quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je vergist je in het forum, dan moet je bij golddiggers-R-us.com zijn![]()
Ben je geld-georiënteerd? Of gewoon te lui om in je eigen levensonderhoud te voorzien?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:42 schreef Antisociaal het volgende:
Waar staan de briljante tips waarmee ik in no time een sexy lieve charmante miljonair mee aan de haak sla?
Ja jezus zeg, snel bel de politie!!!!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:03 schreef koekiemonster het volgende:
[..]
Nu nog wat aan je Nederlands doen
Ik wordt met -dt...... wtf!
Daar is teveel concurrentiequote:Op woensdag 28 mei 2008 20:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je vergist je in het forum, dan moet je bij golddiggers-R-us.com zijn![]()
Hier proberen we iets meer van de realiteit te zijnmet name een poging tot
edit: ow en welkom![]()
Lief dat je de grap van je voorganger bijna herhaalt. Maar nogmaals: die tips zijn al uitgewoond.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:48 schreef Abbadon het volgende:
www.handboekvoorgolddiggers.nl natuurlijk...
Het 2e uiteraard, anders zou ik niet om charmant, mooi en lief ernaast vragen. De 1e de beste hufter met geld is makkelijk zat te vindenquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:51 schreef kaasplankje het volgende:
Ben je geld-georiënteerd? Of gewoon te lui om in je eigen levensonderhoud te voorzien?
Nou, mannen met veel geld die een opportunistisch wijf zoeken kiezen dan toch voor een LEKKER wijf, dus studeer maar ff verder.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:43 schreef Antisociaal het volgende:
Het 2e uiteraard, anders zou ik niet om charmant, mooi en lief ernaast vragen. De 1e de beste hufter met geld is makkelijk zat te vinden
Nou zeg, dat slaat ook nergens opquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou, mannen met veel geld die een opportunistisch wijf zoeken kiezen dan toch voor een LEKKER wijf, dus studeer maar ff verder.
Gelijk elk verzet smoren, voordat ze te brutaal worden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou zeg, dat slaat ook nergens op![]()
enne @antisociaal: welkom!
vertel op, gedumpt/weggerend?
Work in progress.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:13 schreef MooieLuL het volgende:
Heeft iedereen hier nog steeds hoop of ondertussen al een vriend/vriendin gevonden?
rofls.
Ik trainnnnnnnnquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik zoek sowieso een "slanke" vriendin die iig traint zoals ik en haar lichaam zo goed mogelijk wil preserveren.
Als ik een relatie aanga met een vrouw en die denkt later zichzelf vol te vreten o.i.d. dan is het snel exit met die persoon.
en ook @Garrissonquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Je weet toch dat 'als dit dan' constructies vooral, nee eigenlijk alleen maar, in je eigen fantasie bestaan. Het klinkt als zoeken naar een rechte speld in hooiberg, waarbij je elke speld die je tegen komt spiegelt aan een speld die ook niet recht geweest is behalve in jpuw eigen universum. Als je het op deze manier verteld maakt het niet uit wat er op pad komt, want het is niet dezelfde speld als speld die je kwijt bent geraakt omdat ie liever in een ander speldenkussen geprikt zat.
Nee, dat is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:52 schreef m-niki het volgende:
[..]
en ook @Garrisson
eh... dat waren mijn gevoelens toen die ik beschreef...en over superrelatie, ik denk serieus dat als je beide strontverliefd op elkaar bent dat dat heel erg goed zou voelen! Jullie niet dan???
En natuurlijk: liefde maakt blind, maar als het goed voelt, what the heck dan toch?
Check! Beetje klein... kan het daarom niet al te goed zien, maar volgens je geboortedatum zou je ongeveer even oud moeten zijn. Als ik naar je foto kijk lijk je jongerquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:41 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja hè? Ik zie trouwens in bijna iedereen iets positiefs. Ik ben een filantroop.
[..]
Het ergste is dat hij het nog meent ook.
Oh ja! Ik heb foto's in mijn fobo gezet. Toch maar wel.
Het is idd heel moeilijk. Ik vind het ook nog steeds lastig. Er waren tijden dat wanneer ze zou bellen, ik onmiddelijk naar haar toe zou gaan, al was dat meer dan 3 uur rijden. Dat gevoel ben je niet snel kwijt. Echter ik begon er onder te lijden doordat ik geregeld werd afgebeld. Ze heeft/had het druk, maar om in 3 a 4 weken 5 keer achter elkaar te worden afgebeld waardoor je haar meer dan een maand niet hebt gezien. Erge is dat dat volgens haar ook continu komt/kwam omdat ze het druk heeft/had, niet omdat ze met niet wilde zien. Hierdoor bleef ik ook gewoon doorgaan en hoop houden. Maar het sloopte me wel. Het gekke is dat ik het er kennelijk voor over hadquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks. Wat ik precies ga doen ben ik nog niet over uit.
[..]
Hm, zo had ik het nog niet bekeken. Het wordt steeds erger met de diagnose.
[..]
Het probleem is meer dat ik nu er helemaal van overtuigt ben dat het echt over is. Maar dan is het vrijdagavond, en dan ben ik toch weer degene die hem een smsje stuurt, of dat ik weer om ben als hij weer iets laat horen.
[..]
Thanks voor de tip. Dat is het vervelende. Ik weet dat het niet goed is maar ermee stoppen is een tweede.
Ik denk dat ik het toch een tweede keer ga proberen. Het is me twee weken gelukt (wat ik echt niet had gedacht), dus dan moet het nu wel beter gaan. Of iig laat ik me niet meer gebruiken. Het is zo lastig om dat in te zien omdat ik het zelf ook graag wil.
Tja, om verschillende redenen. De ene ex is kut omdat je hem/haar niet meer ziet... de andere ex is kut en daar ben je blij van dat je hem/haar niet meer ziet.quote:
Haha, tja daar ben ik ook naar op zoekquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:42 schreef Antisociaal het volgende:
Waar staan de briljante tips waarmee ik in no time een sexy lieve charmante miljonair mee aan de haak sla?
Ik weet ni of je de brandstof uit eigen zak betaalt opa, maar van die kosten kan je een aardig hypotheekje aflossen hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 05:59 schreef kwaakvaak het volgende:
bwaah.. weer die wekkerWaarom is het vinden van een betaalbaar stuk woning in de randstad zo klote en moet ik dus elke dag ruim 2 uur heen en 2 uur terug reizen.
Leuk hoor dat werken, maar er gaat zoveel tijd inzitten de laatste weken.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik trainnnnnnnn
bikkel hard lichaam heb ik nu!
maarrr ik had nooit bedacht dat het een vereiste/iets leuks voor een relatie zou zijn.
nu ik er over nadenk. ik vind het leuk als mensen sporten/goed lichaam hebben/conditie
maar sport is vooral leuk![]()
![]()
morgen weerr
Hope is a fool's trust.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:13 schreef MooieLuL het volgende:
Heeft iedereen hier nog steeds hoop of ondertussen al een vriend/vriendin gevonden?
rofls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |