Geen Firefox?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:24 schreef JortK het volgende:
[..]
True true
* JortK heeft ook alleen maar Microsoft producten draaien trouwens
Ik dacht alquote:Op maandag 26 mei 2008 15:32 schreef JortK het volgende:
[..]
OS heb ik het nu over, niet browsers enzo
Ik persoonlijk vind dat het sinds 3.0 errug achteruit is gegaan qua eenvoud die het in 2.0 hadquote:Op maandag 26 mei 2008 15:53 schreef Geqxon het volgende:
FireFox vind ik eigenlijk ook zo'n knutselproductje.
FF 3.0 al geprobeerd?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:59 schreef Merovingian het volgende:
Ik vind persoonlijk FF 2.0 fijner werken dan welke IE versie dan ook...
Inderdaad, die adresbalk vind ik walgelijk!quote:Op maandag 26 mei 2008 15:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat het sinds 3.0 errug achteruit is gegaan qua eenvoud die het in 2.0 had
Dat die heel intelligent heel je historie erbij gaat vissenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, die adresbalk vind ik walgelijk!
Das met FF en ctrl-toets toch ook zo? Of zit ik de afgelopen twee jaar nutteloos die ctrl ingedrukt te houden?quote:Op maandag 26 mei 2008 16:01 schreef Geqxon het volgende:
Mooi voorbeeld: Als ik de CMD button ingedrukt hou, dan wordt alles in een nieuw venster geopend. De adresbalk, de google zoekbalk, een form submitten, een button aanklikken, alles dat normaal in het huidige venster zou worden geopend, wordt als je de CMD knop ingedrukt houdt in een nieuw tabblad geopend.
Nee. Is het wat?quote:
Nog maar even niet aan beginnen zeg ik jequote:Op maandag 26 mei 2008 16:13 schreef Merovingian het volgende:
Nee. Is het wat?
Het verschil is dat FF daar niet consistent in is. Als ik iets in de adresbalk intype, en CTRL + ENTER druk > Huidige venster. Type ik iets in het zoekbalkje in, en CTRL + ENTER druk > Huidig venster. Als ik bij deze post hieronder op Invoeren druk, en ik hou CTRL ingedrukt > Huidig venster.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:13 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Das met FF en ctrl-toets toch ook zo? Of zit ik de afgelopen twee jaar nutteloos die ctrl ingedrukt te houden?
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat wil je, als je nickname met MS begint.
Ah zo. Dat is waar.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het verschil is dat FF daar niet consistent in is. Als ik iets in de adresbalk intype, en CTRL + ENTER druk > Huidige venster. Type ik iets in het zoekbalkje in, en CTRL + ENTER druk > Huidig venster. Als ik bij deze post hieronder op Invoeren druk, en ik hou CTRL ingedrukt > Huidig venster.
Dat is onder Safari een stuk beter geregeld, want hij zou in alle gevallen de pagina in een nieuw tabblad openen. En zo zijn er wel meer dingen binnen Firefox die ik zeer slecht vind.
Dat is inderdaad zooo kut aan de eeePC. Geef hem maar gewoon aan mij.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:36 schreef Cothen het volgende:
woei, m´n eeePC is binnen.
Leuk ding
enige nadeel dat ik kan ontdekken zijn de kleine toetsjes, maar dat zal wel wennen
quote:Op dinsdag 27 mei 200808:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zooo kut aan de eeePC. Geef hem maar gewoon aan mij.
Zo'n 7" (of 8.9") laptop met SSD geheugen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:04 schreef JortK het volgende:
Is dat zon ding van Asus met flash geheugen?
wat heb je er aan? doe dan een echte laptop... en niet een namaak...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:36 schreef Cothen het volgende:
woei, m´n eeePC is binnen.
Leuk ding
enige nadeel dat ik kan ontdekken zijn de kleine toetsjes, maar dat zal wel wennen
Inderdaad, met gratis hernia.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
wat heb je er aan? doe dan een echte laptop... en niet een namaak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |