Wat hij vertelde is dat hij er niet meer naar omkeek, 't was een 'impuls' aankoop, heeft het gezien bij iemand anders, leek het ook leuk dus kocht hetquote:Op zondag 25 mei 2008 13:44 schreef DR34M3R het volgende:
Wat ik me dan afvraag: Waarom wordt een Wii met 13 spellen nu al te koop gezet
omdat het echt niet voor iedereen iets is..quote:Op zondag 25 mei 2008 13:44 schreef DR34M3R het volgende:
Wat ik me dan afvraag: Waarom wordt een Wii met 13 spellen nu al te koop gezet
Indeed! Hoe zit het daarmee?quote:
's ochtends???? Het is 3 uur!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:57 schreef phluphy het volgende:
[..]
Indeed! Hoe zit het daarmee?
's Avonds een vent, 's ochtends een vent! Kom op!
Ohjaquote:Op zondag 25 mei 2008 14:56 schreef phluphy het volgende:
Sjow, volgende keer graag een linkje naar het volgende topic in de sluitpost van de vorige!
quote:
torrentsquote:Op zondag 25 mei 2008 16:52 schreef Geqxon het volgende:
Lekker efficient, dat torrents. Gaat uTorrent vrolijke elke keer als ik het programma opstart even 70 gigabyte van mijn HDD uitlezen. Waar hij vervolgens een half uur mee bezig is, en mijn computer zo traag als stront wordt.
Ook al enig idee wanneer hij dan af zal zijn?quote:
Ik hoop morgen en anders dinsdagquote:Op zondag 25 mei 2008 17:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook al enig idee wanneer hij dan af zal zijn?
Dat is wel kort dag hoor. Zullen we er geen crisismanager op zetten? ICT-projecten zijn gedoemd te falen.quote:
uTorrent opstarten doe je ook maar 1x. Daarna laat je hem 24/7 draaien...quote:Op zondag 25 mei 2008 16:52 schreef Geqxon het volgende:
Lekker efficient, dat torrents. Gaat uTorrent vrolijke elke keer als ik het programma opstart even 70 gigabyte van mijn HDD uitlezen. Waar hij vervolgens een half uur mee bezig is, en mijn computer zo traag als stront wordt.
Tenzij je je computers eens uit zet.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:52 schreef Merovingian het volgende:
[..]
uTorrent opstarten doe je ook maar 1x. Daarna laat je hem 24/7 draaien...
Goed planquote:Op zondag 25 mei 2008 17:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is wel kort dag hoor. Zullen we er geen crisismanager op zetten? ICT-projecten zijn gedoemd te falen.
Een echte nerd heeft daar een apprtebak voor draaienquote:Op zondag 25 mei 2008 16:52 schreef Geqxon het volgende:
Jij bent dan ook de enige echte nerdquote:Op zondag 25 mei 2008 19:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Een echte nerd heeft daar een apprtebak voor draaien.
En de energiebewuste consument heeft er een router met ingebouwde torrent-functionaliteit voor draaien.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vertelquote:Op zondag 25 mei 2008 19:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En de energiebewuste consument heeft er een router met ingebouwde torrent-functionaliteit voor draaien.
Vertel kan die ook apache, mysql, php, ssh, samba, cron etc etc draaien net als een echte linux bak?quote:Op zondag 25 mei 2008 19:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En de energiebewuste consument heeft er een router met ingebouwde torrent-functionaliteit voor draaien.
quote:Op zondag 25 mei 2008 17:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is wel kort dag hoor. Zullen we er geen crisismanager op zetten? ICT-projecten zijn gedoemd te falen.
Als het maar niet in Exact isquote:Op zondag 25 mei 2008 20:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal ik even een minikwaliteitssysteempje opzetten!?
1x laten hashen en vervolgens zou hij het never nooit meer moeten doen....quote:Op zondag 25 mei 2008 16:52 schreef Geqxon het volgende:
tis dat al m'n spare HD;s dood zijn anders had ik dat zeker draaienquote:Op zondag 25 mei 2008 19:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb er hier 1 inzitten en een externe voor /homequote:Op zondag 25 mei 2008 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
tis dat al m'n spare HD;s dood zijn anders had ik dat zeker draaien
ach, ik hoop ergens in juli gewoon een dik (server)systeem te kopenquote:Op zondag 25 mei 2008 21:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb er hier 1 inzitten en een externe voor /home.
Bofkont! Ik ga douchen, en dan ook naar bed.. morgen om half zeven weer op..quote:
Ik ben dan wel een echte nerd met een eigen server, maar die van mij draait gwoon onder XPquote:Op zondag 25 mei 2008 19:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vertel kan die ook apache, mysql, php, ssh, samba, cron etc etc draaien net als een echte linux bak?
Je woont nog thuis?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ik hoop ergens in juli gewoon een dik (server)systeem te kopen
heb alleen 2 mogelijkheden:
goedkoopste: koop alleen HD's, cheap ass mobo, + proc + 4GB ram en knal dat in een oude kast, gooi er e.v.t. nog een nieuwe voeding in..
duurdere: koop nieuwe kast, moederbord met goeie raid controller, min 3HD's, snelle proc, minimaal 4GB ram + dvd brander/ goedkopere tape unit voor backup
laatste zou et mooiste zijn, maar dat loopt behoorlijk in de papieren
Kan ook, ging me er meer om dat zon router pas interesant word als je dat soort dingen er ook mee kan doenquote:Op zondag 25 mei 2008 23:10 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een echte nerd met een eigen server, maar die van mij draait gwoon onder XP
En wat zou daar het voordeel van zijn t.o.v. mijn (en waarschijnlijk ook jouw) huidige situatie van een server achter een router? Op mijn Linksys WRT54GS met DD-WRT kan ik alles instellen wat ik wil...quote:Op maandag 26 mei 2008 00:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan ook, ging me er meer om dat zon router pas interesant word als je dat soort dingen er ook mee kan doen. Het beste zou natuurlijk gewoon een computer met 3 NIC's (2 LAN en 1 WLAN poorten) en die als router/server zou laten spelen
.
Goede vraagquote:Op maandag 26 mei 2008 09:52 schreef Geqxon het volgende:
En wat zijn de functionele voordelen van het hebben van een losse server danwel router, in tegenstelling tot een simpele router die van internet voorziet, DNS-hostnames voorziet en een signaal draadloos de lucht in stuurt?
Mailserver, DNS-server, webserver, FTP-server, Transport Tycoon multiplayer server en bittorents downloaden. Zie dat maar eens in een simpele router te krijgen.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:52 schreef Geqxon het volgende:
En wat zijn de functionele voordelen van het hebben van een losse server danwel router, in tegenstelling tot een simpele router die van internet voorziet, DNS-hostnames voorziet en een signaal draadloos de lucht in stuurt?
Kun je dan niet beter een VPS nemen?quote:Op maandag 26 mei 2008 09:57 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Mailserver, DNS-server, webserver, FTP-server, Transport Tycoon multiplayer server en bittorents downloaden. Zie dat maar eens in een simpele router te krijgen.
Kostentechnisch wel, met de huidige energieprijzen. Hobbytechnisch niet, het is veel leuker om het helemaal in eigen beheer te hebbenquote:
Natuurlijk zullen ze er wel zijn, maar weegt het op tegen de stroomrekening, de extra hardware kosten en het feit dat je je netwerk nodeloos gecompliceerd maakt?quote:
Een VPS heb je toch ook in eigen beheer ?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Kostentechnisch wel, met de huidige energieprijzen. Hobbytechnisch niet, het is veel leuker om het helemaal in eigen beheer te hebben
Sinds wanneer kan je kiezen wat voor hardware er in je VPS zit? Ik heb zojuist een 750GB HD besteld om erbij te plaatsen. Doe dat maar eens met een VPSquote:Op maandag 26 mei 2008 10:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Een VPS heb je toch ook in eigen beheer ?
In jouw geval zou het vanuit een functioneel oogpunt misschien wel beter zijn een VPS te nemen, en voor thuis een simpele NAS met FTP mogelijkheden.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je kiezen wat voor hardware er in je VPS zit? Ik heb zojuist een 750GB HD besteld om erbij te plaatsen. Doe dat maar eens met een VPS
Een extra pc in je netwerk, wooooo dat is wel gecompliceerd hoor!quote:Op maandag 26 mei 2008 10:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Natuurlijk zullen ze er wel zijn, maar weegt het op tegen de stroomrekening, de extra hardware kosten en het feit dat je je netwerk nodeloos gecompliceerd maakt?
Dus dat geval geldt gelijk voor iedereen met een eigen thuisserver?quote:Ik ben eens bij iemand langsgeweest "omdat internet het niet deed"... kom ik daar aan, blijkt dat hun zoon (die toevallig in Australie op stage zat) een "super geavanceerd netwerk" te hebben aangelegd! Ja ja, hij was er weken mee bezig geweest, maar nu hadden ze wel superstabiel internet, en de vader des huizes kon met zijn laptop draadloos printen! Poe-poe, want daar is ook echt een dedicated stroomslurpende computer voor nodig.... Het leuke was dat ik ze niet kon helpen, want ja aan documentatie deed hun zoon niet.
2 redenen:quote:Ik bedoel, kom op, een DNS-server in je eigen entwerk? Puh-lease...
is errug prettig als je je domein normaal wilt kunnen benaderen in je lokale netwerk, zonder om te hoeven kijken naar host files e.d.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik bedoel, kom op, een DNS-server in je eigen entwerk? Puh-lease...
En wat is daar functioneler aan? Kan ik hetzelfde als nu, alleen verspreid over 2 verschillende pc's... En zoals eerder gezegd, ik vind het leuk om alles gewoon op mijn eigen server te hebben staan, in mijn eigen beheer, geheel onafhankelijk van derden, lokaal te bedienen, volledig aan te passen naar mijn eigen wensen...quote:Op maandag 26 mei 2008 10:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In jouw geval zou het vanuit een functioneel oogpunt misschien wel beter zijn een VPS te nemen, en voor thuis een simpele NAS met FTP mogelijkheden.
Tja, dat is het nadeel, de betrouwbaarheid ligt wat lager... Maargoed, dat vind ik ook juist een uitdaging, om het zo betrouwbaar mogelijk te maken... Zo heb ik bijvoorbeeld via mijn schoonvader gratis een UPS op de kop kunnen tikken, dus kortdurende spanningsuitval heb ik al geen last meer van. Over een tijdje komt er nog een 750GB schijfje bij, voor Raid 0. En zo blijf je hobby'enquote:Op maandag 26 mei 2008 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Noem mij gek, maar ik hou er juist van alles simpel te houden. Webhosting besteed ik uit aan professionals, printen over het netwerk laat ik mijn printer zelf afhandelen, downloaden doet mijn workstation wel, en voor opslag komt er hier binnenkort een NAS. Op deze manier is de kans het kleinst dat er wat fout gaat, en als er wat fout gaat zijn er mensen die het voor mij oplossen.
Ik wil juist geen hobbymatig gepriegel aan een server, juist om problemen te voorkomen. Leuk als je een weekendje weg bent en je complete thuisnetwerk ligt plat omdat je DNS-server even bokt.
ik heb mijn eigen dns als primair en secundair is die van mijn router, dus zou het bij mij, altijd moeten werken..quote:Op maandag 26 mei 2008 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Noem mij gek, maar ik hou er juist van alles simpel te houden. Webhosting besteed ik uit aan professionals, printen over het netwerk laat ik mijn printer zelf afhandelen, downloaden doet mijn workstation wel, en voor opslag komt er hier binnenkort een NAS. Op deze manier is de kans het kleinst dat er wat fout gaat, en als er wat fout gaat zijn er mensen die het voor mij oplossen.
Ik wil juist geen hobbymatig gepriegel aan een server, juist om problemen te voorkomen. Leuk als je een weekendje weg bent en je complete thuisnetwerk ligt plat omdat je DNS-server even bokt.
jij denkt echt dat een hoster jou laat zitten wanneer er aan hun kant wat fout zit?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:45 schreef Merovingian het volgende:
Ander nadeel is de langzame upload. Zit helaas op 1Mbit... Maargoed, dat neem ik ook maar voor lief. Ik geef toe, het is niet ideaal, maar alles heeft voor- en nadelen, uitbesteding aan derden is ook niet altijd even goed. Ligt je VPS plat op zaterdag, heeft de hulpdienst maandag pas weer tijd voor je ofzo. Of je moet weer extra betalen voor een 4-uurs service contract ofzo. Er is altijd wel iets. Voor mij is dit in ieder geval de leukste optie
Hangt van je hoster en je contract af.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:48 schreef JortK het volgende:
[..]
jij denkt echt dat een hoster jou laat zitten wanneer er aan hun kant wat fout zit?
Dat is echt bullshit, zij garanderen je zoveel uptime, wanneer de boel plat ligt (en in het geval van een VPS dus meerdere klanten) gaat men echt niet de boel zo twee dagen laten rustenquote:Op maandag 26 mei 2008 10:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hangt van je hoster en je contract af.
Nou ja, hier wat van een willekeurige hoster die google mij geeft:quote:Op maandag 26 mei 2008 10:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit, zij garanderen je zoveel uptime, wanneer de boel plat ligt (en in het geval van een VPS dus meerdere klanten) gaat men echt niet de boel zo twee dagen laten rusten
En hoe zit het met je uptime?quote:Op maandag 26 mei 2008 11:05 schreef Merovingian het volgende:
Als ik zo die prijzen voor huur zie, vind ik het eigenlijk nog wel schandalig duur zo'n VPS...
* 256 MB DDR2 SDRAM
* 5 GB webruimte
* 50 GB dataverkeer
* 1 IP adres
* Dagelijkse backup
vanaf 28 EUR/maand
Ik heb nu 4GB ram, 160GB webruimte (straks +750GB), onbeperkt dataverkeer, 1 ip-adres. Oke, geen dagelijkse backup, maar als ik dat zou willen zou het me ook niet zoveel kosten).
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:28 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk aan het mailen met het bedrijf dat de linuxmachine onderhoud, we kunnen op geen van de clients support.microsoft.com bereiken.
Ben blij dat de linuxmachine eruit gaat (iig de PDC en waarschijnlijk DNS gaan over naar een nieuwe Win2k3 machine)
Nouja, het zal waarschijnlijk wel in de linuxmachine zitten, aangezien deze de DHCP/DNS etc doet.quote:
Kan je daar ook zware script en game servers op draaien dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 08:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En wat zou daar het voordeel van zijn t.o.v. mijn (en waarschijnlijk ook jouw) huidige situatie van een server achter een router? Op mijn Linksys WRT54GS met DD-WRT kan ik alles instellen wat ik wil...
Dat is best fucked. We hebben op me werk juist problemen met een gare windows DNS bak die soms een minuut er over doet om iets te resolvenquote:Op maandag 26 mei 2008 12:28 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk aan het mailen met het bedrijf dat de linuxmachine onderhoud, we kunnen op geen van de clients support.microsoft.com bereiken.
Ben blij dat de linuxmachine eruit gaat (iig de PDC en waarschijnlijk DNS gaan over naar een nieuwe Win2k3 machine)
Windows XP + HMailserver met squirrelmail webmail plugin op de server, Outlook op mijn pc, IE/FF op de rest van de wereld werkt bij mij ook primaquote:Op maandag 26 mei 2008 14:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik vervloek hier juist de mailserver. Call me crazy, maar Windows Server 2003 + Exchange + Outlook Web Access vind ik heerlijk.
Helaas hebben we op kantoor een linux bak, met een onbekende mail server, een spamfilter die er bizar lang over doet, geen virusscanner en (beh) Horde. (beh).
Onbekend? Zie de headers van je ontvangen berichtenquote:Op maandag 26 mei 200814:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik vervloek hier juist de mailserver. Call me crazy, maar Windows Server 2003 + Exchange + Outlook Web Access vind ik heerlijk.
Helaas hebben we op kantoor een linux bak, met een onbekende mail server, een spamfilter die er bizar lang over doet, geen virusscanner en (beh) Horde. (beh).
je bent niet de enige...quote:Op maandag 26 mei 2008 14:09 schreef Geqxon het volgende:
True truequote:Op maandag 26 mei 2008 15:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat wil je, als je nickname met MS begint.
Geen Firefox?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:24 schreef JortK het volgende:
[..]
True true
* JortK heeft ook alleen maar Microsoft producten draaien trouwens
Ik dacht alquote:Op maandag 26 mei 2008 15:32 schreef JortK het volgende:
[..]
OS heb ik het nu over, niet browsers enzo
Ik persoonlijk vind dat het sinds 3.0 errug achteruit is gegaan qua eenvoud die het in 2.0 hadquote:Op maandag 26 mei 2008 15:53 schreef Geqxon het volgende:
FireFox vind ik eigenlijk ook zo'n knutselproductje.
FF 3.0 al geprobeerd?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:59 schreef Merovingian het volgende:
Ik vind persoonlijk FF 2.0 fijner werken dan welke IE versie dan ook...
Inderdaad, die adresbalk vind ik walgelijk!quote:Op maandag 26 mei 2008 15:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat het sinds 3.0 errug achteruit is gegaan qua eenvoud die het in 2.0 had
Dat die heel intelligent heel je historie erbij gaat vissenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, die adresbalk vind ik walgelijk!
Das met FF en ctrl-toets toch ook zo? Of zit ik de afgelopen twee jaar nutteloos die ctrl ingedrukt te houden?quote:Op maandag 26 mei 2008 16:01 schreef Geqxon het volgende:
Mooi voorbeeld: Als ik de CMD button ingedrukt hou, dan wordt alles in een nieuw venster geopend. De adresbalk, de google zoekbalk, een form submitten, een button aanklikken, alles dat normaal in het huidige venster zou worden geopend, wordt als je de CMD knop ingedrukt houdt in een nieuw tabblad geopend.
Nee. Is het wat?quote:
Nog maar even niet aan beginnen zeg ik jequote:Op maandag 26 mei 2008 16:13 schreef Merovingian het volgende:
Nee. Is het wat?
Het verschil is dat FF daar niet consistent in is. Als ik iets in de adresbalk intype, en CTRL + ENTER druk > Huidige venster. Type ik iets in het zoekbalkje in, en CTRL + ENTER druk > Huidig venster. Als ik bij deze post hieronder op Invoeren druk, en ik hou CTRL ingedrukt > Huidig venster.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:13 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Das met FF en ctrl-toets toch ook zo? Of zit ik de afgelopen twee jaar nutteloos die ctrl ingedrukt te houden?
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat wil je, als je nickname met MS begint.
Ah zo. Dat is waar.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het verschil is dat FF daar niet consistent in is. Als ik iets in de adresbalk intype, en CTRL + ENTER druk > Huidige venster. Type ik iets in het zoekbalkje in, en CTRL + ENTER druk > Huidig venster. Als ik bij deze post hieronder op Invoeren druk, en ik hou CTRL ingedrukt > Huidig venster.
Dat is onder Safari een stuk beter geregeld, want hij zou in alle gevallen de pagina in een nieuw tabblad openen. En zo zijn er wel meer dingen binnen Firefox die ik zeer slecht vind.
Dat is inderdaad zooo kut aan de eeePC. Geef hem maar gewoon aan mij.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:36 schreef Cothen het volgende:
woei, m´n eeePC is binnen.
Leuk ding
enige nadeel dat ik kan ontdekken zijn de kleine toetsjes, maar dat zal wel wennen
quote:Op dinsdag 27 mei 200808:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zooo kut aan de eeePC. Geef hem maar gewoon aan mij.
Zo'n 7" (of 8.9") laptop met SSD geheugen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:04 schreef JortK het volgende:
Is dat zon ding van Asus met flash geheugen?
wat heb je er aan? doe dan een echte laptop... en niet een namaak...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:36 schreef Cothen het volgende:
woei, m´n eeePC is binnen.
Leuk ding
enige nadeel dat ik kan ontdekken zijn de kleine toetsjes, maar dat zal wel wennen
Inderdaad, met gratis hernia.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
wat heb je er aan? doe dan een echte laptop... en niet een namaak...
Het gewicht, en daarnaast ook vanwege de houding die je aan moet nemen als je je 15" laptop tussen je buik en de collegebank voor je wilt klemmenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hernia? van een laptop? dan moet je gewoon een goede houding aannemen...
Geen tafeltjes aanwezig?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het gewicht, en daarnaast ook vanwege de houding die je aan moet nemen als je je 15" laptop tussen je buik en de collegebank voor je wilt klemmen
wat voor een mini collegebanken zijn dat?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het gewicht, en daarnaast ook vanwege de houding die je aan moet nemen als je je 15" laptop tussen je buik en de collegebank voor je wilt klemmen
leuk om mee te spelen en is een stuk lichter om mee te nemen in de treinquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
wat heb je er aan? doe dan een echte laptop... en niet een namaak...
Daar heb je wel een punt voor in de trein kan het ideaal zijn, maar ik zou dan nog een 13" nemen in plaats van zo'n eeePCquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
leuk om mee te spelen en is een stuk lichter om mee te nemen in de trein
Ja.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:12 schreef phluphy het volgende:
¡ Caramba ! Rustig hier !
Iedereen druk-druk-druk?
Schijnbaarquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:12 schreef phluphy het volgende:
Iedereen druk-druk-druk?
Salade natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga naar de McDonalds. Wat zal het worden?
385 cheeseburgers, 783 bakjes fritesaus, 208 Big Macs en 1 McFlurry Rolo.quote:
Roloquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:32 schreef Merovingian het volgende:
[..]
385 cheeseburgers, 783 bakjes fritesaus, 208 Big Macs en 1 McFlurry Rolo.
Mac moet je altijd ter plekke opetenquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:51 schreef Geqxon het volgende:
Het is een voordeelmenu geworden. McBacon + Franse frietjes + Sinas.
Wel Royal Sadness dat ik het thuis op zit te eten.
Jailbait fappenquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:58 schreef Geqxon het volgende:
Want ik durfde niet bij de McDonalds te gaan zitten. En ik deed tijdens het bestellen alsof ik druk op mijn GSM bezig was, zodat ik de kassier niet in de ogen hoefde te kijken.
De giechelende meisjes liep ik voorbij alsof ze er niet waren. Terwijl ik weet dat ik er vanavond op ga fappen.
niet perse druk maar heb wel wat beters te doen dan fokkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:12 schreef phluphy het volgende:
Iedereen druk-druk-druk?
Zoals?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
niet perse druk maar heb wel wat beters te doen dan fokken
quote:
* JortK steekt hand opquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Bestaan er mensen die niet van karamel en chocolade houden?
quote:
Ja ik kom van Mars ja, jij zeker van Venusquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef Merovingian het volgende:
[..]
![]()
Wee je zeker dat je van Aarde komt?
steekt hand op.....quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik kom van Mars ja, jij zeker van Venus
euhhh... speculaas?quote:Op donderdag 29 mei 2008 06:22 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen!
JortK en mschol: als jullie niet vanchocolade
houden, waar houden jullie dan wél van?
(in de categorie snoepgoed bedoel ik!).
Er is vast wel iets waarvoor je een zwak hebt. Ik vraag me af wat dat dan is, als het niet
chocolade
is.
tegen mij wordt altijd dit tegen mij gezegdquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik kom van Mars ja, jij zeker van Venus
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen. Maar ja, gemeente Alkmaar he, daar komt goed volk vandaan.quote:
*Raises hand*quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:36 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen. Maar ja, gemeente Alkmaar he, daar komt goed volk vandaan.
* WyriHaximus zuchtquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
*Raises hand*
Doe mij maar een mooi blank meisje.
En een mooi blank meisje bedekt met karamel- en chocoladesaus dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
*Raises hand*
Doe mij maar een mooi blank meisje.
2Girls1CUp? Ewwwww....quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En een mooi blank meisje bedekt met karamel- en chocoladesaus dan?
De wens was even de vader van de gedachte?quote:
Nog meer ieeeeeuwwww! Bertje is ranziger dan ik dachtquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
De wens was even de vader van de gedachte?
Ik denk in ieder geval aan een vrouw bedekt met karamel- en chocoladesaus als ik het heb over een vrouw bedekt met karamel- en chocoladesaus. Anders had ik wel gezegd "een vrouw bedekt met stront en kots".quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Ben ik dan de enige die aan 2G1C denk als iemand het over "bedekt met karamel- en chocoladesaus" heeft ?
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Ben ik dan de enige die aan 2G1C denk als iemand het over "bedekt met karamel- en chocoladesaus" heeft ?
Precies en het er dan lekker aflikken (de karamel- en chocoladesaus dan he)quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:47 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval aan een vrouw bedekt met karamel- en chocoladesaus als ik het heb over een vrouw bedekt met karamel- en chocoladesaus. Anders had ik wel gezegd "een vrouw bedekt met stront en kots".
* Merovingian pakt nu boodschappenlijstje en zet er karamel- en chocoladesaus op.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:48 schreef WyriHaximus het volgende:
Precies en het er dan lekker aflikken (de karamel- en chocoladesaus dan he)
Jij hebt ook al een vriendin?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:53 schreef Merovingian het volgende:
[..]
* Merovingian pakt nu boodschappenlijstje en zet er karamel- en chocoladesaus op.
Van het weekend maar even spelen met mijn meisje
Nee. Ik ben getrouwd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij hebt ook al een vriendin?
Nep nerds. :'D
Ik werd min of meer gedwongen door haar D-cup. Maar technisch gezien is het wel vrijwillig.quote:
Hehe. Mag ik haar lenen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:29 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik werd min of meer gedwongen door haar D-cup. Maar technisch gezien is het wel vrijwillig.
Niet zolang ik met haar getrouwd ben. Als ik eerder dood ga dan zij, of ooit ga scheiden, dan mag je van mij je gang gaan. Ze valt alleen niet op wanhopige mannen, dus ik denk dat je weinig kans maakt.quote:
Beetje nerd weet dat met ze vingervlugheid zelf te versierenquote:
* WyriHaximus heeft al wat andere dingen daar voor geregeldquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:53 schreef Merovingian het volgende:
[..]
* Merovingian pakt nu boodschappenlijstje en zet er karamel- en chocoladesaus op.
Van het weekend maar even spelen met mijn meisje
Date-rape!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Niet zolang ik met haar getrouwd ben. Als ik eerder dood ga dan zij, of ooit ga scheiden, dan mag je van mij je gang gaan. Ze valt alleen niet op wanhopige mannen, dus ik denk dat je weinig kans maakt.
Als je toch nog even wil keuren, moet je hier kliken. Let op, je krijgt mijn rotkop ook te zien.quote:
Vertel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:41 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus heeft al wat andere dingen daar voor geregeld
Geurkaarsen gekocht, massages olie staat klaarquote:
Leuk koppie maar is dat cup D?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:47 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Als je toch nog even wil keuren, moet je hier kliken. Let op, je krijgt mijn rotkop ook te zien.
verkapte kijk-mijn-vrouw-een-lekker-wijf-zijn post
Jurk geeft een optisch verkleinend effect. Ze heeft echt cup D. Als je dacht dat cup D van die h00ters zouden zijn, dan heb je het mis, dat is alleen bij vrouwen boven de 100 kilo. Anders is het al gauw cup F als ze echt huge zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geurkaarsen gekocht, massages olie staat klaar
[..]
Leuk koppie maar is dat cup D?
Dacht dat ze iets prominenter zouden zijn (zoals je nu bij allemaal vrouwen met strakke shirtjes en truitjes op straat met het lekkere weer). En zon jurk zal daar ook niet echt bij helpen (maar dat is het doel er ook niet vanquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:58 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jurk geeft een optisch verkleinend effect. Ze heeft echt cup D. Als je dacht dat cup D van die h00ters zouden zijn, dan heb je het mis, dat is alleen bij vrouwen boven de 100 kilo. Anders is het al gauw cup F als ze echt huge zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Is je baas een vrouw dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:23 schreef Geqxon het volgende:
En nu mag ik mijn baas uitleggen waarom er vrouwen met grote busten op mijn scherm staan
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dacht dat ze iets prominenter zouden zijn (zoals je nu bij allemaal vrouwen met strakke shirtjes en truitjes op straat met het lekkere weer). En zon jurk zal daar ook niet echt bij helpen (maar dat is het doel er ook niet van). (Ow en zon rotkop heb je nou ook weer niet
.)
quote:* DR34M3R heeft meelij met haar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zal zij last hebben (of krijgen) van haar rug... En wat moet dat lastig kleren kopen zijn!Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dacht dat ze iets prominenter zouden zijn (zoals je nu bij allemaal vrouwen met strakke shirtjes en truitjes op straat met het lekkere weer). En zon jurk zal daar ook niet echt bij helpen (maar dat is het doel er ook niet van). (Ow en zon rotkop heb je nou ook weer niet
.)
BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ze onder die jurk aanhad en ik op onze huwelijksnacht te zien kreeg was overigens wel optisch aantrekkelijk
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
kan je me vast vertellen wat het is geworden?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:22 schreef JortK het volgende:
Net nederland gekeken onder het nut van een biertje en nu lekker naar bed
Uit met je chick?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb niemand in bed om een emmer water op mezelf te krijgen
Heb je geen werk ofzo te doenquote:Op vrijdag 30 mei 200812:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, als ik zo door ga heb ik rainbowsix vegas 2 voor het eind van de dag uit gespeelt. OF het moet meer levels bevatten dan 1 [afbeelding].
Vertelquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:16 schreef Geqxon het volgende:
Verder heeft Geks gister die meisje zo geplayed.
Maar ik liet haar al snel merken dat ik al een liefde in mijn leven heb. Ik kwets vrouwen liever niet weet je. Dat is gewoon cold.quote:
Melanie?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar ik liet haar al snel merken dat ik al een liefde in mijn leven heb. Ik kwets vrouwen liever niet weet je. Dat is gewoon cold.
In mijn tijd deed ze geen nudequote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eerste resultaat op Google. Niet zo lui Jort.
Eerst was het Peachez16, en was het meest wat je kreeg te zien een blote rug. Daarna Peachez18 en was het af en toe een nip-slip, en nu met RealPeachez doet ze verdomme gewoon piemels in haar mond.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eerst was het Peachez16, en was het meest wat je kreeg te zien een blote rug. Daarna Peachez18 en was het af en toe een nip-slip, en nu met RealPeachez doet ze verdomme gewoon piemels in haar mond.
Huh? Maar dat wist je toch ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:23 schreef mschol het volgende:
ik ben lekker bezig deze maand....
eerst IB groep die eff 900 euro komt opeisen...
vervolgens pathe die me aanmaant vanwege het feit dat ik niet voldoende geld heb.,..
naja gelukkig maar 1 maand last van
pathe wist ik... echter niet zo vroeg verwacht (had ze na het weekend verwachtquote:
Leuke tester ben je danquote:One of our now former testers thought that it was nice to leak our crack to a friend. Somehow this crack ended up with DETONATiON who thought that disguising it a bit would allow them to get away with it.
Got kicked out of the teamquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:48 schreef Sjowhan het volgende:
Mass.Effect.PROPER-RELOADED:
[..]
Leuke tester ben je dan
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nope en zit al de hele dag tegen dir soort hoopjes aan te kijken![]()
[ link | afbeelding ]
Wattefak is datquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nope en zit al de hele dag tegen dir soort hoopjes aan te kijken![]()
[ link | afbeelding ]
Wat?quote:
Dat is een hoopje dooiequote:
Net al gedaan, nu nog steeds trouwens, we zitten gezellig samen te gamenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:17 schreef JortK het volgende:
Wyri moet je niet gezellig samen met je vriendin dingen doen ofzo?
Ging meer om het spelnaam. Dus Thanks!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is een hoopje dooie! (Rainbowsix Vages 2 Terrorist Hunt
)
Is net uitquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ging meer om het spelnaam. Dus Thanks!
Mja. Het standaard verhaaltje was te lang en te oudquote:Op zondag 1 juni 2008 13:25 schreef mschol het volgende:
goed opgeschoond iig
en lekker overzichtelijk, dat moet vaker gebeuren
Jort, you're killing me!quote:# Geen 'smilie posts'.
# Geen ordinaire 'tvp' posts.
# Geen eindeloze 'hoi/doei' posts.
Bier is lekker!quote:Op zondag 1 juni 2008 13:52 schreef JortK het volgende:
Nog opmerkingen / toevoegingen ?
Ja bizar hequote:Op zondag 1 juni 2008 20:27 schreef mschol het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7430048.stm
Thanksquote:
Ik stem voor!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:05 schreef phluphy het volgende:
Leuke OP, JortK![]()
In de eerste alinea staat "stemkroeg" in plaats van "stamkroeg".
Kleinigheidjesquote:Op zondag 1 juni 2008 22:05 schreef phluphy het volgende:
Leuke OP, JortK![]()
In de eerste alinea staat "stemkroeg" in plaats van "stamkroeg".
100 topic's is misschien wat overdreven?quote:Op maandag 2 juni 2008 09:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Kleinigheidjes
Ik wil misschien ook nog een overzicht van de laatste 100 topics, of vinden jullie dat niet nodig?
Of elk 25e topic... Dat zijn natuurlijk de feestnummers, die de moeite waard zijn om over te lezen!quote:Op maandag 2 juni 2008 09:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Kleinigheidjes
Ik wil misschien ook nog een overzicht van de laatste 100 topics, of vinden jullie dat niet nodig?
Eens kijken wat ik kan doenquote:Op maandag 2 juni 2008 09:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Of elk 25e topic... Dat zijn natuurlijk de feestnummers, die de moeite waard zijn om over te lezen!
quote:Op maandag 2 juni 2008 10:09 schreef Geqxon het volgende:
Zal ik voor de grap eens alle topics opzoeken?
Succes. Ik heb hetzelfde gedaan voor het Transport Tycoon topic, moest er een stuk of 10 zoeken en daar was ik al een tijdje mee zoet. Jij hoeft er gelukkig slechts 214.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:09 schreef Geqxon het volgende:
Zal ik voor de grap eens alle topics opzoeken?
Bert gaat er vast een script voor schrijvenquote:Op maandag 2 juni 2008 10:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Succes. Ik heb hetzelfde gedaan voor het Transport Tycoon topic, moest er een stuk of 10 zoeken en daar was ik al een tijdje mee zoet. Jij hoeft er gelukkig slechts 214.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | $forum_id = 16; $topics = array(); $start = 0; $end = 5; $step = 90; for ($i = $start; $i < $end; $i++){ $page = file_get_contents(sprintf("http://forum.fok.nl/forum/%d/%d/%d", $forum_id, $i * $step, $step)); preg_match_all('#<a href="topic/([0-9]{1,8})" class="ttfont">\[Slowchat \#([0-9]{1,4})\] (.*)</a>#Uis', $page, $matches, PREG_SET_ORDER); foreach ($matches as $match){ $topics[$match[2]] = $match[1]; } } ksort($topics); foreach ($topics as $topic => $id){ printf("Topic #%d : http://forum.fok.nl/topic/%d \n", $topic, $id); } ?> |
:+quote:Fatal error: Maximum execution time of 60 seconds exceeded in C:\xampplite\htdocs\foksearch.php on line 11
Gek hequote:Op maandag 2 juni 2008 10:50 schreef Geqxon het volgende:
Zo eens even snel opgezet:
[ code verwijderd ]
Met als resultaat:
[..]
quote:Topic #208 : [Slowchat #208] Where we run for JortK's terror!
Topic #210 : [Slowchat #210] ($var, $var2) = (1, 2); of ($var, $var2) = @
Topic #211 : [Slowchat #211] Untitled.topic
Topic #212 : [Slowchat #212] Waar we Bertje aan de vrouw helpen
Topic #213 : [Slowchat #213] Waar JortK het licht nog niet ziet...
Topic #214 : [Slowchat #214] Waar wij wachten op het weekend
Topic #215 : [Slowchat #215] Met Wii's en consoles
Ahquote:Op maandag 2 juni 2008 10:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Bert gaat er vast een script voor schrijven
lollerpwnquote:Op maandag 2 juni 2008 11:09 schreef Geqxon het volgende:
Fatal error: Allowed memory size of 16777216 bytes exhausted (tried to allocate 16 bytes) in C:\xampplite\htdocs\foksearch.php on line 25
Dubbelpwn.
Verder moet ik natuurlijk ook kijken of het topic wel volgepost is, en het geen dubbel topic is. Leuke uitdaging.
zolang standaard de baggerlayout wordt aangevoerd aan mensen is het een druppel op de gloeiende plaat...quote:Op maandag 2 juni 2008 10:58 schreef JortK het volgende:
[..]
TIP: Zorg dat je foksilver gebruikt, die is een stuk lichter
Geloof me, die topics bestaan echtquote:Op maandag 2 juni 2008 11:37 schreef Geqxon het volgende:
Data-mining is best gaaf, om zo weer eens mee te spelen. Al weer in tijden niet gedaan.
-knip-
relaxt..quote:Op maandag 2 juni 2008 12:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat is een leuke verrassing baas belde net ivm de busstakingen werk ik deze week thuis.
Geen leaseauto?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat is een leuke verrassing baas belde net ivm de busstakingen werk ik deze week thuis.
Soepel. Als mijn baas zo was, zou ik altijd thuis moeten werken, er stopt hier geen bus.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Studentquote:Op maandag 2 juni 2008 13:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben lui. Vanavond ga ik de regex aanpassen.
Geen rijbewijs?quote:
In Alkmaar zit ik op de fiets het probleem zit in haarlem (uurtje lopen anders of met een collega mee rijden maar dat zijn bijde gaan langere termijn oplossingenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Soepel. Als mijn baas zo was, zou ik altijd thuis moeten werken, er stopt hier geen bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |