Wat doe je daar dan? Misschien ken ik je!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:56 schreef SHE het volgende:
Zodra ik niet meer in de filmindustrie werk, ga ik hier hele hopen dirt storten.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Obli, Ruud is vast in onmin met zijn minder verheven broeder.
Hij is een echt vrouwenmensch...quote:Wat wil die trouwens met al die baarmoeders?![]()
Jemig, nog er eens aan toe, nu valt eindelijk mijn kwartje UIOquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, ik heet alleen geen Mark zoals het onderschrift vermeldt.
Heb even gegoogelt en het enige wat ik ooit heb gedaan waar San Fu Maltha bij was betrokken was Angie, maar dat was ergens in '93 of zo. Dus dan ken ik je toch niet. Ben nu ook alweer jaren gestopt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:04 schreef SHE het volgende:
voormalig p.a. van San Fu Maltha, nu sales rep ( ook bij Fu )
Wie is Hans Vischer?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Een collega van mij is de broer van Hans Visscher!!!!
(Ik bedenk me dat opeens. Pfjoew! Toch iemand.)
En voor Hans van der Togt heb ik een zwak.
Broer van Bert Visscher? (goede vriend van me, zie paar posts hierboven)quote:
Dude ben jij zelf een BNNer?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:23 schreef Duderinnetje het volgende:
O god, van de opwinding zeg ik het verkeerd.quote:
Wie zal het zeggen Baai.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dude ben jij zelf een BNNer?Vertel me
Misschien kan je een alcoholvrij wijntje met hem drinken in zijn stamkroeg!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk niet dat Hans daarvoor in is (dat alcoholvrije gedeelte)quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
Misschien kan je een alcoholvrij wijntje met hem drinken in zijn stamkroeg!
Waar is hier? O en je mag ook gerust een beetje aandikken, wat verdachtmakingen uiten en wat verbanden leggen die er niet zijn hoor. Zo hebben wij onlangs Kim nog aan Rob de Nijs weten te linken en daar kwam Linda de Mol geloof ik ook nog in voor. Pas de problème!quote:Verder struikel ik in de buurt over de BN-ers maar heb tot nu toe geen juicy roddels.
*denken gaat*
Mjah, dat is dan ook wel weer zo. Nou, zonder naam noemen, dan hou ik toch m'n belofte:quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:43 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Turbomuis: Je kan toch gewoon de naam van die BNN'er noemen? Daar heeft je vriendin toch geen last van verder, wij kennen haar immers niet. Dus hup: spuien!![]()
Oja! Een huisgenote van een ex-vriendje had indertijd een relatie met Hajo de Boer, zoon van en broer van. En hij was bevriend met 1 van de Krabeetjes. Een paar van die Krabégozerts waren op een feest waar Hajo en z'n band moesten spelen, en aldaar ging Martijn Krabé vol op m'n teen staan. En broertje Jasper heeft na het feest m'n kussen gejat.quote:
Welke minister was het?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ken helemaal geen BN'ersMijn vader is weleens een weekje weggeweest met de minister van Sociale Zaken, maar dat is zo'n brave man, daar valt weinig over te roddelen, naar ik begreep...
Ga jij ook naar die kaasboer in 1 van de 9 straatjes? (ik vergeet altijd welke). Die met de hele zaak vol van de allerheerlijkste kaasjes??quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:55 schreef snoopy het volgende:
Oh en Thomas Acda kwam ik wel eens tegen bij de de kaasboer. Maar die is geloof ik ook alweer gescheiden en verhuisd. Pffff, zo leer je je buren natuurlijk nooit kennen
O jammer, van de huidige ploeg weet ik geen vuige detailsquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
Duderinnetje, gewoon de huidige minister. Schijnt een heel leuke vrouw te hebben. Maar dat is natuurlijk weinig spannend
Oeh, die is ook lekker ja. Maar nee, ik ga naar Tromp in de U'straatquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga jij ook naar die kaasboer in 1 van de 9 straatjes? (ik vergeet altijd welke). Die met de hele zaak vol van de allerheerlijkste kaasjes??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |