abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:49:53 #276
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58972312
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:47 schreef mrbox het volgende:

[..]

Je vergist je in het forum, dan moet je bij golddiggers-R-us.com zijn
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:51:27 #277
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58972354
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:42 schreef Antisociaal het volgende:
Waar staan de briljante tips waarmee ik in no time een sexy lieve charmante miljonair mee aan de haak sla?
Ben je geld-georiënteerd? Of gewoon te lui om in je eigen levensonderhoud te voorzien?
pi_58972474
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:03 schreef koekiemonster het volgende:

[..]

Nu nog wat aan je Nederlands doen
Ik wordt met -dt...... wtf!
Ja jezus zeg, snel bel de politie!!!!!!
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_58972945
Maar even terugkomend over dat oud worden.

Je kan ook oud worden en zorgen dat je fit blijft , in plaats van op de bank zitten met frikadellen en mayo.

Als een vrouw wat met mij begint kan ze zeker zijn dat ik niet over 10 jaar 20kg ben aangekomen en dat verwacht ik dan ook van m,n toekomstige partner.

Een oude kop krijg je sowieso.
pi_58973659
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:47 schreef mrbox het volgende:

[..]

Je vergist je in het forum, dan moet je bij golddiggers-R-us.com zijn

Hier proberen we iets meer van de realiteit te zijn met name een poging tot

edit: ow en welkom
Daar is teveel concurrentie
En bedankt.
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:48 schreef Abbadon het volgende:

www.handboekvoorgolddiggers.nl natuurlijk...
Lief dat je de grap van je voorganger bijna herhaalt. Maar nogmaals: die tips zijn al uitgewoond.
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:51 schreef kaasplankje het volgende:

Ben je geld-georiënteerd? Of gewoon te lui om in je eigen levensonderhoud te voorzien?
Het 2e uiteraard, anders zou ik niet om charmant, mooi en lief ernaast vragen. De 1e de beste hufter met geld is makkelijk zat te vinden
pi_58974223
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:43 schreef Antisociaal het volgende:

Het 2e uiteraard, anders zou ik niet om charmant, mooi en lief ernaast vragen. De 1e de beste hufter met geld is makkelijk zat te vinden
Nou, mannen met veel geld die een opportunistisch wijf zoeken kiezen dan toch voor een LEKKER wijf, dus studeer maar ff verder.
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:10:46 #282
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58974368
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:04 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Nou, mannen met veel geld die een opportunistisch wijf zoeken kiezen dan toch voor een LEKKER wijf, dus studeer maar ff verder.
Nou zeg, dat slaat ook nergens op

enne @antisociaal: welkom!
vertel op, gedumpt/weggerend?
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:13:25 #283
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_58974433
Heeft iedereen hier nog steeds hoop of ondertussen al een vriend/vriendin gevonden?

rofls.
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_58974617
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:10 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nou zeg, dat slaat ook nergens op

enne @antisociaal: welkom!
vertel op, gedumpt/weggerend?
Gelijk elk verzet smoren, voordat ze te brutaal worden.
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:37:10 #285
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_58975033
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:13 schreef MooieLuL het volgende:
Heeft iedereen hier nog steeds hoop of ondertussen al een vriend/vriendin gevonden?

rofls.
Work in progress.
Die Rotterdamse meid van eerder in dit topic heeft zeker interesse in me op meerdere vlakken en je merkt zelf wel of iemand echt iets in je ziet of dat het gewoon vriendschappelijk is.
Buiten dat wil er iemand met me daten, maar gezien de afstand, totaal verschillende werktijden en vrijetijdsbesteding denk ik maar dat ik het gewoon bij een vriendschappelijke ontmoeting hou en dit ook tijdig aangeef om eventuele hoop gelijk maar om zeep te helpen.

Leuk en aardig hoor een date waar de vonken vanaf springen, maar ik weet nu toch al dat het niets kan en zal gaan worden verder.
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:03:43 #287
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58977567
Ik kon me echt nooit voorstellen hoe blij ik zou zijn als ik weer vrijgezel was
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_58977953
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:51 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ik zoek sowieso een "slanke" vriendin die iig traint zoals ik en haar lichaam zo goed mogelijk wil preserveren.

Als ik een relatie aanga met een vrouw en die denkt later zichzelf vol te vreten o.i.d. dan is het snel exit met die persoon.
Ik trainnnnnnnn
bikkel hard lichaam heb ik nu!

maarrr ik had nooit bedacht dat het een vereiste/iets leuks voor een relatie zou zijn.
nu ik er over nadenk. ik vind het leuk als mensen sporten/goed lichaam hebben/conditie
maar sport is vooral leuk
morgen weerr
pi_58978634
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:41 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Je weet toch dat 'als dit dan' constructies vooral, nee eigenlijk alleen maar, in je eigen fantasie bestaan. Het klinkt als zoeken naar een rechte speld in hooiberg, waarbij je elke speld die je tegen komt spiegelt aan een speld die ook niet recht geweest is behalve in jpuw eigen universum. Als je het op deze manier verteld maakt het niet uit wat er op pad komt, want het is niet dezelfde speld als speld die je kwijt bent geraakt omdat ie liever in een ander speldenkussen geprikt zat.
en ook @Garrisson
eh... dat waren mijn gevoelens toen die ik beschreef...en over superrelatie, ik denk serieus dat als je beide strontverliefd op elkaar bent dat dat heel erg goed zou voelen! Jullie niet dan???
En natuurlijk: liefde maakt blind, maar als het goed voelt, what the heck dan toch?
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:53:24 #290
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58978663
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:52 schreef m-niki het volgende:

[..]

en ook @Garrisson
eh... dat waren mijn gevoelens toen die ik beschreef...en over superrelatie, ik denk serieus dat als je beide strontverliefd op elkaar bent dat dat heel erg goed zou voelen! Jullie niet dan???
En natuurlijk: liefde maakt blind, maar als het goed voelt, what the heck dan toch?
Nee, dat is verschrikkelijk.
beter een beetje rust dan nog een keer zo gek op iemand zijn dat ik zijn fouten niet kan of wil zien...
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_58978702
Verliefdheid is leuk en kut tegelijk.

Ik heb een deja-vu.
pi_58978724
Vandaag bij een soort van ex gegeten
het is nooit echt iets geworden en dat vonden we beide niet erg
hebben een beetje over zijn exen en mijn ex gepraat. en gewoon. ja chill
net een grote broer en ja gewoon leuk om elkaar na heel lang weer eens te spreken
goh, ik blijf altijd vrienden met scharrels
pi_58978850
Feitosa zei 'm'n lichaam preserveren' ...en ik moest gelijk aan diepvriesgroente denken

ik wil m'n lichaam niet preserveren, ik wil gewoon leven en als ik alles opgeleefd heb, dan ga ik dood
(en natuurlijk houd dat niet in dat ik me volprop en nooit sport, maar ik wil ook léven en niet de godganse tijd in de sportschool hangen en bij elke hap die ik doorslik de calorieen tellen)

maar idd, als je zelf heel erg geobserveerd bent door je eigen lichaam (en het preserveren ervan) (sorry, hij blijft grappig) dan pas je ook beter bij iemand die dat ook doet...anders erger je je alleen maar aan elkaar.
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_58978867
Ach. Uiterlijk is misschien 5% van wat je bent. Maar als dat alles is wat je hebt..
pi_58979095
waar ik zei 'geobserveerd' moet worden 'geobsedeerd'
stop

@PF: 5% is wat aan de lage kant, het is wel belangrijk, maar soms overrated (cliché maar niet minder waar voor mij)
  donderdag 29 mei 2008 @ 02:16:31 #296
58063 uppie83
Sousousou
pi_58979461
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:41 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja hè? Ik zie trouwens in bijna iedereen iets positiefs. Ik ben een filantroop.
[..]

Het ergste is dat hij het nog meent ook .

Oh ja! Ik heb foto's in mijn fobo gezet . Toch maar wel.
Check! Beetje klein... kan het daarom niet al te goed zien, maar volgens je geboortedatum zou je ongeveer even oud moeten zijn. Als ik naar je foto kijk lijk je jonger
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:57 schreef Tegan het volgende:

[..]

Thanks. Wat ik precies ga doen ben ik nog niet over uit.
[..]

Hm, zo had ik het nog niet bekeken. Het wordt steeds erger met de diagnose.
[..]

Het probleem is meer dat ik nu er helemaal van overtuigt ben dat het echt over is. Maar dan is het vrijdagavond, en dan ben ik toch weer degene die hem een smsje stuurt, of dat ik weer om ben als hij weer iets laat horen.
[..]

Thanks voor de tip. Dat is het vervelende. Ik weet dat het niet goed is maar ermee stoppen is een tweede.

Ik denk dat ik het toch een tweede keer ga proberen. Het is me twee weken gelukt (wat ik echt niet had gedacht), dus dan moet het nu wel beter gaan. Of iig laat ik me niet meer gebruiken. Het is zo lastig om dat in te zien omdat ik het zelf ook graag wil.
Het is idd heel moeilijk. Ik vind het ook nog steeds lastig. Er waren tijden dat wanneer ze zou bellen, ik onmiddelijk naar haar toe zou gaan, al was dat meer dan 3 uur rijden. Dat gevoel ben je niet snel kwijt. Echter ik begon er onder te lijden doordat ik geregeld werd afgebeld. Ze heeft/had het druk, maar om in 3 a 4 weken 5 keer achter elkaar te worden afgebeld waardoor je haar meer dan een maand niet hebt gezien. Erge is dat dat volgens haar ook continu komt/kwam omdat ze het druk heeft/had, niet omdat ze met niet wilde zien. Hierdoor bleef ik ook gewoon doorgaan en hoop houden. Maar het sloopte me wel. Het gekke is dat ik het er kennelijk voor over had Maar toch maar eens met mijn verstand de knoop doorgehakt. Nu is het 3 weken voorbij. Het gevoel is wel wat geminderd, mede omdat ik compleet geen contact meer heb opgenomen. Toch is het gevoel nog lang niet weg dat wanneer ze vraagt of ik kom ik toch weer zal gaan... ook al is het niet verstandig.
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:07 schreef JamesBrownie het volgende:
gvd, exen zijn kut!
Tja, om verschillende redenen. De ene ex is kut omdat je hem/haar niet meer ziet... de andere ex is kut en daar ben je blij van dat je hem/haar niet meer ziet.
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:42 schreef Antisociaal het volgende:
Waar staan de briljante tips waarmee ik in no time een sexy lieve charmante miljonair mee aan de haak sla?
Haha, tja daar ben ik ook naar op zoek Denk dat je dan alleen op de verkeerde plaats zoek
In ieder geval welkom hier
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  donderdag 29 mei 2008 @ 05:59:29 #297
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_58979913
bwaah.. weer die wekker Waarom is het vinden van een betaalbaar stuk woning in de randstad zo klote en moet ik dus elke dag ruim 2 uur heen en 2 uur terug reizen.

Leuk hoor dat werken, maar er gaat zoveel tijd inzitten de laatste weken.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  donderdag 29 mei 2008 @ 06:32:42 #298
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58979949
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 05:59 schreef kwaakvaak het volgende:
bwaah.. weer die wekker Waarom is het vinden van een betaalbaar stuk woning in de randstad zo klote en moet ik dus elke dag ruim 2 uur heen en 2 uur terug reizen.

Leuk hoor dat werken, maar er gaat zoveel tijd inzitten de laatste weken.
Ik weet ni of je de brandstof uit eigen zak betaalt opa, maar van die kosten kan je een aardig hypotheekje aflossen hoor.
Heb je elke dag ook nog 4 uur extra vrije tijd.

Ik tank diesel en dat is als ik me niet vergis in 2 jaar tijd gewoon de helft duurder geworden.
*kassageluid*
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik trainnnnnnnn
bikkel hard lichaam heb ik nu!

maarrr ik had nooit bedacht dat het een vereiste/iets leuks voor een relatie zou zijn.
nu ik er over nadenk. ik vind het leuk als mensen sporten/goed lichaam hebben/conditie
maar sport is vooral leuk
morgen weerr

K heb me toch een beetje in je vergist PF, sorry.

Misschien wel omdat papierversnipperaar jou altijd prinses falafel noemt.
Dat is heel flauw maar ook een klein beetje grappig.
  donderdag 29 mei 2008 @ 06:35:05 #299
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58979955
doublé
pi_58979971
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:13 schreef MooieLuL het volgende:

rofls.
Hope is a fool's trust.

Wijs gesproken hé!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')