Nouja, het zal waarschijnlijk wel in de linuxmachine zitten, aangezien deze de DHCP/DNS etc doet.quote:
Kan je daar ook zware script en game servers op draaien dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 08:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En wat zou daar het voordeel van zijn t.o.v. mijn (en waarschijnlijk ook jouw) huidige situatie van een server achter een router? Op mijn Linksys WRT54GS met DD-WRT kan ik alles instellen wat ik wil...
Dat is best fucked. We hebben op me werk juist problemen met een gare windows DNS bak die soms een minuut er over doet om iets te resolvenquote:Op maandag 26 mei 2008 12:28 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk aan het mailen met het bedrijf dat de linuxmachine onderhoud, we kunnen op geen van de clients support.microsoft.com bereiken.
Ben blij dat de linuxmachine eruit gaat (iig de PDC en waarschijnlijk DNS gaan over naar een nieuwe Win2k3 machine)
Windows XP + HMailserver met squirrelmail webmail plugin op de server, Outlook op mijn pc, IE/FF op de rest van de wereld werkt bij mij ook primaquote:Op maandag 26 mei 2008 14:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik vervloek hier juist de mailserver. Call me crazy, maar Windows Server 2003 + Exchange + Outlook Web Access vind ik heerlijk.
Helaas hebben we op kantoor een linux bak, met een onbekende mail server, een spamfilter die er bizar lang over doet, geen virusscanner en (beh) Horde. (beh).
Onbekend? Zie de headers van je ontvangen berichtenquote:Op maandag 26 mei 200814:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik vervloek hier juist de mailserver. Call me crazy, maar Windows Server 2003 + Exchange + Outlook Web Access vind ik heerlijk.
Helaas hebben we op kantoor een linux bak, met een onbekende mail server, een spamfilter die er bizar lang over doet, geen virusscanner en (beh) Horde. (beh).
je bent niet de enige...quote:Op maandag 26 mei 2008 14:09 schreef Geqxon het volgende:
True truequote:Op maandag 26 mei 2008 15:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat wil je, als je nickname met MS begint.
Geen Firefox?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:24 schreef JortK het volgende:
[..]
True true
* JortK heeft ook alleen maar Microsoft producten draaien trouwens
Ik dacht alquote:Op maandag 26 mei 2008 15:32 schreef JortK het volgende:
[..]
OS heb ik het nu over, niet browsers enzo
Ik persoonlijk vind dat het sinds 3.0 errug achteruit is gegaan qua eenvoud die het in 2.0 hadquote:Op maandag 26 mei 2008 15:53 schreef Geqxon het volgende:
FireFox vind ik eigenlijk ook zo'n knutselproductje.
FF 3.0 al geprobeerd?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:59 schreef Merovingian het volgende:
Ik vind persoonlijk FF 2.0 fijner werken dan welke IE versie dan ook...
Inderdaad, die adresbalk vind ik walgelijk!quote:Op maandag 26 mei 2008 15:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat het sinds 3.0 errug achteruit is gegaan qua eenvoud die het in 2.0 had
Dat die heel intelligent heel je historie erbij gaat vissenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, die adresbalk vind ik walgelijk!
Das met FF en ctrl-toets toch ook zo? Of zit ik de afgelopen twee jaar nutteloos die ctrl ingedrukt te houden?quote:Op maandag 26 mei 2008 16:01 schreef Geqxon het volgende:
Mooi voorbeeld: Als ik de CMD button ingedrukt hou, dan wordt alles in een nieuw venster geopend. De adresbalk, de google zoekbalk, een form submitten, een button aanklikken, alles dat normaal in het huidige venster zou worden geopend, wordt als je de CMD knop ingedrukt houdt in een nieuw tabblad geopend.
Nee. Is het wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |