quote:Luister, brodda, ik zeg je dit
Ik rapporteer deze modderfokking shit
Ik ben in staat tot zelfmoord, okee
Dus cono, leef fokking met me mee
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:09 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Wat was het spel? Toch geen dwergwerpen he?
Wat gezellig dat jij je gezicht na de finale toch nog een keer laat zien. Je moet ons gemist hebbenquote:Op zondag 25 mei 2008 16:05 schreef riri het volgende:
en dat men het hier goed vind dat users van fok,op andere fora,users en oudbewoners beledigen,en dan ook nog eens vol trots de berichtjes hier gaan posten,en users die er wat van zeggen daarvan worden de postings door de moderator verwijderd
Kijk jij betaalde streams? Ik vind die 5 minuten gratis streams zo rommelig en de reclames tussendoor überirritant.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:13 schreef mazaru het volgende:
![]()
Net niet! Ze werd afgeschoten in een kanon. Een dwergkanonskogel![]()
Je bedoelt Travis, bizar hè?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:19 schreef STAP01 het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!! Die stem van die ene jongen!!!!!!!!!! Dat moet toch nep zijn!!! Misschien wordt hij gedwongen.
quote:Weet niemant amanda ze email? of moet ik dan eerst inloggen dat ik ook van de fanclup ben ? en wie weet waar amanda ze haar gekocht heeft? pliessss?
kissy van kimmy!!!
Ik lig in een deuk......vertel, wie is poekieroekie?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:21 schreef agter het volgende:
"
doedeledokie
Op: 25-05-2008 16:11:36
de paardenclub op Texel is heel erg leuk. ik blijf er ook slapen. Ik hoop dat Brian en Amanda daar gaan optreden als ik er ben.
Robin(meisje)
Op: 25-05-2008 16:11:32
Voor de mensen die het niet begrijpen, even voor de duidelijkheid:
-- het gaat niet over een PAARDENCLUB, maar over een ''parenclub''
Sommige weten misschien niet wat het is, maar het heeft dus niets met paarden te maken.
poekieroekie
Op: 25-05-2008 16:10:45
ow maar een paardenclub is toch niet ordinair? Daar mag ik vast wel heen van me moeder en die hebben we hier in Brabant ook.
quote:moeder van Doedeledokie
Op: 25-05-2008 16:23:22
Ja, sorry hoor, ik kan mijn dochter toch niet uit gaan leggen wat een parenclub is? Ik ben al tig keer bezig geweest om te zeggen dat ze een tent onder de dekens aan het bouwen zijn in plaats van dat ze sex hebben.
Nee, ik download streams en tvafleveringen van de nieuwsgroepen.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk jij betaalde streams? Ik vind die 5 minuten gratis streams zo rommelig en de reclames tussendoor überirritant.
Riri..of is dat geen Fokker?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:26 schreef agter het volgende:
Wil de echte Fokker opstaan die dit geschreven heeft:
[..]
Dankje had het nog niet gezienquote:
Heb je misschien een linkje naar de hidiho streams?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:12 schreef Desii het volgende:
COS = commentaar op de streams
Wel lastig want we hebben verschillende soorten streams.......
Zo genieten we op de Hidiho streams van Africam en beelden & geluid van 3 FM
[ afbeelding ]
Dan zijn er nog een zooitje verslaafden overgestapt op BB Australie
waar je als member per dag 3x 5minuten stream mag kijken
---------still progressing--------
Charmian is lief, wat is dit nu weer voor jokkebrokkerij?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef blomst het volgende:
Fok ! you
Op: 25-05-2008 16:24:11
Blijft dat kinderachtige gedoe van Fok! users nog lang doorgaan hier?
Ga ergens anders spelen of nog beter : GET A LIFE
ps geldt ook voor jou B&A lover aka Charmian van Fok!
Deze post is vast van irir
Zal me niks verbazen, riri de ramptoeristquote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef blomst het volgende:
Fok ! you
Heb hem, speciaal voor jou, in de OP gezetquote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Heb je misschien een linkje naar de hidiho streams?
Geen idee wat ze er mee bedoelen hoor, ik zat daar alleen maar een beetje mee te lezen krijg ik dit aan m'n pantysokje geslingerdquote:Op zondag 25 mei 2008 16:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Charmian is lief, wat is dit nu weer voor jokkebrokkerij?
Kan niet missen, zuur wijf is dat zeg.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef blomst het volgende:
Fok ! you
Het is dat ik daar een ban heb, maar anders... honden en broodquote:Op zondag 25 mei 2008 16:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Geen idee wat ze er mee bedoelen hoor, ik zat daar alleen maar een beetje mee te lezen krijg ik dit aan m'n pantysokje geslingerd
Thanks!!!quote:Op zondag 25 mei 2008 16:37 schreef Desii het volgende:
[..]
Heb hem, speciaal voor jou, in de OP gezet
evenals de doorlink naar BB Autralie
Poort is ondertussen weer in beeld, opstarten duurde wat anger.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:51 schreef agter het volgende:
Streams definitief afgelopen?
Ik heb de poort nog steeds op de streams. Wat mij betreft gooien ze die streams definitief dicht, misschien kan HiDiHo wat andere Africams erop zetten, er zijn er 4.quote:
Jakkes, het lijkt Fear Factor wel. Daar moet je toch niet aan denken.quote:
Het lijken wel kakkerlakken, zo'n Fear competitie.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zijn dat enge beesten wat ik zie daar? En die lopen over zijn gezicht?Afschuwelijk!!!
Volgens mij sprinkhanen, en alleen om zoiets zou ik al nooit aan zo'n spel meedoen.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het lijken wel kakkerlakken, zo'n Fear competitie.
Is wel weer wat anders dan zwaaiende zebrastaartenquote:Op zondag 25 mei 2008 17:08 schreef Disana het volgende:
HiDiHo's inbox zit vol, dus ik plaats deze twee cams maar even hier:
Elephant Plains: mms://38.98.53.173/elephant
Duval Street in Key West (vooral 's avonds erg druk met zwaaiende mensen):
http://liveduvalstreet.com/liveduvalstreet.asx
quote:Op zondag 25 mei 2008 17:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zijn dat enge beesten wat ik zie daar? En die lopen over zijn gezicht?Afschuwelijk!!!
Ja, dan moet je maar niet zo gierig zijnquote:Op zondag 25 mei 2008 17:02 schreef Prospera het volgende:
Huh, omdat ik niet wil betalen voor streams die er niet zijn krijg ik nu een gecrambled hek![]()
[ afbeelding ]
De kans is groot dat hij dat eten niet eens lust.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:09 schreef MargrietV het volgende:
Jaap gaat de tafel van Life and Cooking leegvreten. Het is te hopen dat ze onbeperkt spareribs voor hem hebben.
Crickets zijn sprinkhanen inderdaad, gadver, en dan in je gezicht, vlak bij je mond,quote:Op zondag 25 mei 2008 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fighting crickets
Volgens mij zijn dat sprinkhanen
quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3178312#3178312]maandag 28 april 2008 @ 11:11[/target] schreef Tabloid het volgende:
De Australische Big Brother is zojuist van gang gegaan, en wie sopcast op zijn pc heeft kan de uitzendingen bekijken. Want Network ten is te bekijken op sopcast.
Je kan sopcast downloaden, even zoeken op google en dan instaleren en zoeken bij de live channels...
Sopcast:quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3179177#3179177]maandag 28 april 2008 @ 15:43[/target] schreef Tabloid het volgende:
En als ik goed naar de tijd heb gekeken kan je elke dag om 11 uur (Nederlandse tijd) de nieuwe uitzending zien
Hoewel ik kakkerlakken smeriger zou vinden, sprinkhanen schijnen tenminste nog eetbaar te zijn.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Crickets zijn sprinkhanen inderdaad, gadver, en dan in je gezicht, vlak bij je mond,
sommigen gaan ver voor hun two minutes of fame
Sprinkhaan = grashopper of locustquote:Op zondag 25 mei 2008 17:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Crickets zijn sprinkhanen inderdaad, gadver, en dan in je gezicht, vlak bij je mond,
sommigen gaan ver voor hun two minutes of fame
Ja, is waar Ruudquote:Op zondag 25 mei 2008 17:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sprinkhaan = grashopper of locust
Cricket = krekel
Cool.. ik gebruik sopcast ook om sport te kijken welke hier niet word uitgezonden.. Formule 1 trainingen bijv.. Ik ga vanaaf is kijken.. Thanks!quote:Op zondag 25 mei 2008 17:16 schreef mazaru het volgende:
Van VOL gepikt
[..]
[..]
Sopcast:
http://sopcast.nl.malavida.com/mvdwn/nl/3738
Ja! Kakkerlakken is helemaal afschuwelijk!quote:Op zondag 25 mei 2008 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hoewel ik kakkerlakken smeriger zou vinden, sprinkhanen schijnen tenminste nog eetbaar te zijn.
Watte?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hoewel ik kakkerlakken smeriger zou vinden, sprinkhanen schijnen tenminste nog eetbaar te zijn.
Hoe ademt die vent? Klem op z'n neus, mond dicht....quote:Op zondag 25 mei 2008 17:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, is waar Ruud![]()
nou ja, allebei eng op je gezicht toch?
Jij wilt de billen van Bridget zienquote:Op zondag 25 mei 2008 17:24 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Cool.. ik gebruik sopcast ook om sport te kijken welke hier niet word uitgezonden.. Formule 1 trainingen bijv.. Ik ga vanaaf is kijken.. Thanks!
ik word niet goed hier! GATVERDAMME!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 mei 2008 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Watte?![]()
Check out die knoepert die in zijn nek kruipt!![]()
[ afbeelding ]
Ik ben het nu aan het downloaden. Ik vraag me alleen af hoe je dan weet wanneer die BB uitzendingen zijn... op de site zie ik het niet staan. Nou ja, dat vind ik wel ergens.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:24 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Cool.. ik gebruik sopcast ook om sport te kijken welke hier niet word uitgezonden.. Formule 1 trainingen bijv.. Ik ga vanaaf is kijken.. Thanks!
En mocht je die niet kunnen verstaan: Koningsplein in Amsterdam:quote:Op zondag 25 mei 2008 17:08 schreef Disana het volgende:
Duval Street in Key West (vooral 's avonds erg druk met zwaaiende mensen):
http://liveduvalstreet.com/liveduvalstreet.asx
we houden het niet meer bij zo...wat een druktequote:Op zondag 25 mei 2008 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Straks komt Jaap nog in Life & Cooking
quote:Op zondag 25 mei 2008 17:33 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
we houden het niet meer bij zo...wat een drukte
poort/ africacam/bb australie/brianenamanda/life&cooking/ondertussen nog in de aten houden of Huub ergens opduikt...
pffffff
Je kunt beter naar haar kont kijken dan naar haar kop....oh wacht, same difference, daar komt ook stront uit.quote:
Oh ja, leuk. Maar die is wel een beetje afstandelijk (ver weg).quote:Op zondag 25 mei 2008 17:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En mocht je die niet kunnen verstaan: Koningsplein in Amsterdam:
Hij ademt níet denk ikquote:Op zondag 25 mei 2008 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe ademt die vent? Klem op z'n neus, mond dicht....
Ik weet niks van dat grietje, maar wat klopt er niet aan haar dan? En wat voor shit komt eruit??quote:Op zondag 25 mei 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt beter naar haar kont kijken dan naar haar kop....oh wacht, same difference, daar komt ook stront uit.
Ik heb het nog drukker dan tijdens de streams van DGK......quote:Op zondag 25 mei 2008 17:33 schreef Marieke_B het volgende:
we houden het niet meer bij zo...wat een drukte
poort/ africacam/bb australie/brianenamanda/life&cooking/ondertussen nog in de aten houden of Huub ergens opduikt...
pffffff
Hij zal wel meteen de hele tafel leeggrazenquote:Op zondag 25 mei 2008 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Straks komt Jaap nog in Life & Cooking
Houwen zo, je wilt haar echt niet kennen dat ijskonijn en presenteren kan ze ook niet.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:36 schreef Donnie29 het volgende:
Ik weet niks van dat grietje, maar wat klopt er niet aan haar dan? En wat voor shit komt eruit??
Ik hou van overzichtquote:Op zondag 25 mei 2008 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, leuk. Maar die is wel een beetje afstandelijk (ver weg).
quote:Op zondag 25 mei 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Houwen zo, je wilt haar echt niet kennen dat ijskonijn en presenteren kan ze ook niet.
Zeg dat wel. Wat een verwend kind is dat zeg.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt beter naar haar kont kijken dan naar haar kop....oh wacht, same difference, daar komt ook stront uit.
Thanksquote:Op zondag 25 mei 2008 17:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Wat een verwend kind is dat zeg.
Te dom om zelfstandig uit haar ogen te kijken. Gewend om haar zin te krijgen als ze er een traan uitgeperst heeft.
Zo jaloers als de pieten op andere vrouwen.
Er zal best wel wat goeds in zitten, maar ik heb het nog niet gezien
Maar okiedokie, voor de mannelijke liefhebbers![]()
Haha... BQ heeft d'r Amanda al weer gevonden.... you go girl....quote:Op zondag 25 mei 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeer het niet eens, geen zin in nog een keer zoveel maanden streamenquote:Op zondag 25 mei 2008 18:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je er geen reet van verstaat !!![]()
(ik ook niet hoor)
me tooquote:
ik nietquote:
Ik wel, maar ik vind het zo kinderlijk... Lopen ze daar de hele dat in grote groepen rond te blaten ofzo. Ik kan er in elk geval weinig wijs uit nog.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je er geen reet van verstaat !!![]()
(ik ook niet hoor)
Iets van terror erbij?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe zal Jaap zich gaan gedragen? Zometeen op RTL4 bij life & cooking
Volgens mij moet dit hem zijn maar er is niets te zien:quote:Op zondag 25 mei 2008 18:09 schreef Desii het volgende:
[..]
ik niet![]()
Zit nu op sopcast te kijken.......... maar hoe heet dat spullement, zoek me het schompes
Hier in Nederland is het 18:19 uur en daar?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:17 schreef Desii het volgende:
Ze liggen al weer te pitten
Mooi hè, die zie je daar niet vaak. Bij Pete's Pond komen ze bijna dagelijks.quote:
+7 (of 6, zomertijd), denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hier in Nederland is het 18:19 uur en daar?
*gooit ook ff de streams aan*quote:Op zondag 25 mei 2008 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi hè, die zie je daar niet vaak. Bij Pete's Pond komen ze bijna dagelijks.
Ik hoor allerlei geluiden op de streams van het hek......
Oh? Ik heb die streams niet lopen. Misschien zijn het wel fans.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi hè, die zie je daar niet vaak. Bij Pete's Pond komen ze bijna dagelijks.
Ik hoor allerlei geluiden op de streams van het hek......
Niks mee mis om wat kritische vragen te stellen, ik vind Jaap nog steeds 3 keer niks.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:36 schreef Dementor het volgende:
Oeh Irene kan het niet hebben dat Jaap opeens 1,3 miljoen rijker is.
Ze zei je hebt nog geen financiele vrijheid, waarop Jaap antwoorde: ik kan aan mezelf 40 jaar lang 2000 euro per maand uitkeren.
Ze keek zuur
Daar is ook niets mis mee maar om zo zuur te kijken nadat iemand zegt 40 jaar lang 2000 euro per maand te kunnen uitgeven is gewoon bizar.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks mee mis om wat kritische vragen te stellen, ik vind Jaap nog steeds 3 keer niks.
Thanks voor het linkje.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:25 schreef Disana het volgende:
Het mooiste dat ik op Africam heb gezien en gecapt is een luipaard, twee keer, en een leeuw. Er is nu trouwens speciaal voor onze miesy ook een topic over de andere cam:
Pete's Pond #1 Met veel wrattenzwijntjes
Maar ik kan niet om hem lachen, hoe wil deze man ooit een show gaan geven? Een paar keer een tafel omgooien? Dat verveelt snel hoor.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:40 schreef Dementor het volgende:
Jaap trapt de hele studio in elkaar
Tafel kapot
Irene flipt, jammer.
Mijn idee. Vond 't nogal sneu. Nu alquote:Op zondag 25 mei 2008 18:40 schreef PeterNB het volgende:
Nou het wordt dus tafeltje omgooien, en TERROR roepen..
Ik geloof niet dat ik een vaste kijker van De TerrorJaapShow wordt..
Jaap past nergens,omdat hij nog steeds de acteur uithangt.Heb geen eens zin om programma,s met hem te bekijken.Huub of Brian als winnaar was toch leuker geweest,nu hoor je alleen maar flauwekul.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:39 schreef neehe het volgende:
Ik vindt Jaap helemaal niet in die show passen.
OMGquote:Op zondag 25 mei 2008 18:40 schreef Dementor het volgende:
Tafel kapot
Irene flipt, jammer.
Jaap verdwijnt dan ook naar de achtergrond.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar ik kan niet om hem lachen, hoe wil deze man ooit een show gaan geven? Een paar keer een tafel omgooien? Dat verveelt snel hoor.
Nee, nu zie je pas goed dat hij eigenlijk niets kan....ja schaken..quote:Op zondag 25 mei 2008 18:39 schreef neehe het volgende:
Ik vindt Jaap helemaal niet in die show passen.
Hemelse goedheid, dit is toch kansloos?quote:[b]Op zondag 25 mei 2008 18:41 schreef -Blurk- het volgende]
Maar ik kan niet om hem lachen, hoe wil deze man ooit een show gaan geven? Een paar keer een tafel omgooien? Dat verveelt snel hoor.
Verveelt ook snel, maar ik neem aan dat dat hem ook niet gaat worden.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dit hoort totaal niet thuis in dit topic.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:42 schreef riri het volgende:
De 18-jarige Britse acteur Rob Knox, die een bijrol in de komende Harry Potterfilm speelt, is zaterdag doodgestoken voor een café in Londen. Kort na de fatale steekpartij heeft de politie een 21-jarige man gearresteerd op verdenking van moord.
Tja...de agressie onder de mensen neemt ongekende vormen aan,en allemaal maar mee doen om het nog verder aan te wakkeren
moet dat nou.......... in DGK oke (wel jammer dat hij het alleen bij Huub deed en nooit bij Brian)..... maar dit.... neuhjjjj (zal wel afgesproken werk zijn, want Jaap kennende doet hij het niet uit zijn eigen) check, check, triple checkquote:Op zondag 25 mei 2008 18:40 schreef Dementor het volgende:
Tafel kapot
Irene flipt, jammer.
Zeg dat wel Rooie, dit slaat nergens op.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap past nergens,omdat hij nog steeds de acteur uithangt.Heb geen eens zin om programma,s met hem te bekijken.Huub of Brian als winnaar was toch leuker geweest,nu hoor je alleen maar flauwekul.
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit had hij bij die talkshow op de EO moeten doen.
Maar dit is eveneens grappig.
wat ben jij van een leuke poster veranderd in een verzuurde poster zegquote:Op zondag 25 mei 2008 18:42 schreef riri het volgende:
De 18-jarige Britse acteur Rob Knox, die een bijrol in de komende Harry Potterfilm speelt, is zaterdag doodgestoken voor een café in Londen. Kort na de fatale steekpartij heeft de politie een 21-jarige man gearresteerd op verdenking van moord.
Tja...de agressie onder de mensen neemt ongekende vormen aan,en allemaal maar mee doen om het nog verder aan te wakkeren
Ze wisten natuurlijk van tevoren dat Jaap dat ging doenquote:Op zondag 25 mei 2008 18:43 schreef Dementor het volgende:
Wat een goedkope tafel hebben ze bij live & cooking
Spaanplaat en twee poten.
Wat heeft dat met de COS te maken?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:42 schreef riri het volgende:
Ze leeft altijd mee met dooie, getormenteerde, zieke en "ga zo maar door" mensen. Lief toch?quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:45 schreef Lady-night het volgende:
Iemand deze al gezien....van Amanda....nog jong en nog kleine borsten
[ afbeelding ]
Ik schrik me rot. Hoe kom je aan die foto en wie is die engerd die aan haar borsten zit?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:45 schreef Lady-night het volgende:
Iemand deze al gezien....van Amanda....nog jong en nog kleine borsten
[ afbeelding ]
Hij hielp volgens mij zijn broertje en wat heeft dat met de gouden kooi te maken.Bah wat ben jij een zuurpruim geworden,iets teveel na Lieke gekeken.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:42 schreef riri het volgende:
Van Nicolenic van VOL, die vond ze bij toeval, allemaal van voor de Kooiquote:Op zondag 25 mei 2008 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schrik me rot. Hoe kom je aan die foto en wie is die engerd die aan haar borsten zit?
Ze lijkt daar wel 12 en die knul achter haar vind ik een griezeltje .quote:Op zondag 25 mei 2008 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schrik me rot. Hoe kom je aan die foto en wie is die engerd die aan haar borsten zit?
Heb je een linkje, ben best benieuwd naar meer foto's van Amanda voor dat hok. Weet je ook hoe oud ze hier is, ze had zo te zien al wel extentions of is dat haar eigen, mooie haar?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:51 schreef Lady-night het volgende:
Van Nicolenic van VOL, die vond ze bij toeval, allemaal van voor de Kooi
Aan haar nagels te zien was ze die dag niet bij de nagelstyliste geweest, maar heeft ze ze afgebetenquote:
het is niet na Lieke gekeken....quote:Op zondag 25 mei 2008 18:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij hielp volgens mij zijn broertje en wat heeft dat met de gouden kooi te maken.Bah wat ben jij een zuurpruim geworden,iets teveel na Lieke gekeken.
Nee, al heb ik er wel gekeken in het begin. Jij?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanks voor het linkje.
Lees je ook mee op het forum van National Geographic?
Je begrijpt toch wat er staat zuurpruimquote:Op zondag 25 mei 2008 18:56 schreef riri het volgende:
[..]
het is niet na Lieke gekeken....
maar naar Lieke gekeken
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=12580&postdays=0&postorder=asc&start=375quote:Op zondag 25 mei 2008 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je een linkje, ben best benieuwd naar meer foto's van Amanda voor dat hok. Weet je ook hoe oud ze hier is, ze had zo te zien al wel extentions of is dat haar eigen, mooie haar?
Ga nu in de pannen roeren, tot straks.
Je kent dat wel, de tafel omvergooien en het eten allemaal op zijn bord gooien, same old same old..quote:Op zondag 25 mei 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, al heb ik er wel gekeken in het begin. Jij?
Jaap grotendeels gemist op tv, maar het leek me niet veel nieuws.
Ja, ik las het. Heb het weer aan gezet omdat ik begreep dat het nog niet was afgelopen.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je kent dat wel, de tafel omvergooien en het eten allemaal op zijn bord gooien, same old same old..
Ja ik begrijp wat er staat....quote:
Omdat mensen hier posten gaan ze niet verder met hun leven?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een slechte verliezers zijn er ook.
Om nu alles terug te zoeken op internet wat maar pro-Huub is en anti andere bewoners.
Ik vind het werkelijk zielig.
HUUB HEEFT NIET GEWONNEN!!!!!! Leer er mee leven, over een maand is iedereen DGK weer vergeten.
Ga anders naar no life om daar je frustraties kwijt te raken.
Ik vind het jammer dat FOK! zich zo verlaagt met het terugschoppen en niet verder gaan met hun leven.
Ben jij gelukkig de enige hier die dat vind,dus daar hecht ik geen waarde aan.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:02 schreef riri het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wat er staat....
ook al wordt het geschreven door iemand die mensen niet normaal kan benaderen
Dank je,dat waardeoordeel heb ik van jou ook niet nodigquote:Op zondag 25 mei 2008 19:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben jij gelukkig de enige hier die dat vind,dus daar hecht ik geen waarde aan.
och jonguh......... relax, chill... pas op je bloeddrukquote:Op zondag 25 mei 2008 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Om nu alles terug te zoeken op internet wat maar pro-Huub is en anti andere bewoners.
HUUB HEEFT NIET GEWONNEN!!!!!! Leer er mee leven, over een maand is iedereen DGK weer vergeten.
Ik vind het jammer dat FOK! zich zo verlaagt met het terugschoppen en niet verder gaan met hun leven.
Ga jij toch naar de finale kijken.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dank voor het verslag, ik had het meeste gemist.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:08 schreef Verida het volgende:
Ik heb Jaap bekeken bij L&C. Het is gewoon een hele reeele vent. Irene en Carlo mogen hem niet, hebben het goede doel verhaal uitgemolken, een tafel omver laten gooien en bewust vervelend gedaan bij een niet voorbereide nep-talkshow. De terror werd ook uitgemolken en afkeuren bekeken. Ik vond het persoonlijk niet viezer of vervelender dan Carlo en Irene in het verleden ook wel hebben gedaan bij Telekids en die persiflage op GTST. Ook Carlo en Irene zijn een beetje oubollig en belerend geworden.
Jaap komt er wel, hij gaat nu een beetje schnabbelen, zal heus niet zijn hele kapitaal aan zijn internetshow weggooien, en zelfs al zou hij dat wel doen, dan hebben wij daar natuurlijk niets mee te maken, moet hij helemaal zelf weten.
Wat Jaap nog wel even tussen neus en lippen door benadrukte is dat hij niet veel problemen verwacht en dat het allemaal reuze meevalt nu hij weer buiten is. Hij zei: Ik ben geen Huub of Brian die elkaar de hersens in wilden slaan. Ik heb niemand aangevallen met mijn terror en niemand pijn gedaan, het was misschien vies, maar niet pijnlijk, ik heb mensen laten schrikken, meer niet.
Rooie ik vind jou wel lievvvvv en normaal benaderbaar (wat een woord)quote:Op zondag 25 mei 2008 19:02 schreef riri het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wat er staat....
ook al wordt het geschreven door iemand die mensen niet normaal kan benaderen
Sprak onze huis-zuurpruim. Post jij ook wel eens iets vrolijks eigenlijk? Heb je überhaupt wel eens lol in je leven ? Je klinkt echt mega gefrustreert, ga lekker de finale nog eens kijken joh.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Precies. Ik vind het zeer apart dat iemand die de mond vol heeft van medemenselijkheid zelf zo uitermate laatdunkend en agressief over een user post.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Rooie ik vind jou wel lievvvvv en normaal benaderbaar (wat een woord)![]()
En die kok al helemaal niet, maar dat vind ik een grote arrogante griezel dus dat komt wel goed uit. Maar je merkt nu wel dat de terror van Jaap eigenlijk niet veel voorstelt, het is ook allemaal been there done that. Ik hoop trouwens dat hij niet veel interviews meer krijgt, het zijn allemaal dezelfde vragen die ze stellen, dat wordt ook zoquote:
zijn ze nu op internet verder gegaan?quote:Op zondag 25 mei 2008 19:12 schreef chelsepels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwartiertje maar, volgens mij zelfs korter, effe stukje van fokking niet normaal laten horen, Jaap die op zijn Jaap's mee deed met het liedje en dat was het wel.quote:
Ow die heb ik net zitten kijkenquote:Op zondag 25 mei 2008 19:15 schreef elcastel het volgende:
[..]
Sprak onze huis-zuurpruim. Post jij ook wel eens iets vrolijks eigenlijk? Heb je überhaupt wel eens lol in je leven ? Je klinkt echt mega gefrustreert, ga lekker de finale nog eens kijken joh.
Nee klopt. Hij begint een beetje een karikatuur van zichzelf te worden: Jaap is te gast - ze beginnen over terror - Jaap gooit een tafel om - einde programma. We hebben het eigenlijk allemaal al wel gezienquote:Op zondag 25 mei 2008 19:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
En die kok al helemaal niet, maar dat vind ik een grote arrogante griezel dus dat komt wel goed uit. Maar je merkt nu wel dat de terror van Jaap eigenlijk niet veel voorstelt, het is ook allemaal been there done that. Ik hoop trouwens dat hij niet veel interviews meer krijgt, het zijn allemaal dezelfde vragen die ze stellen, dat wordt ook zo
ja peterNBquote:Op zondag 25 mei 2008 19:18 schreef PeterNB het volgende:
EN NOU OPHOUDEN MET DAT COMMENTAAR OP USERS !!!!![]()
Ik wilde wel nog even kwijt, dat jij de cewlste gay van FOK bentquote:Op zondag 25 mei 2008 19:18 schreef PeterNB het volgende:
EN NOU OPHOUDEN MET DAT COMMENTAAR OP USERS !!!!![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 19:12 schreef chelsepels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaap heeft maar 1 ding op zijn repertoire en daar gaat hij nu heel Nederland mee door, maar dat kunstje gaat snel vervelen denk ik, dus hij moet rap zijn.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
En die kok al helemaal niet, maar dat vind ik een grote arrogante griezel dus dat komt wel goed uit. Maar je merkt nu wel dat de terror van Jaap eigenlijk niet veel voorstelt, het is ook allemaal been there done that. Ik hoop trouwens dat hij niet veel interviews meer krijgt, het zijn allemaal dezelfde vragen die ze stellen, dat wordt ook zo
Zijn er nog meer gay's dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 19:20 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik wilde wel nog even kwijt, dat jij de cewlste gay van FOK bent
...en damesquote:Op zondag 25 mei 2008 19:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn er nog meer gay's dan?
Jááááááá komt u maar uit de kast heren!!!
Wat zei ik nou ? Ophouden met commentaar op users !!quote:Op zondag 25 mei 2008 19:20 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik wilde wel nog even kwijt, dat jij de cewlste gay van FOK bent
Triest he ?quote:Op zondag 25 mei 2008 19:24 schreef Dementor het volgende:
Live & Cooking is ook niet meer dan Telekids voor volwassen vol met Unilever producten en reclames.
Hij heeft zcih nooit anders voorgedaan. Het zal allemaal als een nachtkaars uitgaan inderdaad. Maar dat zou het ook als Brian gewonnen had, dat zou heus niet nederlands volgende grote rapper of dj geworden zijn, en Huub en Amanda zit ook niemand op te wachten.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jaap heeft maar 1 ding op zijn repertoire en daar gaat hij nu heel Nederland mee door, maar dat kunstje gaat snel vervelen denk ik, dus hij moet rap zijn.
Ik kan niet om hem lachen, vind het een vieze vetklep met heel onsmakelijke gewoontes.
En nog één man, ben z'n naam even kwijt Loveprofusion, heb 'm vorige week nog even hier gezien. Ook een goede gastquote:
Timon is liefquote:Op zondag 25 mei 2008 19:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
En nog één man, ben z'n naam even kwijt Loveprofusion, heb 'm vorige week nog even hier gezien. Ook een goede gast![]()
Klopt, kon ook zo lekker scheldenquote:Op zondag 25 mei 2008 19:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
En nog één man, ben z'n naam even kwijt Loveprofusion, heb 'm vorige week nog even hier gezien. Ook een goede gast![]()
en Ericquote:Op zondag 25 mei 2008 19:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh was jij dat: Ik schrok al dat mensen hun telefoonnummer gingen posten...quote:Op zondag 25 mei 2008 19:34 schreef mspoez het volgende:
Ik heb net maar even het noodnummer van het Blijfvanmijnlijfhuis op het gastenboek gezet. Niks erbij, zien hoe lang het duurt voor ze 'm doorhebben.
ow tuulek die mogen we niet vergetenquote:
Dat halen ze allemaal wel weg. Ik had er een mailadres neergezet, is ook weggehaald.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:37 schreef agter het volgende:
[..]
Oh was jij dat: Ik schrok al dat mensen hun telefoonnummer gingen posten...
Ik dacht "die zijn helemaal gek geworden daar".
Dus heb ik de admin daar gevraagd dat nummer weg te halen.
Die ene (twee?) admins daar hebben het maar druk met ons...quote:Op zondag 25 mei 2008 19:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat halen ze allemaal wel weg. Ik had er een mailadres neergezet, is ook weggehaald.
"Nou ja! Was voor Amanda bedoeld! "quote:Op zondag 25 mei 2008 19:34 schreef mspoez het volgende:
Ik heb net maar even het noodnummer van het Blijfvanmijnlijfhuis op het gastenboek gezet. Niks erbij, zien hoe lang het duurt voor ze 'm doorhebben.
Je hebt nog meer antwoord:quote:
quote:ja rara maar dat kan je niet zomaar doen op internet weetje hoeveel mensen er hier mee kijken ?
groetjes Linsey
..ik vraag me af wie dat allemaal betaald op dit moment...quote:Op zondag 25 mei 2008 19:49 schreef Lady-night het volgende:
Gezellig avondje uit zo te zien.
[ afbeelding ]
Liever helemaal geen lullige posts meer op dat forum. Daar zitten voornamelijk kinderen.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:43 schreef Gert het volgende:
1. A.u.b geen "wapenfeiten" meer plaatsen over anti B&A-posts die in het gastenboek van http://www.brian-amanda.nl zijn geplaatst. Het is toch een beetje sabotage, en het lijkt er op deze manier op alsof dit vanuit FOK! geregiseerd wordt. En dat willen we niet.
quote:Op zondag 25 mei 2008 19:49 schreef Lady-night het volgende:
Gezellig avondje uit zo te zien.
[ afbeelding ]
Ze hebben een maand vergoeding gehad, dus ze zullen wel wat geld op hun bankrekening hebben staan.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:50 schreef agter het volgende:
[..]
..ik vraag me af wie dat allemaal betaald op dit moment...
Wat is hier fout aan? Na Lieke, heb jij iets teveel gekeken..... (na haar vertrek)quote:Op zondag 25 mei 2008 18:56 schreef riri het volgende:
[..]
het is niet na Lieke gekeken....
maar naar Lieke gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat leuk dat jullie hier nog even doorgaan!"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
Ach Unilever maakt best goede producten, maar er is zoveel meer te koop.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Triest he ?Ik zie dat programma nooit maar zag vanmiddag 3x een recept uitgelegd
worden waarbij iedere keer een pak Knorr of Bertolli ingeflikkerd werd !
quote:Op zondag 25 mei 2008 19:56 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Wat is hier fout aan? Na Lieke, heb jij iets teveel gekeken..... (na haar vertrek)
Iets anders. Ik zag net op een zekere B&A site een post van Poekieroekie. Deze post deed mij in de lach schieten en de schrijfstijl deed me sterk denken aan een COS-postster en minder aan de beruchte VV-journaliste.Ik heb vandaag daar gepost onder de naam poekieroekie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat leuk dat jullie hier nog even doorgaan!
Make my day!
Ja de boxershorts van Calvin Klein, maar qua eten blijft het toch pakjes-quote:Op zondag 25 mei 2008 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach Unilever maakt best goede producten
Hola ik heb het over het gehele assortiment hequote:Op zondag 25 mei 2008 20:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja de boxershorts van Calvin Klein, maar qua eten blijft het toch pakjes-
en zakjestroep vol smaakversterkers.
humorquote:Op zondag 25 mei 2008 20:03 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb vandaag daar gepost onder de naam poekieroekie.
Kunt u mij vertellen wat de AT isquote:Op zondag 25 mei 2008 20:11 schreef elcastel het volgende:
Bah wat bungelt de COS tegenwoordig vaak laag in de AT.
Ik heb niet alles gelezen vandaag, kwam af en toe eens langs, heb de foto's gezien en vind het helemaal top!quote:Op zondag 25 mei 2008 20:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Lullig, dat ik hier nu zo word neergezet.
Heb gewoon mijn foto's hier geplaatst, omdat ik dacht, dat mensen op Fok dit ook graag wilden zien en nu is er een hetze aan de gang?
Tjonge jonge. Het was toch maar een spel?
Brain was inderdaad niet mijn favo met zijn geweld, maar Huub uiteindelijk ook niet, nadat hij het naar mijn idee veel te bont maakte.
In principe, zat er geen enkele bewoner meer in, waar ik eigenlijk voor wilde stemmen, maar heb dit toch gedaan om de minst geweldadige speler te laten winnen.
Zo simpel ligt het voor mij!!!
Zegt het voort, zegt het voort!!!
Stalken. Hoe komen ze er op.
Was daar met 26 mensen. Valt niet op
Bedankt voor de foto's , trek je maar niet teveel van anderen aan.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heb gewoon mijn foto's hier geplaatst, omdat ik dacht, dat mensen op Fok dit ook graag wilden zien en nu is er een hetze aan de gang?
Brain was inderdaad niet mijn favo met zijn geweld, maar Huub uiteindelijk ook niet, nadat hij het naar mijn idee veel te bont maakte.
In principe, zat er geen enkele bewoner meer in, waar ik eigenlijk voor wilde stemmen, maar heb dit toch gedaan om de minst geweldadige speler te laten winnen.
Active Topics, en volgens mij valt het wel mee. Op een oude doorsnee DGK zondag was het wel eens rustigerquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Active Topics, en volgens mij valt het wel mee. Op een oude doorsnee DGK zondag was het wel eens rustiger
Niks mis met jou hoor Babbelaartje, je foto's warenquote:Op zondag 25 mei 2008 20:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Lady-night, lieve speurzoeker, vaak met succes,quote:Op zondag 25 mei 2008 20:12 schreef Lady-night het volgende:
Is er nog geen topic voor Brian???
Die link stond hier vandaag al eerderquote:Op zondag 25 mei 2008 20:21 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_terror_jaap_.html
Bekijken op eigen risico.
Waar kan ik ze vinden dan ga ik ook even kijken.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niks mis met jou hoor Babbelaartje, je foto's waren
Ik voel een gedicht aankomen....quote:Op zondag 25 mei 2008 19:56 schreef Lady-night het volgende:
Had Brian hier pillen gehad.....ik sta blanko uit mijn ogen te staren....
http://www.clipser.com/watch_video/250911
oh whoopsquote:Op zondag 25 mei 2008 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die link stond hier vandaag al eerder
Zegt onze legendarische Tanja loverquote:Op zondag 25 mei 2008 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:21 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_terror_jaap_.html
Bekijken op eigen risico.
Gewoon negeren, ik heb genoten van je foto's. B&A fans weten niet beter, FOK! wel.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Je gaat toch niet zeggen dat je je wat aantrekt van het commentaar van die Bassie en Adriaan fans?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik vond je foto's helemaal okay!quote:Op zondag 25 mei 2008 20:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is dat zo? Dat chagrijn uit BB zat er alleen maar om te bevallen en haar centen op te strijken, walgelijk wijf.quote:
Wat een eerquote:
[COS #3803] Brian en Amanda gespot!quote:Op zondag 25 mei 2008 20:22 schreef JackyO het volgende:
[..]
Waar kan ik ze vinden dan ga ik ook even kijken.
Wel toch, iedereen denkt aan jou als Nena in beeld isquote:Op zondag 25 mei 2008 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een eerIk heb er genoeg aan gedaan en sta hier niet eens bekend als de legendarische Nena-lover
![]()
Tuuluk, dok je ook ¤ 20? We gaan lekker.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:27 schreef Liess het volgende:
(Mag ik me btw ook nog opgeven voor het huren van Brian?)
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wel toch, iedereen denkt aan jou als Nena in beeld is
Ze moest toen toch ook dat hok in om te bevallen?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat chagrijn uit BB zat er alleen maar om te bevallen en haar centen op te strijken, walgelijk wijf.
Nou ik denk aan hele andere dingen hoor!quote:Op zondag 25 mei 2008 20:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wel toch, iedereen denkt aan jou als Nena in beeld is
Als ik jou zie staan denk ik automatisch aan Nena, dus dat zegt wel genoeg dacht ik? En ik ben vast niet de énigequote:Op zondag 25 mei 2008 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een eerIk heb er genoeg aan gedaan en sta hier niet eens bekend als de legendarische Nena-lover
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:31 schreef Lobasca het volgende:
Hé Babbelaar, dat zijn kindjes die opkijken tegen B en A, hen als held en voorbeeld zien, daar ga je je toch niet tegen verdedigen? Die schamen over een aantal jaar, hun eigen ogen wel uit hun kop.
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat chagrijn uit BB zat er alleen maar om te bevallen en haar centen op te strijken, walgelijk wijf.
Zeg je Ruudemans, dan zeg je Nena.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou ik denk aan hele andere dingen hoor!
Dank je wel.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg je Ruudemans, dan zeg je Nena.
[ afbeelding ]
Ja, je wilt beroemd worden, het hoort erbij.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:43 schreef tuinfluiter het volgende:
@HetBabbelaartje, 1 jaar en 10 maanden DGK gevolgd en toen was het programma
afgelopen, jij was voor het eerst in je leven in Almere met 26 senioren een hapje
eten en tot jouw verbazing zie je Amanda zitten en later blijkt Brian er ook naast te zitten,
natuurlijk is dat leuk om vast te leggen en te delen op het forum waar je al tijden komt.
Het publiek deed veel voor hen , zij waren 15 uren later alweer in een restaurant,
daar komen ook andere mensen en stiekum....? Ach , .......ik heb Ludo Sanders (Eric)ook eens
in het Vondelpark op de gevoelige plaat gezet, durfde het niet te vragen en deed het stiekum.
Mijn favoriete foto van DGK.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven. Zeg je BQ dan zeg je Niels.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Pizzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 25 mei 2008 20:47 schreef PeterNB het volgende:
Ja dan wil ik ook niet achterblijven hoor.............
Zeg je PeterNB..............dan zeg je...................effe wachten............effe wachten nog....
[ afbeelding ]
Ik heb weinig geheimen en het Hart op de tong,quote:Op zondag 25 mei 2008 20:46 schreef Lobasca het volgende:
Tuinfluiter, je klapt wel erg uit de school de laatste dagen!![]()
![]()
Die had, na Nena natuurlijk, van mij best tweede mogen worden.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven. Zeg je BQ dan zeg je Niels.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wow......Amanda heeft dus ook Jaap getrapt?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:47 schreef Dementor het volgende:
Even wat quotes van Jaap ( ik heb ze uit filmpjes gehaald en ook in een ander topic geplaatst).
"Ik ben nu bezig met een antecedentenonderzoek ja omdat ik jullie allemaal fucking wil beschermen en ik word hier geschopt tegen mijn schenen door iemand die sex heeft met Brian en jij begint nou ook al te tetteren tegen me dat is toch fucking niet normaal".
"Als hier weer een orgie komt en al die soa's verspreiden zich dan word ik misschien wel ziek, en dat wil ik niet".
Ik vind het zo ook wel een gezellige manier van afbouwen.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik heb weinig geheimen en het Hart op de tong,
eerder waren deze posten natuurlijk zwaar off-topic. .![]()
Daar heb je dus een dagtaak aan gehad, chapeau.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:55 schreef Lady-night het volgende:
Zou Amanda al huishoudelijke taken gedaan hebben? Of klapjes gehad??
Haha, same old denk ikquote:Op zondag 25 mei 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je dus een dagtaak aan gehad, chapeau.![]()
![]()
Ben je nog wat wijzer geworden, eerste COS opener, of was het same old, same old?
Lady-night , 20:22 uur kon ik jouw vraag beantwoorden, heb je terug gelezen?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:55 schreef Lady-night het volgende:
Zou Amanda al huishoudelijke taken gedaan hebben? Of klapjes gehad??
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:59 schreef JackyO het volgende:
Ik heb vandaag een cameraman gesproken die tijdens de finale heeft gefilmd.
Volgens hem spoort Brian echt niet, verrassend he?
Doe maar een reünie in het zwembad dan.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:38 schreef Lady-night het volgende:
Ik vond Nena wel ontzettend mooi de finaleavond, jammer dat ze allemaal opeens vertrokken waren, hoop op een reunie volgende week
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:59 schreef JackyO het volgende:
Heeft ie ook verteld waarom hij dat dacht?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:59 schreef JackyO het volgende:
Was dat misschien dezelfde cameraman die Kenniet heeft gefilmd....die was, samen met zijn vriendin Sanja, het spoor ook totaal bijster.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:59 schreef JackyO het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |