Nog maar even niet aan beginnen zeg ik jequote:Op maandag 26 mei 2008 16:13 schreef Merovingian het volgende:
Nee. Is het wat?
Het verschil is dat FF daar niet consistent in is. Als ik iets in de adresbalk intype, en CTRL + ENTER druk > Huidige venster. Type ik iets in het zoekbalkje in, en CTRL + ENTER druk > Huidig venster. Als ik bij deze post hieronder op Invoeren druk, en ik hou CTRL ingedrukt > Huidig venster.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:13 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Das met FF en ctrl-toets toch ook zo? Of zit ik de afgelopen twee jaar nutteloos die ctrl ingedrukt te houden?
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat wil je, als je nickname met MS begint.
Ah zo. Dat is waar.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het verschil is dat FF daar niet consistent in is. Als ik iets in de adresbalk intype, en CTRL + ENTER druk > Huidige venster. Type ik iets in het zoekbalkje in, en CTRL + ENTER druk > Huidig venster. Als ik bij deze post hieronder op Invoeren druk, en ik hou CTRL ingedrukt > Huidig venster.
Dat is onder Safari een stuk beter geregeld, want hij zou in alle gevallen de pagina in een nieuw tabblad openen. En zo zijn er wel meer dingen binnen Firefox die ik zeer slecht vind.
Dat is inderdaad zooo kut aan de eeePC. Geef hem maar gewoon aan mij.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:36 schreef Cothen het volgende:
woei, m´n eeePC is binnen.
Leuk ding
enige nadeel dat ik kan ontdekken zijn de kleine toetsjes, maar dat zal wel wennen
quote:Op dinsdag 27 mei 200808:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zooo kut aan de eeePC. Geef hem maar gewoon aan mij.
Zo'n 7" (of 8.9") laptop met SSD geheugen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:04 schreef JortK het volgende:
Is dat zon ding van Asus met flash geheugen?
wat heb je er aan? doe dan een echte laptop... en niet een namaak...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:36 schreef Cothen het volgende:
woei, m´n eeePC is binnen.
Leuk ding
enige nadeel dat ik kan ontdekken zijn de kleine toetsjes, maar dat zal wel wennen
Inderdaad, met gratis hernia.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
wat heb je er aan? doe dan een echte laptop... en niet een namaak...
Het gewicht, en daarnaast ook vanwege de houding die je aan moet nemen als je je 15" laptop tussen je buik en de collegebank voor je wilt klemmenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hernia? van een laptop? dan moet je gewoon een goede houding aannemen...
Geen tafeltjes aanwezig?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het gewicht, en daarnaast ook vanwege de houding die je aan moet nemen als je je 15" laptop tussen je buik en de collegebank voor je wilt klemmen
wat voor een mini collegebanken zijn dat?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het gewicht, en daarnaast ook vanwege de houding die je aan moet nemen als je je 15" laptop tussen je buik en de collegebank voor je wilt klemmen
leuk om mee te spelen en is een stuk lichter om mee te nemen in de treinquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
wat heb je er aan? doe dan een echte laptop... en niet een namaak...
Daar heb je wel een punt voor in de trein kan het ideaal zijn, maar ik zou dan nog een 13" nemen in plaats van zo'n eeePCquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
leuk om mee te spelen en is een stuk lichter om mee te nemen in de trein
Ja.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:12 schreef phluphy het volgende:
¡ Caramba ! Rustig hier !
Iedereen druk-druk-druk?
Schijnbaarquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:12 schreef phluphy het volgende:
Iedereen druk-druk-druk?
Salade natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga naar de McDonalds. Wat zal het worden?
385 cheeseburgers, 783 bakjes fritesaus, 208 Big Macs en 1 McFlurry Rolo.quote:
Roloquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:32 schreef Merovingian het volgende:
[..]
385 cheeseburgers, 783 bakjes fritesaus, 208 Big Macs en 1 McFlurry Rolo.
Mac moet je altijd ter plekke opetenquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:51 schreef Geqxon het volgende:
Het is een voordeelmenu geworden. McBacon + Franse frietjes + Sinas.
Wel Royal Sadness dat ik het thuis op zit te eten.
Jailbait fappenquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:58 schreef Geqxon het volgende:
Want ik durfde niet bij de McDonalds te gaan zitten. En ik deed tijdens het bestellen alsof ik druk op mijn GSM bezig was, zodat ik de kassier niet in de ogen hoefde te kijken.
De giechelende meisjes liep ik voorbij alsof ze er niet waren. Terwijl ik weet dat ik er vanavond op ga fappen.
niet perse druk maar heb wel wat beters te doen dan fokkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:12 schreef phluphy het volgende:
Iedereen druk-druk-druk?
Zoals?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
niet perse druk maar heb wel wat beters te doen dan fokken
quote:
* JortK steekt hand opquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Bestaan er mensen die niet van karamel en chocolade houden?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |