abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:51:23 #1
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54810737

Vervolg op: [Slowchat deel #196] Waar we floeffie overzetten naar IE7
___________________________________________________________________________________

Welkom in de Digital Corner Slowchat.
Hier zit je in het DIG-caf�. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Slarioux (als hij niet bezopen met de stam gasten mee doet), FredvZ en Godlike02) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
___________________________________________________________________________________

DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliber heeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's ).

Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.

Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan .

Deze openingspost

vrijdag 23 november 2007 @ 22:17:50 #2
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_54811468
Leuke avatar trouwens jort .
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:49 schreef JortK het volgende:

[..]

Ach als je maar lekker bezig bent en er niet zo over na hoeft te denken
Precies, en het komt er nog goed uit te zien ook, met tag cloud weer, alleen de links er achter werken nog niet . Staat als volgende op de lijst als dit lukt .
phluphy for president!
  vrijdag 23 november 2007 @ 22:18:39 #3
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54811502
* JortK is naar zijn vriendin toe

Morgen de hele dag downtime dus jullie zien mij zondag weer
  vrijdag 23 november 2007 @ 22:29:14 #4
84926 WyriHaximus
pi_54811798
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:18 schreef JortK het volgende:
* JortK is naar zijn vriendin toe

Morgen de hele dag downtime dus jullie zien mij zondag weer
Have fun, de mijne zit naast me geboeit te kijken, zo maar eens aandacht geven .

Heh ow argh!!!!!!!!!!!!!! Geen fok morgen, erhm kut kut kut wat ga ik morgen doen .
phluphy for president!
  vrijdag 23 november 2007 @ 22:52:35 #5
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54812474
* phluphy is een viespeuk!

Harry wat een misselijke streek, van die kat. En de manier waarop had wel wat sympathieker gekund. Ik kan me heel goed voorstellen dat je over de zeik was!

Leuke TT btw. Sjowhan is dit weekend al aan 't verhuizen hé?
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 23 november 2007 @ 22:53:35 #6
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54812503
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef WyriHaximus het volgende:

Heh ow argh!!!!!!!!!!!!!! Geen fok morgen, erhm kut kut kut wat ga ik morgen doen .
Je huis verder inrichten, foto's maken, alvast inladen, zodat je ze zondag kunt plaatsen!
Oh en je kan natuurlijk ook nog even naar de markt voor vers fruit of een lekker visje!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54812881
down time... bah....
naja voldoende te doen
  vrijdag 23 november 2007 @ 23:29:11 #8
84926 WyriHaximus
pi_54813476
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:52 schreef phluphy het volgende:
* phluphy is een viespeuk!
Kom je dan nu eens uit die kast van je?
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:52 schreef phluphy het volgende:Harry wat een misselijke streek, van die kat. En de manier waarop had wel wat sympathieker gekund. Ik kan me heel goed voorstellen dat je over de zeik was!
Don't shoot the messenger en dat doe ik verder ook niet. Heb uurtje geleden nog ff staan praten met hem (de messenger) en toen wat meer duidelijkheid gekregen. We hebben o.a. niet direct toestemming gevraagt er voor, al kan ik het me wel herineren dat ik het benoemt heb. Daarnaast is de regel dat alleen dieren in een kooi toegestaan zijn . Er schijnt ook een aantal begeleiding (want ondanks de verrassing zijn ze er allemaal positief over) voor me opgekomen en meerdere mogelijkheden aan gedraagt maar dan moet helaas niet baten . Maar goed we komen er wel over heen, straks 4 cavia's en een konijn met opruimeritus .
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:53 schreef phluphy het volgende:

[..]

Je huis verder inrichten, foto's maken, alvast inladen, zodat je ze zondag kunt plaatsen!
Oh en je kan natuurlijk ook nog even naar de markt voor vers fruit of een lekker visje!
Lekker uitslapen zul je bedoelen . Ze komen een kast plaatsen en nog wat dingetjes doen. Ow trouwens de electicien spoort niet (erg leuke gozer om mee te praten) maar we hebben nu wel stroom in de gang .
phluphy for president!
  zondag 25 november 2007 @ 09:13:23 #9
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54818984
hmz. Nog wat bugjes.
Balkje met FP/pm etc is spoorloos. (Je kunt er wel komen door op een user envelopje te klikken).

Quotes werkt ook niet.

En myat wordt niet bijgewerkt bij posten in een nieuw topic. Even kijken of hij deze wel bijwerkt.

Anyway! Welkom terug!
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 25 november 2007 @ 09:27:33 #10
84926 WyriHaximus
pi_54819061
quote:
Op zondag 25 november 2007 09:13 schreef phluphy het volgende:
hmz. Nog wat bugjes.
Balkje met FP/pm etc is spoorloos. (Je kunt er wel komen door op een user envelopje te klikken).

Quotes werkt ook niet.

En myat wordt niet bijgewerkt bij posten in een nieuw topic. Even kijken of hij deze wel bijwerkt.

Anyway! Welkom terug!
Plurry je was sneller . Mare woei we hebben ons geliefde forumpje weer terug !
phluphy for president!
pi_54819216
et lag dus niet aan me wii....
ik dacht al: quote knop gebroken @ wii
  zondag 25 november 2007 @ 10:47:14 #12
84926 WyriHaximus
pi_54819818
quote:
Op zondag 25 november 2007 09:49 schreef mschol het volgende:
et lag dus niet aan me wii....
ik dacht al: quote knop gebroken @ wii
Las het al in BUG, maar nergens last van hier .
phluphy for president!
pi_54819983
quote:
Op zondag 25 november 2007 10:47 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Las het al in BUG, maar nergens last van hier .

hier (op pc) doet hij het nu ook weer...
pi_54820593
Ik heb mijzelf gister heerlijk vermaakt

Echter heb ik wel een intense haat jegens Nero, Symantec en Dell gekregen.
pi_54820650
Echt, Nero Burning Rom 6 was heersend. Maar 7? Die forceerd mij DirectX 9.0c te installeren. Jawel, om iets te branden MOET ik dat geinstalleerd hebben. Verder vraagt mij ook of ik de ask.com toolbar wilt.

En ondanks ik alles behalve Burning Rom uitvink (ik hoef al die media center zooi niet), installeert hij toch een of andere startmenu toolbar die rustig de hardeschijf aan het indexeren is. Nero Quest oid.

Echt, doe mij maar linux. Gewoon in je terminal een paar commands inrammen en hop, de ISO is gebakken!
pi_54820742
En holy fuck man, Windows XP met alle updates: 6,25 gigabyte. Zelfs Mac OS X 10.5 Leopard heeft minder nodig. !
pi_54820747
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:29 schreef Geqxon het volgende:
Echt, Nero Burning Rom 6 was heersend. Maar 7? Die forceerd mij DirectX 9.0c te installeren. Jawel, om iets te branden MOET ik dat geinstalleerd hebben. Verder vraagt mij ook of ik de ask.com toolbar wilt.

En ondanks ik alles behalve Burning Rom uitvink (ik hoef al die media center zooi niet), installeert hij toch een of andere startmenu toolbar die rustig de hardeschijf aan het indexeren is. Nero Quest oid.

Echt, doe mij maar linux. Gewoon in je terminal een paar commands inrammen en hop, de ISO is gebakken!
geef nou maar gewoon toe dat je er niet mee om kan gaan..

(fyi: nero 7 doet het hier prima en dat quest waar jij het over hebt staat er hier niet op..
en waarom is DX9 een ramp om te installeren? maakt je systeem echt niet langzamer ofzo.. )
pi_54820784
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:33 schreef Geqxon het volgende:
En holy fuck man, Windows XP met alle updates: 6,25 gigabyte. Zelfs Mac OS X 10.5 Leopard heeft minder nodig. !
Windows Vista ultimate met alle updates, zonder de extra's: (op een inmiddels sterk vervuild systeem) 11.7GB
pi_54820893
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:33 schreef mschol het volgende:

[..]

geef nou maar gewoon toe dat je er niet mee om kan gaan.. *O*

(fyi: nero 7 doet het hier prima en dat quest waar jij het over hebt staat er hier niet op..
en waarom is DX9 een ramp om te installeren? maakt je systeem echt niet langzamer ofzo.. :') )
Ik wil een ISO branden. Ik ben een kwartier met de installatie. Ik word geforceerd om DX9 te installeren, wat nergens op slaat. Ik mag vanalles uit gaan vinken. En hij installeert zonder dat ik dat wens een programma dat mijn hardeschijf gaat indexeren (talking about privacy). Dat is best veel werk als ik dit gewend ben te doen:

1hdiutil burn image.iso

Maar goed, schijnbaar is het normaal voor Windows gebruikers om iets zo extreem omslachtigs te doen.
pi_54820932
Trouwens, Fred, nog bedankt voor XP Home SP2 NL OEM.
  zondag 25 november 2007 @ 11:51:14 #21
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54822224
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:40 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik wil een ISO branden. Ik ben een kwartier met de installatie. Ik word geforceerd om DX9 te installeren, wat nergens op slaat. Ik mag vanalles uit gaan vinken. En hij installeert zonder dat ik dat wens een programma dat mijn hardeschijf gaat indexeren (talking about privacy). Dat is best veel werk als ik dit gewend ben te doen:
[ code verwijderd ]

Maar goed, schijnbaar is het normaal voor Windows gebruikers om iets zo extreem omslachtigs te doen.
nog blijf ik je probleem niet snappen... ik kan na installatie van brand programma ook zo branden
en die installatie neemt ook max 5 minuutjes in beslag...
(want je vergeet voor het gemak dat je bij linux ook je programma moet installeren inclusief dependecies (grafwoord )
pi_54822275
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:48 schreef mschol het volgende:

[..]

nog blijf ik je probleem niet snappen... ik kan na installatie van brand programma ook zo branden
en die installatie neemt ook max 5 minuutjes in beslag...
(want je vergeet voor het gemak dat je bij linux ook je programma moet installeren inclusief dependecies (grafwoord )
Ik moet simpelweg te veel moeite doen om een ISO onder Windows te branden, waarbij ik te veel onnodig spul moet installeren. Iets dat onder mijn BSD-based operating system met een enkel terminal-command kan, zonder dat ik er ook maar iets voor hoef te installeren.
  zondag 25 november 2007 @ 12:57:40 #24
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54822414
Ik ga vanavond bij mijn oma eten. Voor mij even geen eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')