abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46071062

Vervolg op: [Slowchat #165] Waar OS X Vista pwned!
___________________________________________________________________________________

Welkom in de Digital Corner Slowchat.
Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Slarioux, FredvZ en Godlike02) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
___________________________________________________________________________________

DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliber heeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's ).

Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.

Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan .

Deze openingspost

[ Bericht 47% gewijzigd door DutchErrorist op 07-02-2007 12:46:57 ]
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_46071080
Ik wilde zeggen: wat wil je met zo'n TT...?

Maar mooi dat de TT nagenoeg ongewijzigd is.
Calmer than you are
pi_46071099
Zo
pi_46071194
Nu ik hier toch ben en er verder geen Apple slowchat is... Ik heb 80 gig muziek op mijn externe hardeschijf zitten, nu wil ik dat invoeren in iTunes maar hoe kan ik dat netjes doen... (zonder dat al mijn muziek wordt verplaatst enzo)...

En ja ik weet dat ik het gewoon kan importeren maar pleegt dat geen aanslag op iTunes of kan je dat gewoon doen?
pi_46071237
*zucht*
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_46071358
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Nu ik hier toch ben en er verder geen Apple slowchat is... Ik heb 80 gig muziek op mijn externe hardeschijf zitten, nu wil ik dat invoeren in iTunes maar hoe kan ik dat netjes doen... (zonder dat al mijn muziek wordt verplaatst enzo)...

En ja ik weet dat ik het gewoon kan importeren maar pleegt dat geen aanslag op iTunes of kan je dat gewoon doen?
Heb ik hier ook; je moet de optie in iTunes 'Geavanceerd; Kopieer bestanden naar iTunes Music bij toevoegen' uitgevinkt laten. Daarna gewoon importeren in de bibliotheek van iTunes...
Calmer than you are
  Redactie Games woensdag 7 februari 2007 @ 12:57:41 #7
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46071497
TT kon op zich wel veranderd worden, levert alleen maar weer provocaties op en nog meer Anti-Heatwave reacties op... ik ben het op zich met die jongen eens behalve over het feit dat noobs wel/niet aan een mac kunnen...

Maar goed, ik ben die discussie nu ook een beetje zat aan het worden. Laat iedereen zelf gebruiken wat ie wil.

Even ontopic dan, als ik m'n macbook formateer ivm Leopard ga ik dingen kwijtraken zoals iWork en iLife? Die dinger waren geregistreerd op m'n macbook bij aanschaf, maar nu weet ik dus niet of ie op de DVD zit...

Het liefst wil ik ze niet kwijtraken, want ondertussen ben ik gewend aan iPhoto, .Mac en Keynote. Keynote is toch wel een mooi presentatieprogramma...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_46071501
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Heb ik hier ook; je moet de optie in iTunes 'Geavanceerd; Kopieer bestanden naar iTunes Music bij toevoegen' uitgevinkt laten. Daarna gewoon importeren in de bibliotheek van iTunes...
En dat pleegt geen aanslag op je systeem omdat hij dan meer dan 10.000 nummers moet toevoegen?
  Redactie Games woensdag 7 februari 2007 @ 12:59:30 #9
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46071543
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:57 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

En dat pleegt geen aanslag op je systeem omdat hij dan meer dan 10.000 nummers moet toevoegen?
Het duurt wel even ja met importeren..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_46071636
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:59 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Het duurt wel even ja met importeren..
Naja ik ben vrij vandaag wat zeur ik ook
pi_46071735
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:03 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Naja ik ben vrij vandaag wat zeur ik ook
Als je een FireWire externe HD gaat het een stuk soepeler dan een USB-2 is mijn ervaring.
Calmer than you are
pi_46072070
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Als je een FireWire externe HD gaat het een stuk soepeler dan een USB-2 is mijn ervaring.
Nou dat word kut, heb usb2
pi_46072463
Laten we de volgende SC een andere titel geven idd...

-edit: of nu -
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:34:11 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46072535
Stukken beter slak .

gaan we nu over Sony/MS/Nintendo flamen? .
Get woke, go broke!
pi_46072705
Joaaaah
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:43:43 #16
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_46073194
Maar even serieus, ik ging laatst op zoek naar Final Fantasy III voor de DS en ik belande uiteindelijk in zo'n gamewinkel in Assen. Staan daar 3 van die gastjes met zo'n Wii te spelen, terwijl ze discussiëren welke anime film het beste was. Dat was me toch een gesprek. Het kwam er op neer dat 1 zo'n gastje de hele street fighter collectie had gekocht en dat vond hij wel cool

heerlijk
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:57:06 #18
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_46073258
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Stukken beter slak .

gaan we nu over Sony/MS/Nintendo flamen? .
Ik wil een vi/EMACS oorlog op FOK!...

Alleen vrees ik dat ik daarvoor in het [UNIX/Linux] topic moet zijn...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_46073375
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:57 schreef whoops het volgende:

[..]

Ik wil een vi/EMACS oorlog op FOK!...

Alleen vrees ik dat ik daarvoor in het [UNIX/Linux] topic moet zijn...
Nee, maak een topic aan [The wars] FF vs IE / vi vs Emacs / OSX vs Vista vs Linux

Maakt het voor mij ook makkelijker
pi_46073890
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:01 schreef slakkie het volgende:

[..]

Nee, maak een topic aan [The wars] FF vs IE / vi vs Emacs / OSX vs Vista vs Linux

Maakt het voor mij ook makkelijker
Kan je er beter WOIII voorzetten
pi_46074977
Trouwens, HeatWave: (Weet niet zeker of jij het was) FPS zijn helemaal niet kut op console's, dat jij niet met een controller overweg kan betekent niet gelijk dat een console kut is
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:57:33 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46075041
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:55 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens, HeatWave: (Weet niet zeker of jij het was) FPS zijn helemaal niet kut op console's, dat jij niet met een controller overweg kan betekent niet gelijk dat een console kut is
1 woord: auto-aim. En een controller speler heeft geen schijn van kans tegen een muis+keyboard speler online.
Get woke, go broke!
pi_46075066
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

1 woord: auto-aim. En een controller speler heeft geen schijn van kans tegen een muis+keyboard speler online.
Ik kan het niet laten

Zelfs Halo op een mac is nog beter dan op een Xbox
pi_46075173
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kwestie van oefenen, en bovendien als je b.v. een game speelt op een console online, speel je niet tegen pc gamers hoor?

Ik kan trouwens beter overweg met een controller dan met keyboard en muis, het is maar wat je gewend bent.

Dat het misschien wat irritant is als je pc games met een controller speelt kan ik wel begrijpen want die games zijn toch net even wat anders, maar games voor de console zijn speciaal gemaakt, en afgesteld om met een controller gespeeld te worden.
pi_46075195
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:58 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik kan het niet laten

Zelfs Halo op een mac is nog beter dan op een Xbox
Hoezo is Halo beter op mac dan op xbox? ik vind van niet hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')