quote:Op zondag 25 mei 2008 19:56 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Wat is hier fout aan? Na Lieke, heb jij iets teveel gekeken..... (na haar vertrek)
Iets anders. Ik zag net op een zekere B&A site een post van Poekieroekie. Deze post deed mij in de lach schieten en de schrijfstijl deed me sterk denken aan een COS-postster en minder aan de beruchte VV-journaliste.Ik heb vandaag daar gepost onder de naam poekieroekie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat leuk dat jullie hier nog even doorgaan!
Make my day!
Ja de boxershorts van Calvin Klein, maar qua eten blijft het toch pakjes-quote:Op zondag 25 mei 2008 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach Unilever maakt best goede producten
Hola ik heb het over het gehele assortiment hequote:Op zondag 25 mei 2008 20:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja de boxershorts van Calvin Klein, maar qua eten blijft het toch pakjes-
en zakjestroep vol smaakversterkers.
humorquote:Op zondag 25 mei 2008 20:03 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb vandaag daar gepost onder de naam poekieroekie.
Kunt u mij vertellen wat de AT isquote:Op zondag 25 mei 2008 20:11 schreef elcastel het volgende:
Bah wat bungelt de COS tegenwoordig vaak laag in de AT.
Ik heb niet alles gelezen vandaag, kwam af en toe eens langs, heb de foto's gezien en vind het helemaal top!quote:Op zondag 25 mei 2008 20:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Lullig, dat ik hier nu zo word neergezet.
Heb gewoon mijn foto's hier geplaatst, omdat ik dacht, dat mensen op Fok dit ook graag wilden zien en nu is er een hetze aan de gang?
Tjonge jonge. Het was toch maar een spel?
Brain was inderdaad niet mijn favo met zijn geweld, maar Huub uiteindelijk ook niet, nadat hij het naar mijn idee veel te bont maakte.
In principe, zat er geen enkele bewoner meer in, waar ik eigenlijk voor wilde stemmen, maar heb dit toch gedaan om de minst geweldadige speler te laten winnen.
Zo simpel ligt het voor mij!!!
Zegt het voort, zegt het voort!!!
Stalken. Hoe komen ze er op.
Was daar met 26 mensen. Valt niet op
Bedankt voor de foto's , trek je maar niet teveel van anderen aan.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heb gewoon mijn foto's hier geplaatst, omdat ik dacht, dat mensen op Fok dit ook graag wilden zien en nu is er een hetze aan de gang?
Brain was inderdaad niet mijn favo met zijn geweld, maar Huub uiteindelijk ook niet, nadat hij het naar mijn idee veel te bont maakte.
In principe, zat er geen enkele bewoner meer in, waar ik eigenlijk voor wilde stemmen, maar heb dit toch gedaan om de minst geweldadige speler te laten winnen.
Active Topics, en volgens mij valt het wel mee. Op een oude doorsnee DGK zondag was het wel eens rustigerquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Active Topics, en volgens mij valt het wel mee. Op een oude doorsnee DGK zondag was het wel eens rustiger
Niks mis met jou hoor Babbelaartje, je foto's warenquote:Op zondag 25 mei 2008 20:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Lady-night, lieve speurzoeker, vaak met succes,quote:Op zondag 25 mei 2008 20:12 schreef Lady-night het volgende:
Is er nog geen topic voor Brian???
Die link stond hier vandaag al eerderquote:Op zondag 25 mei 2008 20:21 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_terror_jaap_.html
Bekijken op eigen risico.
Waar kan ik ze vinden dan ga ik ook even kijken.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niks mis met jou hoor Babbelaartje, je foto's waren
Ik voel een gedicht aankomen....quote:Op zondag 25 mei 2008 19:56 schreef Lady-night het volgende:
Had Brian hier pillen gehad.....ik sta blanko uit mijn ogen te staren....
http://www.clipser.com/watch_video/250911
oh whoopsquote:Op zondag 25 mei 2008 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die link stond hier vandaag al eerder
Zegt onze legendarische Tanja loverquote:Op zondag 25 mei 2008 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een slechte verliezers zijn er ook.
Om nu alles terug te zoeken op internet wat maar pro-Huub is en anti andere bewoners.
Ik vind het werkelijk zielig.
HUUB HEEFT NIET GEWONNEN!!!!!! Leer er mee leven, over een maand is iedereen DGK weer vergeten.
Ga anders naar no life om daar je frustraties kwijt te raken.
Ik vind het jammer dat FOK! zich zo verlaagt met het terugschoppen en niet verder gaan met hun leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |