Heb ik hier ook; je moet de optie in iTunes 'Geavanceerd; Kopieer bestanden naar iTunes Music bij toevoegen' uitgevinkt laten. Daarna gewoon importeren in de bibliotheek van iTunes...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Nu ik hier toch ben en er verder geen Apple slowchat is... Ik heb 80 gig muziek op mijn externe hardeschijf zitten, nu wil ik dat invoeren in iTunes maar hoe kan ik dat netjes doen... (zonder dat al mijn muziek wordt verplaatst enzo)...
En ja ik weet dat ik het gewoon kan importeren maar pleegt dat geen aanslag op iTunes of kan je dat gewoon doen?
En dat pleegt geen aanslag op je systeem omdat hij dan meer dan 10.000 nummers moet toevoegen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Heb ik hier ook; je moet de optie in iTunes 'Geavanceerd; Kopieer bestanden naar iTunes Music bij toevoegen' uitgevinkt laten. Daarna gewoon importeren in de bibliotheek van iTunes...
Het duurt wel even ja met importeren..quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En dat pleegt geen aanslag op je systeem omdat hij dan meer dan 10.000 nummers moet toevoegen?
Naja ik ben vrij vandaag wat zeur ik ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het duurt wel even ja met importeren..
Als je een FireWire externe HD gaat het een stuk soepeler dan een USB-2 is mijn ervaring.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Naja ik ben vrij vandaag wat zeur ik ook
Nou dat word kut, heb usb2quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als je een FireWire externe HD gaat het een stuk soepeler dan een USB-2 is mijn ervaring.
Ik wil een vi/EMACS oorlog op FOK!...quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Stukken beter slak.
gaan we nu over Sony/MS/Nintendo flamen?.
Nee, maak een topic aan [The wars] FF vs IE / vi vs Emacs / OSX vs Vista vs Linuxquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:57 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik wil een vi/EMACS oorlog op FOK!...![]()
Alleen vrees ik dat ik daarvoor in het [UNIX/Linux] topic moet zijn...
Kan je er beter WOIII voorzettenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:01 schreef slakkie het volgende:
[..]
Nee, maak een topic aan [The wars] FF vs IE / vi vs Emacs / OSX vs Vista vs Linux
Maakt het voor mij ook makkelijker
1 woord: auto-aim. En een controller speler heeft geen schijn van kans tegen een muis+keyboard speler online.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:55 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens, HeatWave: (Weet niet zeker of jij het was) FPS zijn helemaal niet kut op console's, dat jij niet met een controller overweg kan betekent niet gelijk dat een console kut is
Ik kan het niet latenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 woord: auto-aim. En een controller speler heeft geen schijn van kans tegen een muis+keyboard speler online.
Kwestie van oefenen, en bovendien als je b.v. een game speelt op een console online, speel je niet tegen pc gamers hoor?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 woord: auto-aim. En een controller speler heeft geen schijn van kans tegen een muis+keyboard speler online.
Hoezo is Halo beter op mac dan op xbox? ik vind van niet hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten
Zelfs Halo op een mac is nog beter dan op een Xbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |