abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:56:54 #251
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59023351
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:50 schreef dawg het volgende:
Ik zou een lichte kleur pakken, anders wordt het snel druk, ik persoonlijk hou niet van druk.
Er komt vrij weinig in mijn huis te staan, dus druk zal het niet worden.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:57:50 #252
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59023371
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:51 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

van Pink Floyd word je ook altijd een beetje droevig
een keer kan wel.
Maar echt bij tijden elke dag?
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_59023545
Ik niet. Eerder van the cure, ofzo. Maar afwisseling.
pi_59026602
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:11 schreef koei het volgende:

[..]

De redenen die je geeft zijn allemaal legitiem enzo, maar het zou voor mij een reden zijn om een potentieel iets de nek om te draaien, ongeacht waarom iemand nog thuis woont.

En natuurlijk worden niet alle mannen die direct vanuit huis gaan samenwonen bemoederd, maar dat is iets wat ik in mijn omgeving toch wel een heel aantal keer heb zien gebeuren.
Ja, da's je goed recht, maar dan vraag ik me wel af of je dan wel echt gek op iemand bent.

En dat tweede? Tuurlijk, dat zal ongetwijfeld voorkomen. Dat zijn ook die personen die trots verkondigen dat hun moeder hun brood nog smeert. En die kleren gaan kopen met hun moeder.
pi_59027031
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:36 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, da's je goed recht, maar dan vraag ik me wel af of je dan wel echt gek op iemand bent.

En dat tweede? Tuurlijk, dat zal ongetwijfeld voorkomen. Dat zijn ook die personen die trots verkondigen dat hun moeder hun brood nog smeert. En die kleren gaan kopen met hun moeder.
Geen enkele vrouw heeft zin om zich s, ochtends voor te gaan stellen aan de ouders na een one night stand.

Zie jij het al voor je op je 32ste.?

Hallo ik ben Emilie en ik heb uw zoon vannacht effe flink leeggezogen....komop zeg, wees even eerlijk....
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59027427
Feitosa, dan zul je dus in princiepe vanaf 18 op je eigen moeten wonen ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 31 mei 2008 @ 08:51:35 #257
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59027611
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
mits one night stands, kennelijk
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 08:56:49 #258
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59027628
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 08:51 schreef Abbadon het volgende:

[..]

mits one night stands, kennelijk
Ook zonder, leer eerst maar eens op je eigen benen staan

Pap aan de kin is gewoon niet zo sexy
pi_59029444
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 04:12 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Geen enkele vrouw heeft zin om zich s, ochtends voor te gaan stellen aan de ouders na een one night stand.

Zie jij het al voor je op je 32ste.?

Hallo ik ben Emilie en ik heb uw zoon vannacht effe flink leeggezogen....komop zeg, wees even eerlijk....
Zeg, als ze thuis wonen, ga ik bij voorbaat al niet naar binnen.
pi_59029472
Tot welke leeftijd doe je dat dan niet meer. Ik doe dat eigenlijk wel
pi_59029557
Ik zie het probleem echt niet. Vroeger zat mijn vader gewoon gezellig met mijn ons te ontbijten.
A little bit hateful
pi_59029632
Dat zal vast een gezellige boel zijn geweest bij jullie vroeger, ontbijt met je familie en je scharrel, Liquido.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 12:43:00 #263
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59029748
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:30 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zie het probleem echt niet. Vroeger zat mijn vader gewoon gezellig met mijn ons te ontbijten.
Met mijn pa kon ik die dingen ook wel doen; toen ik 20 was heb ik ook nog even tussendoor een jaartje weer "thuis" gewoond. Dan ontbeten we samen als ik om 8 uur terug kwam van 't stappen.
Bij mijn moeder niet, 't is een schat hoor, daar niet van.
Maar ik wist door mijn oudere broer & zus dat ik dat niet hoefde te proberen omdat het gezellige ontbijt zonder twijfel zou ontaarden in een theologische discussie.
pi_59029763
Nee het was "vroeger" alleen mijn vader en ik, dus een ware bachelors huishouden
Zo vaak scharrelde ik niet, maar het werd ook op een halt geroepen. Na de laatste keer.

Ik moest werken de dag erna, dus mijn vader zat daar samen met missx, loop ik voorbij en zeg gedag en weg was ik. Die avond heb ik het er van langs gekregen hoor
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 13:21:42 #265
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59030293
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:43 schreef Liquidootje het volgende:
Nee het was "vroeger" alleen mijn vader en ik, dus een ware bachelors huishouden
Zo vaak scharrelde ik niet, maar het werd ook op een halt geroepen. Na de laatste keer.

Ik moest werken de dag erna, dus mijn vader zat daar samen met missx, loop ik voorbij en zeg gedag en weg was ik. Die avond heb ik het er van langs gekregen hoor
hehehe mooi zeg, ik zie ´t zo voor me.
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Tot welke leeftijd doe je dat dan niet meer. Ik doe dat eigenlijk wel
Tot het moment dat je ongeveer zelf je ouderlijk huis ontgroeit bent denk ik, en dat verschilt per persoon dunkt me.
pi_59030503
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
Vanaf die leeftijd gaan de meesten toch wel op kamers vanwege de studie? Althans , dat zouden ze moeten doen, aangezien dat weer veel plezier en levenservaring met zich meebrengt.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 14:15:20 #267
141482 Q.
JurassiQ
pi_59031052
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:24 schreef MLI het volgende:

[..]

Zeg, als ze thuis wonen, ga ik bij voorbaat al niet naar binnen.
Uiteraard.
For great justice!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 18:48:46 #268
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59035646
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik houd gewoon van mooie vrouwenstemmen (mannenstemmen trouwens ook, als ze maar mooi zijn)
En dat heeft Melissa Etheridge wel.

Maar er zijn zo veel vrouwen met mooie stemmen.

Ik wil weer eens wat meer muziek gaan luisteren, dat heb ik altijd zo graag gedaan...
Misschien is Beth Hart ook wel wat voor je, of Auf der Mauer

Tof huisje trouwens
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:31:57 #269
77330 m-niki
for real
pi_59036385
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 13:37 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Vanaf die leeftijd gaan de meesten toch wel op kamers vanwege de studie? Althans , dat zouden ze moeten doen, aangezien dat weer veel plezier en levenservaring met zich meebrengt.
helemaal mee eens! M'n pa en ma hebben altijd gezegd: je mag tot uiterlijk je 23e in huis wonen en dan ga je er écht uit! Uiteindelijk was ik 18 toen ik uit huis ging en moet zeggen, het was in het begin best wennen dat er zoveel bij kwam kijken (verzekeringen bv. opeens zelf moeten regelen e.d.) maar het heeft me zoveel goed gedaan! Ik moest m'n pa en ma eigenlijk achteraf nog het meest opvoeden ("ja jullie kunnen in het weekend ook 'híer komen..op visite enzo")

En dat gezeur over echte liefde en alles maar accepteren dan...echt niet! Het zal nooit echte liefde worden (want dat is echt niet alleen maar een lichamelijk iets ofzo) wanneer hij nog bij pa en ma woont !

(en eerlijk gezegd - en dit is natuurlijk totaal persoonlijk - als iemand op z'n 32e nog bij de ouders woont dan ga ik echt denken dat er iets mis is...en ook met de ouders, wat moet je nog met je zoon in huis! Ik chargeer natuurlijk, er zijn heel veel mogelijkheden waarom dat zo is, maar ik snap niet waarom je niet vanaf je 21e al ontzettende jeuk hebt gekregen om op jezelf te gaan wonen... ik denk dan: je leven is waarsch. best saai dat het nog kan, want als ik zou leven zoals ik heb gedaan de afgelopen 13 jaar, zou m'n moeder mij absoluut eruit gefilkkerd hebben of een hele hoop stennis geschopt hebben)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:40:43 #270
77330 m-niki
for real
pi_59036544
ow en MUZIEK!!

Het is idd het eerste aan 'voorwaarden' dat afvalt (tenzij er elk weekend meegehost wordt op carnavalskrakers of meegehuild wordt met André, Fransje, Corrie etc....dát trek ik niet) maar ik vind muziek zelf belangrijk en hoop dan dat die ander dat ook vindt!

Qua muzieksmaak kan het niet zo heel gauw missen, want het enige waar ik niet zo goed tegenkan is jazz en de hele avond reggae (van die geflipte dan, niet de meer dub-achtige, die is prima). Snoerharde metal is ook niet echt ok voor de hele avond net als van die gefreakte techno.

Stiekem verbind ik zelf ook bepaalde karaktereigenschappen aan muziek...als iemand de hele zomer op DanceValley, Black & White Dance Sensation (of hoe het ook heet) op Tiesto staat te spacen dan ben ik eerder geneigd die persoon 'dom' te vinden... heel fout van mij!!! Ik probeer daar dan vervolgens wel open in te staan, altijd kijken of het wel klopt wat ik denk natuurlijk!

Favo's van mij: the Killers, Tom Waits, Pixies, Bad Religion, Coldplay, klassiek (Elgar, Bartok, Rachmaninov), Air, Moloko, the Kooks, G-love&The Special Sauce, Justin Timberlake, Bloc Party, Nelly Furtado en ik hou ook van hele mooie liedjes, lieve of juist hele gemene, maar wel dat de muziek en de tekst helemaal in line zijn...
en tja, ik maak zelf ook muziek en zing heel graag mee met liedjes (tot grote vreugde van mijn bovenburen )
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_59036559
Ja maar hij heeft waarschijnlijk nog lieve, zorgende (misschien een tikkeltje overprotective) ouders. Jij niet. Dat scheelt.
Stel je voor dat je nog een 16 jarige pubert bent en dan komt je moeder aankloppen:
"Hey, ik weet niet of je het al gehoord hebt, maar je hebt nog 5 jaar. Denk eraan."
En dan loopt ze met een stalen gezicht weg.
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:45:18 #272
77330 m-niki
for real
pi_59036634
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:41 schreef Liquidootje het volgende:
Ja maar hij heeft waarschijnlijk nog lieve, zorgende (misschien een tikkeltje overprotective) ouders. Jij niet. Dat scheelt.
Stel je voor dat je nog een 16 jarige pubert bent en dan komt je moeder aankloppen:
"Hey, ik weet niet of je het al gehoord hebt, maar je hebt nog 5 jaar. Denk eraan."
En dan loopt ze met een stalen gezicht weg.
maar waar baseer je het nu op dat ik geen lieve zorgende ouders heb?? Want dat waren/zijn ze wel hoor! En ze kwamen ook niet te pas en te onpas binnen om mede te delen hoeveel tijd ik nog had tot the big departure hehehe

het kwam gewoon af en toe wel ter sprake en dan staken ze hun eigen mening niet onder stoelen of banken en daar was niets gemeens aan! Toen ik 3 jaar geleden opeens uit het appartement moest, omdat ik mijn relatie had verbroken en mijn ex weigerde te vertrekken (en na een maand te leven á la James Brownie ga je echt tegen de muren lopen) hebben ze zelfs aangeboden dat ik tijdelijk weer thuis zou komen wonen...ik was toen 28... maar ik wilde dat zelf ook niet meer (vanwege eerder genoemde reden)
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:53:31 #273
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59036801
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:40 schreef m-niki het volgende:
ow en MUZIEK!!

Het is idd het eerste aan 'voorwaarden' dat afvalt (tenzij er elk weekend meegehost wordt op carnavalskrakers of meegehuild wordt met André, Fransje, Corrie etc....dát trek ik niet) maar ik vind muziek zelf belangrijk en hoop dan dat die ander dat ook vindt!

Qua muzieksmaak kan het niet zo heel gauw missen, want het enige waar ik niet zo goed tegenkan is jazz en de hele avond reggae (van die geflipte dan, niet de meer dub-achtige, die is prima). Snoerharde metal is ook niet echt ok voor de hele avond net als van die gefreakte techno.

Stiekem verbind ik zelf ook bepaalde karaktereigenschappen aan muziek...als iemand de hele zomer op DanceValley, Black & White Dance Sensation (of hoe het ook heet) op Tiesto staat te spacen dan ben ik eerder geneigd die persoon 'dom' te vinden... heel fout van mij!!! Ik probeer daar dan vervolgens wel open in te staan, altijd kijken of het wel klopt wat ik denk natuurlijk!

Favo's van mij: the Killers, Tom Waits, Pixies, Bad Religion, Coldplay, klassiek (Elgar, Bartok, Rachmaninov), Air, Moloko, the Kooks, G-love&The Special Sauce, Justin Timberlake, Bloc Party, Nelly Furtado en ik hou ook van hele mooie liedjes, lieve of juist hele gemene, maar wel dat de muziek en de tekst helemaal in line zijn...
en tja, ik maak zelf ook muziek en zing heel graag mee met liedjes (tot grote vreugde van mijn bovenburen )
Tiësto, das toch de James Last van de Dance?

edit: "Coast 2 Coast Motel" van G love & special sauce heb ik helemaal grijsgedraaid

[ Bericht 4% gewijzigd door kaasplankje op 31-05-2008 20:10:35 ]
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:59:40 #274
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59036917
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:45 schreef m-niki het volgende:

[..]

maar waar baseer je het nu op dat ik geen lieve zorgende ouders heb?? Want dat waren/zijn ze wel hoor! En ze kwamen ook niet te pas en te onpas binnen om mede te delen hoeveel tijd ik nog had tot the big departure hehehe

het kwam gewoon af en toe wel ter sprake en dan staken ze hun eigen mening niet onder stoelen of banken en daar was niets gemeens aan! Toen ik 3 jaar geleden opeens uit het appartement moest, omdat ik mijn relatie had verbroken en mijn ex weigerde te vertrekken (en na een maand te leven á la James Brownie ga je echt tegen de muren lopen) hebben ze zelfs aangeboden dat ik tijdelijk weer thuis zou komen wonen...ik was toen 28... maar ik wilde dat zelf ook niet meer (vanwege eerder genoemde reden)
Moet je ook nooit doen, terug naar je ouders. Ik heb zo wel een vriendin opgevangen die op schunnige wijze gedumpt was door haar grote vlam destijds. Ik woonde toen vrij ruim (antikraak) en had toch plek zat. Zij was bij haar ouders tijdelijk maar dat trok ze echt niet. Ze werd helemaal gek daar.
Als je eenmaal je eigen leven hebt moet je dat zo houden.
pi_59037002
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:45 schreef m-niki het volgende:

[..]

Net zoals jij zo lief en verkapt zegt dat er iets mis is met iemand en zijn ouders. Zeg ik dat er iets mis is met jouw kille ouders en jij, maar dan geheel persoonlijk gericht en op de man gespeeld
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 20:16:12 #276
77330 m-niki
for real
pi_59037224
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 20:04 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Net zoals jij zo lief en verkapt zegt dat er iets mis is met iemand en zijn ouders. Zeg ik dat er iets mis is met jouw kille ouders en jij, maar dan geheel persoonlijk gericht en op de man gespeeld
ik zeg dat niet verkapt lieve Liquido (leer lezen ) ik zeg alleen dat ik dat persoonlijk wel vind, maar dat dat geen garantie is dat het ook écht zo is

en als je mijn ouders kil wilt noemen op basis van één opmerking be my guest

-edit- nee, serieus: vind jij het dus wél ok als jouw kids later zo lang thuis blijven wonen??
pi_59037568
Ohh ja
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 20:51:14 #278
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59037811
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:59 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Moet je ook nooit doen, terug naar je ouders. Ik heb zo wel een vriendin opgevangen die op schunnige wijze gedumpt was door haar grote vlam destijds. Ik woonde toen vrij ruim (antikraak) en had toch plek zat. Zij was bij haar ouders tijdelijk maar dat trok ze echt niet. Ze werd helemaal gek daar.
Mwah, daar ben ik het niet mee eens. Toen het uitging tussen mij en mijn ex hebben we nog een paar weken samengezeten maar ik werd helemaal gek van haar. Tenminste, ze deed niet veel anders maar dat zij op roze wolkjes liep en ik niet echt, dat ging niet. Dus toen naar mijn ouders. Daar heb ik nog zowat een half jaar gezeten totdat ik iets voor mezelf vond.

Ik vond het geen probleem eigenlijk, mijn ouders ook niet en verder, tja, niemand niet. En die ene keer dat er een meisje langskwam, ach, die woonde toen ook nog bij haar ouders dus dat maakte weinig uit

En nu ga ik er vandoor, poolen in de stad.

Tabee
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 31 mei 2008 @ 20:59:44 #279
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59037982
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:48 schreef Elegy het volgende:

Auf der Mauer
Auf de Maur!!!
Ik heb nooit zoveel met 'krachtige vrouwenstemmen' maar die zangeres is echt De Uitzondering.
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:53 schreef kaasplankje het volgende:

Tiësto, das toch de James Last van de Dance?

Die ga ik onthouden.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_59038280
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:59 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik ben tot 2 keer toe terug gegaan naar mijn ouders . 1 x na het uit elkaar gaan met mijn ex en de andere keer om een paar maanden te sparen, zodat ik nu in het buitenland zit.

En inderdaad, was echt niet leuk. Ik werd er doodongelukkig, het ging gewoon niet meer.
pi_59038389
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 21:16 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik ben tot 2 keer toe terug gegaan naar mijn ouders . 1 x na het uit elkaar gaan met mijn ex en de andere keer om een paar maanden te sparen, zodat ik nu in het buitenland zit.

En inderdaad, was echt niet leuk. Ik werd er doodongelukkig, het ging gewoon niet meer.
Ik word al helemaal gek van die mensen als ik er langer dan 2uur op bezoek ben, nee dank je.
pi_59038630
Zit die jankbal van een liquido mij te stalken ofzo??
pi_59039344
Zo doet Liquidootje altijd.

Hebben de singles nog plannen voor vanavond? Ik ga even Dit Was Het Nieuws kijken en daarna heb ik een date met de kroeg + een vriend.
pi_59039379
Oh dear. Jeetje, sorry Feitosa. Ik ben nieuw hier in Singles. Ik weet nog niet precies hoe R&P en het forum werkt
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 22:34:06 #285
141482 Q.
JurassiQ
pi_59039485
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 21:16 schreef MLI het volgende:

[..]

Als ik er een uurtje op bezoek ben word ik al ongelukkig. .
For great justice!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 22:40:52 #286
94676 Garisson72
pi_59039594
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef Liquidootje het volgende:
Oh dear. Jeetje, sorry Feitosa. Ik ben nieuw hier in Singles. Ik weet nog niet precies hoe R&P en het forum werkt

Hou nou eens op met nietsvermoedende Fok!kertjes op de kast te jagen Liq. Ze worden nog bang van je.
pi_59039712
Ach al in een ver het verleden begon meneer Feitosa als een blinde in het rond te slaan bij elke opmerking die als negatief beschouwd kon worden (ook al was dat niet negatief bedoelt!). Ik wilde eventjes testen of het nog steeds zo was.

Het moge duidelijk zijn wat het resultaat is
Maar als ik zo de topics een beetje terug lees die ik half gemist had. Ehm... niet zo verwondelijk
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 22:59:17 #288
94676 Garisson72
pi_59039854
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef Liquidootje het volgende:
Ach al in een ver het verleden begon meneer Feitosa als een blinde in het rond te slaan bij elke opmerking die als negatief beschouwd kon worden (ook al was dat niet negatief bedoelt!). Ik wilde eventjes testen of het nog steeds zo was.
Zoiets viel mij ook al op ja. Je gaat je zo nog afvragen of er enige correlatie bestaat tussen die lichtgeraaktheid en de drang om je lichaam op te pompen tot ontzagwekkende omvang.
Maar misschien weet jij daar ook wel het nodige van, Liq?
pi_59039972
Ik lichtgeraakt? Je breekt mijn hart!

Maar nee, ik heb een lange tijd wedstrijd gezwommen en daar krijg je een goddelijk lichaam van hae. Mooie ronde spiertjes en die ben ik verder gaan ontwikkelen voor mensen zoals jij.
En het afgelopen jaar ben ik zwembandjes of te wel lovehandles aan het kweken.
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 23:20:14 #290
94676 Garisson72
pi_59040184
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 23:05 schreef Liquidootje het volgende:
Ik lichtgeraakt? Je breekt mijn hart!
ow nee dat bedoelde ik niet, ik snap de verwarring! Ik bedoelde meer: misschien weet jij wat te zeggen over wat er achter de drang zit om je lichaam op te willen pompen.
Compensatie-drang ligt bijvoorbeeld voor de hand.
quote:
Maar nee, ik heb een lange tijd wedstrijd gezwommen en daar krijg je een goddelijk lichaam van hae. Mooie ronde spiertjes en die ben ik verder gaan ontwikkelen voor mensen zoals jij.
En dat waardeer ik ook enorm, ik hoop maar dat je dat weet.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 23:23:17 #291
77330 m-niki
for real
pi_59040230
gezellig
pi_59040603
Wie weet al een leuke titel voor deel 70?
pi_59040665
#70 De singles die niet 3 dagen stinken uit elke porie.
A little bit hateful
pi_59040675
Maar of
A little bit hateful
pi_59040692
het leuk is weet ik niet.

Zo nu weer een aantal post dichterbij. No-lapo!
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 23:51:04 #296
77330 m-niki
for real
pi_59040710
een goeie titel...een goeie titel... hm, tja, die van hiervoor was zo damn good, daar gaan we niet overheen denk ik, dus geef het maar op
pi_59040834
Ik vind dat Liquidootje een naamtopic verdient.
pi_59040856
1
pi_59040860
2
pi_59040866
en 3, naamtopic liquidootje komt eraan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')