Wat hij vertelde is dat hij er niet meer naar omkeek, 't was een 'impuls' aankoop, heeft het gezien bij iemand anders, leek het ook leuk dus kocht hetquote:Op zondag 25 mei 2008 13:44 schreef DR34M3R het volgende:
Wat ik me dan afvraag: Waarom wordt een Wii met 13 spellen nu al te koop gezet
omdat het echt niet voor iedereen iets is..quote:Op zondag 25 mei 2008 13:44 schreef DR34M3R het volgende:
Wat ik me dan afvraag: Waarom wordt een Wii met 13 spellen nu al te koop gezet
Indeed! Hoe zit het daarmee?quote:
's ochtends???? Het is 3 uur!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:57 schreef phluphy het volgende:
[..]
Indeed! Hoe zit het daarmee?
's Avonds een vent, 's ochtends een vent! Kom op!
Ohjaquote:Op zondag 25 mei 2008 14:56 schreef phluphy het volgende:
Sjow, volgende keer graag een linkje naar het volgende topic in de sluitpost van de vorige!
quote:
torrentsquote:Op zondag 25 mei 2008 16:52 schreef Geqxon het volgende:
Lekker efficient, dat torrents. Gaat uTorrent vrolijke elke keer als ik het programma opstart even 70 gigabyte van mijn HDD uitlezen. Waar hij vervolgens een half uur mee bezig is, en mijn computer zo traag als stront wordt.
Ook al enig idee wanneer hij dan af zal zijn?quote:
Ik hoop morgen en anders dinsdagquote:Op zondag 25 mei 2008 17:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook al enig idee wanneer hij dan af zal zijn?
Dat is wel kort dag hoor. Zullen we er geen crisismanager op zetten? ICT-projecten zijn gedoemd te falen.quote:
uTorrent opstarten doe je ook maar 1x. Daarna laat je hem 24/7 draaien...quote:Op zondag 25 mei 2008 16:52 schreef Geqxon het volgende:
Lekker efficient, dat torrents. Gaat uTorrent vrolijke elke keer als ik het programma opstart even 70 gigabyte van mijn HDD uitlezen. Waar hij vervolgens een half uur mee bezig is, en mijn computer zo traag als stront wordt.
Tenzij je je computers eens uit zet.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:52 schreef Merovingian het volgende:
[..]
uTorrent opstarten doe je ook maar 1x. Daarna laat je hem 24/7 draaien...
Goed planquote:Op zondag 25 mei 2008 17:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is wel kort dag hoor. Zullen we er geen crisismanager op zetten? ICT-projecten zijn gedoemd te falen.
Een echte nerd heeft daar een apprtebak voor draaienquote:Op zondag 25 mei 2008 16:52 schreef Geqxon het volgende:
Jij bent dan ook de enige echte nerdquote:Op zondag 25 mei 2008 19:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Een echte nerd heeft daar een apprtebak voor draaien.
En de energiebewuste consument heeft er een router met ingebouwde torrent-functionaliteit voor draaien.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vertelquote:Op zondag 25 mei 2008 19:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En de energiebewuste consument heeft er een router met ingebouwde torrent-functionaliteit voor draaien.
Vertel kan die ook apache, mysql, php, ssh, samba, cron etc etc draaien net als een echte linux bak?quote:Op zondag 25 mei 2008 19:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En de energiebewuste consument heeft er een router met ingebouwde torrent-functionaliteit voor draaien.
quote:Op zondag 25 mei 2008 17:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is wel kort dag hoor. Zullen we er geen crisismanager op zetten? ICT-projecten zijn gedoemd te falen.
Als het maar niet in Exact isquote:Op zondag 25 mei 2008 20:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal ik even een minikwaliteitssysteempje opzetten!?
1x laten hashen en vervolgens zou hij het never nooit meer moeten doen....quote:Op zondag 25 mei 2008 16:52 schreef Geqxon het volgende:
tis dat al m'n spare HD;s dood zijn anders had ik dat zeker draaienquote:Op zondag 25 mei 2008 19:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb er hier 1 inzitten en een externe voor /homequote:Op zondag 25 mei 2008 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
tis dat al m'n spare HD;s dood zijn anders had ik dat zeker draaien
ach, ik hoop ergens in juli gewoon een dik (server)systeem te kopenquote:Op zondag 25 mei 2008 21:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb er hier 1 inzitten en een externe voor /home.
Bofkont! Ik ga douchen, en dan ook naar bed.. morgen om half zeven weer op..quote:
Ik ben dan wel een echte nerd met een eigen server, maar die van mij draait gwoon onder XPquote:Op zondag 25 mei 2008 19:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vertel kan die ook apache, mysql, php, ssh, samba, cron etc etc draaien net als een echte linux bak?
Je woont nog thuis?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ik hoop ergens in juli gewoon een dik (server)systeem te kopen
heb alleen 2 mogelijkheden:
goedkoopste: koop alleen HD's, cheap ass mobo, + proc + 4GB ram en knal dat in een oude kast, gooi er e.v.t. nog een nieuwe voeding in..
duurdere: koop nieuwe kast, moederbord met goeie raid controller, min 3HD's, snelle proc, minimaal 4GB ram + dvd brander/ goedkopere tape unit voor backup
laatste zou et mooiste zijn, maar dat loopt behoorlijk in de papieren
Kan ook, ging me er meer om dat zon router pas interesant word als je dat soort dingen er ook mee kan doenquote:Op zondag 25 mei 2008 23:10 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een echte nerd met een eigen server, maar die van mij draait gwoon onder XP
En wat zou daar het voordeel van zijn t.o.v. mijn (en waarschijnlijk ook jouw) huidige situatie van een server achter een router? Op mijn Linksys WRT54GS met DD-WRT kan ik alles instellen wat ik wil...quote:Op maandag 26 mei 2008 00:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan ook, ging me er meer om dat zon router pas interesant word als je dat soort dingen er ook mee kan doen. Het beste zou natuurlijk gewoon een computer met 3 NIC's (2 LAN en 1 WLAN poorten) en die als router/server zou laten spelen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |