quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3178312#3178312]maandag 28 april 2008 @ 11:11[/target] schreef Tabloid het volgende:
De Australische Big Brother is zojuist van gang gegaan, en wie sopcast op zijn pc heeft kan de uitzendingen bekijken. Want Network ten is te bekijken op sopcast.
Je kan sopcast downloaden, even zoeken op google en dan instaleren en zoeken bij de live channels...
Sopcast:quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3179177#3179177]maandag 28 april 2008 @ 15:43[/target] schreef Tabloid het volgende:
En als ik goed naar de tijd heb gekeken kan je elke dag om 11 uur (Nederlandse tijd) de nieuwe uitzending zien
Hoewel ik kakkerlakken smeriger zou vinden, sprinkhanen schijnen tenminste nog eetbaar te zijn.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Crickets zijn sprinkhanen inderdaad, gadver, en dan in je gezicht, vlak bij je mond,
sommigen gaan ver voor hun two minutes of fame
Sprinkhaan = grashopper of locustquote:Op zondag 25 mei 2008 17:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Crickets zijn sprinkhanen inderdaad, gadver, en dan in je gezicht, vlak bij je mond,
sommigen gaan ver voor hun two minutes of fame
Ja, is waar Ruudquote:Op zondag 25 mei 2008 17:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sprinkhaan = grashopper of locust
Cricket = krekel
Cool.. ik gebruik sopcast ook om sport te kijken welke hier niet word uitgezonden.. Formule 1 trainingen bijv.. Ik ga vanaaf is kijken.. Thanks!quote:Op zondag 25 mei 2008 17:16 schreef mazaru het volgende:
Van VOL gepikt
[..]
[..]
Sopcast:
http://sopcast.nl.malavida.com/mvdwn/nl/3738
Ja! Kakkerlakken is helemaal afschuwelijk!quote:Op zondag 25 mei 2008 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hoewel ik kakkerlakken smeriger zou vinden, sprinkhanen schijnen tenminste nog eetbaar te zijn.
Watte?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hoewel ik kakkerlakken smeriger zou vinden, sprinkhanen schijnen tenminste nog eetbaar te zijn.
Hoe ademt die vent? Klem op z'n neus, mond dicht....quote:Op zondag 25 mei 2008 17:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, is waar Ruud![]()
nou ja, allebei eng op je gezicht toch?
Jij wilt de billen van Bridget zienquote:Op zondag 25 mei 2008 17:24 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Cool.. ik gebruik sopcast ook om sport te kijken welke hier niet word uitgezonden.. Formule 1 trainingen bijv.. Ik ga vanaaf is kijken.. Thanks!
ik word niet goed hier! GATVERDAMME!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 mei 2008 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Watte?![]()
Check out die knoepert die in zijn nek kruipt!![]()
[ afbeelding ]
Ik ben het nu aan het downloaden. Ik vraag me alleen af hoe je dan weet wanneer die BB uitzendingen zijn... op de site zie ik het niet staan. Nou ja, dat vind ik wel ergens.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:24 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Cool.. ik gebruik sopcast ook om sport te kijken welke hier niet word uitgezonden.. Formule 1 trainingen bijv.. Ik ga vanaaf is kijken.. Thanks!
En mocht je die niet kunnen verstaan: Koningsplein in Amsterdam:quote:Op zondag 25 mei 2008 17:08 schreef Disana het volgende:
Duval Street in Key West (vooral 's avonds erg druk met zwaaiende mensen):
http://liveduvalstreet.com/liveduvalstreet.asx
we houden het niet meer bij zo...wat een druktequote:Op zondag 25 mei 2008 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Straks komt Jaap nog in Life & Cooking
quote:Op zondag 25 mei 2008 17:33 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
we houden het niet meer bij zo...wat een drukte
poort/ africacam/bb australie/brianenamanda/life&cooking/ondertussen nog in de aten houden of Huub ergens opduikt...
pffffff
Je kunt beter naar haar kont kijken dan naar haar kop....oh wacht, same difference, daar komt ook stront uit.quote:
Oh ja, leuk. Maar die is wel een beetje afstandelijk (ver weg).quote:Op zondag 25 mei 2008 17:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En mocht je die niet kunnen verstaan: Koningsplein in Amsterdam:
Hij ademt níet denk ikquote:Op zondag 25 mei 2008 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe ademt die vent? Klem op z'n neus, mond dicht....
Ik weet niks van dat grietje, maar wat klopt er niet aan haar dan? En wat voor shit komt eruit??quote:Op zondag 25 mei 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt beter naar haar kont kijken dan naar haar kop....oh wacht, same difference, daar komt ook stront uit.
Ik heb het nog drukker dan tijdens de streams van DGK......quote:Op zondag 25 mei 2008 17:33 schreef Marieke_B het volgende:
we houden het niet meer bij zo...wat een drukte
poort/ africacam/bb australie/brianenamanda/life&cooking/ondertussen nog in de aten houden of Huub ergens opduikt...
pffffff
Hij zal wel meteen de hele tafel leeggrazenquote:Op zondag 25 mei 2008 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Straks komt Jaap nog in Life & Cooking
Houwen zo, je wilt haar echt niet kennen dat ijskonijn en presenteren kan ze ook niet.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:36 schreef Donnie29 het volgende:
Ik weet niks van dat grietje, maar wat klopt er niet aan haar dan? En wat voor shit komt eruit??
Ik hou van overzichtquote:Op zondag 25 mei 2008 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, leuk. Maar die is wel een beetje afstandelijk (ver weg).
quote:Op zondag 25 mei 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Houwen zo, je wilt haar echt niet kennen dat ijskonijn en presenteren kan ze ook niet.
Zeg dat wel. Wat een verwend kind is dat zeg.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt beter naar haar kont kijken dan naar haar kop....oh wacht, same difference, daar komt ook stront uit.
Thanksquote:Op zondag 25 mei 2008 17:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Wat een verwend kind is dat zeg.
Te dom om zelfstandig uit haar ogen te kijken. Gewend om haar zin te krijgen als ze er een traan uitgeperst heeft.
Zo jaloers als de pieten op andere vrouwen.
Er zal best wel wat goeds in zitten, maar ik heb het nog niet gezien
Maar okiedokie, voor de mannelijke liefhebbers![]()
Haha... BQ heeft d'r Amanda al weer gevonden.... you go girl....quote:Op zondag 25 mei 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeer het niet eens, geen zin in nog een keer zoveel maanden streamenquote:Op zondag 25 mei 2008 18:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je er geen reet van verstaat !!![]()
(ik ook niet hoor)
me tooquote:
ik nietquote:
Ik wel, maar ik vind het zo kinderlijk... Lopen ze daar de hele dat in grote groepen rond te blaten ofzo. Ik kan er in elk geval weinig wijs uit nog.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je er geen reet van verstaat !!![]()
(ik ook niet hoor)
Iets van terror erbij?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe zal Jaap zich gaan gedragen? Zometeen op RTL4 bij life & cooking
Volgens mij moet dit hem zijn maar er is niets te zien:quote:Op zondag 25 mei 2008 18:09 schreef Desii het volgende:
[..]
ik niet![]()
Zit nu op sopcast te kijken.......... maar hoe heet dat spullement, zoek me het schompes
Hier in Nederland is het 18:19 uur en daar?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:17 schreef Desii het volgende:
Ze liggen al weer te pitten
Mooi hè, die zie je daar niet vaak. Bij Pete's Pond komen ze bijna dagelijks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |