quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:39 schreef Ole het volgende:
Het gaat al heel lang slecht tussen Marisa en Giel, zou me dus niets verbazen
quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over Ole hè? Onze eigen BN'er-watcher!!
Ik noem een Vic, een Rob, een Georgina - Ole kent ze allemaal!
PS. O en ze leest de bladen.![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:02 schreef Ole het volgende:
BTW. ik zag Victor Neuklat gister nog.
Ik weet niet of hij alleen was
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe zo weet je dat niet?![]()
Je was toch niet dronken hè?![]()
Zeg wie kende je nog meer allemaal. Hans van der Togt zag je toch ook vaak, met zijn teckels?
O ik raak off topic.
On topic:
Hans van der Togt is onlangs gescheiden van zijn fles wijn. Of misschien is het al weer aan, want het was omdat hij in een musical speelde of zo. Toch, Ole?
Wat zal jij een mooi gebit hebben trouwens!![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:23 schreef Ole het volgende:
Er was een blonde dame bij die verdacht veel op Kim leek. Maar goed, die was ook al een kopie van zijn ex, dus wellicht is Kim ingeruild voor een ongeschonden exemplaar![]()
het is Hans van Willigenburg met zijn teckel Sinatra. In mijn stamkroeg komen verder: Andre van Duin, Robert Jensen, Hans Cornelissen, Fred Oster, e.v.a.... grachtengordel he![]()
Oh ja, de oom en de neef van static zie ik er ook weleens![]()
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O, Hans van Willigenburg!Nou ja, van hetzelfde laken een pak. Ook teckels.
![]()
Heb je nog wat vuils over Jensen trouwens? Dat gun ik hem zo, een karrevracht ontrouw, vuile wijven, ruzies, torenhoge alimentatie, dronkenschap en kots over zijn schoenen.
En Fred Oster, leef 'ie nog?! Die zou ik zo graag eens ontmoeten! Fred Oster, van de Weekend Kwis!
![]()
![]()
Hoewel het achteraf allemaal heel zielig voor die cavia's bleek.
![]()
On topic: Fred Oster is inmiddels gescheiden van zijn cavia's.
Jij mot gewoon een eigen topic Ole, dan hoef ik niet steeds zo off topic te gaan. Ik ben hier ook niet blij mee, modjes!![]()
![]()
Zijn de oom en neef (dit klinkt als een incestueuze connectie, of bedoel je hier twee mensen mee?) van static ook BN?
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Dude ik kan erg genieten van hoe jij schrijft![]()
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:48 schreef Troel het volgende:
Jaren geleden was er nog wel nieuws dat Jensen hem niet omhoog kon krijgen tijdens een trio ofzo
je moet wel krankzinnig zijn om door hem klaar te kunnen komenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:07 schreef Ole het volgende:
Ja Dude, de neef en oom van static zijn verschillende personen. Scheelt een jaartje of 35.
En over Jensen, zou me niets verbazen als die nog maagd is
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:09 schreef Troel het volgende:
[..]
je moet wel krankzinnig zijn om door hem klaar te kunnen komen
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:11 schreef Ephemera het volgende:
Oohh.. dit is gewoon de vieze variant van alle SHO-roddel-topics![]()
Mjam mjam mjam..
OP is aangepastquote:Op maandag 26 mei 2008 20:20 schreef Oblivion het volgende:
Ik ken wel helemaal niemand, maar wil toch mee doen...
En nu wilde ik juist Obli vragen even met haar wondersponsje aan de slag te gaan ter compensatie!quote:
*kuch, je bedoeld dude...quote:Op maandag 26 mei 2008 20:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
En nu wilde ik juist Obli vragen even met haar wondersponsje aan de slag te gaan ter compensatie!
Nee jij, jij doet toch ook wel mee aan de manie? Zeg me dat het niet zo is!quote:
Hmmm... is al jaren met dezelfde vriend. En druk aan het werk met zijn productiebedrijf. Ik kom er nog wel op!quote:Op maandag 26 mei 2008 21:05 schreef Duderinnetje het volgende:
En die Hans Cornelissen Ole, is dat nog wat, achterklapsgewijs?
Nope, ben er niet stuk van...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee jij, jij doet toch ook wel mee aan de manie? Zeg me dat het niet zo is!
(x 4).
O get dat vind ik toch zo'n náár mens!!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:23 schreef Ole het volgende:
We hebben nl ook nog nicht Annemarie Oster, vrijgevochten vrouw die colums schrijft, maar nog te beroerd is om een rondje te geven.
Vreselijk mens idd... Ik zie ze toch wel eens samen hoor. Maar ja, dat is dan meer omdat ze dan geen drank hoeft te betalenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O get dat vind ik toch zo'n náár mens!!
Bah bah bah. Ze heeft trouwens ook nog een tijdje iets gepresenteerd.
Ik dacht trouwens dat ze van neef Fred niet zo veel moest hebben (een quizmaster is vast te plebs voor haar). Merk je daar iets van? Of is het one happy family?
Nare nare mensen dus, als ik het zo hoor.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Vreselijk mens idd... Ik zie ze toch wel eens samen hoor. Maar ja, dat is dan meer omdat ze dan geen drank hoeft te betalen![]()
Mens heeft verder een behoorlijk hoge dunk van zichzelf, dat zit in de familie
Iets Service Salon-achtigs meen ik. En dan met die zure kop van haar net iets te hautain in de camera kijken. Kan me niet voorstellen dat ze een kijkcijferkanon was voor de dames- en heren huisvrouwen voor de buis.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:40 schreef Ole het volgende:
Wat presenteerde ze ook alweer? Enige wat ik me kan herinneren is dat het niet om aan te zien was
quote:Als publiciste en schrijfster breekt ze door in de jaren negentig. In een wekelijkse colomn in de Volkskrant nam ze als 'vrouw van de wereld' vooral de Amsterdamse grachtengordel, de schrijvers, kunstenaars en acteurs op de korrel, wat zorgde voor saillante anekdotes. Nog steeds staat Annemarie bekend als femme fatale, mede door haar opvallende uitspraken over mannen
...lees ik na wat gegoogle. Is ze vast niet trots op. Moet je eens heel hard regen haar roepen, in het café: GOH ANNEMARIE, VERTEL NOG EENS OVER JE TIJD BIJ FLEUR?quote:Nog even dook ze op in een beter te vergeten TROS-middagprogramma, Fleur.
Kon het al niet vindenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
...lees ik na wat gegoogle. Is ze vast niet trots op. Moet je eens heel hard regen haar roepen, in het café: GOH ANNEMARIE, VERTEL NOG EENS OVER JE TIJD BIJ FLEUR?
Nee joh, gekkiequote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:55 schreef Copycat het volgende:
Nooit geweten dat Fred en Annemarie Oster neef en nicht zijn. Zouden ze ook licht vrijen?
Dré is getrouwd met Martin Elferinkquote:Op maandag 26 mei 2008 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
En de Van Duintjes, daar nog nieuws over? Heeft André niet een jonge toyboy hedentendage?
Guus Oster en Fred Oster waren neefs...Dus is Fred achterneef van Annemarie Osterquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie![]()
Annemarie is de dochter van Guus Oster en Ank van der Moer.
Weer wat geleerd!
Licht vrijen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:55 schreef Copycat het volgende:
Nooit geweten dat Fred en Annemarie Oster neef en nicht zijn. Zouden ze ook licht vrijen?
Giel woont toch niet in de grachtengordel mag ik hopen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Giel ook hóógst onaantrekkelijk, maar er zijn vast Giel-groupies genoeg. Die willen zich misschien zo de grachtengordel in 'werken'.
Dat zeggen ze toch? "Neef en nicht vrijen licht". Waar het op slaat weet ik eigenlijk ook niet, bedenk ik me nuquote:
Haarlem.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:51 schreef snoopy het volgende:
[..]
Giel woont toch niet in de grachtengordel mag ik hopen?
Dat dat op zich wel mag, volgens mij. Misschien moeten we het even opzoeken in het Kamper-spreekwoordenboek.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch? "Neef en nicht vrijen licht". Waar het op slaat weet ik eigenlijk ook niet, bedenk ik me nu.
"Neef op nicht vrijt licht"quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat dat op zich wel mag, volgens mij. Misschien moeten we het even opzoeken in het Kamper-spreekwoordenboek.
Terwijl Simon Tahamata (?) en Sjakie Swart toekijken?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Nooit van die uitdrukking gehoord!
Maar nu heb ik wel een zwoegende Fred op mijn netvlies, die Annemarie bruut op de marmottenbak neemt.
Haal dat eerste vraagteken maar weg. Simon Tahamata was zijn naam. Er van uitgaande dat het een mannetje was.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Terwijl Simon Tahamata (?) en Sjakie Swart toekijken?
Ja!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl Simon Tahamata (?) en Sjakie Swart toekijken?
M'n privéleven wordt hier ten grabbel gegooid.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja!![]()
O en UIO hoort ook echt in deze roddelrubriek, want hij doet een soapie!
Een echte heer doet hier geen uitspraken over.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:26 schreef Copycat het volgende:
Dat heb ik inderdaad gelezen, van UIO.
Hoe is Lieke nu in de sack, UIO?
Oh, dus dát ben jij in de story van deze weekquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een echte heer doet hier geen uitspraken over.
Ja? En wat heeft dat precies met jou te maken?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Een echte heer doet hier geen uitspraken over.
Ja, ik heet alleen geen Mark zoals het onderschrift vermeldt.quote:
Antonie?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het wel eens gedaan met de man van een andere ex GTST soapie. Toen waren ze nog niet samen hoor, en hadden ze ook nog geen twee kinderen. Maar dat was eerder zes uur dan zes jaar.
Niet op het toilet. Na een avontuurtje met Dione van Studio Sport heb ik m'n toilet moeten vervangen. Sindsdien geen rare fratsen meer op m'n toilet. De huisbaas houdt er niet van om om de haverklap toiletpotten te moeten vervangen bij me.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Het schijnt dat UIO en Lieke het op het toilet doen. Ron Brandsteder-achtige taferelen vrees ik!
Nou, eehhh 6 jaar dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Vertel Ole!![]()
Broers van soapies tellen zeker. Hell, buurmannen van het hondje van de bakker van soapies tellen zelfs! Dit is een roddelrubriek, daar kijken we niet zo nauw heur!![]()
Annemarie in GTST, ik kwam het ook al tegen inderdaad! Dat is ook een leuke om heel hard te roepen in de kroeg Ole!
HE ANNEMARIE! KEN JE UIO? JEWEET WEL, DIE DOET HET MET DIE GTST-COLLEGA VAN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hé, ik ken ook iemand die het met Dione heeft gedaanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet op het toilet. Na een avontuurtje met Dione van Studio Sport heb ik m'n toilet moeten vervangen. Sindsdien geen rare fratsen meer op m'n toilet. De huisbaas houdt er niet van om om de haverklap toiletpotten te moeten vervangen bij me.
Ik ga even googlen op TMF-clip en zangeres en soapster!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou, eehhh 6 jaar dus.
En toen gingen we met hun familie op vakantie. Toen was hij nog met een zangeresje die net een TMF-clipje uitgebracht had. Dacht je dat de sterren met ons in de trein vanaf Schiphol gezien wilden worden? Nou nee dus. Dus die 2 broekies met de taxi, en wij met de trein
![]()
En weer of geen weer, altijd een zonnebril op he.
Maar dat was wel een heule lieve soapie hoor, die ene. En zijn grote broer was ook heel lief![]()
Maar die vond mij na 6 jaar niet lief meer, en dan houdt het op heOok voor niet-BNers is het leven soms een tranendal! Dus ja, nu slijt ik mijn dagen maar heul zielig met een beetje roddel en achterklap
*kraak kraak kraak*quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het wel eens gedaan met de man van een andere ex GTST soapie. Toen waren ze nog niet samen hoor, en hadden ze ook nog geen twee kinderen. Maar dat was eerder zes uur dan zes jaar.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga even googlen op TMF-clip en zangeres en soapster!
Maar dan krijg ik waarschijnlijk een heleboel namen
Ik moet effe gaan liggen, het duizelt me een weinig!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:50 schreef Ole het volgende:
Nou goed.
Die van dat clipje, dat is de dochter van een aan lagerwalgeraakte bekende regisseur. En ook een halfzus van de ex vrouw van Victor Neukallesplat.
Ziehier mijn verre connectie met Victor.. Die kwam dus ook wel eens met vrouw en kinderen op de verjaardag van het vriende van het zusje van zijn vrouw, die dan weer het broertje van mijn vriendje was.
Snapppenwehemnog?
Die is best welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O, dat is toch de vriend van die blonde.. Tess... Tanja Jess! toch?
Je bent een inspiratie voor ons allen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Is dit het grote starfuck-topic opeens geworden?
Ok, nog ééntje en dan weet je het wel:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik moet effe gaan liggen, het duizelt me een weinig!
Oh die. Nee. Maar - oh toeval - diegene heeft vroeger wel een relatie gehad met Tanja Jess.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:57 schreef Duderinnetje het volgende:
O, dat is toch de vriend van die blonde.. Tess... Tanja Jess! toch?
Heeft Gert Timmermans Flodder gemaakt???quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef Ole het volgende:
Ok, nog ééntje en dan weet je het wel:
Pa, oa maker van Flodder, werd beschuldigd van incest met zijn 2 stiefdochters.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Gert Timmermans Flodder gemaakt???
Mij duizelt het nu ook.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh die. Nee. Maar - oh toeval - diegene heeft vroeger wel een relatie gehad met Tanja Jess.
It's a small world, after all.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:10 schreef Copycat het volgende:
Kaja? Dat is toch die ex van die zus van Katja en nu de man van die andere blonde uit GTST die eerst in SamSam speelde?
Nee dus.
Zou zo maar kunnen!quote:
Jeuj!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:21 schreef Copycat het volgende:
Jij telt altijd mee, lekkere Dude van me!
Oh en er staat geen Bas in mijn little black book.
OOOOOOOOOOOOH....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Broers van soapies tellen zeker. Hell, buurmannen van het hondje van de bakker van soapies tellen zelfs! Dit is een roddelrubriek, daar kijken we niet zo nauw heur!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Engerd...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOH....
Ik woon naast de broer vanO heb je dan die enge Tatum ook wel eens gezien, die dochter van de leuke Hans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Engerd...
Ruud de Wild overschat zijn betekenis voor de wereld, de maatschappij en de menschheid behoorlijk, sinds hij naast Pimmetje stond die ter aarde zeeg.
Is 'ie ook niet opeens kunst gaan maken?
Snobs have more fun!
KLIK!
Goddank!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:21 schreef Copycat het volgende:
Dude, ik heb wel een iets betere smaak dan neuken met Herman van Veen!
Joh, ik heb al 3 jaar geen woord gezegd tegen mijn buurman...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O heb je dan die enge Tatum ook wel eens gezien, die dochter van de leuke Hans?
Ruud de Wild overschat zijn betekenis voor de wereld, de maatschappij en de menschheid behoorlijk, sinds hij naast Pimmetje stond die ter aarde zeeg.
Is 'ie ook niet opeens kunst gaan maken?
Ja doe! NU!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:29 schreef conleche het volgende:
Nou, als ik iets, wat dan ook google, komt er altijd als eerste een FOK! topic boven, dus ik vertrouw jullie natuurlijk wel, maar ja.....
Wodka![]()
Ik maak wel een keer een kloontje aan![]()
Nee. Dat lijkt niet op Herman van Veen inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:49 schreef Copycat het volgende:
Met kleren:
[ afbeelding ]
en met een beetje kleren:
[ afbeelding ]
Neuh, niet bepaaldquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee. Dat lijkt niet op Herman van Veen inderdaad.
Zou 'ie afgeven?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Neuh, niet bepaald
[ afbeelding ]
Maar misschien dat de sex met zo'n rode neus dan wel weer memorabel zou zijn.......
zijn waren en blijven lieverdsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen!![]()
Ik ben er in elk geval uit, ook dankzij Igraine! Nou Ole, dat lijkt me best een leuk geslacht mannen. Broertje is niet zo'n slicky type in elk geval, dus dan was jouw ex vast ook een leukerd.
Overigens leken mijn relaties ook allemaal wel soaps, maar had ik er nooit een bijbehorende acteur voor nodig. Maar dan tel ik toch wel een beetje mee ook, toch?
Geeft niks hoor Isa, als we maar lol hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken helemaal geen BKN'ersNou ja, ik ben familie van Ted de Braak. Maar of dat nou zo spannend is
ieuw, Hans vd Togtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:49 schreef PrinceLu het volgende:
Ik vind Hans van de Togt zielig.
Twee weken terug had die Maureen du Toit haar kinderboekpresentatie dingetje, daar liet Hans zijn gezicht ook even zien, maar hij heeft een uur in de hoek staan zuipen en met niemand gepraat.Hij struikelde ook nog op de trap naar het toilet.
Maar Hans heeft onlangs nog in Boulevard de wijn afgezworenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:57 schreef snoopy het volgende:
[..]
ieuw, Hans vd Togtdie woont bij mij in de buurt. Hij heeft van die veel te dikke hondjes (jack russels). Die voert hij ossenworst als hij op het terras van het café wijn zit te drinken.
Heb beloofd dat ik dat niet ga vertellenquote:
Wat doe je daar dan? Misschien ken ik je!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:56 schreef SHE het volgende:
Zodra ik niet meer in de filmindustrie werk, ga ik hier hele hopen dirt storten.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Obli, Ruud is vast in onmin met zijn minder verheven broeder.
Hij is een echt vrouwenmensch...quote:Wat wil die trouwens met al die baarmoeders?![]()
Jemig, nog er eens aan toe, nu valt eindelijk mijn kwartje UIOquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, ik heet alleen geen Mark zoals het onderschrift vermeldt.
Heb even gegoogelt en het enige wat ik ooit heb gedaan waar San Fu Maltha bij was betrokken was Angie, maar dat was ergens in '93 of zo. Dus dan ken ik je toch niet. Ben nu ook alweer jaren gestopt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:04 schreef SHE het volgende:
voormalig p.a. van San Fu Maltha, nu sales rep ( ook bij Fu )
Wie is Hans Vischer?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Een collega van mij is de broer van Hans Visscher!!!!
(Ik bedenk me dat opeens. Pfjoew! Toch iemand.)
En voor Hans van der Togt heb ik een zwak.
Broer van Bert Visscher? (goede vriend van me, zie paar posts hierboven)quote:
Dude ben jij zelf een BNNer?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:23 schreef Duderinnetje het volgende:
O god, van de opwinding zeg ik het verkeerd.quote:
Wie zal het zeggen Baai.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dude ben jij zelf een BNNer?Vertel me
Misschien kan je een alcoholvrij wijntje met hem drinken in zijn stamkroeg!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk niet dat Hans daarvoor in is (dat alcoholvrije gedeelte)quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
Misschien kan je een alcoholvrij wijntje met hem drinken in zijn stamkroeg!
Waar is hier? O en je mag ook gerust een beetje aandikken, wat verdachtmakingen uiten en wat verbanden leggen die er niet zijn hoor. Zo hebben wij onlangs Kim nog aan Rob de Nijs weten te linken en daar kwam Linda de Mol geloof ik ook nog in voor. Pas de problème!quote:Verder struikel ik in de buurt over de BN-ers maar heb tot nu toe geen juicy roddels.
*denken gaat*
Mjah, dat is dan ook wel weer zo. Nou, zonder naam noemen, dan hou ik toch m'n belofte:quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:43 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Turbomuis: Je kan toch gewoon de naam van die BNN'er noemen? Daar heeft je vriendin toch geen last van verder, wij kennen haar immers niet. Dus hup: spuien!![]()
Oja! Een huisgenote van een ex-vriendje had indertijd een relatie met Hajo de Boer, zoon van en broer van. En hij was bevriend met 1 van de Krabeetjes. Een paar van die Krabégozerts waren op een feest waar Hajo en z'n band moesten spelen, en aldaar ging Martijn Krabé vol op m'n teen staan. En broertje Jasper heeft na het feest m'n kussen gejat.quote:
Welke minister was het?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ken helemaal geen BN'ersMijn vader is weleens een weekje weggeweest met de minister van Sociale Zaken, maar dat is zo'n brave man, daar valt weinig over te roddelen, naar ik begreep...
Ga jij ook naar die kaasboer in 1 van de 9 straatjes? (ik vergeet altijd welke). Die met de hele zaak vol van de allerheerlijkste kaasjes??quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:55 schreef snoopy het volgende:
Oh en Thomas Acda kwam ik wel eens tegen bij de de kaasboer. Maar die is geloof ik ook alweer gescheiden en verhuisd. Pffff, zo leer je je buren natuurlijk nooit kennen
O jammer, van de huidige ploeg weet ik geen vuige detailsquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
Duderinnetje, gewoon de huidige minister. Schijnt een heel leuke vrouw te hebben. Maar dat is natuurlijk weinig spannend
Oeh, die is ook lekker ja. Maar nee, ik ga naar Tromp in de U'straatquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga jij ook naar die kaasboer in 1 van de 9 straatjes? (ik vergeet altijd welke). Die met de hele zaak vol van de allerheerlijkste kaasjes??
Dan woon jij in een andere hoek van de gordel dan ik. Dat is goed voor de dekking van dit walhalla van BNersquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:06 schreef snoopy het volgende:
'hier' is de grachtengordel dus![]()
Ik noem een Youp van 't Hek (die stiekem bij de sigarenman de roddelblaadjes staat te lezen), Hans vd T. dus, Jos Brink (helaas is ie niet meer), Daan Schuurmans (woonde om de hoek), Sanne Wallis de Vries (kijkt nooit zo gezellig), Hedy d'Ancona, Hadassah de Boer, Evert Santegoeds(maar die is geloof ik verhuisd). Nou ja ik kom vast op nog meer....
In de Runstraat. Daar kom ik zeker twee keer in de week. Dat is bij mij om de hoek. Ik sta daar altijd gelijk met Connie P. Net als bij de biologische bakker daar. Martin B. woont verderop in de straat en Chris Z. gaat altijd fitnessen in de sportschool waar ik tegenover woon, net als Lenny K. als hij in Nederland moet optreden en advocaat Gerard S.. Met Annette M. sta ik vaak gelijk in de broodjeszaak op de Elandsgracht. Oud voetballer Wim K. zit vaak op het terras van de kroeg schuin aan de overkant, waar PvdA-voorman Wouter B. ook wel eens komt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef conleche het volgende:
Ga jij ook naar die kaasboer in 1 van de 9 straatjes? (ik vergeet altijd welke). Die met de hele zaak vol van de allerheerlijkste kaasjes??
Ik woon zelf in de rivierenbuurt, waar ik oud voetballer Wim K. geregeld uit Vis aan de Schelde zie lopen. Ik zag daar Marjan Berk ook laatst vieren dat ze het miljoen had gewonnen. Meneer C. heeft een atelier tussen de Heren-en Keizersgracht en als ik daar ben, woon ik dus ook om de hoek van de kaasboer. Chris Z. kwam ik laatst nog weer tegen op het OHAF en die heeft weer schilderijen van meneer C. Meneer C. is overigens zelf een HBNer (halfbekende Nederlander) en we zijn ooit gekoppeld door Thom H. Leuk hè! Die sportsschool is dat de splash op de looiersgracht?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In de Runstraat. Daar kom ik zeker twee keer in de week. Dat is bij mij om de hoek. Ik sta daar altijd gelijk met Connie P. Net als bij de biologische bakker daar. Martin B. woont verderop in de straat en Chris Z. gaat altijd fitnessen in de sportschool waar ik tegenover woon, net als Lenny K. als hij in Nederland moet optreden en advocaat Gerard S.. Met Annette M. sta ik vaak gelijk in de broodjeszaak op de Elandsgracht. Oud voetballer Wim K. zit vaak op het terras van de kroeg schuin aan de overkant, waar PvdA-voorman Wouter B. ook wel eens komt.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:41 schreef Copycat het volgende:
Nu ben ik wel heel benieuwd wie meneer conleche is ...
Wat is jouw stamkroeg dan??quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:54 schreef Ole het volgende:
Voor zover ik weet heeft Hans idd HIV. Heb ik geloof ik weleens gelezen in een interview.
Kom jij in de KringNou, dan heb je vast Yoka Beretti weleens gezien. Die is niet vies van een wijntje . Trouwens, mijn halve stamkroeg komt in de Kring. Bekend en onbekend.
Van Rijk heb ik vaker gehoord dat dat een vervelende, nare man is. Spuugt ook niet in de drank.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:27 schreef Greys het volgende:
Oh! Ik ken ook een BN-er dan! Heer C (zie foto hierboven) namelijkEn hij is verliefd op mijn hond
En zijn vrouw, die ken ik ook. Ze zeggen dat ze niet zo aardig is maar dat valt wel mee heur(
)
Co, wat staat ie sekkkkksie op de foto!
Overigens werk ik zelf op een artiestenbureau en heb ik ook nog wel een paar opbiechtsels maar die durf ik hier van zijn lang zal zijn leven niet te melden.
* Greys plakt post-it: "Sorry, I can't, don't hate me!" (How very SaTC)
Hoek Prinsengracht/ Leidsegrachtquote:
De Pieper! Ken je Mark Slager?quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoek Prinsengracht/ Leidsegracht
daar vlakbij de galerie die schandalig misbruik maakt van een zekere naam. Kan ik even niet opkomen![]()
Die man met wie je laatst die leuke administratieve mailwisseling hadquote:
Ja! Dan kan ik bijna alles vertellenquote:Als je ooit nog een andere baan neemt, dan ga je 't hier ook nog wel vertellen hè??
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan woon jij in een andere hoek van de gordel dan ik. Dat is goed voor de dekking van dit walhalla van BNers
Hmmm. die moet ik haast wel van gezicht kennen. Ik ben er zo vaakquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:59 schreef conleche het volgende:
[..]
De Pieper! Ken je Mark Slager?
(bijna uitspaak in de rechtszaak, dat mag ook wel na 6 jaar procederen!!)
Dat denk ik niet dusquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen Baai. [ afbeelding ]
Wie denk je dat ik ben?
Dat boeit niet, je moet er iets over te róddelen hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:29 schreef IQM het volgende:
Ik...heb...Va-le-ri-o...in...mijn...mo-biel...staan.
[/monotone stem]
Da's die puber waarmee Wendy van Dijk the wild thing doet in 'Alles is Liefde'.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat boeit niet, je moet er iets over te róddelen hebben.
En wie is Va-le-ri-o?
jasses wat een glijerquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's die puber waarmee Wendy van Dijk the wild thing doet in 'Alles is Liefde'.
En hij doet ook iets TMF-achtigs geloof ik.
[ afbeelding ]
Check. Toen ik een pubertje was werkte ik bij de appie en had ik gordon en marco borsato etc aan mijn kassa. Het enige dat ik me kan herinneren was dat als Leontine boodschappen deed en die kinderen in het autootje wilden of een ijsje dat ze hun zin kregen. Was het Marco die langs kwam dan lieten de kinderen het bij één keer vragen na een resoluut nee.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:30 schreef snoopy het volgende:
Woont er niemand in het Gooi? Volgens mij is het daar veel interessanter
Maakte je het open dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een zomer post bezorgd bij o.a. Bart de Graaff en Willeke Alberti/Soren Lerby. Maar ik kan me niet herinneren dat ze schokkende post kregen.
Ik zou niet durven, ik ben de braafheid zelvequote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:27 schreef Zhenar het volgende:
BVO moet hier posten. Hij is DE Vriend van de Sterren
Daar heb ik ook nog een juicy roddel overquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:29 schreef IQM het volgende:
Ik...heb...Va-le-ri-o...in...mijn...mo-biel...staan.
[/monotone stem]
Waarom weet jij ook altijd de laatste gaytjes?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:30 schreef BVO het volgende:
Daar heb ik ook nog een juicy roddel over. Laten we het erop houden dat de geruchten dat hij van de mannen is, niet geheel onjuist zijn
.
Nigel & Valerio?!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:45 schreef BVO het volgende:
Wheheh. Nee, ik niet![]()
. Maar een goede vriend van me is nogal thuis in die wereld, laten we het daar op houden
.
Zou wel een logische opmaat zijn naar haar klisma-show van een paar jaar terug.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:23 schreef conleche het volgende:
Over Patty Brard gaat de roddel dat ze altijd haske lange nagels had, behalve die aan de rechtermiddelvinger. Dat was omdat, als ze na de kroeg zo'n dronken vent mee naar huis sleepte, ze dan een vinger zonder nagel nodig had om de mannen -ietwat minder potent door de nodige alcoholinname- een vingertje te helpen door de prostaat een duwtje te geven. Geen idee of het klopt, maar het zou mij niets verbazen.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou wel een logische opmaat zijn naar haar klisma-show van een paar jaar terug.
Valerio ook alquote:
Jawel, wel pronken! (Of is het hem gelukt dan, dat versieren?)quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Valerio ook al. Ik ga me maar tot man om laten bouwen dan
![]()
Ikzelf heb geen roddels, alleen eens versierd door een van NL's lelijkste BN'ers maar daar ga ik niet mee lopen pronken.
Nee joh, niet gelukt. En ik vind het zelf ook heel irritant als mensen geen namen noemen, dus vooruit: Spike van Di-rect. Nog lelijker dan Dolf Jansen dusquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, wel pronken! (Of is het hem gelukt dan, dat versieren?)
quote:
Laat me raden, die zat weer eens opzichtig midden op de grote markt z'n krantje te lezen, met z'n kop van "hebben jullie me allemaal wel gezien?".....?!quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee joh, niet gelukt. En ik vind het zelf ook heel irritant als mensen geen namen noemen, dus vooruit: Spike van Di-rect.
Joke Bruijs ís sympathiek! En voor d'r leeftijd heeft ze een heul mooi figuur.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:16 schreef
babette21 het volgende:
ooooh híer zitten de sc'ers!!
[..]
Laat me raden, die zat weer eens opzichtig midden op de grote markt z'n krantje te lezen, met z'n kop van "hebben jullie me allemaal wel gezien?".....?!
In hetzelfde straatje: die Tijl van de Lama's is regelmatig op puberjacht in de One Four in Den Haag, dus wie 'm een beetje leuk vind (iemand?! niemand?!) hoeft maar voor z'n voeten te gaan liggen....
Veul leuker: mijn ex-huisgenoot d'r tante was de schoonmaakster van Joke Bruis en wíj kregen d'r keukenrekje(ja heus
). Schijnt 't sympathiek mens te zijn.
Is Tijl die zweetplek?quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
Laat me raden, die zat weer eens opzichtig midden op de grote markt z'n krantje te lezen, met z'n kop van "hebben jullie me allemaal wel gezien?".....?!
In hetzelfde straatje: die Tijl van de Lama's is regelmatig op puberjacht in de One Four in Den Haag, dus wie 'm een beetje leuk vind (iemand?! niemand?!) hoeft maar voor z'n voeten te gaan liggen....
Veul leuker: mijn ex-huisgenoot d'r tante was de schoonmaakster van Joke Bruis en wíj kregen d'r keukenrekje(ja heus
). Schijnt 't sympathiek mens te zijn.
Nee, was tijdens een interviewquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ben er maar 2x geweest, maar beide keren was ie er... toeval zekerquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
En in de Onefour kom ik best regelmatigmaar nog nooit Tijl daar gezien.. zou hem wel aanspreken, vind hem tof, maar aantrekkelijk..? Niet bepaald
.
Dat is toch de vader van de halfzus - die een TMF-clip heeft opgenomen en het deed met de broer van de ex van Ole - van de ex van Vic, die zijn stiefdochters van jetje zou hebben gegeven? (Die vader dus hè, niet Vic.) (Hoewel: dat weten we niet.) (Maar voorlopig kunnen we hem nog beschuldigen van het duwtje van Kim, dus dat is even genoeg). (Trouwens: Kim lijkt sprekend op de ex, die stiefdochter van Cees, van Vic. Ik denk dus dat Kim een bastaarddochter van Cees moet zijn.) (Dat kan bijna niet anders, als je even nadenkt.) (In feite, maar dat moet nog uitkomen, heeft Vic zijn schoonzusje gedaan én geduwd.) (Maar we dwalen af).quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:38 schreef senesta het volgende:
Hmm... ik ken Cees Geel, valt die onder bekende nederlanders?
Maar weer niet zo goed dat ik over hem kan roddelen![]()
Mag ik wel meeposten nu?
Ehm daar kom ik op terug, ik ga eerst die eerste die zin even ontledenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is toch de vader van de halfzus - die een TMF-clip heeft opgenomen en het deed met de broer van de ex van Ole - van de ex van Vic, die zijn stiefdochters van jetje zou hebben gegeven? (Die vader dus hè, niet Vic.) (Hoewel: dat weten we niet.) (Maar voorlopig kunnen we hem nog beschuldigen van het duwtje van Kim, dus dat is even genoeg). (Trouwens: Kim lijkt sprekend op de ex, die stiefdochter van Cees, van Vic. Ik denk dus dat Kim een bastaarddochter van Cees moet zijn.) (Dat kan bijna niet anders, als je even nadenkt.) (In feite, maar dat moet nog uitkomen, heeft Vic zijn schoonzusje gedaan én geduwd.) (Maar we dwalen af).
(Ik althans).
O wacht, ik bedoel Laurens Geels.
Laat maar dus.![]()
Jij hebt hier duidelijk niet meegelezen senes.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ehm daar kom ik op terug, ik ga eerst die eerste die zin even ontleden
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij hebt hier duidelijk niet meegelezen senes. [ afbeelding ]
Nou ja, ik geef toe, je moet dan ook alle Vic-/Rob- en waarschijnlijk ook de Arne Jansen-topics nalezen om de diepte van mijn post écht te doorgronden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ...nou...ja, ik heb wel wat meegelezen maar ik ga dat gedeelte nog wel een keer terug lezen
![]()
O die Geel ken ik wel ja, van gezicht dus! Maar weer niet van Simon. Even denken.quote:Ik dacht dat ik eerst iemand moest kennen voor ik mee mocht posten, dus ik heb heel hard gedacht en toen dacht ik aan Cees, die ken ik![]()
Hij is overigens van Simon:
[ afbeelding ]
Oh, ik heb ook tygo gernands wel eens gezien, aardige jongen maar wat is ie klein
O daar staat me vaag iets van bij. Nooit gezien, maar wellicht wel krantenberichtjes daarover of zo!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:19 schreef conleche het volgende:
Hij had op tien zo'n praatshow, samen met Bridget
Ja dat vertelde Bert mij persoonlijk ook een keer tijdens een gezellige get togetherquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Over vissen gesproken: Bert Visscher heb ik nog niet in de stad gezien (maar daar treur ik niet echt om). Woont ook een groot deel van het jaar in Italië, begreep ik van zijn broer.
Vreemd is dat toch, want hij komt redelijk sympathiek over...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:28 schreef Giechel_Ho het volgende:
Piet Paulusma is volgens mijn zusje een hele nare, arrogante man.
Die show is nog erger geflopt dan de show van Annemarie O. destijds. Maar ja, wat wil je ook he, door Talpa uitgezonden, en dan ook nog Bridge the fridge als co-presentatricequote:Op donderdag 29 mei 2008 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O daar staat me vaag iets van bij. Nooit gezien, maar wellicht wel krantenberichtjes daarover of zo!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Piet Paulusma vind ik eigenlijk echt niet deze rubriek-waardig.Als ik eerlijk ben.
Als we SBS6-weermannen van wie de stem van opwinding overslaat zodra de gemiddelde zomertemperatuur in Nederland hun intelligentie quotiënt dreigt te naderen, al tot onze BN'ers rekenen, gaat er iets goed mis.
Chiel is de liefstequote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vreemd is dat toch, want hij komt redelijk sympathiek over...
Heb dat gehad met Giel van Praag, ik kon die man niet uitstaan op tv...![]()
En in het echt is het een hele zacht aardige, oprechte lieve man.
Ja, met recht.quote:
prachtige post, hulde!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is toch de vader van de halfzus - die een TMF-clip heeft opgenomen en het deed met de broer van de ex van Ole - van de ex van Vic, die zijn stiefdochters van jetje zou hebben gegeven? (Die vader dus hè, niet Vic.) (Hoewel: dat weten we niet.) (Maar voorlopig kunnen we hem nog beschuldigen van het duwtje van Kim, dus dat is even genoeg). (Trouwens: Kim lijkt sprekend op de ex, die stiefdochter van Cees, van Vic. Ik denk dus dat Kim een bastaarddochter van Cees moet zijn.) (Dat kan bijna niet anders, als je even nadenkt.) (In feite, maar dat moet nog uitkomen, heeft Vic zijn schoonzusje gedaan én geduwd.) (Maar we dwalen af).
(Ik althans).
O wacht, ik bedoel Laurens Geels.
Laat maar dus.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eva_Duijvesteinquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie is Eva Duijvestein, behalve kennelijk het liefje van JJ?![]()
quote:
en Simon, en Parels & Zwijnen, en heel veel toneel (waaronder Closer)quote:ONM, Meiden van De Wit enzo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rickrollquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
zit hier nog 'n diepe betekenis achter?![]()
[..]
zij dus:
[ afbeelding ]
quote:Rickroll is een internetgrap. Rickrollen gebeurt door een ander een link te geven naar een website, waarop de muziek video Never Gonna Give You up van Rick Astley wordt afgespeeld. Deze grap begon in 2007, toen werden mensen die zochten naar een trailer van GTA 4 doorgelinkt naar de video van Rick Astley op Youtube.
Inmiddels is Rickroll een groot fenomeen geworden. Zo werd Never Gonna Give You Up afgespeeld tijdens grote protesten tegen Scientology en stuurde de website Youtube op 1 april alle aanbevolen links op de voorpagina naar deze videoclip.
Die evil kabouter was geweldig!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:39 schreef Ole het volgende:
Jammer trouwens dat Danny niet meer zo vaak op tv is.
Lag echt altijd in een deuk om Gigi dinges en zo..
OOk die sinterklaasfilm, geweldig!
Nou nou nou zeg, dat zijn de berichten!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:18 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ohh mag ik ook mee doen ,met bekende Nederlanders die ik zou kennen enzo persoonlijk of die ik veel heb gezien ? Of waar ik dicht bij in de buurt woon ?
Ik woon dicht bij Bert Visscher in de buurt, en die zie ik regelmatig ook wel lopen, heb hem ook wel veel aan de kassa gehad toen ik nog bij de hema werkte. En in de wereldwinkel waar ik paar jaar geleden werkte, kwam hij regelmatig langs om geluks poppetjes te kopen.
Jack d ancona, werkte een aantal jaar geleden bij het dagblad van het Noorden..
Daar werkte ik als schoonmaakster , beetje kantoren schoonmaken, en maakte ik ook elke avond als hij nog aan zijn bureau zat , zijn bureau schoon, en zijn prullebakje legen. Ik stond regelmatig met hem in de lift, en praatje maken, heb toen zelfs hem een hand gegeven, vond ik wel leuk, ik was toen een jaar of 15.
Wia Buze, bekende Groningse zangeres is de zus van de ex van mijn zus.. ook wel weer grappig..
Verder nog wat leuks? Even denken...
Piet Paulusma is wel eens bij ons op school geweest kwam hij het weer vertellen.en ben ik nog samen met hem op tv geweest ook jáaaaren terug ., en bij de wereldwinkel waar ik werkte is hij wel eens langs geweest..
Voor roddeltjes verder moet ik even denken hoor
da's dus Gerrie Goudrennet.quote:
Herstel; hij heeft háár gedumpt..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:23 schreef Ole het volgende:
Maar dit is alweer een tijdje geleden opgenomen. Irene van der Laar heeft inmiddels haar man gedumpt
Ze hebben elkaar ook gedumpt hoor!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:27 schreef Ole het volgende:
Daarom is ze zo goed bevriend met die Mariska Hulscher toch! Die heeft er ook al heel wat gedumpt.
oh god, ben jij die sukkel die de hele dag in z'n suv met z' camera op de loer ligt in de Cornelis Schuyt?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:52 schreef paparazziphotography het volgende:
Leuk al die roddels, verdien er mijn brood mee, dus alles is welkom......
Tips zijn welkom, foto´s ook
paparazziphotographer
En nokken maar weer.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:59 schreef paparazziphotography het volgende:
BN spotters kunnen mij email sturen....
Irene is niet getrouwdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:26 schreef IQM het volgende:
Irene van der Laar dumpt elke week een man. Of ze er nou mee getrouwd is of niet.
Heel vaak, nee hoor ..Je hoeft niet bij de kapper zitten hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Baai, hoe vaak ga jij naar de kapper?
jammer dat dit nu weer de eerst post van static is,,quote:
Ohw je had het al beter gezegd!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Roddelen is leuk, maar fotografen die er hun beroep van hebben gemaakt om achter BN'ers aan te rennen zijn bijzonder sneu en ook bijzónder mislukt, want als je zo'n goede fotograaf was, dan renden de sterren achter jóu aan voor een mooie plaat, in plaats van andersom.
Echt,
Ha ha, wat grappigquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb over jullie gedroomdIk zag andre van duin zoenen met een vrouw en ik bedacht me de hele tijd dat ik dat hier moest komen melden. Bij deze
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb over jullie gedroomdIk zag andre van duin zoenen met een vrouw en ik bedacht me de hele tijd dat ik dat hier moest komen melden. Bij deze
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 04:45 schreef Ole het volgende:
ik geloof dat er iemand geband mag worden hier
Het moet natuuk wel loik en gezellie blijven, en niet serieus zeg
Ik heb het niet over jou Haaibaaikequote:
Sorrie Olequote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou Haaibaaike![]()
Over die kloon die vraagt om foto's en zo. Kijk, hier maken we gewoon een beetje plezier
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:23 schreef Tinkepink het volgende:
Kent iemand Fons de Poel trouwens nog? Ik weet uit heel betrouwbare bron dat hij het deed met zijn stagiaires. Nouja, in ieder geval met één, maar misschien heeft hij er nog wel meer gehad.
wie zegt er nou 'vol' tegen Held Huub?!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:06 schreef snoopy het volgende:
Vandaag in het Vondelpark naar Candy Dulfer gekeken. Het enige dat ik kan melden is dat Huub van der Lubbe en Rick de Leeuw kwamen kijken en bij de blikkenbar langs de bewaking wilden om boven naar het concert te kunnen kijken, maar dat ging niet door: 'Vol' zeiden de bewakers
Whehehe.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:00 schreef IQM het volgende:
+s
Iddquote:Op maandag 2 juni 2008 10:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie zegt er nou 'vol' tegen Held Huub?!
jij hebt wel iets met 'bekende'Nederlandserinnetjesquote:Op maandag 2 juni 2008 15:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik heb trouwens ooit nog eens lopen flirten met Irene van der Laar in de tram. Of het was een lookalike van haar.
Nog erger...hij is homoquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:53 schreef Duderinnetje het volgende:
gimme! Jij ouwe seellebrittie spotter!!
Ik moest wel even googlen wie die Marc van der Linden is.En daar kom ik er heel veel van tegen! Is het soms zo'n mollige royalty watcher?
Doet hij ook nog iets vuigs met veel te jonge blondines op hotelkamers met vervaarlijke kiepramen? Of is het, afgezien van de broodjes, wel een braaverd? Ook zeer welkom in dit topic hoor, bij al dat TUIGvan de RICHEL!
![]()
![]()
Ja, nee, tjeemig, door mijn haat voor Albert V. KAN ik niet meer naar Boulevard kijken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:57 schreef Ole het volgende:
Tjeemig Dude, wist je dat niet eens![]()
Nou die Marc die schuift regelmatig aan bij boulevard hoor, als Peter op zijn kindje moet passen (Peter van de Vorst, die heeft nl net een kindje geadopteerd met zijn hubbie, uit de VS )
maar goed, Marc dus. Ken eigenlijk weinig roddels over hem, doet ie goed![]()
Maar die komen wel boven hoor! Daar hoeven we niet bang voor te zijn
Ook al alcoholist?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:04 schreef snoopy het volgende:
Over de Maasstraat gesproken, daar zit Piet Römer toch elke dag bij Warmolts wijntjes te drinken?
Het geeft wel te denken dat er veel van dat soort lui in mijn omgeving te vinden zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ook al alcoholist?
Net als Hans
Nou ja, het kan zijn dat je caféhouder bent natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:15 schreef snoopy het volgende:
[..]
Het geeft wel te denken dat er veel van dat soort lui in mijn omgeving te vinden zijn
dat doe ik ook allemaal, wat denk jij danquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Die buurman moet je koesteren!![]()
En uithoren!
En borreltjes geven!
En om roddels vragen!
En desnoods pijpen. Voor het goede doel hè?
Ik kauw al vast voor, want dat wordt smullen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:23 schreef Ole het volgende:
[..]
dat doe ik ook allemaal, wat denk jij dan![]()
Behalve dat laatste dan he![]()
ook al woont hij hier niet meer zie ik hem regelmatigEn als ik hem zie is hij lam, en hij babbelt graag. dus nooit een probleem
De verhalen over het EK met Reinout en Anthonie dus binnenkort hier te lezen!
Marc heeft toch grote ruzie met Gordon? Die wil hem, ondanks een hele lange vriendschap, nooit meer zien.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:57 schreef Ole het volgende:
Tjeemig Dude, wist je dat niet eens![]()
Nou die Marc die schuift regelmatig aan bij boulevard hoor, als Peter op zijn kindje moet passen (Peter van de Vorst, die heeft nl net een kindje geadopteerd met zijn hubbie, uit de VS )
maar goed, Marc dus. Ken eigenlijk weinig roddels over hem, doet ie goed![]()
Maar die komen wel boven hoor! Daar hoeven we niet bang voor te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |