quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:39 schreef Ole het volgende:
Het gaat al heel lang slecht tussen Marisa en Giel, zou me dus niets verbazen
quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over Ole hè? Onze eigen BN'er-watcher!!
Ik noem een Vic, een Rob, een Georgina - Ole kent ze allemaal!
PS. O en ze leest de bladen.![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:02 schreef Ole het volgende:
BTW. ik zag Victor Neuklat gister nog.
Ik weet niet of hij alleen was
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe zo weet je dat niet?![]()
Je was toch niet dronken hè?![]()
Zeg wie kende je nog meer allemaal. Hans van der Togt zag je toch ook vaak, met zijn teckels?
O ik raak off topic.
On topic:
Hans van der Togt is onlangs gescheiden van zijn fles wijn. Of misschien is het al weer aan, want het was omdat hij in een musical speelde of zo. Toch, Ole?
Wat zal jij een mooi gebit hebben trouwens!![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:23 schreef Ole het volgende:
Er was een blonde dame bij die verdacht veel op Kim leek. Maar goed, die was ook al een kopie van zijn ex, dus wellicht is Kim ingeruild voor een ongeschonden exemplaar![]()
het is Hans van Willigenburg met zijn teckel Sinatra. In mijn stamkroeg komen verder: Andre van Duin, Robert Jensen, Hans Cornelissen, Fred Oster, e.v.a.... grachtengordel he![]()
Oh ja, de oom en de neef van static zie ik er ook weleens![]()
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O, Hans van Willigenburg!Nou ja, van hetzelfde laken een pak. Ook teckels.
![]()
Heb je nog wat vuils over Jensen trouwens? Dat gun ik hem zo, een karrevracht ontrouw, vuile wijven, ruzies, torenhoge alimentatie, dronkenschap en kots over zijn schoenen.
En Fred Oster, leef 'ie nog?! Die zou ik zo graag eens ontmoeten! Fred Oster, van de Weekend Kwis!
![]()
![]()
Hoewel het achteraf allemaal heel zielig voor die cavia's bleek.
![]()
On topic: Fred Oster is inmiddels gescheiden van zijn cavia's.
Jij mot gewoon een eigen topic Ole, dan hoef ik niet steeds zo off topic te gaan. Ik ben hier ook niet blij mee, modjes!![]()
![]()
Zijn de oom en neef (dit klinkt als een incestueuze connectie, of bedoel je hier twee mensen mee?) van static ook BN?
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Dude ik kan erg genieten van hoe jij schrijft![]()
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:48 schreef Troel het volgende:
Jaren geleden was er nog wel nieuws dat Jensen hem niet omhoog kon krijgen tijdens een trio ofzo
je moet wel krankzinnig zijn om door hem klaar te kunnen komenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:07 schreef Ole het volgende:
Ja Dude, de neef en oom van static zijn verschillende personen. Scheelt een jaartje of 35.
En over Jensen, zou me niets verbazen als die nog maagd is
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:09 schreef Troel het volgende:
[..]
je moet wel krankzinnig zijn om door hem klaar te kunnen komen
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:11 schreef Ephemera het volgende:
Oohh.. dit is gewoon de vieze variant van alle SHO-roddel-topics![]()
Mjam mjam mjam..
OP is aangepastquote:Op maandag 26 mei 2008 20:20 schreef Oblivion het volgende:
Ik ken wel helemaal niemand, maar wil toch mee doen...
En nu wilde ik juist Obli vragen even met haar wondersponsje aan de slag te gaan ter compensatie!quote:
*kuch, je bedoeld dude...quote:Op maandag 26 mei 2008 20:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
En nu wilde ik juist Obli vragen even met haar wondersponsje aan de slag te gaan ter compensatie!
Nee jij, jij doet toch ook wel mee aan de manie? Zeg me dat het niet zo is!quote:
Hmmm... is al jaren met dezelfde vriend. En druk aan het werk met zijn productiebedrijf. Ik kom er nog wel op!quote:Op maandag 26 mei 2008 21:05 schreef Duderinnetje het volgende:
En die Hans Cornelissen Ole, is dat nog wat, achterklapsgewijs?
Nope, ben er niet stuk van...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee jij, jij doet toch ook wel mee aan de manie? Zeg me dat het niet zo is!
(x 4).
O get dat vind ik toch zo'n náár mens!!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:23 schreef Ole het volgende:
We hebben nl ook nog nicht Annemarie Oster, vrijgevochten vrouw die colums schrijft, maar nog te beroerd is om een rondje te geven.
Vreselijk mens idd... Ik zie ze toch wel eens samen hoor. Maar ja, dat is dan meer omdat ze dan geen drank hoeft te betalenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O get dat vind ik toch zo'n náár mens!!
Bah bah bah. Ze heeft trouwens ook nog een tijdje iets gepresenteerd.
Ik dacht trouwens dat ze van neef Fred niet zo veel moest hebben (een quizmaster is vast te plebs voor haar). Merk je daar iets van? Of is het one happy family?
Nare nare mensen dus, als ik het zo hoor.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Vreselijk mens idd... Ik zie ze toch wel eens samen hoor. Maar ja, dat is dan meer omdat ze dan geen drank hoeft te betalen![]()
Mens heeft verder een behoorlijk hoge dunk van zichzelf, dat zit in de familie
Iets Service Salon-achtigs meen ik. En dan met die zure kop van haar net iets te hautain in de camera kijken. Kan me niet voorstellen dat ze een kijkcijferkanon was voor de dames- en heren huisvrouwen voor de buis.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:40 schreef Ole het volgende:
Wat presenteerde ze ook alweer? Enige wat ik me kan herinneren is dat het niet om aan te zien was
quote:Als publiciste en schrijfster breekt ze door in de jaren negentig. In een wekelijkse colomn in de Volkskrant nam ze als 'vrouw van de wereld' vooral de Amsterdamse grachtengordel, de schrijvers, kunstenaars en acteurs op de korrel, wat zorgde voor saillante anekdotes. Nog steeds staat Annemarie bekend als femme fatale, mede door haar opvallende uitspraken over mannen
...lees ik na wat gegoogle. Is ze vast niet trots op. Moet je eens heel hard regen haar roepen, in het café: GOH ANNEMARIE, VERTEL NOG EENS OVER JE TIJD BIJ FLEUR?quote:Nog even dook ze op in een beter te vergeten TROS-middagprogramma, Fleur.
Kon het al niet vindenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
...lees ik na wat gegoogle. Is ze vast niet trots op. Moet je eens heel hard regen haar roepen, in het café: GOH ANNEMARIE, VERTEL NOG EENS OVER JE TIJD BIJ FLEUR?
Nee joh, gekkiequote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:55 schreef Copycat het volgende:
Nooit geweten dat Fred en Annemarie Oster neef en nicht zijn. Zouden ze ook licht vrijen?
Dré is getrouwd met Martin Elferinkquote:Op maandag 26 mei 2008 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
En de Van Duintjes, daar nog nieuws over? Heeft André niet een jonge toyboy hedentendage?
Guus Oster en Fred Oster waren neefs...Dus is Fred achterneef van Annemarie Osterquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie![]()
Annemarie is de dochter van Guus Oster en Ank van der Moer.
Weer wat geleerd!
Licht vrijen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:55 schreef Copycat het volgende:
Nooit geweten dat Fred en Annemarie Oster neef en nicht zijn. Zouden ze ook licht vrijen?
Giel woont toch niet in de grachtengordel mag ik hopen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Giel ook hóógst onaantrekkelijk, maar er zijn vast Giel-groupies genoeg. Die willen zich misschien zo de grachtengordel in 'werken'.
Dat zeggen ze toch? "Neef en nicht vrijen licht". Waar het op slaat weet ik eigenlijk ook niet, bedenk ik me nuquote:
Haarlem.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:51 schreef snoopy het volgende:
[..]
Giel woont toch niet in de grachtengordel mag ik hopen?
Dat dat op zich wel mag, volgens mij. Misschien moeten we het even opzoeken in het Kamper-spreekwoordenboek.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch? "Neef en nicht vrijen licht". Waar het op slaat weet ik eigenlijk ook niet, bedenk ik me nu.
"Neef op nicht vrijt licht"quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat dat op zich wel mag, volgens mij. Misschien moeten we het even opzoeken in het Kamper-spreekwoordenboek.
Terwijl Simon Tahamata (?) en Sjakie Swart toekijken?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Nooit van die uitdrukking gehoord!
Maar nu heb ik wel een zwoegende Fred op mijn netvlies, die Annemarie bruut op de marmottenbak neemt.
Haal dat eerste vraagteken maar weg. Simon Tahamata was zijn naam. Er van uitgaande dat het een mannetje was.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Terwijl Simon Tahamata (?) en Sjakie Swart toekijken?
Ja!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl Simon Tahamata (?) en Sjakie Swart toekijken?
M'n privéleven wordt hier ten grabbel gegooid.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja!![]()
O en UIO hoort ook echt in deze roddelrubriek, want hij doet een soapie!
Een echte heer doet hier geen uitspraken over.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:26 schreef Copycat het volgende:
Dat heb ik inderdaad gelezen, van UIO.
Hoe is Lieke nu in de sack, UIO?
Oh, dus dát ben jij in de story van deze weekquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een echte heer doet hier geen uitspraken over.
Ja? En wat heeft dat precies met jou te maken?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Een echte heer doet hier geen uitspraken over.
Ja, ik heet alleen geen Mark zoals het onderschrift vermeldt.quote:
Antonie?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het wel eens gedaan met de man van een andere ex GTST soapie. Toen waren ze nog niet samen hoor, en hadden ze ook nog geen twee kinderen. Maar dat was eerder zes uur dan zes jaar.
Niet op het toilet. Na een avontuurtje met Dione van Studio Sport heb ik m'n toilet moeten vervangen. Sindsdien geen rare fratsen meer op m'n toilet. De huisbaas houdt er niet van om om de haverklap toiletpotten te moeten vervangen bij me.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Het schijnt dat UIO en Lieke het op het toilet doen. Ron Brandsteder-achtige taferelen vrees ik!
Nou, eehhh 6 jaar dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Vertel Ole!![]()
Broers van soapies tellen zeker. Hell, buurmannen van het hondje van de bakker van soapies tellen zelfs! Dit is een roddelrubriek, daar kijken we niet zo nauw heur!![]()
Annemarie in GTST, ik kwam het ook al tegen inderdaad! Dat is ook een leuke om heel hard te roepen in de kroeg Ole!
HE ANNEMARIE! KEN JE UIO? JEWEET WEL, DIE DOET HET MET DIE GTST-COLLEGA VAN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hé, ik ken ook iemand die het met Dione heeft gedaanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet op het toilet. Na een avontuurtje met Dione van Studio Sport heb ik m'n toilet moeten vervangen. Sindsdien geen rare fratsen meer op m'n toilet. De huisbaas houdt er niet van om om de haverklap toiletpotten te moeten vervangen bij me.
Ik ga even googlen op TMF-clip en zangeres en soapster!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou, eehhh 6 jaar dus.
En toen gingen we met hun familie op vakantie. Toen was hij nog met een zangeresje die net een TMF-clipje uitgebracht had. Dacht je dat de sterren met ons in de trein vanaf Schiphol gezien wilden worden? Nou nee dus. Dus die 2 broekies met de taxi, en wij met de trein
![]()
En weer of geen weer, altijd een zonnebril op he.
Maar dat was wel een heule lieve soapie hoor, die ene. En zijn grote broer was ook heel lief![]()
Maar die vond mij na 6 jaar niet lief meer, en dan houdt het op heOok voor niet-BNers is het leven soms een tranendal! Dus ja, nu slijt ik mijn dagen maar heul zielig met een beetje roddel en achterklap
*kraak kraak kraak*quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het wel eens gedaan met de man van een andere ex GTST soapie. Toen waren ze nog niet samen hoor, en hadden ze ook nog geen twee kinderen. Maar dat was eerder zes uur dan zes jaar.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga even googlen op TMF-clip en zangeres en soapster!
Maar dan krijg ik waarschijnlijk een heleboel namen
Ik moet effe gaan liggen, het duizelt me een weinig!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:50 schreef Ole het volgende:
Nou goed.
Die van dat clipje, dat is de dochter van een aan lagerwalgeraakte bekende regisseur. En ook een halfzus van de ex vrouw van Victor Neukallesplat.
Ziehier mijn verre connectie met Victor.. Die kwam dus ook wel eens met vrouw en kinderen op de verjaardag van het vriende van het zusje van zijn vrouw, die dan weer het broertje van mijn vriendje was.
Snapppenwehemnog?
Die is best welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O, dat is toch de vriend van die blonde.. Tess... Tanja Jess! toch?
Je bent een inspiratie voor ons allen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Is dit het grote starfuck-topic opeens geworden?
Ok, nog ééntje en dan weet je het wel:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik moet effe gaan liggen, het duizelt me een weinig!
Oh die. Nee. Maar - oh toeval - diegene heeft vroeger wel een relatie gehad met Tanja Jess.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:57 schreef Duderinnetje het volgende:
O, dat is toch de vriend van die blonde.. Tess... Tanja Jess! toch?
Heeft Gert Timmermans Flodder gemaakt???quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef Ole het volgende:
Ok, nog ééntje en dan weet je het wel:
Pa, oa maker van Flodder, werd beschuldigd van incest met zijn 2 stiefdochters.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Gert Timmermans Flodder gemaakt???
Mij duizelt het nu ook.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh die. Nee. Maar - oh toeval - diegene heeft vroeger wel een relatie gehad met Tanja Jess.
It's a small world, after all.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:10 schreef Copycat het volgende:
Kaja? Dat is toch die ex van die zus van Katja en nu de man van die andere blonde uit GTST die eerst in SamSam speelde?
Nee dus.
Zou zo maar kunnen!quote:
Jeuj!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:21 schreef Copycat het volgende:
Jij telt altijd mee, lekkere Dude van me!
Oh en er staat geen Bas in mijn little black book.
OOOOOOOOOOOOH....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Broers van soapies tellen zeker. Hell, buurmannen van het hondje van de bakker van soapies tellen zelfs! Dit is een roddelrubriek, daar kijken we niet zo nauw heur!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Engerd...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOH....
Ik woon naast de broer vanO heb je dan die enge Tatum ook wel eens gezien, die dochter van de leuke Hans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Engerd...
Ruud de Wild overschat zijn betekenis voor de wereld, de maatschappij en de menschheid behoorlijk, sinds hij naast Pimmetje stond die ter aarde zeeg.
Is 'ie ook niet opeens kunst gaan maken?
Snobs have more fun!
KLIK!
Goddank!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:21 schreef Copycat het volgende:
Dude, ik heb wel een iets betere smaak dan neuken met Herman van Veen!
Joh, ik heb al 3 jaar geen woord gezegd tegen mijn buurman...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O heb je dan die enge Tatum ook wel eens gezien, die dochter van de leuke Hans?
Ruud de Wild overschat zijn betekenis voor de wereld, de maatschappij en de menschheid behoorlijk, sinds hij naast Pimmetje stond die ter aarde zeeg.
Is 'ie ook niet opeens kunst gaan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |