Herstel; hij heeft háár gedumpt..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:23 schreef Ole het volgende:
Maar dit is alweer een tijdje geleden opgenomen. Irene van der Laar heeft inmiddels haar man gedumpt
Ze hebben elkaar ook gedumpt hoor!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:27 schreef Ole het volgende:
Daarom is ze zo goed bevriend met die Mariska Hulscher toch! Die heeft er ook al heel wat gedumpt.
oh god, ben jij die sukkel die de hele dag in z'n suv met z' camera op de loer ligt in de Cornelis Schuyt?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:52 schreef paparazziphotography het volgende:
Leuk al die roddels, verdien er mijn brood mee, dus alles is welkom......
Tips zijn welkom, foto´s ook
paparazziphotographer
En nokken maar weer.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:59 schreef paparazziphotography het volgende:
BN spotters kunnen mij email sturen....
Irene is niet getrouwdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:26 schreef IQM het volgende:
Irene van der Laar dumpt elke week een man. Of ze er nou mee getrouwd is of niet.
Heel vaak, nee hoor ..Je hoeft niet bij de kapper zitten hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Baai, hoe vaak ga jij naar de kapper?
jammer dat dit nu weer de eerst post van static is,,quote:
Ohw je had het al beter gezegd!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Roddelen is leuk, maar fotografen die er hun beroep van hebben gemaakt om achter BN'ers aan te rennen zijn bijzonder sneu en ook bijzónder mislukt, want als je zo'n goede fotograaf was, dan renden de sterren achter jóu aan voor een mooie plaat, in plaats van andersom.
Echt,
Ha ha, wat grappigquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb over jullie gedroomdIk zag andre van duin zoenen met een vrouw en ik bedacht me de hele tijd dat ik dat hier moest komen melden. Bij deze
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb over jullie gedroomdIk zag andre van duin zoenen met een vrouw en ik bedacht me de hele tijd dat ik dat hier moest komen melden. Bij deze
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 04:45 schreef Ole het volgende:
ik geloof dat er iemand geband mag worden hier
Het moet natuuk wel loik en gezellie blijven, en niet serieus zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |