abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:50:36 #201
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59015574
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:07 schreef dawg het volgende:

Wat jij?
ja ik!
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:16 schreef dawg het volgende:

Noem eens een voorbeeld, als je wilt.
Vrouwen die van Kane houden zijn PER DEFINITIE niet mijn type. Dat is wel een goed voorbeeld. In het verleden zijn er namelijk al TIG vrouwen voorbij gekomen die dit adagium hebben bewaarheid.

Zo was er laatst ook geloof ik iemand, weet niet meer wie, die een nummer van Melissa Etheridge het beste nummer aller tijden benoemde, ofzo. No offence, maar dan weet ik wel dat diegene mijn type niet is.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_59015759
http://www.last.fm/user/RickTheGreatest
Dat is moi last.fm
Wat voor type ben ik volgens dat?
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:02:06 #203
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_59015826
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:17 schreef Logician het volgende:
Blergh ik voel me klote ... ergens niet eens zozeer omdat het uit is omdat ik weet dat het beter is zo, ik bedoel je kan nog zo veel van elkaar houden maar als het niet werkt houd het ergens een keer op... wel is het kut dat mijn gevoelens dit niet 1 2 3 inzien, en vind ik het idee dat iemand ineens uit je leven is heel lastig mee om te gaan/los te laten...

ps: dit nummer omschrijft mijn gevoel momenteel wel heel erg goed
m.a.w op repeat x100000000
Sterkte meid
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_59016948
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Het aller-rampzaligste zijn voor mij toch wel de types die roepen "ik vind alles wel leuk " of die alles wel leuk vinden maar dat verhullen onder een "héél brede muzieksmaak"
Zeg, ik heb toevallig een brede muzieksmaak. Daarin wel weer voorkeuren maar ik luister toevallig écht van alles en ik luister dan wel weer heel veel.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:07:39 #205
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59017153
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 17:55 schreef MLI het volgende:

[..]

Zeg, ik heb toevallig een brede muzieksmaak. Daarin wel weer voorkeuren maar ik luister toevallig écht van alles en ik luister dan wel weer heel veel.
het gaat niet om kwantiteit, maar om kwaliteit

en een brede smaak is in veel gevallen ongeveer hetzelfde als een gebrek aan smaak...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59017255
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 18:07 schreef Abbadon het volgende:

[..]

en een brede smaak is in veel gevallen ongeveer hetzelfde als een gebrek aan smaak...
Nou, in mijn geval is het een geval van artistieke inspiratie opdoen, kijken hoe andere artiesten hun stem gebruiken en zo. Ik luister niet voor niets naar zangers en zangeressen van wie de stemhoogte ongeveer gelijk is aan de mijne. Leren door imiteren.
pi_59017274
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:50 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ja ik!
[..]

Vrouwen die van Kane houden zijn PER DEFINITIE niet mijn type. Dat is wel een goed voorbeeld. In het verleden zijn er namelijk al TIG vrouwen voorbij gekomen die dit adagium hebben bewaarheid.

Zo was er laatst ook geloof ik iemand, weet niet meer wie, die een nummer van Melissa Etheridge het beste nummer aller tijden benoemde, ofzo. No offence, maar dan weet ik wel dat diegene mijn type niet is.
Waarom niet dan? Wat zegt het dan over die vrouwen als ze Kane luisteren, voor jou? Dat bedoel ik met voorbeeld, wat je nu zegt kan ik zelf ook wel verzinnen.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:17:30 #208
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59017330
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef MLI het volgende:

[..]

Nou, in mijn geval is het een geval van artistieke inspiratie opdoen, kijken hoe andere artiesten hun stem gebruiken en zo. Ik luister niet voor niets naar zangers en zangeressen van wie de stemhoogte ongeveer gelijk is aan de mijne. Leren door imiteren.
ieder z'n ding...ik luister niet naar stemhoogte, maar naar muziek die ik interessant en mooi vind...stemhoogte is een kwestie van transponeren...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:27:20 #209
94676 Garisson72
pi_59017488
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef MLI het volgende:

ok, dan dient het nog een zeker doel. Ik had het vooral over de meningloze, kleurloze types zonder eigen wil die de massa maar een beetje nalopen, en dus roepen dat ze 'alles wel leuk vinden' zodat ze iig nergens buiten de boot vallen.
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 18:14 schreef dawg het volgende:

Waarom niet dan? Wat zegt het dan over die vrouwen als ze Kane luisteren, voor jou? Dat bedoel ik met voorbeeld, wat je nu zegt kan ik zelf ook wel verzinnen.
Met Kane heb ik altijd een heel sterke associatie gehad van een band van wannabe's, die heel hoogdravend en krampachtig meeslepend doet. De mensen (maar we hadden het over vrouwen) die dat niet zo zien zijn dan ook de types die zich daardoor wél laten bevangen en dat zijn per definitie niet mijn types.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:15:42 #210
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59018363
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef dawg het volgende:
En ik zie weer muziek. Vinden jullie muziek zo belangrijk dat jullie daarom een potentiele partner af zouden kappen?

ik antwoord straks wel even
Geen afknapper, als ie niet van 'mijn' muziek houdt.
Maar het kan om de een of andere wazige reden wel een reden zijn om harder voor iemand te vallen.

Zoals Last Shadow Puppets (Abbadon)

[ Bericht 9% gewijzigd door JamesBrownie op 30-05-2008 19:22:11 ]
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:18:51 #211
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59018445
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:50 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ja ik!
[..]

Dat was ik

En dat zei ik niet.
Ik zei dat het mijn favoriete nummer is, (nou ja, een van de) het beste nummer aller tijden bestaat niet eens.
(Dat heeft trouwens een reden...)
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:33:31 #212
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59018735
Ik houd gewoon van mooie vrouwenstemmen (mannenstemmen trouwens ook, als ze maar mooi zijn)
En dat heeft Melissa Etheridge wel.

Maar er zijn zo veel vrouwen met mooie stemmen.

Ik wil weer eens wat meer muziek gaan luisteren, dat heb ik altijd zo graag gedaan...

[ Bericht 7% gewijzigd door JamesBrownie op 30-05-2008 19:52:35 ]
pi_59018837
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:57 schreef koei het volgende:

[..]

Ja, maar nog thuis wonen is wel een flink minpunt voor je liefdesleven natuurlijk. Vrouwen die een potentiele kandidaat in je zien worden daardoor afgeschrikt. Iemand die nog bij zijn ouders woont is niet zelfstandig en dus niet echt volwassen. Daarnaast willen mensen niet gelijk met schoonouders geconfronteerd worden natuurlijk en steeds maar ergens anders afspreken gaat ook een flinke duit kosten. Natuurlijk kan het meisje zelf al wel een eigen huis hebben, maar dan is het nogsteeds niet optimaal want voordat je dan een volgende stap (lees: samenwonen) kan gaan doen ben je een jaar of vier verder, want samenwonen met een man die net bij zijn moeder vandaan komt betekent dat je de moederrol overneemt en daar zit niemand meer op te wachten natuurlijk, dus moet je toch eerst even een tijdje op jezelf gewoond hebben (Overigens geldt dit andersom ook volgens mij, maar wel in iets mindere mate).
Dit punt nog even inhaken.

Dat is jouw visie. Kijk je weet nooit bij de eerste ontmoeting of iemand nog thuis woont enzo. En je weet natuurlijk ook nooit waarom. Echte liefde kijkt niet neer op een thuis wonende of uitwonende
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:41:03 #214
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59018881
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:39 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Dat is jouw visie. Kijk je weet nooit bij de eerste ontmoeting of iemand nog thuis woont enzo. En je weet natuurlijk ook nooit waarom. Echte liefde kijkt niet neer op een thuis wonende of uitwonende
Ik zou alleen voor de sex al graag willen dat mijn evt vriend een eigen plekje had ...
Maar goed, als je echt wil, valt daar wel een mouw aan te breien.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:45:07 #215
58063 uppie83
Sousousou
pi_59018972
Kennelijk is het onderwerp momenteel wederom muziek. Laat ik ook eens een duit in het zakje doen
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Het aller-rampzaligste zijn voor mij toch wel de types die roepen "ik vind alles wel leuk " of die alles wel leuk vinden maar dat verhullen onder een "héél brede muzieksmaak"
Er zit een verschil tussen die 2 uitspraken natuurlijk.
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 18:07 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Verder vind ik deze 2 uitspraken nogal afkomstig van hokjesdenkers. Als je alle hokjes hebt afgevinkt dan heb je kennelijk geen smaak. Terwijl er per hokje nog zoveel verschillen zijn.

Ik kan ook zeggen dat ik een brede muzieksmaak heb, of zoals je wil de meeste muziekstijlen luister. Dit betekent echter niet dat ik dan ook per definitie alle muziek goed vind. Als ik zeg dat ik ook jazz en blues luister betekent dit namelijk niet dat ik elke artiest die jazz en blues speelt goed vind en/of ze allemaal luister. Erger nog, als ik zeg dat ik veel naar een bepaalde artiest luister wil dat nog niet eens zeggen dat ik al zijn/haar/hun nummer(s) goed vind. Om het zo maar even in hokjestermen uit te leggen.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:59:09 #216
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59019269
Bah, ik ga me nooit meer zo aanpassen aan een vriendje

Echt, wat ben ik ontzettend stom geweest

Ik schaam me
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:02:02 #217
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59019334
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Bah, ik ga me nooit meer zo aanpassen aan een vriendje

Echt, wat ben ik ontzettend stom geweest

Ik schaam me
Waar komt dit ineens vandaan?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:04:10 #218
58063 uppie83
Sousousou
pi_59019379
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:02 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Waar komt dit ineens vandaan?
Dat vraag ik me ook af... dacht dat die boodschap voor jou al langer duidelijk was

[edit]
jou = JB
[/edit]
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:07:00 #219
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59019449
Dat was ook al lang duidelijk, maar ik luister de laatste dagen weer meer muziek en dan MIJN muziek, hij had altijd muziek opstaan, dus luisterde ik zijn muziek en nu merk ik eigenlijk pas dat ik het heel erg gemist heb...

Dat is gewoon triest.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:09:32 #220
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59019509
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat was ook al lang duidelijk, maar ik luister de laatste dagen weer meer muziek en dan MIJN muziek, hij had altijd muziek opstaan, dus luisterde ik zijn muziek en nu merk ik eigenlijk pas dat ik het heel erg gemist heb...

Dat is gewoon triest.
Daarom is het fijn als je partner ongeveer dezelfde smaak qua muziek heeft.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:09:32 #221
58063 uppie83
Sousousou
pi_59019510
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:07 schreef JamesBrownie het volgende:

Dat is gewoon triest.
De stereo delen zat er niet in?
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:12:11 #222
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59019575
Nee, niet echt.

Onze relatie was nogal ongelijkwaardig.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:15:13 #223
58063 uppie83
Sousousou
pi_59019650
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:09 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Daarom is het fijn als je partner ongeveer dezelfde smaak qua muziek heeft.
Is ook een oplossing. Of als hij/zij een brede muzieksmaak heeft en jouw muziek dus ook kan waarderen. Zo kan ik zelfs soms muziek waarderen die mijn moeder draait. Alleen als ze aankomt met Frans Bauer of soortgelijke crap dien ik een vriendelijk verzoek in om dat even te draaien als ik er niet meer ben.

[offtopic]
Ander voorbeeld van een persoon waarvan ik vind dat die over zijn houdbaarheidsdatum is is Mocro Borsatan. Waarschijnlijk schop ik hiermee tegen een aantal scheentjes gezien zijn nieuwe hitnotering, maar de beste man presteert naar mijn mening al lang niet meer zo goed.
[/offtopic]
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, niet echt.

Onze relatie was nogal ongelijkwaardig.
Hij was toch ook wel eens niet thuis? (Wat niets afdoet van het feit dat jij ook als hij er wel was gewoon je eigen muziek wel eens had mogen luisteren! )
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:20:49 #224
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59019781
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:15 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Is ook een oplossing. Of als hij/zij een brede muzieksmaak heeft en jouw muziek dus ook kan waarderen. Zo kan ik zelfs soms muziek waarderen die mijn moeder draait. Alleen als ze aankomt met Frans Bauer of soortgelijke crap dien ik een vriendelijk verzoek in om dat even te draaien als ik er niet meer ben.

[offtopic]
Ander voorbeeld van een persoon waarvan ik vind dat die over zijn houdbaarheidsdatum is is Mocro Borsatan. Waarschijnlijk schop ik hiermee tegen een aantal scheentjes gezien zijn nieuwe hitnotering, maar de beste man presteert naar mijn mening al lang niet meer zo goed.
[/offtopic]
[..]

Hij was toch ook wel eens niet thuis?
Ja, maar ik heb een tijdlang last gehad van een overdosis aan muziek...
En dan was ik blij als het een keertje stil was.
bovendien zat ik niet lekker in mijn vel en dan luister ik minder muziek.

(wat alleen maar betekent dat ik nu wel lekker in mijn vel zit )

(O, en in de tussentijd heb ik een gruwelijke hekel gekregen aan Pink Floyd )
pi_59020035
Je doet net alsof alles wat mis was zijn schuld was, of zie ik dat fout?
pi_59020047
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:58 schreef RickTheGreatest het volgende:
http://www.last.fm/user/RickTheGreatest
Dat is moi last.fm
Wat voor type ben ik volgens dat?
Daft Punk .
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:35:12 #227
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59020105
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:31 schreef Tegan het volgende:
Je doet net alsof alles wat mis was zijn schuld was, of zie ik dat fout?
Nee.

maar het meeste wel
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:41:40 #228
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59020228
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:15 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Geen afknapper, als ie niet van 'mijn' muziek houdt.
Maar het kan om de een of andere wazige reden wel een reden zijn om harder voor iemand te vallen.

Zoals Last Shadow Puppets (Abbadon)
Ik vind de band uit je sig best goed eigenlijk en ben erg benieuwd met wat voor nieuw materiaal ze eindelijk na zoveel jaar solo spelen gaan komen

oh en verder is mijn iPod nogal een allergaartje van muziek. Metallica, the Roots, k's Choice, Jarre, soundtracks van spiderman, shrek.

En mij nog steeds redelijk favoriet album : Radio Established 1967, heerlijke klassiekers in een nieuw sausje door artiesten van nu.

[ Bericht 15% gewijzigd door kwaakvaak op 30-05-2008 20:46:17 (snuifje toevoegingen) ]
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59020362
Ik heb ook een breee muzieksmaak
want ik zie muziek anders dan
blues/pop/rock etc.

maar ik heb toch echt wel een hele duidelijke voorkeur..
pi_59020466
Ik kan naar redelijk veel muziek luisteren. Alleen niet naar Hardcore en klassiek.

Echte voorkeur toch wel naar feestelijke muziek. Voor de rest dus gewoon algemeen
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_59020602
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:39 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Jawel, dat zegt ze toch. Dan ben je niet volwassen en al helemaal niet zelfstandig.

Om de knuppel maar weer eens in het hoenderhok te flikkeren: ik woon ook nog thuis.

Maar je bent bijna 32?

Dat klopt. Twee jaar geleden wilde ik op mezelf, helaas werd ik toen werkloos wat nou niet echt de perfecte basis is voor een stabiele inkomstenbron. Heb een uitkering aanvragen zolang mogelijk uitgesteld omdat ik het idee had en heb dat het UVW alles doet om je om laag te halen als je een uitkering aanvraagt. Uiteindelijk moest ik wel want geld op.

Zodra mijn geld weer op niveau is ga ik op mezelf.

Maar twee jaar geleden was je bijna 30?

Dat is correct en tevens juist. Maar ik heb geen klagen. Ik woon in het centrum , heb nog wat aanpsraak en dat vind ik ook wel prettig. In mijn werk heb je dat niet zoveel.Kortom, ik zag er de noodzaak niet echt van in om in mijn uppie in een huis te gaan zitten.
Voor mijn ouders heeft het ook voordelen want ik ben wat handiger in klussen dan zij. En het scheelt ze weer oppas voor de huisdieren als ze op vakantie gaan.

Maar dan ben je dus totaal niet zelfstandig?

Ik doe de was, ik kan een beetje koken (maar ben er te ongeduldig voor) en ik maak beter schoon dan mijn moeder. Kortom, gelul.

Mijn broer is vanuit huis gelijk gaan samenwonen en ik heb niet de indruk dat zijn vrouw nu de moeder speelt.

Natuurlijk zullen er ook genoeg zijn die eeuwig bij mama willen blijven. Ik niet. Ik vind het best gezellig, heb absoluut geen moeilijke ouders en als ik op mezelf ga heb ik dus ook tijd zat om te klussen want ik hoef niet op stel en sprong weg.Nadeel: de gemiddelde bezemkast is groter dan mijn kamer. Maar hier over lange tijd nog wonen? Nee.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 21:05:21 #232
101353 mrbox
Miep miep
pi_59020664
Ow muziek is voor mij erg afhankelijk van mijn stemming maar Nederlandstalig of death metal zijn toch echt no-go's
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 21:06:54 #233
141482 Q.
JurassiQ
pi_59020703
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 21:02 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat is correct en tevens juist. Maar ik heb geen klagen. Ik woon in het centrum , heb nog wat aanpsraak en dat vind ik ook wel prettig. In mijn werk heb je dat niet zoveel.Kortom, ik zag er de noodzaak niet echt van in om in mijn uppie in een huis te gaan zitten.
Voor mijn ouders heeft het ook voordelen want ik ben wat handiger in klussen dan zij. En het scheelt ze weer oppas voor de huisdieren als ze op vakantie gaan.
Tja....
For great justice!
pi_59020880
quote:

[..]

Jawel, dat zegt ze toch. Dan ben je niet volwassen en al helemaal niet zelfstandig.

Om de knuppel maar weer eens in het hoenderhok te flikkeren: ik woon ook nog thuis.

Maar je bent bijna 32?

Dat klopt. Twee jaar geleden wilde ik op mezelf, helaas werd ik toen werkloos wat nou niet echt de perfecte basis is voor een stabiele inkomstenbron. Heb een uitkering aanvragen zolang mogelijk uitgesteld omdat ik het idee had en heb dat het UVW alles doet om je om laag te halen als je een uitkering aanvraagt. Uiteindelijk moest ik wel want geld op.

Zodra mijn geld weer op niveau is ga ik op mezelf.

Maar twee jaar geleden was je bijna 30?

Maar dan ben je dus totaal niet zelfstandig?

Ik doe de was, ik kan een beetje koken (maar ben er te ongeduldig voor) en ik maak beter schoon dan mijn moeder. Kortom, gelul.

Mijn broer is vanuit huis gelijk gaan samenwonen en ik heb niet de indruk dat zijn vrouw nu de moeder speelt.

Natuurlijk zullen er ook genoeg zijn die eeuwig bij mama willen blijven. Ik niet. Ik vind het best gezellig, heb absoluut geen moeilijke ouders en als ik op mezelf ga heb ik dus ook tijd zat om te klussen want ik hoef niet op stel en sprong weg.Nadeel: de gemiddelde bezemkast is groter dan mijn kamer. Maar hier over lange tijd nog wonen? Nee.
hele redinatie ook wel mee eens is
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 30 mei 2008 @ 21:20:12 #235
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59020970
Ik hou van jazz, blues, soul, dance zoals; club, broken beats, drum ´n bass, tech house, rockdingen niet zo veel maar sommige wel, R&B, Hip Hop, nederlandstalige dingen en top zoveel shit (radio) lekker voor in de auto. Van 3 voor 12 tot radio 538. Lekker breed hé

Vroeger vond ik het heel belangrijk wat voor muzieksmaak iemand had, nu maakt me dat niet zoveel meer uit. Ik heb er wel op afgeknapt. Het zegt wel degelijk iets, maar niet alles.
Moest wel lachen om dat Kane van Garisson, ik denk dat ik weet wat je bedoelt.

Daft Punk is vét,
Cinematic Orchestra óók
Radiohead ook
Frans Bauer óók, mijn held

http://www.vmix.fr/ Luister hier op internet nogal eens naar, meestal de "afternoon mix"

btw MLI sings!
wauw

[ Bericht 3% gewijzigd door kaasplankje op 30-05-2008 21:50:48 ]
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:00:53 #236
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59022003
mijn huisje: (zou ik nog laten zien)

hal
[ afbeelding ]

woonkamer
[ afbeelding ]

keuken (zooi)
[ afbeelding ]

tuin + schuur
[ afbeelding ]

Slaapkamer K
[ afbeelding ]

Slaapkamer A
[ afbeelding ]

Extra kamertje
[ afbeelding ]

Mijn slaapkamer
[ afbeelding ]

Overloop
[ afbeelding ]

Douche
[ afbeelding ]

en Edgar nog even
[ afbeelding ]

Inmiddels zijn de kamer en de keuken al een keer getext, keuken moet ik wel de tegeltjes nog doen.
Boven is alle behang eraf, op een heel klein stukje na. en dan nog een hele hoop texen en vloeren leggen enzo...
pi_59022211
Ziet er goed uit JB!
pi_59022279
quote:

[knip]

De redenen die je geeft zijn allemaal legitiem enzo, maar het zou voor mij een reden zijn om een potentieel iets de nek om te draaien, ongeacht waarom iemand nog thuis woont.

En natuurlijk worden niet alle mannen die direct vanuit huis gaan samenwonen bemoederd, maar dat is iets wat ik in mijn omgeving toch wel een heel aantal keer heb zien gebeuren.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_59022404
Mooi huis JB! Schuine daken in slaapkamers zien er altijd wel leuk uit!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:21:53 #240
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59022523
En het is vrij ruim, had ik niet verwacht.
Ik ben er echt heel blij mee
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:27:21 #241
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59022666
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:00 schreef JamesBrownie het volgende:
mijn huisje: (zou ik nog laten zien)

hal
[ afbeelding ]

woonkamer
[ afbeelding ]

keuken (zooi)
[ afbeelding ]

tuin + schuur
[ afbeelding ]

Slaapkamer K
[ afbeelding ]

Slaapkamer A
[ afbeelding ]

Extra kamertje
[ afbeelding ]

Mijn slaapkamer
[ afbeelding ]

Overloop
[ afbeelding ]

Douche
[ afbeelding ]

en Edgar nog even
[ afbeelding ]

Inmiddels zijn de kamer en de keuken al een keer getext, keuken moet ik wel de tegeltjes nog doen.
Boven is alle behang eraf, op een heel klein stukje na. en dan nog een hele hoop texen en vloeren leggen enzo...
Leuk!

Wel veel werk nog zeg, amai

en die foto van Edgar
pi_59022699
Een hoop werk maar volgens mij is dat voor jou een mooie uitdaging. En wie komt je allemaal helpen? Ik zou het inrichten als een bachelor-dome .
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:33:57 #243
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59022839
Heel veel werk...

Maar ik ga niet slopen (al zou ik die tegeltjes... )
Daar is mijn budget niet toereikend voor.

Ik heb een hoop hulp... das fijn
pi_59022953
Zo dat heb je snel geregeld!
Het is echt super leuk om een geheel eigen huis volledig in te richten.

Ben na 2 jaar nog steeds niet klaar
Maar aan de andere kant kun je daarom wel stapsgewijs dingetjes kopen zodat het perfect is

Voor wat voor kleuren ga je?

Ohhwww dit moet eigenlijk voor mijn k&w kloon zijn
A little bit hateful
pi_59022971
Die hond is tof.
Je huisje trouwens ook.

En muziek, het zou een erg grote pre zijn, maar als het niet zo is, tja, daar valt vast wel iets op te verzinnen. Haar gewoon een uurtje niet binnenlaten ofzo.
pi_59023013
Echt waar, wat is het met dat muziek geblaat
Zodra het een fijn iemand is, is dat een van de eerste "voorkeuren" die overboord gaat

Wat een muziek kenners en fijnproevers zijn het hier
A little bit hateful
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:45:20 #247
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59023106
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:41 schreef Liquidootje het volgende:
Echt waar, wat is het met dat muziek geblaat
Zodra het een fijn iemand is, is dat een van de eerste "voorkeuren" die overboord gaat

Wat een muziek kenners en fijnproevers zijn het hier
geloof mij, jaren aan een stuk Pink Floyd horen doet iets met je...
En dat is niet erg positief...

vrijdag 30 mei 2008 @ 22:47:30 #248
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59023165
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:38 schreef Liquidootje het volgende:
Zo dat heb je snel geregeld!
Het is echt super leuk om een geheel eigen huis volledig in te richten.

Ben na 2 jaar nog steeds niet klaar
Maar aan de andere kant kun je daarom wel stapsgewijs dingetjes kopen zodat het perfect is

Voor wat voor kleuren ga je?

Ohhwww dit moet eigenlijk voor mijn k&w kloon zijn
Ik heb een knalrode bank en de muren worden gewoon wit op een inham na die ik ook rood wil maken, verder moet ik nog kijken voor gordijnen enzo... twijfel, want ik houd wel van kleur, dus misschien nog een andere kleur erbij.(welke??rood is nogal... ehm, rood)
pi_59023221
Ik zou een lichte kleur pakken, anders wordt het snel druk, ik persoonlijk hou niet van druk.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:51:12 #250
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59023246
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:45 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

geloof mij, jaren aan een stuk Pink Floyd horen doet iets met je...
En dat is niet erg positief...

van Pink Floyd word je ook altijd een beetje droevig
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:56:54 #251
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59023351
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:50 schreef dawg het volgende:
Ik zou een lichte kleur pakken, anders wordt het snel druk, ik persoonlijk hou niet van druk.
Er komt vrij weinig in mijn huis te staan, dus druk zal het niet worden.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:57:50 #252
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59023371
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:51 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

van Pink Floyd word je ook altijd een beetje droevig
een keer kan wel.
Maar echt bij tijden elke dag?
pi_59023545
Ik niet. Eerder van the cure, ofzo. Maar afwisseling.
pi_59026602
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:11 schreef koei het volgende:

[..]

De redenen die je geeft zijn allemaal legitiem enzo, maar het zou voor mij een reden zijn om een potentieel iets de nek om te draaien, ongeacht waarom iemand nog thuis woont.

En natuurlijk worden niet alle mannen die direct vanuit huis gaan samenwonen bemoederd, maar dat is iets wat ik in mijn omgeving toch wel een heel aantal keer heb zien gebeuren.
Ja, da's je goed recht, maar dan vraag ik me wel af of je dan wel echt gek op iemand bent.

En dat tweede? Tuurlijk, dat zal ongetwijfeld voorkomen. Dat zijn ook die personen die trots verkondigen dat hun moeder hun brood nog smeert. En die kleren gaan kopen met hun moeder.
pi_59027031
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:36 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, da's je goed recht, maar dan vraag ik me wel af of je dan wel echt gek op iemand bent.

En dat tweede? Tuurlijk, dat zal ongetwijfeld voorkomen. Dat zijn ook die personen die trots verkondigen dat hun moeder hun brood nog smeert. En die kleren gaan kopen met hun moeder.
Geen enkele vrouw heeft zin om zich s, ochtends voor te gaan stellen aan de ouders na een one night stand.

Zie jij het al voor je op je 32ste.?

Hallo ik ben Emilie en ik heb uw zoon vannacht effe flink leeggezogen....komop zeg, wees even eerlijk....
pi_59027427
Feitosa, dan zul je dus in princiepe vanaf 18 op je eigen moeten wonen ?
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 31 mei 2008 @ 08:51:35 #257
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59027611
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
mits one night stands, kennelijk
  zaterdag 31 mei 2008 @ 08:56:49 #258
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59027628
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 08:51 schreef Abbadon het volgende:

[..]

mits one night stands, kennelijk
Ook zonder, leer eerst maar eens op je eigen benen staan

Pap aan de kin is gewoon niet zo sexy
pi_59029444
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 04:12 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Geen enkele vrouw heeft zin om zich s, ochtends voor te gaan stellen aan de ouders na een one night stand.

Zie jij het al voor je op je 32ste.?

Hallo ik ben Emilie en ik heb uw zoon vannacht effe flink leeggezogen....komop zeg, wees even eerlijk....
Zeg, als ze thuis wonen, ga ik bij voorbaat al niet naar binnen.
pi_59029472
Tot welke leeftijd doe je dat dan niet meer. Ik doe dat eigenlijk wel
pi_59029557
Ik zie het probleem echt niet. Vroeger zat mijn vader gewoon gezellig met mijn ons te ontbijten.
A little bit hateful
pi_59029632
Dat zal vast een gezellige boel zijn geweest bij jullie vroeger, ontbijt met je familie en je scharrel, Liquido.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 12:43:00 #263
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59029748
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:30 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zie het probleem echt niet. Vroeger zat mijn vader gewoon gezellig met mijn ons te ontbijten.
Met mijn pa kon ik die dingen ook wel doen; toen ik 20 was heb ik ook nog even tussendoor een jaartje weer "thuis" gewoond. Dan ontbeten we samen als ik om 8 uur terug kwam van 't stappen.
Bij mijn moeder niet, 't is een schat hoor, daar niet van.
Maar ik wist door mijn oudere broer & zus dat ik dat niet hoefde te proberen omdat het gezellige ontbijt zonder twijfel zou ontaarden in een theologische discussie.
pi_59029763
Nee het was "vroeger" alleen mijn vader en ik, dus een ware bachelors huishouden
Zo vaak scharrelde ik niet, maar het werd ook op een halt geroepen. Na de laatste keer.

Ik moest werken de dag erna, dus mijn vader zat daar samen met missx, loop ik voorbij en zeg gedag en weg was ik. Die avond heb ik het er van langs gekregen hoor
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 13:21:42 #265
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59030293
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:43 schreef Liquidootje het volgende:
Nee het was "vroeger" alleen mijn vader en ik, dus een ware bachelors huishouden
Zo vaak scharrelde ik niet, maar het werd ook op een halt geroepen. Na de laatste keer.

Ik moest werken de dag erna, dus mijn vader zat daar samen met missx, loop ik voorbij en zeg gedag en weg was ik. Die avond heb ik het er van langs gekregen hoor
hehehe mooi zeg, ik zie ´t zo voor me.
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Tot welke leeftijd doe je dat dan niet meer. Ik doe dat eigenlijk wel
Tot het moment dat je ongeveer zelf je ouderlijk huis ontgroeit bent denk ik, en dat verschilt per persoon dunkt me.
pi_59030503
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
Vanaf die leeftijd gaan de meesten toch wel op kamers vanwege de studie? Althans , dat zouden ze moeten doen, aangezien dat weer veel plezier en levenservaring met zich meebrengt.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 14:15:20 #267
141482 Q.
JurassiQ
pi_59031052
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:24 schreef MLI het volgende:

[..]

Zeg, als ze thuis wonen, ga ik bij voorbaat al niet naar binnen.
Uiteraard.
For great justice!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 18:48:46 #268
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59035646
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik houd gewoon van mooie vrouwenstemmen (mannenstemmen trouwens ook, als ze maar mooi zijn)
En dat heeft Melissa Etheridge wel.

Maar er zijn zo veel vrouwen met mooie stemmen.

Ik wil weer eens wat meer muziek gaan luisteren, dat heb ik altijd zo graag gedaan...
Misschien is Beth Hart ook wel wat voor je, of Auf der Mauer

Tof huisje trouwens
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:31:57 #269
77330 m-niki
for real
pi_59036385
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 13:37 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Vanaf die leeftijd gaan de meesten toch wel op kamers vanwege de studie? Althans , dat zouden ze moeten doen, aangezien dat weer veel plezier en levenservaring met zich meebrengt.
helemaal mee eens! M'n pa en ma hebben altijd gezegd: je mag tot uiterlijk je 23e in huis wonen en dan ga je er écht uit! Uiteindelijk was ik 18 toen ik uit huis ging en moet zeggen, het was in het begin best wennen dat er zoveel bij kwam kijken (verzekeringen bv. opeens zelf moeten regelen e.d.) maar het heeft me zoveel goed gedaan! Ik moest m'n pa en ma eigenlijk achteraf nog het meest opvoeden ("ja jullie kunnen in het weekend ook 'híer komen..op visite enzo")

En dat gezeur over echte liefde en alles maar accepteren dan...echt niet! Het zal nooit echte liefde worden (want dat is echt niet alleen maar een lichamelijk iets ofzo) wanneer hij nog bij pa en ma woont !

(en eerlijk gezegd - en dit is natuurlijk totaal persoonlijk - als iemand op z'n 32e nog bij de ouders woont dan ga ik echt denken dat er iets mis is...en ook met de ouders, wat moet je nog met je zoon in huis! Ik chargeer natuurlijk, er zijn heel veel mogelijkheden waarom dat zo is, maar ik snap niet waarom je niet vanaf je 21e al ontzettende jeuk hebt gekregen om op jezelf te gaan wonen... ik denk dan: je leven is waarsch. best saai dat het nog kan, want als ik zou leven zoals ik heb gedaan de afgelopen 13 jaar, zou m'n moeder mij absoluut eruit gefilkkerd hebben of een hele hoop stennis geschopt hebben)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:40:43 #270
77330 m-niki
for real
pi_59036544
ow en MUZIEK!!

Het is idd het eerste aan 'voorwaarden' dat afvalt (tenzij er elk weekend meegehost wordt op carnavalskrakers of meegehuild wordt met André, Fransje, Corrie etc....dát trek ik niet) maar ik vind muziek zelf belangrijk en hoop dan dat die ander dat ook vindt!

Qua muzieksmaak kan het niet zo heel gauw missen, want het enige waar ik niet zo goed tegenkan is jazz en de hele avond reggae (van die geflipte dan, niet de meer dub-achtige, die is prima). Snoerharde metal is ook niet echt ok voor de hele avond net als van die gefreakte techno.

Stiekem verbind ik zelf ook bepaalde karaktereigenschappen aan muziek...als iemand de hele zomer op DanceValley, Black & White Dance Sensation (of hoe het ook heet) op Tiesto staat te spacen dan ben ik eerder geneigd die persoon 'dom' te vinden... heel fout van mij!!! Ik probeer daar dan vervolgens wel open in te staan, altijd kijken of het wel klopt wat ik denk natuurlijk!

Favo's van mij: the Killers, Tom Waits, Pixies, Bad Religion, Coldplay, klassiek (Elgar, Bartok, Rachmaninov), Air, Moloko, the Kooks, G-love&The Special Sauce, Justin Timberlake, Bloc Party, Nelly Furtado en ik hou ook van hele mooie liedjes, lieve of juist hele gemene, maar wel dat de muziek en de tekst helemaal in line zijn...
en tja, ik maak zelf ook muziek en zing heel graag mee met liedjes (tot grote vreugde van mijn bovenburen )
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_59036559
Ja maar hij heeft waarschijnlijk nog lieve, zorgende (misschien een tikkeltje overprotective) ouders. Jij niet. Dat scheelt.
Stel je voor dat je nog een 16 jarige pubert bent en dan komt je moeder aankloppen:
"Hey, ik weet niet of je het al gehoord hebt, maar je hebt nog 5 jaar. Denk eraan."
En dan loopt ze met een stalen gezicht weg.
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:45:18 #272
77330 m-niki
for real
pi_59036634
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:41 schreef Liquidootje het volgende:
Ja maar hij heeft waarschijnlijk nog lieve, zorgende (misschien een tikkeltje overprotective) ouders. Jij niet. Dat scheelt.
Stel je voor dat je nog een 16 jarige pubert bent en dan komt je moeder aankloppen:
"Hey, ik weet niet of je het al gehoord hebt, maar je hebt nog 5 jaar. Denk eraan."
En dan loopt ze met een stalen gezicht weg.
maar waar baseer je het nu op dat ik geen lieve zorgende ouders heb?? Want dat waren/zijn ze wel hoor! En ze kwamen ook niet te pas en te onpas binnen om mede te delen hoeveel tijd ik nog had tot the big departure hehehe

het kwam gewoon af en toe wel ter sprake en dan staken ze hun eigen mening niet onder stoelen of banken en daar was niets gemeens aan! Toen ik 3 jaar geleden opeens uit het appartement moest, omdat ik mijn relatie had verbroken en mijn ex weigerde te vertrekken (en na een maand te leven á la James Brownie ga je echt tegen de muren lopen) hebben ze zelfs aangeboden dat ik tijdelijk weer thuis zou komen wonen...ik was toen 28... maar ik wilde dat zelf ook niet meer (vanwege eerder genoemde reden)
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:53:31 #273
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59036801
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:40 schreef m-niki het volgende:
ow en MUZIEK!!

Het is idd het eerste aan 'voorwaarden' dat afvalt (tenzij er elk weekend meegehost wordt op carnavalskrakers of meegehuild wordt met André, Fransje, Corrie etc....dát trek ik niet) maar ik vind muziek zelf belangrijk en hoop dan dat die ander dat ook vindt!

Qua muzieksmaak kan het niet zo heel gauw missen, want het enige waar ik niet zo goed tegenkan is jazz en de hele avond reggae (van die geflipte dan, niet de meer dub-achtige, die is prima). Snoerharde metal is ook niet echt ok voor de hele avond net als van die gefreakte techno.

Stiekem verbind ik zelf ook bepaalde karaktereigenschappen aan muziek...als iemand de hele zomer op DanceValley, Black & White Dance Sensation (of hoe het ook heet) op Tiesto staat te spacen dan ben ik eerder geneigd die persoon 'dom' te vinden... heel fout van mij!!! Ik probeer daar dan vervolgens wel open in te staan, altijd kijken of het wel klopt wat ik denk natuurlijk!

Favo's van mij: the Killers, Tom Waits, Pixies, Bad Religion, Coldplay, klassiek (Elgar, Bartok, Rachmaninov), Air, Moloko, the Kooks, G-love&The Special Sauce, Justin Timberlake, Bloc Party, Nelly Furtado en ik hou ook van hele mooie liedjes, lieve of juist hele gemene, maar wel dat de muziek en de tekst helemaal in line zijn...
en tja, ik maak zelf ook muziek en zing heel graag mee met liedjes (tot grote vreugde van mijn bovenburen )
Tiësto, das toch de James Last van de Dance?

edit: "Coast 2 Coast Motel" van G love & special sauce heb ik helemaal grijsgedraaid

[ Bericht 4% gewijzigd door kaasplankje op 31-05-2008 20:10:35 ]
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:59:40 #274
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59036917
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:45 schreef m-niki het volgende:

[..]

maar waar baseer je het nu op dat ik geen lieve zorgende ouders heb?? Want dat waren/zijn ze wel hoor! En ze kwamen ook niet te pas en te onpas binnen om mede te delen hoeveel tijd ik nog had tot the big departure hehehe

het kwam gewoon af en toe wel ter sprake en dan staken ze hun eigen mening niet onder stoelen of banken en daar was niets gemeens aan! Toen ik 3 jaar geleden opeens uit het appartement moest, omdat ik mijn relatie had verbroken en mijn ex weigerde te vertrekken (en na een maand te leven á la James Brownie ga je echt tegen de muren lopen) hebben ze zelfs aangeboden dat ik tijdelijk weer thuis zou komen wonen...ik was toen 28... maar ik wilde dat zelf ook niet meer (vanwege eerder genoemde reden)
Moet je ook nooit doen, terug naar je ouders. Ik heb zo wel een vriendin opgevangen die op schunnige wijze gedumpt was door haar grote vlam destijds. Ik woonde toen vrij ruim (antikraak) en had toch plek zat. Zij was bij haar ouders tijdelijk maar dat trok ze echt niet. Ze werd helemaal gek daar.
Als je eenmaal je eigen leven hebt moet je dat zo houden.
pi_59037002
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:45 schreef m-niki het volgende:

[..]

Net zoals jij zo lief en verkapt zegt dat er iets mis is met iemand en zijn ouders. Zeg ik dat er iets mis is met jouw kille ouders en jij, maar dan geheel persoonlijk gericht en op de man gespeeld
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 20:16:12 #276
77330 m-niki
for real
pi_59037224
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 20:04 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Net zoals jij zo lief en verkapt zegt dat er iets mis is met iemand en zijn ouders. Zeg ik dat er iets mis is met jouw kille ouders en jij, maar dan geheel persoonlijk gericht en op de man gespeeld
ik zeg dat niet verkapt lieve Liquido (leer lezen ) ik zeg alleen dat ik dat persoonlijk wel vind, maar dat dat geen garantie is dat het ook écht zo is

en als je mijn ouders kil wilt noemen op basis van één opmerking be my guest

-edit- nee, serieus: vind jij het dus wél ok als jouw kids later zo lang thuis blijven wonen??
pi_59037568
Ohh ja
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 20:51:14 #278
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59037811
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:59 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Moet je ook nooit doen, terug naar je ouders. Ik heb zo wel een vriendin opgevangen die op schunnige wijze gedumpt was door haar grote vlam destijds. Ik woonde toen vrij ruim (antikraak) en had toch plek zat. Zij was bij haar ouders tijdelijk maar dat trok ze echt niet. Ze werd helemaal gek daar.
Mwah, daar ben ik het niet mee eens. Toen het uitging tussen mij en mijn ex hebben we nog een paar weken samengezeten maar ik werd helemaal gek van haar. Tenminste, ze deed niet veel anders maar dat zij op roze wolkjes liep en ik niet echt, dat ging niet. Dus toen naar mijn ouders. Daar heb ik nog zowat een half jaar gezeten totdat ik iets voor mezelf vond.

Ik vond het geen probleem eigenlijk, mijn ouders ook niet en verder, tja, niemand niet. En die ene keer dat er een meisje langskwam, ach, die woonde toen ook nog bij haar ouders dus dat maakte weinig uit

En nu ga ik er vandoor, poolen in de stad.

Tabee
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 31 mei 2008 @ 20:59:44 #279
94676 Garisson72
pi_59037982
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:48 schreef Elegy het volgende:

Auf der Mauer
Auf de Maur!!!
Ik heb nooit zoveel met 'krachtige vrouwenstemmen' maar die zangeres is echt De Uitzondering.
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:53 schreef kaasplankje het volgende:

Tiësto, das toch de James Last van de Dance?

Die ga ik onthouden.
pi_59038280
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:59 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik ben tot 2 keer toe terug gegaan naar mijn ouders . 1 x na het uit elkaar gaan met mijn ex en de andere keer om een paar maanden te sparen, zodat ik nu in het buitenland zit.

En inderdaad, was echt niet leuk. Ik werd er doodongelukkig, het ging gewoon niet meer.
pi_59038389
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 21:16 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik ben tot 2 keer toe terug gegaan naar mijn ouders . 1 x na het uit elkaar gaan met mijn ex en de andere keer om een paar maanden te sparen, zodat ik nu in het buitenland zit.

En inderdaad, was echt niet leuk. Ik werd er doodongelukkig, het ging gewoon niet meer.
Ik word al helemaal gek van die mensen als ik er langer dan 2uur op bezoek ben, nee dank je.
pi_59038630
Zit die jankbal van een liquido mij te stalken ofzo??
pi_59039344
Zo doet Liquidootje altijd.

Hebben de singles nog plannen voor vanavond? Ik ga even Dit Was Het Nieuws kijken en daarna heb ik een date met de kroeg + een vriend.
pi_59039379
Oh dear. Jeetje, sorry Feitosa. Ik ben nieuw hier in Singles. Ik weet nog niet precies hoe R&P en het forum werkt
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 22:34:06 #285
141482 Q.
JurassiQ
pi_59039485
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 21:16 schreef MLI het volgende:

[..]

Als ik er een uurtje op bezoek ben word ik al ongelukkig. .
For great justice!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 22:40:52 #286
94676 Garisson72
pi_59039594
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef Liquidootje het volgende:
Oh dear. Jeetje, sorry Feitosa. Ik ben nieuw hier in Singles. Ik weet nog niet precies hoe R&P en het forum werkt

Hou nou eens op met nietsvermoedende Fok!kertjes op de kast te jagen Liq. Ze worden nog bang van je.
pi_59039712
Ach al in een ver het verleden begon meneer Feitosa als een blinde in het rond te slaan bij elke opmerking die als negatief beschouwd kon worden (ook al was dat niet negatief bedoelt!). Ik wilde eventjes testen of het nog steeds zo was.

Het moge duidelijk zijn wat het resultaat is
Maar als ik zo de topics een beetje terug lees die ik half gemist had. Ehm... niet zo verwondelijk
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 22:59:17 #288
94676 Garisson72
pi_59039854
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef Liquidootje het volgende:
Ach al in een ver het verleden begon meneer Feitosa als een blinde in het rond te slaan bij elke opmerking die als negatief beschouwd kon worden (ook al was dat niet negatief bedoelt!). Ik wilde eventjes testen of het nog steeds zo was.
Zoiets viel mij ook al op ja. Je gaat je zo nog afvragen of er enige correlatie bestaat tussen die lichtgeraaktheid en de drang om je lichaam op te pompen tot ontzagwekkende omvang.
Maar misschien weet jij daar ook wel het nodige van, Liq?
pi_59039972
Ik lichtgeraakt? Je breekt mijn hart!

Maar nee, ik heb een lange tijd wedstrijd gezwommen en daar krijg je een goddelijk lichaam van hae. Mooie ronde spiertjes en die ben ik verder gaan ontwikkelen voor mensen zoals jij.
En het afgelopen jaar ben ik zwembandjes of te wel lovehandles aan het kweken.
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 23:20:14 #290
94676 Garisson72
pi_59040184
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 23:05 schreef Liquidootje het volgende:
Ik lichtgeraakt? Je breekt mijn hart!
ow nee dat bedoelde ik niet, ik snap de verwarring! Ik bedoelde meer: misschien weet jij wat te zeggen over wat er achter de drang zit om je lichaam op te willen pompen.
Compensatie-drang ligt bijvoorbeeld voor de hand.
quote:
Maar nee, ik heb een lange tijd wedstrijd gezwommen en daar krijg je een goddelijk lichaam van hae. Mooie ronde spiertjes en die ben ik verder gaan ontwikkelen voor mensen zoals jij.
En dat waardeer ik ook enorm, ik hoop maar dat je dat weet.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 23:23:17 #291
77330 m-niki
for real
pi_59040230
gezellig
pi_59040603
Wie weet al een leuke titel voor deel 70?
pi_59040665
#70 De singles die niet 3 dagen stinken uit elke porie.
A little bit hateful
pi_59040675
Maar of
A little bit hateful
pi_59040692
het leuk is weet ik niet.

Zo nu weer een aantal post dichterbij. No-lapo!
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 23:51:04 #296
77330 m-niki
for real
pi_59040710
een goeie titel...een goeie titel... hm, tja, die van hiervoor was zo damn good, daar gaan we niet overheen denk ik, dus geef het maar op
pi_59040834
Ik vind dat Liquidootje een naamtopic verdient.
pi_59040856
1
pi_59040860
2
pi_59040866
en 3, naamtopic liquidootje komt eraan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')