En nog één man, ben z'n naam even kwijt Loveprofusion, heb 'm vorige week nog even hier gezien. Ook een goede gastquote:
Timon is liefquote:Op zondag 25 mei 2008 19:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
En nog één man, ben z'n naam even kwijt Loveprofusion, heb 'm vorige week nog even hier gezien. Ook een goede gast![]()
Klopt, kon ook zo lekker scheldenquote:Op zondag 25 mei 2008 19:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
En nog één man, ben z'n naam even kwijt Loveprofusion, heb 'm vorige week nog even hier gezien. Ook een goede gast![]()
en Ericquote:Op zondag 25 mei 2008 19:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh was jij dat: Ik schrok al dat mensen hun telefoonnummer gingen posten...quote:Op zondag 25 mei 2008 19:34 schreef mspoez het volgende:
Ik heb net maar even het noodnummer van het Blijfvanmijnlijfhuis op het gastenboek gezet. Niks erbij, zien hoe lang het duurt voor ze 'm doorhebben.
ow tuulek die mogen we niet vergetenquote:
Dat halen ze allemaal wel weg. Ik had er een mailadres neergezet, is ook weggehaald.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:37 schreef agter het volgende:
[..]
Oh was jij dat: Ik schrok al dat mensen hun telefoonnummer gingen posten...
Ik dacht "die zijn helemaal gek geworden daar".
Dus heb ik de admin daar gevraagd dat nummer weg te halen.
Die ene (twee?) admins daar hebben het maar druk met ons...quote:Op zondag 25 mei 2008 19:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat halen ze allemaal wel weg. Ik had er een mailadres neergezet, is ook weggehaald.
"Nou ja! Was voor Amanda bedoeld! "quote:Op zondag 25 mei 2008 19:34 schreef mspoez het volgende:
Ik heb net maar even het noodnummer van het Blijfvanmijnlijfhuis op het gastenboek gezet. Niks erbij, zien hoe lang het duurt voor ze 'm doorhebben.
Je hebt nog meer antwoord:quote:
quote:ja rara maar dat kan je niet zomaar doen op internet weetje hoeveel mensen er hier mee kijken ?
groetjes Linsey
..ik vraag me af wie dat allemaal betaald op dit moment...quote:Op zondag 25 mei 2008 19:49 schreef Lady-night het volgende:
Gezellig avondje uit zo te zien.
[ afbeelding ]
Liever helemaal geen lullige posts meer op dat forum. Daar zitten voornamelijk kinderen.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:43 schreef Gert het volgende:
1. A.u.b geen "wapenfeiten" meer plaatsen over anti B&A-posts die in het gastenboek van http://www.brian-amanda.nl zijn geplaatst. Het is toch een beetje sabotage, en het lijkt er op deze manier op alsof dit vanuit FOK! geregiseerd wordt. En dat willen we niet.
quote:Op zondag 25 mei 2008 19:49 schreef Lady-night het volgende:
Gezellig avondje uit zo te zien.
[ afbeelding ]
Ze hebben een maand vergoeding gehad, dus ze zullen wel wat geld op hun bankrekening hebben staan.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:50 schreef agter het volgende:
[..]
..ik vraag me af wie dat allemaal betaald op dit moment...
Wat is hier fout aan? Na Lieke, heb jij iets teveel gekeken..... (na haar vertrek)quote:Op zondag 25 mei 2008 18:56 schreef riri het volgende:
[..]
het is niet na Lieke gekeken....
maar naar Lieke gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat leuk dat jullie hier nog even doorgaan!
Ach Unilever maakt best goede producten, maar er is zoveel meer te koop.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Triest he ?Ik zie dat programma nooit maar zag vanmiddag 3x een recept uitgelegd
worden waarbij iedere keer een pak Knorr of Bertolli ingeflikkerd werd !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |