abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59020047
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:58 schreef RickTheGreatest het volgende:
http://www.last.fm/user/RickTheGreatest
Dat is moi last.fm
Wat voor type ben ik volgens dat?
Daft Punk .
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:35:12 #227
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59020105
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:31 schreef Tegan het volgende:
Je doet net alsof alles wat mis was zijn schuld was, of zie ik dat fout?
Nee.

maar het meeste wel
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:41:40 #228
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59020228
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:15 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Geen afknapper, als ie niet van 'mijn' muziek houdt.
Maar het kan om de een of andere wazige reden wel een reden zijn om harder voor iemand te vallen.

Zoals Last Shadow Puppets (Abbadon)
Ik vind de band uit je sig best goed eigenlijk en ben erg benieuwd met wat voor nieuw materiaal ze eindelijk na zoveel jaar solo spelen gaan komen

oh en verder is mijn iPod nogal een allergaartje van muziek. Metallica, the Roots, k's Choice, Jarre, soundtracks van spiderman, shrek.

En mij nog steeds redelijk favoriet album : Radio Established 1967, heerlijke klassiekers in een nieuw sausje door artiesten van nu.

[ Bericht 15% gewijzigd door kwaakvaak op 30-05-2008 20:46:17 (snuifje toevoegingen) ]
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59020362
Ik heb ook een breee muzieksmaak
want ik zie muziek anders dan
blues/pop/rock etc.

maar ik heb toch echt wel een hele duidelijke voorkeur..
pi_59020466
Ik kan naar redelijk veel muziek luisteren. Alleen niet naar Hardcore en klassiek.

Echte voorkeur toch wel naar feestelijke muziek. Voor de rest dus gewoon algemeen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_59020602
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:39 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Dit punt nog even inhaken.

Dat is jouw visie. Kijk je weet nooit bij de eerste ontmoeting of iemand nog thuis woont enzo. En je weet natuurlijk ook nooit waarom. Echte liefde kijkt niet neer op een thuis wonende of uitwonende
Jawel, dat zegt ze toch. Dan ben je niet volwassen en al helemaal niet zelfstandig.

Om de knuppel maar weer eens in het hoenderhok te flikkeren: ik woon ook nog thuis.

Maar je bent bijna 32?

Dat klopt. Twee jaar geleden wilde ik op mezelf, helaas werd ik toen werkloos wat nou niet echt de perfecte basis is voor een stabiele inkomstenbron. Heb een uitkering aanvragen zolang mogelijk uitgesteld omdat ik het idee had en heb dat het UVW alles doet om je om laag te halen als je een uitkering aanvraagt. Uiteindelijk moest ik wel want geld op.

Zodra mijn geld weer op niveau is ga ik op mezelf.

Maar twee jaar geleden was je bijna 30?

Dat is correct en tevens juist. Maar ik heb geen klagen. Ik woon in het centrum , heb nog wat aanpsraak en dat vind ik ook wel prettig. In mijn werk heb je dat niet zoveel.Kortom, ik zag er de noodzaak niet echt van in om in mijn uppie in een huis te gaan zitten.
Voor mijn ouders heeft het ook voordelen want ik ben wat handiger in klussen dan zij. En het scheelt ze weer oppas voor de huisdieren als ze op vakantie gaan.

Maar dan ben je dus totaal niet zelfstandig?

Ik doe de was, ik kan een beetje koken (maar ben er te ongeduldig voor) en ik maak beter schoon dan mijn moeder. Kortom, gelul.

Mijn broer is vanuit huis gelijk gaan samenwonen en ik heb niet de indruk dat zijn vrouw nu de moeder speelt.

Natuurlijk zullen er ook genoeg zijn die eeuwig bij mama willen blijven. Ik niet. Ik vind het best gezellig, heb absoluut geen moeilijke ouders en als ik op mezelf ga heb ik dus ook tijd zat om te klussen want ik hoef niet op stel en sprong weg.Nadeel: de gemiddelde bezemkast is groter dan mijn kamer. Maar hier over lange tijd nog wonen? Nee.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 21:05:21 #232
101353 mrbox
Miep miep
pi_59020664
Ow muziek is voor mij erg afhankelijk van mijn stemming maar Nederlandstalig of death metal zijn toch echt no-go's
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 21:06:54 #233
141482 Q.
JurassiQ
pi_59020703
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 21:02 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat is correct en tevens juist. Maar ik heb geen klagen. Ik woon in het centrum , heb nog wat aanpsraak en dat vind ik ook wel prettig. In mijn werk heb je dat niet zoveel.Kortom, ik zag er de noodzaak niet echt van in om in mijn uppie in een huis te gaan zitten.
Voor mijn ouders heeft het ook voordelen want ik ben wat handiger in klussen dan zij. En het scheelt ze weer oppas voor de huisdieren als ze op vakantie gaan.
Tja....
For great justice!
pi_59020880
quote:

[..]

Jawel, dat zegt ze toch. Dan ben je niet volwassen en al helemaal niet zelfstandig.

Om de knuppel maar weer eens in het hoenderhok te flikkeren: ik woon ook nog thuis.

Maar je bent bijna 32?

Dat klopt. Twee jaar geleden wilde ik op mezelf, helaas werd ik toen werkloos wat nou niet echt de perfecte basis is voor een stabiele inkomstenbron. Heb een uitkering aanvragen zolang mogelijk uitgesteld omdat ik het idee had en heb dat het UVW alles doet om je om laag te halen als je een uitkering aanvraagt. Uiteindelijk moest ik wel want geld op.

Zodra mijn geld weer op niveau is ga ik op mezelf.

Maar twee jaar geleden was je bijna 30?

Maar dan ben je dus totaal niet zelfstandig?

Ik doe de was, ik kan een beetje koken (maar ben er te ongeduldig voor) en ik maak beter schoon dan mijn moeder. Kortom, gelul.

Mijn broer is vanuit huis gelijk gaan samenwonen en ik heb niet de indruk dat zijn vrouw nu de moeder speelt.

Natuurlijk zullen er ook genoeg zijn die eeuwig bij mama willen blijven. Ik niet. Ik vind het best gezellig, heb absoluut geen moeilijke ouders en als ik op mezelf ga heb ik dus ook tijd zat om te klussen want ik hoef niet op stel en sprong weg.Nadeel: de gemiddelde bezemkast is groter dan mijn kamer. Maar hier over lange tijd nog wonen? Nee.
hele redinatie ook wel mee eens is
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 30 mei 2008 @ 21:20:12 #235
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59020970
Ik hou van jazz, blues, soul, dance zoals; club, broken beats, drum ´n bass, tech house, rockdingen niet zo veel maar sommige wel, R&B, Hip Hop, nederlandstalige dingen en top zoveel shit (radio) lekker voor in de auto. Van 3 voor 12 tot radio 538. Lekker breed hé

Vroeger vond ik het heel belangrijk wat voor muzieksmaak iemand had, nu maakt me dat niet zoveel meer uit. Ik heb er wel op afgeknapt. Het zegt wel degelijk iets, maar niet alles.
Moest wel lachen om dat Kane van Garisson, ik denk dat ik weet wat je bedoelt.

Daft Punk is vét,
Cinematic Orchestra óók
Radiohead ook
Frans Bauer óók, mijn held

http://www.vmix.fr/ Luister hier op internet nogal eens naar, meestal de "afternoon mix"

btw MLI sings!
wauw

[ Bericht 3% gewijzigd door kaasplankje op 30-05-2008 21:50:48 ]
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:00:53 #236
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59022003
mijn huisje: (zou ik nog laten zien)

hal
[ afbeelding ]

woonkamer
[ afbeelding ]

keuken (zooi)
[ afbeelding ]

tuin + schuur
[ afbeelding ]

Slaapkamer K
[ afbeelding ]

Slaapkamer A
[ afbeelding ]

Extra kamertje
[ afbeelding ]

Mijn slaapkamer
[ afbeelding ]

Overloop
[ afbeelding ]

Douche
[ afbeelding ]

en Edgar nog even
[ afbeelding ]

Inmiddels zijn de kamer en de keuken al een keer getext, keuken moet ik wel de tegeltjes nog doen.
Boven is alle behang eraf, op een heel klein stukje na. en dan nog een hele hoop texen en vloeren leggen enzo...
pi_59022211
Ziet er goed uit JB!
pi_59022279
quote:

[knip]

De redenen die je geeft zijn allemaal legitiem enzo, maar het zou voor mij een reden zijn om een potentieel iets de nek om te draaien, ongeacht waarom iemand nog thuis woont.

En natuurlijk worden niet alle mannen die direct vanuit huis gaan samenwonen bemoederd, maar dat is iets wat ik in mijn omgeving toch wel een heel aantal keer heb zien gebeuren.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_59022404
Mooi huis JB! Schuine daken in slaapkamers zien er altijd wel leuk uit!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:21:53 #240
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59022523
En het is vrij ruim, had ik niet verwacht.
Ik ben er echt heel blij mee
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:27:21 #241
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59022666
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:00 schreef JamesBrownie het volgende:
mijn huisje: (zou ik nog laten zien)

hal
[ afbeelding ]

woonkamer
[ afbeelding ]

keuken (zooi)
[ afbeelding ]

tuin + schuur
[ afbeelding ]

Slaapkamer K
[ afbeelding ]

Slaapkamer A
[ afbeelding ]

Extra kamertje
[ afbeelding ]

Mijn slaapkamer
[ afbeelding ]

Overloop
[ afbeelding ]

Douche
[ afbeelding ]

en Edgar nog even
[ afbeelding ]

Inmiddels zijn de kamer en de keuken al een keer getext, keuken moet ik wel de tegeltjes nog doen.
Boven is alle behang eraf, op een heel klein stukje na. en dan nog een hele hoop texen en vloeren leggen enzo...
Leuk!

Wel veel werk nog zeg, amai

en die foto van Edgar
pi_59022699
Een hoop werk maar volgens mij is dat voor jou een mooie uitdaging. En wie komt je allemaal helpen? Ik zou het inrichten als een bachelor-dome .
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:33:57 #243
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59022839
Heel veel werk...

Maar ik ga niet slopen (al zou ik die tegeltjes... )
Daar is mijn budget niet toereikend voor.

Ik heb een hoop hulp... das fijn
pi_59022953
Zo dat heb je snel geregeld!
Het is echt super leuk om een geheel eigen huis volledig in te richten.

Ben na 2 jaar nog steeds niet klaar
Maar aan de andere kant kun je daarom wel stapsgewijs dingetjes kopen zodat het perfect is

Voor wat voor kleuren ga je?

Ohhwww dit moet eigenlijk voor mijn k&w kloon zijn
A little bit hateful
pi_59022971
Die hond is tof.
Je huisje trouwens ook.

En muziek, het zou een erg grote pre zijn, maar als het niet zo is, tja, daar valt vast wel iets op te verzinnen. Haar gewoon een uurtje niet binnenlaten ofzo.
pi_59023013
Echt waar, wat is het met dat muziek geblaat
Zodra het een fijn iemand is, is dat een van de eerste "voorkeuren" die overboord gaat

Wat een muziek kenners en fijnproevers zijn het hier
A little bit hateful
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:45:20 #247
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59023106
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:41 schreef Liquidootje het volgende:
Echt waar, wat is het met dat muziek geblaat
Zodra het een fijn iemand is, is dat een van de eerste "voorkeuren" die overboord gaat

Wat een muziek kenners en fijnproevers zijn het hier
geloof mij, jaren aan een stuk Pink Floyd horen doet iets met je...
En dat is niet erg positief...

vrijdag 30 mei 2008 @ 22:47:30 #248
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59023165
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:38 schreef Liquidootje het volgende:
Zo dat heb je snel geregeld!
Het is echt super leuk om een geheel eigen huis volledig in te richten.

Ben na 2 jaar nog steeds niet klaar
Maar aan de andere kant kun je daarom wel stapsgewijs dingetjes kopen zodat het perfect is

Voor wat voor kleuren ga je?

Ohhwww dit moet eigenlijk voor mijn k&w kloon zijn
Ik heb een knalrode bank en de muren worden gewoon wit op een inham na die ik ook rood wil maken, verder moet ik nog kijken voor gordijnen enzo... twijfel, want ik houd wel van kleur, dus misschien nog een andere kleur erbij.(welke??rood is nogal... ehm, rood)
pi_59023221
Ik zou een lichte kleur pakken, anders wordt het snel druk, ik persoonlijk hou niet van druk.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:51:12 #250
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59023246
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:45 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

geloof mij, jaren aan een stuk Pink Floyd horen doet iets met je...
En dat is niet erg positief...

van Pink Floyd word je ook altijd een beetje droevig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')