jezus ... SLET !quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:10 schreef DOGMAN het volgende:
wat maakt dat nou uit
ik heb vier jaar een relatie met mijn zus gehad
tot ik vreemd ging met mijn broer
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:10 schreef The-Chosen1 het volgende:
word leuk als ze zwanger is ... " hij lijkt wel veel op je neef zeg ! .. op dat 3e arm na "
dat is nog zacht uitgedruktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:12 schreef Rahja het volgende:
Vind je het zelf niet een beetje... hoe zeg je dat... ziek?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:10 schreef The-Chosen1 het volgende:
word leuk als ze zwanger is ... " hij lijkt wel veel op je neef zeg ! .. op dat 3e arm na "
Bestaat het echt die uitdrukking??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:29 schreef Monus het volgende:
'Neef en nicht vrijt licht'
Betekende dat niet dat het geld in de familie bleef (bruidsschat).
Je moest eens weten hoe vaak incest voorkomt, en dan is dit nog de meest onschuldige variant. Een neef en nicht die beide seks met elkaar willen hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:43 schreef Teringjakkie het volgende:
Ach, incest thuis best toch?
Dat schijnt mee te vallen, kijk naar alle koningshuizen in europa, ook een grote inteelt bende.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:10 schreef The-Chosen1 het volgende:
Klopt. Bestialiteit is ook niet verboden in Nederland. Misschien moeten we wat meer gaan verbieden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:45 schreef Lienekien het volgende:
In Nederland mogen neef en nicht met elkaar trouwen.
Waarom wil je huwelijk tussen neef en nicht verbieden?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:46 schreef nozem het volgende:
[..]
Klopt. Bestialiteit is ook niet verboden in Nederland. Misschien moeten we wat meer gaan verbieden.![]()
Nee, laten we eerst maar bestialiteit verbieden, dan zien we wel verder.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom wil je huwelijk tussen neef en nicht verbieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |