abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59009203
* Crazy-M geeft 10 cent aan JB

het gebaar he
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:05:06 #152
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59009436
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:39 schreef Crazy-M het volgende:

maar tegenwoordig gebruik ik niet meer. Vidnt wel fijn om gewoon lekker van de geluiden om je heen te genieten in de natuur enzo
Midden in Den Haag heb je niet zoveel natuurgeluiden meer, op wat apies na dan
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59009532
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:05 schreef Elegy het volgende:

[..]

Midden in Den Haag heb je niet zoveel natuurgeluiden meer, op wat apies na dan
tilburg ook niet,

maar jah, buiten tilburg wel
en ach jah, meeste tokkies rijden met muziek goed hard aan. Dus je hebt toch altijd wel muziek
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:11:08 #154
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59009565
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:09 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

tilburg ook niet,

maar jah, buiten tilburg wel
en ach jah, meeste tokkies rijden met muziek goed hard aan. Dus je hebt toch altijd wel muziek
Maar da's tokkiemuziek of rimboegeluid. Dat schaar ik niet onder muziek
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59009856
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:11 schreef Elegy het volgende:

[..]

Maar da's tokkiemuziek of rimboegeluid. Dat schaar ik niet onder muziek
dat klpt jah
echt zo stomme muziek soms
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:55:44 #156
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59010582
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:24 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

dat klpt jah
echt zo stomme muziek soms
Ik luister in de auto regelmatig naar klassieke muziek en laatst reed ik door de stad, raampje open en de Vier Jaargetijden van Vivaldi op. Had het niet eens heel hard staan maar je zag sommige mensen toch wel erg verbaasd kijken
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:57:27 #157
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59010618
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:55 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik luister in de auto regelmatig naar klassieke muziek en laatst reed ik door de stad, raampje open en de Vier Jaargetijden van Vivaldi op. Had het niet eens heel hard staan maar je zag sommige mensen toch wel erg verbaasd kijken
Cultuurshock voor de meesten, helaas....
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59010936
Elegy, wat vind je van "The Cinematic Orchestra" dan?
pi_59011027
Blergh ik voel me klote ... ergens niet eens zozeer omdat het uit is omdat ik weet dat het beter is zo, ik bedoel je kan nog zo veel van elkaar houden maar als het niet werkt houd het ergens een keer op... wel is het kut dat mijn gevoelens dit niet 1 2 3 inzien, en vind ik het idee dat iemand ineens uit je leven is heel lastig mee om te gaan/los te laten...

ps: dit nummer omschrijft mijn gevoel momenteel wel heel erg goed
m.a.w op repeat x100000000

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2008 13:19:02 ]
pi_59011031
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:55 schreef Elegy het volgende:

[..]

hehe

ik reed gister langs het psv stadion, raampjes open: wienerschnitzel aan, en goed hard. FF stemming maken
Ik luister NL-Talig
pi_59011067
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:17 schreef Logician het volgende:
Blergh ik voel me klote ... ergens niet eens zozeer omdat het uit is omdat ik weet dat het beter is zo, ik bedoel je kan nog zo veel van elkaar houden maar als het niet werkt houd het ergens een keer op... wel is het kut dat mijn gevoelens dit niet 1 2 3 inzien, en vind ik het idee dat iemand ineens uit je leven is heel lastig mee om te gaan/los te laten...
nu jah, uit je leven is groot woord he.
Je kunt er nog omgaan als vriende. (weet niet hoe jullie uit elkaar zijn gegaan)
maar jah, het is moeilijk, dat begrijp ik best. Maar je moet er gewoon doorheen.

Sterkte en succes
Ik luister NL-Talig
pi_59011089
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:18 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

nu jah, uit je leven is groot woord he.
Je kunt er nog omgaan als vriende. (weet niet hoe jullie uit elkaar zijn gegaan)
maar jah, het is moeilijk, dat begrijp ik best. Maar je moet er gewoon doorheen.

Sterkte en succes
Dat was van zijn kant zeker wel een optie, maar ik wil dat niet, anders lukt het mij nooit om afstand te nemen, ik heb dus gezegd dat ik hem liever helemaal niet meer zie/spreek, en het moment dat ik dat zei brak ik letterlijk mijn eigen hart...
pi_59011113
sterkte!
pi_59011151
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:20 schreef Logician het volgende:

[..]

Dat was van zijn kant zeker wel een optie, maar ik wil dat niet, anders lukt het mij nooit om afstand te nemen, ik heb dus gezegd dat ik hem liever helemaal niet meer zie/spreek, en het moment dat ik dat zei brak ik letterlijk mijn eigen hart...
hmm ok,
das wel kut dan jah. Maar goed, als je gelooft dat dat het beste is moet je eigenlijk zoveel mogelijk dingen doen die niet aan hem herinneren.
Ik luister NL-Talig
pi_59011161
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
sterkte!
thx, ben bang dat dit gevoel nog wel een poosje zal duren, vanaaf ieg even wat afleiding...
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:27:30 #166
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59011208
quote:

[..]

Herkenbaar, ik verbrand ook altijd na een relatie de boten achter me. Puur bescherming voor jezelf.

Tja, helaas is de klap toch onvermijdelijk. Sterkte ermee.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:27:54 #167
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59011218
quote:

[..]

ik ken het...op lange termijn vaak het beste, maar op korte termijn vaak het allerzwaarste..

sterkte...komt wel goed met je
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59011228
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:24 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

hmm ok,
das wel kut dan jah. Maar goed, als je gelooft dat dat het beste is moet je eigenlijk zoveel mogelijk dingen doen die niet aan hem herinneren.
Ja ik ga vanaaf met een stel leuke mensen stad in, heb ook echt de behoefte er even uit te gaan, is alweer een poosje geleden. En ook is het tijd om even die eigenwaarde weer wat terug te vinden...
pi_59011269
Ineens is alles weg... je leeft op den duur zo op hoop... en die stap is zo moeilijk als je nog zoveel om iemand geeft.. ik denk dat blijven zien in toch nog eens proberen zal eindigen omdat er nog te veel gevoel is, en dat wil ik nu niet, want we maakten elkaar gewoon niet gelukkig ondanks dat het gevoel er wel is...
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:32:46 #170
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59011319
Ik heb een bankstel gekocht
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_59011328
Ik ga shoppen
pi_59011340
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:28 schreef Logician het volgende:

[..]

Ja ik ga vanaaf met een stel leuke mensen stad in, heb ook echt de behoefte er even uit te gaan, is alweer een poosje geleden. En ook is het tijd om even die eigenwaarde weer wat terug te vinden...
je zoekt in elk geval de afleiding op
dat is tenminste al een goed punt.
Ik luister NL-Talig
pi_59011434
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Dus bijna feest?
pi_59011487
hmm bankstel... woon je al op je eigen ?

eigenlijk ook iets wat ik wil gaan doen, maar nog veel te goed thuis
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:40:43 #175
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59011502
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:32 schreef JamesBrownie het volgende:
en ik een blender

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59011648
Ik mag zondag weer huur betalen en dan is al mijn geld voor die maand weer op

Morgen maar langs het uitzendbureau voor een zaterdagbaantje
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:47:53 #177
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59011658
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:57 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Cultuurshock voor de meesten, helaas....
Ja idd. maar ook oudere mensen zie je nogal vreemd opkijken
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:13 schreef RickTheGreatest het volgende:
Elegy, wat vind je van "The Cinematic Orchestra" dan?
Erm, dakenniknie
pi_59011733
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:

't is maar goed dat ze al op haar eigen woont
pi_59011783
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:33 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

je zoekt in elk geval de afleiding op
dat is tenminste al een goed punt.
Over afleiding gesproken.. een vriend van mij belt net, we gaan zo wandelen in het bos heerlijk!
pi_59011836
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:

Ja, maar nog thuis wonen is wel een flink minpunt voor je liefdesleven natuurlijk. Vrouwen die een potentiele kandidaat in je zien worden daardoor afgeschrikt. Iemand die nog bij zijn ouders woont is niet zelfstandig en dus niet echt volwassen. Daarnaast willen mensen niet gelijk met schoonouders geconfronteerd worden natuurlijk en steeds maar ergens anders afspreken gaat ook een flinke duit kosten. Natuurlijk kan het meisje zelf al wel een eigen huis hebben, maar dan is het nogsteeds niet optimaal want voordat je dan een volgende stap (lees: samenwonen) kan gaan doen ben je een jaar of vier verder, want samenwonen met een man die net bij zijn moeder vandaan komt betekent dat je de moederrol overneemt en daar zit niemand meer op te wachten natuurlijk, dus moet je toch eerst even een tijdje op jezelf gewoond hebben (Overigens geldt dit andersom ook volgens mij, maar wel in iets mindere mate).
pi_59012003
ach jah
we zullen wel is zien ik zal zo wie zo met een klein huur appartementje ofzo beginnen
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:05:36 #182
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59012016
Single en man en nog bij je ouders wonen is nog (enigzins) acceptabelals je nog studeert. Daarna is het voor vrouwen best wel een no-go heb ik van veel vrouwen gehoord. (nee, dat is wwat anders dan te horen gekregen )
pi_59012051
jah, ben nu pas jaar aan het werk
moet eerst is sparen
maar goed, huurhuisjes enzo zijn ook niet meer goedkoop
ligt er tenminste aan wat eisen zijn
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:51:27 #184
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59013195
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:07 schreef Crazy-M het volgende:
jah, ben nu pas jaar aan het werk
moet eerst is sparen
maar goed, huurhuisjes enzo zijn ook niet meer goedkoop
ligt er tenminste aan wat eisen zijn
Huren hoeft echt niet duur te zijn hoor. Ik betaal 350 ex.

Heb een grote huiskamer , grote slaapkamer , medium natte cel, en kleine keuken. Meer heb ik niet nodig.

Woon bovendien op loopafstand van het centrum.
pi_59013681
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:51 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Huren hoeft echt niet duur te zijn hoor. Ik betaal 350 ex.

Heb een grote huiskamer , grote slaapkamer , medium natte cel, en kleine keuken. Meer heb ik niet nodig.

Woon bovendien op loopafstand van het centrum.
dat valt inderdaad mee aan prijs.
Ken iemand die heeft een huiskamer + keuken in 1.
1 slaapkamer en een douche en betaalt iets meer dan 400
Ik luister NL-Talig
pi_59013852
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:30 schreef Logician het volgende:
Ineens is alles weg... je leeft op den duur zo op hoop... en die stap is zo moeilijk als je nog zoveel om iemand geeft.. ik denk dat blijven zien in toch nog eens proberen zal eindigen omdat er nog te veel gevoel is, en dat wil ik nu niet, want we maakten elkaar gewoon niet gelukkig ondanks dat het gevoel er wel is...
Doe wat je gevoel je ingeeft. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen, denk ik.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:35:10 #187
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59014022
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 15:20 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

dat valt inderdaad mee aan prijs.
Ken iemand die heeft een huiskamer + keuken in 1.
1 slaapkamer en een douche en betaalt iets meer dan 400
Da's ook relatief hè, een vriend van me woont in Amsterdam, vlakbij het Amstelstation en die heeft alles bij elkaar misschien net zoveel oppervlakte als ik in mijn woonkamer maar die betaald doodleuk hetzelfde kale huurbedrag. In de grote steden en in populaire wijken wonen is gewoon erg duur. Natuurlijk kent iedereen wel "iemand" die voor een half brood en een tientje op een premium locatie zit inclusief GWL, internet, een parkeerplaats, een dakterras en een lift maar dat soort verhalen neem ik meestal niet al te serieus.

Ga je iets meer uit het centrum zitten, dan scheelt dat al gauw van enkele tientjes tot honderden euro's.

En tja, sommige mensen hebben idd wel ontzettend veel mazzel.
pi_59014042
En ik zie weer muziek. Vinden jullie muziek zo belangrijk dat jullie daarom een potentiele partner af zouden kappen?

ik antwoord straks wel even
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:39:49 #189
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59014154
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef dawg het volgende:
En ik zie weer muziek. Vinden jullie muziek zo belangrijk dat jullie daarom een potentiele partner af zouden kappen?

Kan gebeuren.

Als m,n toekomstige partner absoluut niet tegen : Metal, techno, rock e.d. kan, dan is er een groot probleem aangezien ik niet voor niets een aardige duit uit heb gegeven aan m,n installatie.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:45:46 #190
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59014293
quote:

Ja.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:52:08 #191
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59014418
quote:

ehmmm...als het enige dat de betreffende potentiele partner scheidt van perfectie haar muziekkeuze zou zijn, dan zou ik het daarom niet afkappen...

maar muzieksmaak zegt op zich best iets over iemand, vind ik...
pi_59014506
quote:

nee dat niet, maar het onderscheidt vind vaak al in de kroegen plaats.

Stel je houdt van apre ski muziek. Dan ga je niet naar een metal tent. Mensen die je dan tegen komt in jouw tent hebben bijna altijd de zelfde muziek smaak.

maar ik zal iemand niet afkeuren op muziek
Ik luister NL-Talig
pi_59014536
Okay.
Nog meer mensen?
pi_59014611
Muziek is meestal niet puur de muziek, maar dat is een bepaalde levensstijl. Als die me niet aan staat dan wordt het sowieso niks natuurlijk. En verder ben ik niet zo moeilijk op muzikaal gebied. Zolang het op muziek lijkt vind ik het prima. Dat schreeuwgebeuren waar van die eeuwige pubers naar luisteren valt niet onder muziek bijvoorbeeld, net als de extremere vormen van Tekno.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:05:12 #195
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59014667
Het aller-rampzaligste zijn voor mij toch wel de types die roepen "ik vind alles wel leuk " of die alles wel leuk vinden maar dat verhullen onder een "héél brede muzieksmaak"
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:05:15 #196
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59014669
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 15:56 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

nee dat niet, maar het onderscheidt vind vaak al in de kroegen plaats.

Stel je houdt van apre ski muziek. Dan ga je niet naar een metal tent. Mensen die je dan tegen komt in jouw tent hebben bijna altijd de zelfde muziek smaak.

maar ik zal iemand niet afkeuren op muziek
Dat vind ik zo,n onzin. Ik houd van verschillende muzieksoorten en ga ook naar diverse cafes.

Wat mij wel opvalt is dat bij alternatieve tenten volk komt wat meer openminded is en ruimer qua muzieksmaak en interesse.
pi_59014716
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Het aller-rampzaligste zijn voor mij toch wel de types die roepen "ik vind alles wel leuk " of die alles wel leuk vinden maar dat verhullen onder een "héél brede muzieksmaak"
Wat jij?
pi_59014830
quote:
Ik voel me aangesproken

Ik denk echter wel dat je een onderscheid moet maken. Ik vind vrijwel alle soorten muziek prima als het op staat, dan vind ik vrijwel alles prima inderdaad. Maar als ik zelf de keuze heb welke muziek er opgaat en ik met niemand rekening hoef te houden dan heb ik wel een duidelijke voorkeur natuurlijk (afhankelijk van mn bui). Ik heb gewoo weinig muziek die ik afkeur.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:14:23 #199
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59014844
quote:
Kijk es in mijn sig dan
pi_59014880
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 15:52 schreef Abbadon het volgende:
maar muzieksmaak zegt op zich best iets over iemand, vind ik...
Noem eens een voorbeeld, als je wilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')