abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59003754
+ m'n armen en benen zitten nu al onder de blauwe plekken van het sparren vanavond
  vrijdag 30 mei 2008 @ 01:37:19 #102
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59003758
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 01:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee kijk. Ik heb zaterdag een gala. En ik zei van. O ja leuk ik ga mee!

Maar nu is
- m'n haar te kort geknipt door de kapper + ik kan dat sooert dingen niet
- ik kan me wel opmaken maar niet geweldig of zo
- ik heb m'n net gemanicuurde nagels ff dsnel tussen het trainen door afgeknipt omdat ik er last van had met het opdrukken. En nu baal ik echt want ze zijn echt jongens achtig kort en ze waren zo leuk maar ik was even vergeten dat ik ze nodig had op het gala.
- ik heb geen sieraden. ja wel een dun stom kettingkje en een dunne stomme ring. en. nou dat was het maar ik wil mooie sieraden maar ja kan je zeker nergens huren
- ik heb 50 paar schoenen maar ik wil open schoenen of zo maar ook niet echt een hak
- jurk heb ik wel maar ben afgevallen dus hij moet kleiner of zo maar dat kan ik niet
- het begint om 4 uur smiddags met een stom diner en moet ik dan al de hele tijd die achterlijk overdressed jurk aan
- ik snap er niks van ik weet er niks van en ik dacht dat het gewoon een zuipfeest was
-
Maak je niet druk. Zo te lezen vind ie je leuk , hoe dan ook.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  vrijdag 30 mei 2008 @ 01:45:49 #103
24212 LuckyLoek
C'est moi!
pi_59003812
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 01:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee kijk. Ik heb zaterdag een gala. En ik zei van. O ja leuk ik ga mee!

Maar nu is
- m'n haar te kort geknipt door de kapper + ik kan dat sooert dingen niet
- ik kan me wel opmaken maar niet geweldig of zo
- ik heb m'n net gemanicuurde nagels ff dsnel tussen het trainen door afgeknipt omdat ik er last van had met het opdrukken. En nu baal ik echt want ze zijn echt jongens achtig kort en ze waren zo leuk maar ik was even vergeten dat ik ze nodig had op het gala.
- ik heb geen sieraden. ja wel een dun stom kettingkje en een dunne stomme ring. en. nou dat was het maar ik wil mooie sieraden maar ja kan je zeker nergens huren
- ik heb 50 paar schoenen maar ik wil open schoenen of zo maar ook niet echt een hak
- jurk heb ik wel maar ben afgevallen dus hij moet kleiner of zo maar dat kan ik niet
- het begint om 4 uur smiddags met een stom diner en moet ik dan al de hele tijd die achterlijk overdressed jurk aan
- ik snap er niks van ik weet er niks van en ik dacht dat het gewoon een zuipfeest was
-
Ok, first of all, begin eerst eens met ademhalen. Houdt je gezond

Het is eigenlijk heel simpel, maar hierbij de oplossing voor je probleem:
- Maak je geen zorgen over je haar en nagels, zolang jij vol zelfvertrouwen in die jurk op dat gala verschijnt durven ze alleen nog meer positieve dingen te zeggen.
- Jurk kan je easy korter/strakker laten maken. Vriendinnen / moeders, is binnen een uurtje gebeurd. Beetje creatief zijn
- Sieraden kan je toch wel lenen van vriendinnen? Je kan natuurlijk een juwelier overvallen, maar dat vergt wat voorbereiding Al gedacht aan hele mooie neppers?
- De beste zuipfeesten beginnen vaak chique gekleed en eindigen in totale chaos. Dat feesten komt goed zeg ik je!

Zo, gerustgesteld?
pi_59003827
het is dus met een andere jongen
dat is het kutte !
  vrijdag 30 mei 2008 @ 01:52:18 #105
24212 LuckyLoek
C'est moi!
pi_59003850
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 01:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
het is dus met een andere jongen
dat is het kutte !
Pourquoi? Why?
Je kan toch als 'vrienden' samen naar het gala gaan? Of heb je stiekem al wat toespelingen gemaakt richting je gala date?
pi_59003867
Nou je hoort samen te gaan en hij vroeg of ik hem aub wou redden
ja we gaan ook als vrienden/

+ tuurlijk moet mn haar + nagels wel mooi
en vriendinnen zijn.. kwijt heb ze niet echt
alleen jongens vrienden. doe vaak ook.... jongens dingen
zoals vanavon nog.. kickboksen en uh... 40 x van de wildwaterbaan. opstoppingen maken. worstelen in t zwebmad.. leuk leuk!

maar ja. dan moet je je in eens als een meisje gedragen. en dan. o oops
  vrijdag 30 mei 2008 @ 02:01:03 #107
24212 LuckyLoek
C'est moi!
pi_59003928
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 01:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
...
Okay, dan moet je inderdaad even goed nadenken.. Heb je helemaal geen vriendinnen in de buurt? Zussen van 1 van je vrienden? Je moet alles proberen he

Juist omdat je normaal jongensachtige dingen doet is het leuk als je nu eens heel erg vrouwelijk op dat gala verschijnt! Dus ja, jurk en haar moet dan wel in orde zijn. Maybe even goed slapen en dan morgenochtend eens heel goed nadenken wie je kan helpen. Ik blijf positief

Je kan wel op hakken lopen of niet? If not, dan gaan er leuke dingen gebeuren op dat gala
pi_59003945
Ik zie er heel vrouwelijk uit. Echt waar. Maar. Dat is van nature/van zelf.

M'n moeder tja. die is een slagje erger nog dan ik eigenlijk.
jaa.. met 50 paar schoenen waarvan 25 paar hakken kan ik zeker wel op hakken lopen! 14 cm
de vriendinnen die ik heb wonen ver weg of hebben het super druk en zijn nooit zo aan het tutten..
dus dat is wel even kut
  vrijdag 30 mei 2008 @ 02:12:44 #109
24212 LuckyLoek
C'est moi!
pi_59004002
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 02:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

jaa.. met 50 paar schoenen waarvan 25 paar hakken kan ik zeker wel op hakken lopen! 14 cm
de vriendinnen die ik heb wonen ver weg of hebben het super druk en zijn nooit zo aan het tutten..
dus dat is wel even kut
Mooi dat je wel heel vrouwelijk bent, des te makkelijker wordt het voor je om als een echte diva op dat gala aan te komen.

Morgen dus gewoon even het crisisalarm aanzetten en je vriendinnen mobiliseren. Je vrienden moeten je er nu maar gewoon doorheen slepen. no matter what! Succes
pi_59004126
Ja maar die vriendinnen heb ik dus niet echt
Ik zal mezelf naar de nagelopplak service mevrouwtje moeten slepen
en zelf iets moeten prutsen met m'n haar
(ik heb m'n broertje wel geleerd m'n haar te stijlen...)

o wacht ik bedenk me net 1 vriendin maar die is wel heel behulpzaam maar kan dit soort dingen ook niet echt... HMz
pi_59004308
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 02:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja maar die vriendinnen heb ik dus niet echt
Ik zal mezelf naar de nagelopplak service mevrouwtje moeten slepen
en zelf iets moeten prutsen met m'n haar
(ik heb m'n broertje wel geleerd m'n haar te stijlen...)

o wacht ik bedenk me net 1 vriendin maar die is wel heel behulpzaam maar kan dit soort dingen ook niet echt... HMz
Doe een jurk aan die je tieten laat pronken, alle aandacht word dan daarheen getrokken, opgelost.
pi_59004325
goed idee
ik heb geen tieten
pi_59004369
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 02:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

dus dat is wel even kut
hoax dus?!
pi_59004454
hou eens op met die uiterlijk shit
pi_59004477
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 03:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hou eens op met die uiterlijk shit
Zeg dat tegen jezelf en het komt in orde.
pi_59004534
Hm. Ja maar alleen ik mag dat over mezelf vinden.
pi_59004915
Film was wel weer geslaagd btw: what happens in vegas.

Maar Koei, ik ben niet veel eisend hoor
Enige minimale eisen:
- Niet bitcherig
- Vrolijk
- Niet vies van feesjes

Dat is het volgens mij al
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 30 mei 2008 @ 07:41:22 #118
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59005005
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 03:43 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Zeg dat tegen jezelf en het komt in orde.
idd!

Ga gewoon even wreed shoppen vandaag. Koop een nieuwe jurk en dan niet een van de goedkoopste.
Neem er van die handschoenen met lange mouwen bij of iets anders met lange mouwen, dan zie je niks van die blauwe plekken & je nagels. Zorg wel dat je iets draagbaars neemt waar je je een beetje in thuis voelt, en breek desnoods de dresscode. Belangrijk is dat jij je goed voelt en niet voldoen aan de voorschriften.
Koop ook meteen een paar nieuwe schoenen.

Als je geen centen hebt moet je gewoon net zo lang tegen je ouders zeuren totdat zij die voor je gaan betalen.
Je moeder heeft immers 50 paar pumps dus zal ze best wel een beetje symphatie voor je hebben.
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 01:09 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Jij kan beter gewoon je snavel houden als je niks nuttigs te zeggen hebt.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 08:08:44 #119
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59005181
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 00:15 schreef Q. het volgende:

Er is een niet oninteressante dame in mijn leven gekomen. Als er echt iets te melden is dan horen jullie het. Momenteel ben ik enigzins niet geheel on-blij.
is er dan niets meer heilig?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_59005195
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 08:08 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Pils met de keals!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 08:12:06 #121
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59005207
Nou PF, dat wordt even snel alle afleveringen Dames in de dop er doorheen jassen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59005356
  vrijdag 30 mei 2008 @ 08:30:11 #123
141482 Q.
JurassiQ
pi_59005380
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 08:08 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik zo van de natuurwetten, wat doe ik?
For great justice!
pi_59005434
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 08:12 schreef Elegy het volgende:
Nou PF, dat wordt even snel alle afleveringen Dames in de dop er doorheen jassen
Elegy weet ook echt alles op te lossen met series/films en toebehoren..
pi_59005441
PF: Blijf jezelf, bereik je meer mee dan je eigen op te tutten. Want misschien vind die jongen jou dan wel leuk maar zonder op gedut niet. Dan zul je je eigen elke keer moeten op tutten. Gewoon jezelf blijven.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')