Ja, je wilt beroemd worden, het hoort erbij.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:43 schreef tuinfluiter het volgende:
@HetBabbelaartje, 1 jaar en 10 maanden DGK gevolgd en toen was het programma
afgelopen, jij was voor het eerst in je leven in Almere met 26 senioren een hapje
eten en tot jouw verbazing zie je Amanda zitten en later blijkt Brian er ook naast te zitten,
natuurlijk is dat leuk om vast te leggen en te delen op het forum waar je al tijden komt.
Het publiek deed veel voor hen , zij waren 15 uren later alweer in een restaurant,
daar komen ook andere mensen en stiekum....? Ach , .......ik heb Ludo Sanders (Eric)ook eens
in het Vondelpark op de gevoelige plaat gezet, durfde het niet te vragen en deed het stiekum.
Mijn favoriete foto van DGK.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven. Zeg je BQ dan zeg je Niels.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Pizzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 25 mei 2008 20:47 schreef PeterNB het volgende:
Ja dan wil ik ook niet achterblijven hoor.............
Zeg je PeterNB..............dan zeg je...................effe wachten............effe wachten nog....
[ afbeelding ]
Ik heb weinig geheimen en het Hart op de tong,quote:Op zondag 25 mei 2008 20:46 schreef Lobasca het volgende:
Tuinfluiter, je klapt wel erg uit de school de laatste dagen!![]()
![]()
Die had, na Nena natuurlijk, van mij best tweede mogen worden.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven. Zeg je BQ dan zeg je Niels.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wow......Amanda heeft dus ook Jaap getrapt?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:47 schreef Dementor het volgende:
Even wat quotes van Jaap ( ik heb ze uit filmpjes gehaald en ook in een ander topic geplaatst).
"Ik ben nu bezig met een antecedentenonderzoek ja omdat ik jullie allemaal fucking wil beschermen en ik word hier geschopt tegen mijn schenen door iemand die sex heeft met Brian en jij begint nou ook al te tetteren tegen me dat is toch fucking niet normaal".
"Als hier weer een orgie komt en al die soa's verspreiden zich dan word ik misschien wel ziek, en dat wil ik niet".
Ik vind het zo ook wel een gezellige manier van afbouwen.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik heb weinig geheimen en het Hart op de tong,
eerder waren deze posten natuurlijk zwaar off-topic. .![]()
Daar heb je dus een dagtaak aan gehad, chapeau.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:55 schreef Lady-night het volgende:
Zou Amanda al huishoudelijke taken gedaan hebben? Of klapjes gehad??
Haha, same old denk ikquote:Op zondag 25 mei 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je dus een dagtaak aan gehad, chapeau.![]()
![]()
Ben je nog wat wijzer geworden, eerste COS opener, of was het same old, same old?
Lady-night , 20:22 uur kon ik jouw vraag beantwoorden, heb je terug gelezen?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:55 schreef Lady-night het volgende:
Zou Amanda al huishoudelijke taken gedaan hebben? Of klapjes gehad??
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:59 schreef JackyO het volgende:
Ik heb vandaag een cameraman gesproken die tijdens de finale heeft gefilmd.
Volgens hem spoort Brian echt niet, verrassend he?
Doe maar een reünie in het zwembad dan.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:38 schreef Lady-night het volgende:
Ik vond Nena wel ontzettend mooi de finaleavond, jammer dat ze allemaal opeens vertrokken waren, hoop op een reunie volgende week
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:59 schreef JackyO het volgende:
Heeft ie ook verteld waarom hij dat dacht?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:59 schreef JackyO het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |