abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:50:36 #201
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59015574
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:07 schreef dawg het volgende:

Wat jij?
ja ik!
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:16 schreef dawg het volgende:

Noem eens een voorbeeld, als je wilt.
Vrouwen die van Kane houden zijn PER DEFINITIE niet mijn type. Dat is wel een goed voorbeeld. In het verleden zijn er namelijk al TIG vrouwen voorbij gekomen die dit adagium hebben bewaarheid.

Zo was er laatst ook geloof ik iemand, weet niet meer wie, die een nummer van Melissa Etheridge het beste nummer aller tijden benoemde, ofzo. No offence, maar dan weet ik wel dat diegene mijn type niet is.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_59015759
http://www.last.fm/user/RickTheGreatest
Dat is moi last.fm
Wat voor type ben ik volgens dat?
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:02:06 #203
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_59015826
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:17 schreef Logician het volgende:
Blergh ik voel me klote ... ergens niet eens zozeer omdat het uit is omdat ik weet dat het beter is zo, ik bedoel je kan nog zo veel van elkaar houden maar als het niet werkt houd het ergens een keer op... wel is het kut dat mijn gevoelens dit niet 1 2 3 inzien, en vind ik het idee dat iemand ineens uit je leven is heel lastig mee om te gaan/los te laten...

ps: dit nummer omschrijft mijn gevoel momenteel wel heel erg goed
m.a.w op repeat x100000000
Sterkte meid
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_59016948
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Het aller-rampzaligste zijn voor mij toch wel de types die roepen "ik vind alles wel leuk " of die alles wel leuk vinden maar dat verhullen onder een "héél brede muzieksmaak"
Zeg, ik heb toevallig een brede muzieksmaak. Daarin wel weer voorkeuren maar ik luister toevallig écht van alles en ik luister dan wel weer heel veel.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:07:39 #205
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59017153
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 17:55 schreef MLI het volgende:

[..]

Zeg, ik heb toevallig een brede muzieksmaak. Daarin wel weer voorkeuren maar ik luister toevallig écht van alles en ik luister dan wel weer heel veel.
het gaat niet om kwantiteit, maar om kwaliteit

en een brede smaak is in veel gevallen ongeveer hetzelfde als een gebrek aan smaak...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59017255
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 18:07 schreef Abbadon het volgende:

[..]

en een brede smaak is in veel gevallen ongeveer hetzelfde als een gebrek aan smaak...
Nou, in mijn geval is het een geval van artistieke inspiratie opdoen, kijken hoe andere artiesten hun stem gebruiken en zo. Ik luister niet voor niets naar zangers en zangeressen van wie de stemhoogte ongeveer gelijk is aan de mijne. Leren door imiteren.
pi_59017274
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:50 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ja ik!
[..]

Vrouwen die van Kane houden zijn PER DEFINITIE niet mijn type. Dat is wel een goed voorbeeld. In het verleden zijn er namelijk al TIG vrouwen voorbij gekomen die dit adagium hebben bewaarheid.

Zo was er laatst ook geloof ik iemand, weet niet meer wie, die een nummer van Melissa Etheridge het beste nummer aller tijden benoemde, ofzo. No offence, maar dan weet ik wel dat diegene mijn type niet is.
Waarom niet dan? Wat zegt het dan over die vrouwen als ze Kane luisteren, voor jou? Dat bedoel ik met voorbeeld, wat je nu zegt kan ik zelf ook wel verzinnen.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:17:30 #208
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59017330
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef MLI het volgende:

[..]

Nou, in mijn geval is het een geval van artistieke inspiratie opdoen, kijken hoe andere artiesten hun stem gebruiken en zo. Ik luister niet voor niets naar zangers en zangeressen van wie de stemhoogte ongeveer gelijk is aan de mijne. Leren door imiteren.
ieder z'n ding...ik luister niet naar stemhoogte, maar naar muziek die ik interessant en mooi vind...stemhoogte is een kwestie van transponeren...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:27:20 #209
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59017488
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef MLI het volgende:

ok, dan dient het nog een zeker doel. Ik had het vooral over de meningloze, kleurloze types zonder eigen wil die de massa maar een beetje nalopen, en dus roepen dat ze 'alles wel leuk vinden' zodat ze iig nergens buiten de boot vallen.
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 18:14 schreef dawg het volgende:

Waarom niet dan? Wat zegt het dan over die vrouwen als ze Kane luisteren, voor jou? Dat bedoel ik met voorbeeld, wat je nu zegt kan ik zelf ook wel verzinnen.
Met Kane heb ik altijd een heel sterke associatie gehad van een band van wannabe's, die heel hoogdravend en krampachtig meeslepend doet. De mensen (maar we hadden het over vrouwen) die dat niet zo zien zijn dan ook de types die zich daardoor wél laten bevangen en dat zijn per definitie niet mijn types.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:15:42 #210
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59018363
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef dawg het volgende:
En ik zie weer muziek. Vinden jullie muziek zo belangrijk dat jullie daarom een potentiele partner af zouden kappen?

ik antwoord straks wel even
Geen afknapper, als ie niet van 'mijn' muziek houdt.
Maar het kan om de een of andere wazige reden wel een reden zijn om harder voor iemand te vallen.

Zoals Last Shadow Puppets (Abbadon)

[ Bericht 9% gewijzigd door JamesBrownie op 30-05-2008 19:22:11 ]
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:18:51 #211
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59018445
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:50 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ja ik!
[..]

Dat was ik

En dat zei ik niet.
Ik zei dat het mijn favoriete nummer is, (nou ja, een van de) het beste nummer aller tijden bestaat niet eens.
(Dat heeft trouwens een reden...)
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:33:31 #212
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59018735
Ik houd gewoon van mooie vrouwenstemmen (mannenstemmen trouwens ook, als ze maar mooi zijn)
En dat heeft Melissa Etheridge wel.

Maar er zijn zo veel vrouwen met mooie stemmen.

Ik wil weer eens wat meer muziek gaan luisteren, dat heb ik altijd zo graag gedaan...

[ Bericht 7% gewijzigd door JamesBrownie op 30-05-2008 19:52:35 ]
pi_59018837
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:57 schreef koei het volgende:

[..]

Ja, maar nog thuis wonen is wel een flink minpunt voor je liefdesleven natuurlijk. Vrouwen die een potentiele kandidaat in je zien worden daardoor afgeschrikt. Iemand die nog bij zijn ouders woont is niet zelfstandig en dus niet echt volwassen. Daarnaast willen mensen niet gelijk met schoonouders geconfronteerd worden natuurlijk en steeds maar ergens anders afspreken gaat ook een flinke duit kosten. Natuurlijk kan het meisje zelf al wel een eigen huis hebben, maar dan is het nogsteeds niet optimaal want voordat je dan een volgende stap (lees: samenwonen) kan gaan doen ben je een jaar of vier verder, want samenwonen met een man die net bij zijn moeder vandaan komt betekent dat je de moederrol overneemt en daar zit niemand meer op te wachten natuurlijk, dus moet je toch eerst even een tijdje op jezelf gewoond hebben (Overigens geldt dit andersom ook volgens mij, maar wel in iets mindere mate).
Dit punt nog even inhaken.

Dat is jouw visie. Kijk je weet nooit bij de eerste ontmoeting of iemand nog thuis woont enzo. En je weet natuurlijk ook nooit waarom. Echte liefde kijkt niet neer op een thuis wonende of uitwonende
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:41:03 #214
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59018881
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:39 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Dit punt nog even inhaken.

Dat is jouw visie. Kijk je weet nooit bij de eerste ontmoeting of iemand nog thuis woont enzo. En je weet natuurlijk ook nooit waarom. Echte liefde kijkt niet neer op een thuis wonende of uitwonende
Ik zou alleen voor de sex al graag willen dat mijn evt vriend een eigen plekje had ...
Maar goed, als je echt wil, valt daar wel een mouw aan te breien.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:45:07 #215
58063 uppie83
Sousousou
pi_59018972
Kennelijk is het onderwerp momenteel wederom muziek. Laat ik ook eens een duit in het zakje doen
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Het aller-rampzaligste zijn voor mij toch wel de types die roepen "ik vind alles wel leuk " of die alles wel leuk vinden maar dat verhullen onder een "héél brede muzieksmaak"
Er zit een verschil tussen die 2 uitspraken natuurlijk.
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 18:07 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Verder vind ik deze 2 uitspraken nogal afkomstig van hokjesdenkers. Als je alle hokjes hebt afgevinkt dan heb je kennelijk geen smaak. Terwijl er per hokje nog zoveel verschillen zijn.

Ik kan ook zeggen dat ik een brede muzieksmaak heb, of zoals je wil de meeste muziekstijlen luister. Dit betekent echter niet dat ik dan ook per definitie alle muziek goed vind. Als ik zeg dat ik ook jazz en blues luister betekent dit namelijk niet dat ik elke artiest die jazz en blues speelt goed vind en/of ze allemaal luister. Erger nog, als ik zeg dat ik veel naar een bepaalde artiest luister wil dat nog niet eens zeggen dat ik al zijn/haar/hun nummer(s) goed vind. Om het zo maar even in hokjestermen uit te leggen.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:59:09 #216
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59019269
Bah, ik ga me nooit meer zo aanpassen aan een vriendje

Echt, wat ben ik ontzettend stom geweest

Ik schaam me
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:02:02 #217
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59019334
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Bah, ik ga me nooit meer zo aanpassen aan een vriendje

Echt, wat ben ik ontzettend stom geweest

Ik schaam me
Waar komt dit ineens vandaan?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:04:10 #218
58063 uppie83
Sousousou
pi_59019379
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:02 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Waar komt dit ineens vandaan?
Dat vraag ik me ook af... dacht dat die boodschap voor jou al langer duidelijk was

[edit]
jou = JB
[/edit]
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:07:00 #219
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59019449
Dat was ook al lang duidelijk, maar ik luister de laatste dagen weer meer muziek en dan MIJN muziek, hij had altijd muziek opstaan, dus luisterde ik zijn muziek en nu merk ik eigenlijk pas dat ik het heel erg gemist heb...

Dat is gewoon triest.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:09:32 #220
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59019509
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat was ook al lang duidelijk, maar ik luister de laatste dagen weer meer muziek en dan MIJN muziek, hij had altijd muziek opstaan, dus luisterde ik zijn muziek en nu merk ik eigenlijk pas dat ik het heel erg gemist heb...

Dat is gewoon triest.
Daarom is het fijn als je partner ongeveer dezelfde smaak qua muziek heeft.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:09:32 #221
58063 uppie83
Sousousou
pi_59019510
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:07 schreef JamesBrownie het volgende:

Dat is gewoon triest.
De stereo delen zat er niet in?
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:12:11 #222
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59019575
Nee, niet echt.

Onze relatie was nogal ongelijkwaardig.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:15:13 #223
58063 uppie83
Sousousou
pi_59019650
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:09 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Daarom is het fijn als je partner ongeveer dezelfde smaak qua muziek heeft.
Is ook een oplossing. Of als hij/zij een brede muzieksmaak heeft en jouw muziek dus ook kan waarderen. Zo kan ik zelfs soms muziek waarderen die mijn moeder draait. Alleen als ze aankomt met Frans Bauer of soortgelijke crap dien ik een vriendelijk verzoek in om dat even te draaien als ik er niet meer ben.

[offtopic]
Ander voorbeeld van een persoon waarvan ik vind dat die over zijn houdbaarheidsdatum is is Mocro Borsatan. Waarschijnlijk schop ik hiermee tegen een aantal scheentjes gezien zijn nieuwe hitnotering, maar de beste man presteert naar mijn mening al lang niet meer zo goed.
[/offtopic]
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, niet echt.

Onze relatie was nogal ongelijkwaardig.
Hij was toch ook wel eens niet thuis? (Wat niets afdoet van het feit dat jij ook als hij er wel was gewoon je eigen muziek wel eens had mogen luisteren! )
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:20:49 #224
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59019781
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:15 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Is ook een oplossing. Of als hij/zij een brede muzieksmaak heeft en jouw muziek dus ook kan waarderen. Zo kan ik zelfs soms muziek waarderen die mijn moeder draait. Alleen als ze aankomt met Frans Bauer of soortgelijke crap dien ik een vriendelijk verzoek in om dat even te draaien als ik er niet meer ben.

[offtopic]
Ander voorbeeld van een persoon waarvan ik vind dat die over zijn houdbaarheidsdatum is is Mocro Borsatan. Waarschijnlijk schop ik hiermee tegen een aantal scheentjes gezien zijn nieuwe hitnotering, maar de beste man presteert naar mijn mening al lang niet meer zo goed.
[/offtopic]
[..]

Hij was toch ook wel eens niet thuis?
Ja, maar ik heb een tijdlang last gehad van een overdosis aan muziek...
En dan was ik blij als het een keertje stil was.
bovendien zat ik niet lekker in mijn vel en dan luister ik minder muziek.

(wat alleen maar betekent dat ik nu wel lekker in mijn vel zit )

(O, en in de tussentijd heb ik een gruwelijke hekel gekregen aan Pink Floyd )
pi_59020035
Je doet net alsof alles wat mis was zijn schuld was, of zie ik dat fout?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')