Wat hij vertelde is dat hij er niet meer naar omkeek, 't was een 'impuls' aankoop, heeft het gezien bij iemand anders, leek het ook leuk dus kocht hetquote:Op zondag 25 mei 2008 13:44 schreef DR34M3R het volgende:
Wat ik me dan afvraag: Waarom wordt een Wii met 13 spellen nu al te koop gezet
omdat het echt niet voor iedereen iets is..quote:Op zondag 25 mei 2008 13:44 schreef DR34M3R het volgende:
Wat ik me dan afvraag: Waarom wordt een Wii met 13 spellen nu al te koop gezet
Indeed! Hoe zit het daarmee?quote:
's ochtends???? Het is 3 uur!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:57 schreef phluphy het volgende:
[..]
Indeed! Hoe zit het daarmee?
's Avonds een vent, 's ochtends een vent! Kom op!
Ohjaquote:Op zondag 25 mei 2008 14:56 schreef phluphy het volgende:
Sjow, volgende keer graag een linkje naar het volgende topic in de sluitpost van de vorige!
quote:
torrentsquote:Op zondag 25 mei 2008 16:52 schreef Geqxon het volgende:
Lekker efficient, dat torrents. Gaat uTorrent vrolijke elke keer als ik het programma opstart even 70 gigabyte van mijn HDD uitlezen. Waar hij vervolgens een half uur mee bezig is, en mijn computer zo traag als stront wordt.
Ook al enig idee wanneer hij dan af zal zijn?quote:
Ik hoop morgen en anders dinsdagquote:Op zondag 25 mei 2008 17:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook al enig idee wanneer hij dan af zal zijn?
Dat is wel kort dag hoor. Zullen we er geen crisismanager op zetten? ICT-projecten zijn gedoemd te falen.quote:
uTorrent opstarten doe je ook maar 1x. Daarna laat je hem 24/7 draaien...quote:Op zondag 25 mei 2008 16:52 schreef Geqxon het volgende:
Lekker efficient, dat torrents. Gaat uTorrent vrolijke elke keer als ik het programma opstart even 70 gigabyte van mijn HDD uitlezen. Waar hij vervolgens een half uur mee bezig is, en mijn computer zo traag als stront wordt.
Tenzij je je computers eens uit zet.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:52 schreef Merovingian het volgende:
[..]
uTorrent opstarten doe je ook maar 1x. Daarna laat je hem 24/7 draaien...
Goed planquote:Op zondag 25 mei 2008 17:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is wel kort dag hoor. Zullen we er geen crisismanager op zetten? ICT-projecten zijn gedoemd te falen.
Een echte nerd heeft daar een apprtebak voor draaienquote:Op zondag 25 mei 2008 16:52 schreef Geqxon het volgende:
Jij bent dan ook de enige echte nerdquote:Op zondag 25 mei 2008 19:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Een echte nerd heeft daar een apprtebak voor draaien.
En de energiebewuste consument heeft er een router met ingebouwde torrent-functionaliteit voor draaien.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Een echte nerd heeft daar een apprtebak voor draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |