heb PF's nummer niet hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:02 schreef Garisson72 het volgende:
edit: wacht even, zei je nu SM'en?!?!![]()
![]()
pm dat nummer maar even danquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb gehoord gelezen dat ze die makkelijk geeft.
Ja vind je het gek, elke normale man beschouwt dat als een uitdaging.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mr. Date smst niet echt meer
volgens mij deels omdat ik iets had gemopeld dat hij het toch niet kon laten mij de hele tijd te smen. Of zoWeet het niet eens meer.
vandaar dequote:
zijn het meer de mannelijke tilburgers of ook vrouwlijke ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:10 schreef Tegan het volgende:
Steeds meer Tilburgers vinden dit topic. Betekent dat dat er steeds meer singles zijn in Tilburg? Dan is het helemaal erg dat ik er geen kan vinden.
Volgens mij zijn je eisen gewoon te hoog... Wat is er mis aan een lesbische vriendin?quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
ROFL, meest stomme eigenlijk in mijn vrijgezelle leven ....
ik ga graag stappen enzo. Maar net als vanavond naar de bioscoop met een lesbische vriendin, dan een vriendin die wel leuk is maar gewoon als vriendin en 1tje die iets te veel slechte kanten heeft
Zo kom je natuurlijk ook nooit van single status af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |