Ja!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl Simon Tahamata (?) en Sjakie Swart toekijken?
M'n privéleven wordt hier ten grabbel gegooid.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja!![]()
O en UIO hoort ook echt in deze roddelrubriek, want hij doet een soapie!
Een echte heer doet hier geen uitspraken over.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:26 schreef Copycat het volgende:
Dat heb ik inderdaad gelezen, van UIO.
Hoe is Lieke nu in de sack, UIO?
Oh, dus dát ben jij in de story van deze weekquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een echte heer doet hier geen uitspraken over.
Ja? En wat heeft dat precies met jou te maken?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Een echte heer doet hier geen uitspraken over.
Ja, ik heet alleen geen Mark zoals het onderschrift vermeldt.quote:
Antonie?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het wel eens gedaan met de man van een andere ex GTST soapie. Toen waren ze nog niet samen hoor, en hadden ze ook nog geen twee kinderen. Maar dat was eerder zes uur dan zes jaar.
Niet op het toilet. Na een avontuurtje met Dione van Studio Sport heb ik m'n toilet moeten vervangen. Sindsdien geen rare fratsen meer op m'n toilet. De huisbaas houdt er niet van om om de haverklap toiletpotten te moeten vervangen bij me.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Het schijnt dat UIO en Lieke het op het toilet doen. Ron Brandsteder-achtige taferelen vrees ik!
Nou, eehhh 6 jaar dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Vertel Ole!![]()
Broers van soapies tellen zeker. Hell, buurmannen van het hondje van de bakker van soapies tellen zelfs! Dit is een roddelrubriek, daar kijken we niet zo nauw heur!![]()
Annemarie in GTST, ik kwam het ook al tegen inderdaad! Dat is ook een leuke om heel hard te roepen in de kroeg Ole!
HE ANNEMARIE! KEN JE UIO? JEWEET WEL, DIE DOET HET MET DIE GTST-COLLEGA VAN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hé, ik ken ook iemand die het met Dione heeft gedaanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet op het toilet. Na een avontuurtje met Dione van Studio Sport heb ik m'n toilet moeten vervangen. Sindsdien geen rare fratsen meer op m'n toilet. De huisbaas houdt er niet van om om de haverklap toiletpotten te moeten vervangen bij me.
Ik ga even googlen op TMF-clip en zangeres en soapster!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou, eehhh 6 jaar dus.
En toen gingen we met hun familie op vakantie. Toen was hij nog met een zangeresje die net een TMF-clipje uitgebracht had. Dacht je dat de sterren met ons in de trein vanaf Schiphol gezien wilden worden? Nou nee dus. Dus die 2 broekies met de taxi, en wij met de trein
![]()
En weer of geen weer, altijd een zonnebril op he.
Maar dat was wel een heule lieve soapie hoor, die ene. En zijn grote broer was ook heel lief![]()
Maar die vond mij na 6 jaar niet lief meer, en dan houdt het op heOok voor niet-BNers is het leven soms een tranendal! Dus ja, nu slijt ik mijn dagen maar heul zielig met een beetje roddel en achterklap
*kraak kraak kraak*quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het wel eens gedaan met de man van een andere ex GTST soapie. Toen waren ze nog niet samen hoor, en hadden ze ook nog geen twee kinderen. Maar dat was eerder zes uur dan zes jaar.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga even googlen op TMF-clip en zangeres en soapster!
Maar dan krijg ik waarschijnlijk een heleboel namen
Ik moet effe gaan liggen, het duizelt me een weinig!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:50 schreef Ole het volgende:
Nou goed.
Die van dat clipje, dat is de dochter van een aan lagerwalgeraakte bekende regisseur. En ook een halfzus van de ex vrouw van Victor Neukallesplat.
Ziehier mijn verre connectie met Victor.. Die kwam dus ook wel eens met vrouw en kinderen op de verjaardag van het vriende van het zusje van zijn vrouw, die dan weer het broertje van mijn vriendje was.
Snapppenwehemnog?
Die is best welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O, dat is toch de vriend van die blonde.. Tess... Tanja Jess! toch?
Je bent een inspiratie voor ons allen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Is dit het grote starfuck-topic opeens geworden?
Ok, nog ééntje en dan weet je het wel:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik moet effe gaan liggen, het duizelt me een weinig!
Oh die. Nee. Maar - oh toeval - diegene heeft vroeger wel een relatie gehad met Tanja Jess.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:57 schreef Duderinnetje het volgende:
O, dat is toch de vriend van die blonde.. Tess... Tanja Jess! toch?
Heeft Gert Timmermans Flodder gemaakt???quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef Ole het volgende:
Ok, nog ééntje en dan weet je het wel:
Pa, oa maker van Flodder, werd beschuldigd van incest met zijn 2 stiefdochters.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Gert Timmermans Flodder gemaakt???
Mij duizelt het nu ook.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh die. Nee. Maar - oh toeval - diegene heeft vroeger wel een relatie gehad met Tanja Jess.
It's a small world, after all.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:10 schreef Copycat het volgende:
Kaja? Dat is toch die ex van die zus van Katja en nu de man van die andere blonde uit GTST die eerst in SamSam speelde?
Nee dus.
Zou zo maar kunnen!quote:
Jeuj!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:21 schreef Copycat het volgende:
Jij telt altijd mee, lekkere Dude van me!
Oh en er staat geen Bas in mijn little black book.
OOOOOOOOOOOOH....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Broers van soapies tellen zeker. Hell, buurmannen van het hondje van de bakker van soapies tellen zelfs! Dit is een roddelrubriek, daar kijken we niet zo nauw heur!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Engerd...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOH....
Ik woon naast de broer vanO heb je dan die enge Tatum ook wel eens gezien, die dochter van de leuke Hans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Engerd...
Ruud de Wild overschat zijn betekenis voor de wereld, de maatschappij en de menschheid behoorlijk, sinds hij naast Pimmetje stond die ter aarde zeeg.
Is 'ie ook niet opeens kunst gaan maken?
Snobs have more fun!
KLIK!
Goddank!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:21 schreef Copycat het volgende:
Dude, ik heb wel een iets betere smaak dan neuken met Herman van Veen!
Joh, ik heb al 3 jaar geen woord gezegd tegen mijn buurman...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O heb je dan die enge Tatum ook wel eens gezien, die dochter van de leuke Hans?
Ruud de Wild overschat zijn betekenis voor de wereld, de maatschappij en de menschheid behoorlijk, sinds hij naast Pimmetje stond die ter aarde zeeg.
Is 'ie ook niet opeens kunst gaan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |