Maak je niet druk. Zo te lezen vind ie je leuk , hoe dan ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee kijk. Ik heb zaterdag een gala. En ik zei van. O ja leuk ik ga mee!
Maar nu is
- m'n haar te kort geknipt door de kapper + ik kan dat sooert dingen niet
- ik kan me wel opmaken maar niet geweldig of zo
- ik heb m'n net gemanicuurde nagels ff dsnel tussen het trainen door afgeknipt omdat ik er last van had met het opdrukken. En nu baal ik echt want ze zijn echt jongens achtig kort en ze waren zo leuk maar ik was even vergeten dat ik ze nodig had op het gala.
- ik heb geen sieraden. ja wel een dun stom kettingkje en een dunne stomme ring. en. nou dat was het maar ik wil mooie sieraden maar ja kan je zeker nergens huren
- ik heb 50 paar schoenen maar ik wil open schoenen of zo maar ook niet echt een hak
- jurk heb ik wel maar ben afgevallen dus hij moet kleiner of zo maar dat kan ik niet
- het begint om 4 uur smiddags met een stom diner en moet ik dan al de hele tijd die achterlijk overdressed jurk aan![]()
- ik snap er niks van ik weet er niks van en ik dacht dat het gewoon een zuipfeest was
-
Ok, first of all, begin eerst eens met ademhalen. Houdt je gezondquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee kijk. Ik heb zaterdag een gala. En ik zei van. O ja leuk ik ga mee!
Maar nu is
- m'n haar te kort geknipt door de kapper + ik kan dat sooert dingen niet
- ik kan me wel opmaken maar niet geweldig of zo
- ik heb m'n net gemanicuurde nagels ff dsnel tussen het trainen door afgeknipt omdat ik er last van had met het opdrukken. En nu baal ik echt want ze zijn echt jongens achtig kort en ze waren zo leuk maar ik was even vergeten dat ik ze nodig had op het gala.
- ik heb geen sieraden. ja wel een dun stom kettingkje en een dunne stomme ring. en. nou dat was het maar ik wil mooie sieraden maar ja kan je zeker nergens huren
- ik heb 50 paar schoenen maar ik wil open schoenen of zo maar ook niet echt een hak
- jurk heb ik wel maar ben afgevallen dus hij moet kleiner of zo maar dat kan ik niet
- het begint om 4 uur smiddags met een stom diner en moet ik dan al de hele tijd die achterlijk overdressed jurk aan![]()
- ik snap er niks van ik weet er niks van en ik dacht dat het gewoon een zuipfeest was
-
Pourquoi? Why?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
het is dus met een andere jongen
dat is het kutte !
Okay, dan moet je inderdaad even goed nadenken.. Heb je helemaal geen vriendinnen in de buurt? Zussen van 1 van je vrienden? Je moet alles proberen hequote:
Mooi dat je wel heel vrouwelijk bent, des te makkelijker wordt het voor je om als een echte diva op dat gala aan te komen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zie er heel vrouwelijk uit. Echt waar. Maar. Dat is van nature/van zelf.
M'n moeder tja. die is een slagje erger nog dan ik eigenlijk.
jaa.. met 50 paar schoenen waarvan 25 paar hakken kan ik zeker wel op hakken lopen! 14 cm
de vriendinnen die ik heb wonen ver weg of hebben het super druk en zijn nooit zo aan het tutten..
dus dat is wel even kut
Doe een jurk aan die je tieten laat pronken, alle aandacht word dan daarheen getrokken, opgelost.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja maar die vriendinnen heb ik dus niet echt
Ik zal mezelf naar de nagelopplak service mevrouwtje moeten slepen
en zelf iets moeten prutsen met m'n haar
(ik heb m'n broertje wel geleerd m'n haar te stijlen...)
o wacht ik bedenk me net 1 vriendin maar die is wel heel behulpzaam maar kan dit soort dingen ook niet echt... HMz
hoax dus?!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zie er heel vrouwelijk uit. Echt waar. Maar. Dat is van nature/van zelf.
M'n moeder tja. die is een slagje erger nog dan ik eigenlijk.
jaa.. met 50 paar schoenen waarvan 25 paar hakken kan ik zeker wel op hakken lopen! 14 cm
de vriendinnen die ik heb wonen ver weg of hebben het super druk en zijn nooit zo aan het tutten..
dus dat is wel even kut
Zeg dat tegen jezelf en het komt in orde.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hou eens op met die uiterlijk shit
idd!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:43 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Zeg dat tegen jezelf en het komt in orde.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij kan beter gewoon je snavel houden als je niks nuttigs te zeggen hebt.
is er dan niets meer heilig?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:15 schreef Q. het volgende:
Er is een niet oninteressante dame in mijn leven gekomen. Als er echt iets te melden is dan horen jullie het. Momenteel ben ik enigzins niet geheel on-blij.
Elegy weet ook echt alles op te lossen met series/films en toebehoren..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:12 schreef Elegy het volgende:
Nou PF, dat wordt even snel alle afleveringen Dames in de dop er doorheen jassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |