quote:Op zondag 25 mei 2008 20:21 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_terror_jaap_.html
Bekijken op eigen risico.
Gewoon negeren, ik heb genoten van je foto's. B&A fans weten niet beter, FOK! wel.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Lullig, dat ik hier nu zo word neergezet.
Stalken. Hoe komen ze er op.
Was daar met 26 mensen. Valt niet op
Je gaat toch niet zeggen dat je je wat aantrekt van het commentaar van die Bassie en Adriaan fans?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heb gewoon mijn foto's hier geplaatst, omdat ik dacht, dat mensen op Fok dit ook graag wilden zien en nu is er een hetze aan de gang?
Tjonge jonge. Het was toch maar een spel?
Brain was inderdaad niet mijn favo met zijn geweld, maar Huub uiteindelijk ook niet, nadat hij het naar mijn idee veel te bont maakte.
In principe, zat er geen enkele bewoner meer in, waar ik eigenlijk voor wilde stemmen, maar heb dit toch gedaan om de minst geweldadige speler te laten winnen.
Zo simpel ligt het voor mij!!!
Zegt het voort, zegt het voort!!!
Ik vond je foto's helemaal okay!quote:Op zondag 25 mei 2008 20:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heb gewoon mijn foto's hier geplaatst, omdat ik dacht, dat mensen op Fok dit ook graag wilden zien en nu is er een hetze aan de gang?
Tjonge jonge. Het was toch maar een spel?
Brain was inderdaad niet mijn favo met zijn geweld, maar Huub uiteindelijk ook niet, nadat hij het naar mijn idee veel te bont maakte.
In principe, zat er geen enkele bewoner meer in, waar ik eigenlijk voor wilde stemmen, maar heb dit toch gedaan om de minst geweldadige speler te laten winnen.
Zo simpel ligt het voor mij!!!
Zegt het voort, zegt het voort!!!
Is dat zo? Dat chagrijn uit BB zat er alleen maar om te bevallen en haar centen op te strijken, walgelijk wijf.quote:
Wat een eerquote:
[COS #3803] Brian en Amanda gespot!quote:Op zondag 25 mei 2008 20:22 schreef JackyO het volgende:
[..]
Waar kan ik ze vinden dan ga ik ook even kijken.
Wel toch, iedereen denkt aan jou als Nena in beeld isquote:Op zondag 25 mei 2008 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een eerIk heb er genoeg aan gedaan en sta hier niet eens bekend als de legendarische Nena-lover
![]()
Tuuluk, dok je ook ¤ 20? We gaan lekker.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:27 schreef Liess het volgende:
(Mag ik me btw ook nog opgeven voor het huren van Brian?)
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wel toch, iedereen denkt aan jou als Nena in beeld is
Ze moest toen toch ook dat hok in om te bevallen?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat chagrijn uit BB zat er alleen maar om te bevallen en haar centen op te strijken, walgelijk wijf.
Nou ik denk aan hele andere dingen hoor!quote:Op zondag 25 mei 2008 20:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wel toch, iedereen denkt aan jou als Nena in beeld is
Als ik jou zie staan denk ik automatisch aan Nena, dus dat zegt wel genoeg dacht ik? En ik ben vast niet de énigequote:Op zondag 25 mei 2008 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een eerIk heb er genoeg aan gedaan en sta hier niet eens bekend als de legendarische Nena-lover
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:31 schreef Lobasca het volgende:
Hé Babbelaar, dat zijn kindjes die opkijken tegen B en A, hen als held en voorbeeld zien, daar ga je je toch niet tegen verdedigen? Die schamen over een aantal jaar, hun eigen ogen wel uit hun kop.
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat chagrijn uit BB zat er alleen maar om te bevallen en haar centen op te strijken, walgelijk wijf.
Zeg je Ruudemans, dan zeg je Nena.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou ik denk aan hele andere dingen hoor!
Dank je wel.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg je Ruudemans, dan zeg je Nena.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |