Ze lijkt daar wel 12 en die knul achter haar vind ik een griezeltje .quote:Op zondag 25 mei 2008 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schrik me rot. Hoe kom je aan die foto en wie is die engerd die aan haar borsten zit?
Heb je een linkje, ben best benieuwd naar meer foto's van Amanda voor dat hok. Weet je ook hoe oud ze hier is, ze had zo te zien al wel extentions of is dat haar eigen, mooie haar?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:51 schreef Lady-night het volgende:
Van Nicolenic van VOL, die vond ze bij toeval, allemaal van voor de Kooi
Aan haar nagels te zien was ze die dag niet bij de nagelstyliste geweest, maar heeft ze ze afgebetenquote:
het is niet na Lieke gekeken....quote:Op zondag 25 mei 2008 18:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij hielp volgens mij zijn broertje en wat heeft dat met de gouden kooi te maken.Bah wat ben jij een zuurpruim geworden,iets teveel na Lieke gekeken.
Nee, al heb ik er wel gekeken in het begin. Jij?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanks voor het linkje.
Lees je ook mee op het forum van National Geographic?
Je begrijpt toch wat er staat zuurpruimquote:Op zondag 25 mei 2008 18:56 schreef riri het volgende:
[..]
het is niet na Lieke gekeken....
maar naar Lieke gekeken
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=12580&postdays=0&postorder=asc&start=375quote:Op zondag 25 mei 2008 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je een linkje, ben best benieuwd naar meer foto's van Amanda voor dat hok. Weet je ook hoe oud ze hier is, ze had zo te zien al wel extentions of is dat haar eigen, mooie haar?
Ga nu in de pannen roeren, tot straks.
Je kent dat wel, de tafel omvergooien en het eten allemaal op zijn bord gooien, same old same old..quote:Op zondag 25 mei 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, al heb ik er wel gekeken in het begin. Jij?
Jaap grotendeels gemist op tv, maar het leek me niet veel nieuws.
Ja, ik las het. Heb het weer aan gezet omdat ik begreep dat het nog niet was afgelopen.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je kent dat wel, de tafel omvergooien en het eten allemaal op zijn bord gooien, same old same old..
Ja ik begrijp wat er staat....quote:
Omdat mensen hier posten gaan ze niet verder met hun leven?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een slechte verliezers zijn er ook.
Om nu alles terug te zoeken op internet wat maar pro-Huub is en anti andere bewoners.
Ik vind het werkelijk zielig.
HUUB HEEFT NIET GEWONNEN!!!!!! Leer er mee leven, over een maand is iedereen DGK weer vergeten.
Ga anders naar no life om daar je frustraties kwijt te raken.
Ik vind het jammer dat FOK! zich zo verlaagt met het terugschoppen en niet verder gaan met hun leven.
Ben jij gelukkig de enige hier die dat vind,dus daar hecht ik geen waarde aan.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:02 schreef riri het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wat er staat....
ook al wordt het geschreven door iemand die mensen niet normaal kan benaderen
Dank je,dat waardeoordeel heb ik van jou ook niet nodigquote:Op zondag 25 mei 2008 19:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben jij gelukkig de enige hier die dat vind,dus daar hecht ik geen waarde aan.
och jonguh......... relax, chill... pas op je bloeddrukquote:Op zondag 25 mei 2008 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een slechte verliezers zijn er ook.
Om nu alles terug te zoeken op internet wat maar pro-Huub is en anti andere bewoners.
Ik vind het werkelijk zielig.
HUUB HEEFT NIET GEWONNEN!!!!!! Leer er mee leven, over een maand is iedereen DGK weer vergeten.
Ga anders naar no life om daar je frustraties kwijt te raken.
Ik vind het jammer dat FOK! zich zo verlaagt met het terugschoppen en niet verder gaan met hun leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |