ja ik!quote:
Vrouwen die van Kane houden zijn PER DEFINITIE niet mijn type. Dat is wel een goed voorbeeld. In het verleden zijn er namelijk al TIG vrouwen voorbij gekomen die dit adagium hebben bewaarheid.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:17 schreef Logician het volgende:
Blergh ik voel me klote ... ergens niet eens zozeer omdat het uit is omdat ik weet dat het beter is zo, ik bedoel je kan nog zo veel van elkaar houden maar als het niet werkt houd het ergens een keer op... wel is het kut dat mijn gevoelens dit niet 1 2 3 inzien, en vind ik het idee dat iemand ineens uit je leven is heel lastig mee om te gaan/los te laten...
ps: dit nummer omschrijft mijn gevoel momenteel wel heel erg goed
m.a.w op repeat x100000000
Zeg, ik heb toevallig een brede muzieksmaak. Daarin wel weer voorkeuren maar ik luister toevallig écht van alles en ik luister dan wel weer heel veel.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Het aller-rampzaligste zijn voor mij toch wel de types die roepen "ik vind alles wel leuk" of die alles wel leuk vinden maar dat verhullen onder een "héél brede muzieksmaak"
het gaat niet om kwantiteit, maar om kwaliteitquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Zeg, ik heb toevallig een brede muzieksmaak. Daarin wel weer voorkeuren maar ik luister toevallig écht van alles en ik luister dan wel weer heel veel.
Nou, in mijn geval is het een geval van artistieke inspiratie opdoen, kijken hoe andere artiesten hun stem gebruiken en zo. Ik luister niet voor niets naar zangers en zangeressen van wie de stemhoogte ongeveer gelijk is aan de mijne. Leren door imiteren.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het gaat niet om kwantiteit, maar om kwaliteit![]()
en een brede smaak is in veel gevallen ongeveer hetzelfde als een gebrek aan smaak...
Waarom niet dan? Wat zegt het dan over die vrouwen als ze Kane luisteren, voor jou? Dat bedoel ik met voorbeeld, wat je nu zegt kan ik zelf ook wel verzinnen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja ik!
[..]
Vrouwen die van Kane houden zijn PER DEFINITIE niet mijn type. Dat is wel een goed voorbeeld. In het verleden zijn er namelijk al TIG vrouwen voorbij gekomen die dit adagium hebben bewaarheid.
Zo was er laatst ook geloof ik iemand, weet niet meer wie, die een nummer van Melissa Etheridge het beste nummer aller tijden benoemde, ofzo. No offence, maar dan weet ik wel dat diegene mijn type niet is.
ieder z'n ding...ik luister niet naar stemhoogte, maar naar muziek die ik interessant en mooi vind...stemhoogte is een kwestie van transponeren...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, in mijn geval is het een geval van artistieke inspiratie opdoen, kijken hoe andere artiesten hun stem gebruiken en zo. Ik luister niet voor niets naar zangers en zangeressen van wie de stemhoogte ongeveer gelijk is aan de mijne. Leren door imiteren.
ok, dan dient het nog een zeker doel. Ik had het vooral over de meningloze, kleurloze types zonder eigen wil die de massa maar een beetje nalopen, en dus roepen dat ze 'alles wel leuk vinden' zodat ze iig nergens buiten de boot vallen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef MLI het volgende:
Nou, in mijn geval is het een geval van artistieke inspiratie opdoen, kijken hoe andere artiesten hun stem gebruiken en zo. Ik luister niet voor niets naar zangers en zangeressen van wie de stemhoogte ongeveer gelijk is aan de mijne. Leren door imiteren.
Met Kane heb ik altijd een heel sterke associatie gehad van een band van wannabe's, die heel hoogdravend en krampachtig meeslepend doet. De mensen (maar we hadden het over vrouwen) die dat niet zo zien zijn dan ook de types die zich daardoor wél laten bevangen en dat zijn per definitie niet mijn types.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:14 schreef dawg het volgende:
Waarom niet dan? Wat zegt het dan over die vrouwen als ze Kane luisteren, voor jou? Dat bedoel ik met voorbeeld, wat je nu zegt kan ik zelf ook wel verzinnen.
Geen afknapper, als ie niet van 'mijn' muziek houdt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef dawg het volgende:
En ik zie weer muziek. Vinden jullie muziek zo belangrijk dat jullie daarom een potentiele partner af zouden kappen?
ik antwoord straks wel even
Dat was ikquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja ik!
[..]
Vrouwen die van Kane houden zijn PER DEFINITIE niet mijn type. Dat is wel een goed voorbeeld. In het verleden zijn er namelijk al TIG vrouwen voorbij gekomen die dit adagium hebben bewaarheid.
Zo was er laatst ook geloof ik iemand, weet niet meer wie, die een nummer van Melissa Etheridge het beste nummer aller tijden benoemde, ofzo. No offence, maar dan weet ik wel dat diegene mijn type niet is.
Dit punt nog even inhaken.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:57 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar nog thuis wonen is wel een flink minpunt voor je liefdesleven natuurlijk. Vrouwen die een potentiele kandidaat in je zien worden daardoor afgeschrikt. Iemand die nog bij zijn ouders woont is niet zelfstandig en dus niet echt volwassen. Daarnaast willen mensen niet gelijk met schoonouders geconfronteerd worden natuurlijk en steeds maar ergens anders afspreken gaat ook een flinke duit kosten. Natuurlijk kan het meisje zelf al wel een eigen huis hebben, maar dan is het nogsteeds niet optimaal want voordat je dan een volgende stap (lees: samenwonen) kan gaan doen ben je een jaar of vier verder, want samenwonen met een man die net bij zijn moeder vandaan komt betekent dat je de moederrol overneemt en daar zit niemand meer op te wachten natuurlijk, dus moet je toch eerst even een tijdje op jezelf gewoond hebben (Overigens geldt dit andersom ook volgens mij, maar wel in iets mindere mate).
Ik zou alleen voor de sex al graag willen dat mijn evt vriend een eigen plekje had ...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit punt nog even inhaken.
Dat is jouw visie. Kijk je weet nooit bij de eerste ontmoeting of iemand nog thuis woont enzo. En je weet natuurlijk ook nooit waarom. Echte liefde kijkt niet neer op een thuis wonende of uitwonende
Er zit een verschil tussen die 2 uitspraken natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Het aller-rampzaligste zijn voor mij toch wel de types die roepen "ik vind alles wel leuk" of die alles wel leuk vinden maar dat verhullen onder een "héél brede muzieksmaak"
Verder vind ik deze 2 uitspraken nogal afkomstig van hokjesdenkers. Als je alle hokjes hebt afgevinkt dan heb je kennelijk geen smaak. Terwijl er per hokje nog zoveel verschillen zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het gaat niet om kwantiteit, maar om kwaliteit![]()
en een brede smaak is in veel gevallen ongeveer hetzelfde als een gebrek aan smaak...
Waar komt dit ineens vandaan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Bah, ik ga me nooit meer zo aanpassen aan een vriendje
Echt, wat ben ik ontzettend stom geweest![]()
Ik schaam me
Dat vraag ik me ook af... dacht dat die boodschap voor jou al langer duidelijk wasquote:
Daarom is het fijn als je partner ongeveer dezelfde smaak qua muziek heeft.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat was ook al lang duidelijk, maar ik luister de laatste dagen weer meer muziek en dan MIJN muziek, hij had altijd muziek opstaan, dus luisterde ik zijn muziek en nu merk ik eigenlijk pas dat ik het heel erg gemist heb...
Dat is gewoon triest.
De stereo delen zat er niet in?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat was ook al lang duidelijk, maar ik luister de laatste dagen weer meer muziek en dan MIJN muziek, hij had altijd muziek opstaan, dus luisterde ik zijn muziek en nu merk ik eigenlijk pas dat ik het heel erg gemist heb...
Dat is gewoon triest.
Is ook een oplossing. Of als hij/zij een brede muzieksmaak heeft en jouw muziek dus ook kan waarderen. Zo kan ik zelfs soms muziek waarderen die mijn moeder draait. Alleen als ze aankomt met Frans Bauer of soortgelijke crapquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Daarom is het fijn als je partner ongeveer dezelfde smaak qua muziek heeft.
Hij was toch ook wel eens niet thuis? (Wat niets afdoet van het feit dat jij ook als hij er wel was gewoon je eigen muziek wel eens had mogen luisteren!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, niet echt.
Onze relatie was nogal ongelijkwaardig.
Ja, maar ik heb een tijdlang last gehad van een overdosis aan muziek...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:15 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Is ook een oplossing. Of als hij/zij een brede muzieksmaak heeft en jouw muziek dus ook kan waarderen. Zo kan ik zelfs soms muziek waarderen die mijn moeder draait. Alleen als ze aankomt met Frans Bauer of soortgelijke crapdien ik een vriendelijk verzoek in om dat even te draaien als ik er niet meer ben.
[offtopic]
Ander voorbeeld van een persoon waarvan ik vind dat die over zijn houdbaarheidsdatum is is Mocro Borsatan. Waarschijnlijk schop ik hiermee tegen een aantal scheentjes gezien zijn nieuwe hitnotering, maar de beste man presteert naar mijn mening al lang niet meer zo goed.
[/offtopic]
[..]
Hij was toch ook wel eens niet thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |