Ja ik kom van Mars ja, jij zeker van Venusquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef Merovingian het volgende:
[..]
![]()
Wee je zeker dat je van Aarde komt?
steekt hand op.....quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Bestaan er mensen die niet van karamel en chocolade houden?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik kom van Mars ja, jij zeker van Venus
euhhh... speculaas?quote:Op donderdag 29 mei 2008 06:22 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen!
JortK en mschol: als jullie niet vanchocolade
houden, waar houden jullie dan wél van?
(in de categorie snoepgoed bedoel ik!).
Er is vast wel iets waarvoor je een zwak hebt. Ik vraag me af wat dat dan is, als het niet
chocolade
is.
tegen mij wordt altijd dit tegen mij gezegdquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik kom van Mars ja, jij zeker van Venus
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen. Maar ja, gemeente Alkmaar he, daar komt goed volk vandaan.quote:
*Raises hand*quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:36 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen. Maar ja, gemeente Alkmaar he, daar komt goed volk vandaan.
* WyriHaximus zuchtquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
*Raises hand*
Doe mij maar een mooi blank meisje.
En een mooi blank meisje bedekt met karamel- en chocoladesaus dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
*Raises hand*
Doe mij maar een mooi blank meisje.
2Girls1CUp? Ewwwww....quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En een mooi blank meisje bedekt met karamel- en chocoladesaus dan?
De wens was even de vader van de gedachte?quote:
Nog meer ieeeeeuwwww! Bertje is ranziger dan ik dachtquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
De wens was even de vader van de gedachte?
Ik denk in ieder geval aan een vrouw bedekt met karamel- en chocoladesaus als ik het heb over een vrouw bedekt met karamel- en chocoladesaus. Anders had ik wel gezegd "een vrouw bedekt met stront en kots".quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Ben ik dan de enige die aan 2G1C denk als iemand het over "bedekt met karamel- en chocoladesaus" heeft ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |