Tegenwoordig doe ik het veel rustiger aan, maar trainde vroeger 5x in de week 3 uur per dag. Voor 150 euro per maand aan voedingssupplementen/vitamines/stackers.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:29 schreef m-niki het volgende:
lalalalaaa
Ik vind Feitosa steeds enger (ok, ik overdrijf) worden met z'n eiwitrijk/vetarm/trainingsvoer(ben je echt op zo'n heftige manier met je lichaam bezig? Doe je ook competitie dan...dat je ergens steeds naar toe werkt dus)
Hoezo niet? Je hebt toch ook zeekoeien?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:04 schreef dawg het volgende:
Als het kip van de zee is zal het geen kip zijn, denk ik zo.
Okay.
Ik betwijfel of een zeekoe bestaat uit rundvlees, net als dat ik betwijfel of een zeekomkommer lekker is in de saladequote:Op donderdag 29 mei 2008 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je hebt toch ook zeekoeien?
Jij laat je ook van alles wijsmaken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik het veel rustiger aan, maar trainde vroeger 5x in de week 3 uur per dag. Voor 150 euro per maand aan voedingssupplementen/vitamines/stackers.Elke dag volproppen met eten om zoveel mogelijk energie te hebben voor de training.
Je kan wel zwaar trainen , maar als je je eetpatroon niet aanpast ben je uiteindelijk niet effectief bezig.
Ik ben nooit zo gespierd geweest dat ik mee kon doen aan wedstrijden, puur voor de hobby.
Het is gewoon de kick om te kijken hoe krachtig je zelf kan worden door training.
Grappige is , toen ik zwaar veel trainde mensen ook totaal anders op je reageren puur om het feit dat je gespierd bent. Ook veel negatieve aandacht die je krijgt puur om dat feit.
Trainen is gewoon erg relaxed en geeft een lekkere "rush"
geen bijster vrolijke aangelegenheid, zo te merken, maar desalniettemin: welkomquote:
Miss Wannadate ook al meer dan 24 uur niet meer! De paniek slaat toequote:Op donderdag 29 mei 2008 17:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mr. Date smst niet echt meer
volgens mij deels omdat ik iets had gemopeld dat hij het toch niet kon laten mij de hele tijd te smen. Of zoWeet het niet eens meer.
Aaaaah.quote:
Mayday, mayday! Q., what's going on?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Aaaaah.voor je.
Zelf is er een kans dat ik hier niet meer al te lang legaal mag posten
Er is een niet oninteressante dame in mijn leven gekomen. Als er echt iets te melden is dan horen jullie het. Momenteel ben ik enigzins niet geheel on-blij.quote:
Werk, kroeg, via via?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is een niet oninteressante dame in mijn leven gekomen. Als er echt iets te melden is dan horen jullie het. Momenteel ben ik enigzins niet geheel on-blij.
Pas op dat je niet te positief wordtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is een niet oninteressante dame in mijn leven gekomen. Als er echt iets te melden is dan horen jullie het. Momenteel ben ik enigzins niet geheel on-blij.
Nog bedankt voor de tip trouwens.quote:Op donderdag 3 januari 2008 05:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Heheheh, dus toch! Good luck, het is mij ook eens gelukt daar.
Ik smtste hem net. En hij smste terug. En gister ook. maar eerst was het 8 smsjes per dag en stuurde ik na uren pas terugquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:46 schreef mrbox het volgende:
Hey veel nieuwe mensen! Welkom.
@PF dat is niet zo mooi dat hij niet meer smst, maar zou er niet te zwaar aan tillen. Vaak is het zo dat als je iemand leuk vind dat je bepaalde dingen helemaal opblaast en het later totaal niet zo erg is als het leek
Jij kan beter gewoon je snavel houden als je niks nuttigs te zeggen hebt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij laat je ook van alles wijsmaken.
Vermoeiend is dat. Ik had eens een vriendin die me 3x per dag belde , elke dag.!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik smtste hem net. En hij smste terug. En gister ook. maar eerst was het 8 smsjes per dag en stuurde ik na uren pas terug
en nu verwacht ik om de zoveel uur een update
erg he
Je sms relatie is in een sleur beland! Tijd voor actiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar. tijdens dat was het wel beetje van. o alweer. maar nu het niet zo is denk ik. goh. hij denkt toch wel aan me
o en kut ik heb een probleem. en kut ik heb vriendinnen nodig. nbu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |