http://www.spitsnieuws.nl(...)rellen_in_bruss.htmlquote:Noord-Afrikaanse jongeren uit Brussel hebben via internet opgeroepen om 'af te rekenen met blanke supporters van de voetbalclub Anderlecht.' De Brusselse politie is in opperste paraatheid gebracht.
De oproep is een gevolg van de bekerfinale tussen Anderlecht en Genk afgelopen zondag waar Anderlecht-supporters waaronder skinheads ruzie kregen met Noord-Afrikaanse jongeren. Op een internetblog werd onder meer opgeroepen om 'cafés, huizen en auto’s in brand te steken’.
Meer dan 600 mensen reageerden al op het bericht. De politie zal vanavond massaal uitrukken om de orde te bewaken bij het stadion en het metrostation Sint-Guido.
quote:Noord-Afrikaanse jongeren uit Brussel hebben via internet opgeroepen om 'af te rekenen met blanke supporters van de voetbalclub Anderlecht
Kijk.. Er is Nieuws die nieuws is en er is ook nieuws die jij graag wilt lezenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:37 schreef MouzurX het volgende:
TT moet omgekeerd zijn![]()
En je generaliseert maar een heeeel klein beetje in de op.... klein beetje maar hoor
Dat was een skinhead. maar wat heeft die zaak met het oproepen tot geweld door allochtoonse jongeren te maken?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk.. Er is Nieuws die nieuws is en er is ook nieuws die jij graag wilt lezen
Ik weet dat je graag de allochtonen de schuld wilt geven. Maar vertel jij mij eens precies wat er een jaar geleden is gebeurd met een 2 jarige baby. en wat voor soort monster was de dader ?
OMG enorme faalhaas die je dr bent lees de eerste 2 woorden van je nieuwsbericht man!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet dat je graag de allochtonen de schuld wilt geven. Maar vertel jij mij eens precies wat er een jaar geleden is gebeurd met een 2 jarige baby. en wat voor soort monster was de dader ?
Nog meer Noord-Afrikanen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:41 schreef Mutant01 het volgende:
Goede zaak, tijd om de enclave terug te nemen.
Wie daagt de allochtonen uit ??, Skinheads. Skinheads kunnen in staat zijn met moorden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:41 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat was een skinhead. maar wat heeft die zaak met het oproepen tot geweld door allochtoonse jongeren te maken?
Wie dagen de allochtonen uit? Niemand? Weet jij welke groep begonnen is bij die voetbalwedstrijd, waar dit topic over gaat?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie daagt de allochtonen uit ??, Skinheads. Skinheads kunnen in staat zijn met moorden.
dat hebben we allemaal gezien in Antwerpen
De beginselen voor een skinhead bestaat alleen uit racisme...
Skinheads hebben overal een imago als racisten. daar kan ik niks aan doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:52 schreef Feitosa het volgende:
Vrienden van me zijn ook skinhead en dat zijn doodnormale jongens met een goede baan.
Slechts een klein percentage skinhead is racist , idioot.
Er is een ruzie geweest en nu gaan de allochtonen massaal oproepen om 'cafés, huizen en auto’s in brand te steken’.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie daagt de allochtonen uit ??, Skinheads. Skinheads kunnen in staat zijn met moorden.
Ik weet dat je nieuws wilt lezen die je graag wilt lezen. maar ik adviseer je om Google nieuws te gebruiken als je zo geinterreseerd bentquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:52 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wie dagen de allochtonen uit? Niemand? Weet jij welke groep begonnen is bij die voetbalwedstrijd, waar dit topic over gaat?
Ow en marokkanen niet? Denk eens aan die verrekte mohammed B en consortenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Alleen als ze niet assimileren.quote:
Allochtonen hebben een imago als niet-werkende op-onze-centen-terende asociale kut lui, daar kan ik niks aan doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Skinheads hebben overal een imago als racisten. daar kan ik niks aan doen.
Op deze kinderachtige en een hele domme vraag ga ik niet op in.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:54 schreef duckes het volgende:
[..]
Ow en marokkanen niet? Denk eens aan die verrekte mohammed B en consorten
Die imago krijg je van PVV. en die vooroordelen heb je aangeleerd door PVV.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Allochtonen hebben een imago als niet-werkende op-onze-centen-terende asociale kut lui, daar kan ik niks aan doen.
het begint bij het begin.. de allochtonen gaan het nu laten escalerenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Volgens mij dagen die noord-afrikanen toch echt die zogenaamde skinheads uit meki
Moet jij niet de frontpage zo "neutraal mogelijk" gaan modereren.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Volgens mij dagen die noord-afrikanen toch echt die zogenaamde skinheads uit meki
Nee, nee, nee dat zie je verkeerd. Zij zijn geen moslims en dienen dus afgeslacht te worden, dat is dus reden genoeg en uitdaging an sich.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zoek de betekenis van Hooligans en skinheads op.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, nee, nee dat zie je verkeerd. Zij zijn geen moslims en dienen dus afgeslacht te worden, dat is dus reden genoeg en uitdaging an sich.
Waarvoor zeg je dan later : De beginselen voor een skinhead bestaat alleen uit racisme...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat/die was/waren er al lang voordat de PVV er was hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Die imago krijg je van PVV. en die vooroordelen heb je aangeleerd door PVV.
nu sla je je eigen ruiten in,nu kunnen ze zeggen ''Marokkanen hebben overal een criminele reputatie,kan ik ook niets aan doen''quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Is clubliefde hoger/lager in rang dan liefde voor een profeet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:00 schreef Meki het volgende:
[..]
zoek de betekenis van Hooligans en skinheads op.
Nee absoluut niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarvoor zeg je dan later : De beginselen voor een skinhead bestaat alleen uit racisme...
Dat is toch hypocriet gelul van je?
nu sla je je eigen ruiten in,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:03 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nu sla je je eigen ruiten in,nu kunnen ze zeggen ''Marokkanen hebben overal een criminele reputatie,kan ik ook niets aan doen''
idioot.
Op deze kinderachtige vraag kan ik als volwassenen man geen antwoord gevenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is clubliefde hoger/lager in rang dan liefde voor een profeet?
Wil het niet tot je doordringen dat een skinhead iets anders is dan een racist,ken heel veel skinheads die absoluut geen racisten zijn...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:07 schreef Meki het volgende:
[..]
nu sla je je eigen ruiten in,
1.Skinheads vormen geen bevolkinsgroep
2.Vooroordelen is bij ook ver te zoeken.. je zou je moeten schamen.
skinheads gebruiken vaak symbolen die betrekking hebben op groeperingen zoals de Ku Klux Klan, Combat 18 (militante en vaak zelfs terroristisch genoemde vleugel van de groepering Blood & Honour), en andere extreemrechtse en racistische groeperingen. Meer frequent gezien en herkend zijn de referenties naar nazi-Duitsland en Adolf Hitler. Zo zijn er de swastika of hakenkruis en al zijn moderne varianten (aangezien het vertoon van de swastika in veel landen verboden is),
Het spijt me dat ik het zeg hoor, maar als ik een willekeurige "grote" stad pak, bv Utrecht en ik zie groepjes van een aantal mensen met bekende bondkraagjes provercerend gedrag vertonen, dan denk ik niet dat ze allemaal een fijn dagje vrij hebben genomen van het werk om gezellig met de homies wat te kwekkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet ontkend en heb nooit gezegd dat er problemen zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:10 schreef duckes het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik het zeg hoor, maar als ik een willekeurige "grote" stad pak, bv Utrecht en ik zie groepjes van een aantal mensen met bekende bondkraagjes provercerend gedrag vertonen, dan denk ik niet dat ze allemaal een fijn dagje vrij hebben genomen van het werk om gezellig met de homies wat te kwekken
+1 Scherpquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Je titel is verkeerd om, lees je bron nog maar eens na...
Nou prima, oppakken die hele boel ! Maar ga nou asjeblieft niet een kant kiezen door te zeggen die skinheads blablabla.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:14 schreef Meki het volgende:
De politie neemt de dreiging zeer ernstig en zal vrijdagavond massaal aanwezig zijn aan het stadion en het metrostation Sint-Guido. Het is er al de hele week onrustig nadat zondag supporters van Anderlecht en allochtone jongeren op de vuist gingen. Die laatsten zouden belaagd zijn door skinheads
Nogmaals de derde poging elke relschopper dient aangepakt te worden. Maar pak gelijk de kern van het probleem en door de aanleiding. daar gat het mij omquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:17 schreef duckes het volgende:
[..]
Nou prima, oppakken die hele boel ! Maar ga nou asjeblieft niet een kant kiezen door te zeggen die skinheads blablabla.
Lees de eerste zin eens van je bron: Noord-Afrikaanse jongeren uit Brussel hebben via internet opgeroepen om 'af te rekenen met blanke supporters van de voetbalclub Anderlecht.' De Brusselse politie is in opperste paraatheid gebracht.
jezus enorme faalhaasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
het begint bij het begin.. de allochtonen gaan het nu laten escaleren
Dat wil je graag dat weet ik maar daarvoor moet je iemand anders zoekenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Toch jammer dat meki iedere keer weer de allochtone medemens in een slecht daglicht wenst te zetten.
En wat is volgens jouw "het begin van alle ellende" dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals de derde poging elke relschopper dient aangepakt te worden. Maar pak gelijk de kern van het probleem en door de aanleiding. daar gat het mij om
De politie neemt de dreiging zeer ernstig en zal vrijdagavond massaal aanwezig zijn aan het stadion en het metrostation Sint-Guido. Het is er al de hele week onrustig nadat zondag supporters van Anderlecht en allochtone jongeren op de vuist gingen. Die laatsten zouden belaagd zijn door skinheadsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:22 schreef duckes het volgende:
[..]
En wat is volgens jouw "het begin van alle ellende" dan?
Belgische jongelui ??. Het gaat hier om skinheads die vormen tot gewelddadige hooligans en niet om voetbalfansquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:22 schreef Buschetta het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat deze straatterroristen opereren als proffesionele misdaadkartels. Noord africanen die op slinkse en gruwelijk doordachte wijze een groep Belgische jongelui die van een gezellig potke voetbal willen genieten in een hinderlaag willen lokken en beestachtig willen verkrachten en beroven en mishandelen.
Typisch.
Kortom? Het zijn allebei geen lieverdjes?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:25 schreef Meki het volgende:
[..]
De politie neemt de dreiging zeer ernstig en zal vrijdagavond massaal aanwezig zijn aan het stadion en het metrostation Sint-Guido. Het is er al de hele week onrustig nadat zondag supporters van Anderlecht en allochtone jongeren op de vuist gingen. Die laatsten zouden belaagd zijn door skinheads
Daar heb je gelijk in. Maar skinheads die zijn eerst begonnen met aanvallen jegens hun medelanders in Belgie. en daardoor escaleert het alleen maar met de dag..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:26 schreef duckes het volgende:
[..]
Kortom? Het zijn allebei geen lieverdjes?
Blijkbaar heb jij een vooroordeel over skinheadsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Tja iemand moet beginnen he anders ontstaan er geen ruzies.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar skinheads die zijn eerst begonnen met aanvallen jegens hun medelanders in Belgie. en daardoor escaleert het alleen maar met de dag..
Ik heb de gedachte van die dode baby nog steeds in mijn hoofd
En jij wil Hans V. T. zien als een woordvoerder van de blanke/Antwerpse/Vlaamse gemeenschap zien?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Op deze kinderachtige en een hele domme vraag ga ik niet op in.
Jij wilt Mohammed B. zien als een woordvoerder van Marokkanen zien..
Zal ik als jou kinderachtige denkgedachte Volkert V.D Graaf dan een woordvoerder laat zijn voor Nederlanders.
In dit geval misschien wel ja...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar skinheads die zijn eerst begonnen met aanvallen jegens hun medelanders in Belgie. en daardoor escaleert het alleen maar met de dag..
Oh, ik mag dus ook alle Moslims uitdagen omdat een gek een paar jaar geleden Theo van Gogh vermoordde?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb de gedachte van die dode baby nog steeds in mijn hoofd
Tja... moslims zijn nu eenmaal vrij primitief en denken niet na.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Oh, ik mag dus ook alle Moslims uitdagen omdat een gek een paar jaar geleden Theo van Gogh vermoordde?
Zoek jij maar eerst de betekenis van Skinheads en hooligans even op.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:32 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij een vooroordeel over skinheads
Kansloze stakker. Heb je alweer een nieuwe pauper auto van 20 jaar oud?
Als jij die eigenschap hebt en voor het kwaad bent dan moet je dat doenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Oh, ik mag dus ook alle Moslims uitdagen omdat een gek een paar jaar geleden Theo van Gogh vermoordde?
Daar is zelfs geen enkel bewijs van. Het favoriete excuus van de relmarokkaantjes is om "Racisme!!" te roepen bij het minste, en die kans ook aangrijpen om te rellen. Wat hier nu ook weer het geval is.quote:
wie zegt dat..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:33 schreef Quannum het volgende:
[..]
En jij wil Hans V. T. zien als een woordvoerder van de blanke/Antwerpse/Vlaamse gemeenschap zien?
Hier sufkut:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:40 schreef Meki het volgende:
[..]
wie zegt dat..
Zoek jij ook maar de betekenis van hooligans en skinheads op
Lees alles en niet alleen de bovenste stuk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier sufkut:
De benaming skinhead (Engels: huidhoofd, vrij vertaald 'kaal hoofd') slaat op een subcultuur die zijn wortels heeft in de subcultuur van de Rude Boys, die van het Caraïbisch Gebied naar Groot-Brittannië waren geëmigreerd en de subcultuur van de Mods in Groot-Brittannië. Een kaalgeschoren hoofd, of gemillimeterd haar (suedehead, zijden hoofd) is het meest in het oog springende kenmerk van de mannelijke skinhead. Het verschijnsel skinhead kent een heel pluriform spectrum, niet alleen in politieke zin van extreemrechts tot extreemlinks en alles daartussen, maar ook in subculturele verschijningsvormen zoals muziek, uiterlijk en kleding.
Maar ook die kunnen lieverdjes zijn, net zoals ALLE marocsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier sufkut:
De benaming skinhead (Engels: huidhoofd, vrij vertaald 'kaal hoofd') slaat op een subcultuur die zijn wortels heeft in de subcultuur van de Rude Boys, die van het Caraïbisch Gebied naar Groot-Brittannië waren geëmigreerd en de subcultuur van de Mods in Groot-Brittannië. Een kaalgeschoren hoofd, of gemillimeterd haar (suedehead, zijden hoofd) is het meest in het oog springende kenmerk van de mannelijke skinhead. Het verschijnsel skinhead kent een heel pluriform spectrum, niet alleen in politieke zin van extreemrechts tot extreemlinks en alles daartussen, maar ook in subculturele verschijningsvormen zoals muziek, uiterlijk en kleding.
Moet jij zeggen...je quote enkel het Rechtsextremistische deel van de skinhead cultuur.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Lees alles en niet alleen de bovenste stuk.
Voetbalfans die rellen niet. Hooligans de rellen welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:47 schreef Quannum het volgende:
Wat Feltosa zegt.
En wat hebben hooligans hier in godsnaam mee te maken?
Eerlijk gezegd hoop ik dat er écht rellen van komen, dat zal hun niveau weer bewijzen. En dat er flink wat klappen mogen vallen, aan Marokkaanse zijde wel te verstaan.
Dat doe ik omdat het meest racistische geweld juist van skinheads komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Moet jij zeggen...je quote enkel het Rechtsextremistische deel van de skinhead cultuur.
Niet dat het stamt uit het Caribisch gebied notabene......en daar wonen geen blanken knul.
Hopelijk wordt je genezen wat het kwaad... Dat jij hier oproept tot rellen is echt schandelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:51 schreef SuperShark het volgende:
Hahaha, Meki wat een kansloos stukje Afrika ben je toch ook hè.
Zo ontzettend generaliserend een topic(titel) maken, omdat je weet dat je (en de mensen waarvoor je met allerhande drogredenen voor opkomt) fout zit(ten).
Ik denk dat de Marrokanen nu hun boerkaatjes volpoepen, skinheads zijn namelijk veel gekker. Geen woorden maar daden. Hopelijk maken beide groepen elkaar compleet af.
En niet van de Marocs natuurlijk.. Diskriminasiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat het meest racistische geweld juist van skinheads komen.
Haha, het liefst rijd ik vanavond nog naar brussel en stook beide groepen finaal tegen elkaar op. Zijn we meteen van al 'het kwaad' afquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je genezen wat het kwaad... Dat jij hier oproept tot rellen is echt schandelijk
Er is helemaal geen bewijs dat er skinheads (die zoals jij ze ziet) in het spel waren. Het is gewoon een excuus om te rellen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Voetbalfans die rellen niet. Hooligans de rellen wel
Kun jij uitleggen waarom jij wilt dat er Marokkanen die klappen krijgen en skinheads niet.
Supershark for Presidentquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:55 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Haha, het liefst rijd ik vanavond nog naar brussel en stook beide groepen finaal tegen elkaar op. Zijn we meteen van al 'het kwaad' af
Bron?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat het meest racistische geweld juist van skinheads komen.
Kloptquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:55 schreef Quannum het volgende:
[..]
Er is helemaal geen bewijs dat er skinheads (die zoals jij ze ziet) in het spel waren. Het is gewoon een excuus om te rellen.
"Kijk! Racisten! We steken de hele buurt in de fik!"
heb je ook al eens criminele marokkanen op google gezocht?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt
Ik wil je erop wijzen de geschiedenis te nemen van het tientallen racistische moorden van skinheads in Rusland. de dode baby in Antwerpen .. zoek maar in Google..
Gaan we weer over die skinheads en google...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt
Ik wil je erop wijzen de geschiedenis te nemen van het tientallen racistische moorden van skinheads in Rusland. de dode baby in Antwerpen .. zoek maar in Google..
GMTAquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heb je ook al eens criminele marokkanen op google gezocht?
Die rellen hebben geen fuck te maken met Antwerpen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:40 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Voetbalfans die rellen niet. Hooligans de rellen wel
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heb je ook al eens criminele marokkanen op google gezocht?
Waar haal je dit dan vandaan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:14 schreef Meki het volgende:
omdat we toch weten wat voor keurige jongens het zijn? jongens die de waarheid vertellen, jongens die anderen nooit lastig vallen, jongens die nooit provoceren, jongens die nooit de hoogste cijfers in de criminele hisorie van nederland en wellicht europa hebben bereikt, jongens die nooit alleen in groepjes de grootste bek hebben, jongens die nooit massaal buurten terroriseren.quote:
achja, het is allemaal de fout van 'skinheads' natuurlijk ... Ocharme, al die brave Noord-Afrikanen die hier wonen ...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:33 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)rellen_in_bruss.html
Goed dat de politie met machtsvertoon dit vanavond laat zien.. elke relschopper moet aangepakt worden.. Tevens moet de politie meer optreden tegen de racistische skinheads.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:17 schreef BramKVO het volgende:
[..]
achja, het is allemaal de fout van 'skinheads' natuurlijk ... Ocharme, al die brave Noord-Afrikanen die hier wonen ...![]()
Er zijn zowaar arrestaties uitgevoerd, kan Nederland nog wat van leren..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:22 schreef Meki het volgende:
De hele avond werden al arrestaties verricht, momenteel zo'n 150. Het overgrote deel van die arrestanten zou van allochtone origine zijn.
Is dat Meki met die makrovlag op zijn rug?quote:
Je leest wat je wilt lezen..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:43 schreef qonmann het volgende:
UIt de Telegraaf:
De politie van Brussel was de hele vrijdag paraat na een oproep van Noord-Afrikaanse jongeren op internet om vrijdagavond „af te rekenen met blanke supporters van de voetbalclub Anderlecht”.
..zegt genoeg ..
quote:Rellen in Brusselse wijk Anderlecht
Uitgegeven: 23 mei 2008 23:42
Laatst gewijzigd: 23 mei 2008 23:42
BRUSSEL - In de Brusselse wijk Anderlecht is het vrijdagavond tot rellen gekomen tussen groepen autochtone Anderlecht-supporters, Noord-Afrikaanse jongeren en de politie.
De politie had aan het einde van de avond zeker 150 arrestaties verricht, vooral onder de allochtone jongeren.
Onrust
De onrust zat er al een kleine week aan te komen. Afgelopen zondag was er al ruzie tussen Anderlecht-supporters en Noord-Afrikaanse jongeren die in de buurt van het Anderlecht-stadion wonen.
De politie van Brussel was de hele vrijdag paraat na een oproep van Noord-Afrikaanse jongeren op internet om vrijdagavond "af te rekenen met blanke supporters van de voetbalclub Anderlecht".
Botsingen
Vrijdagavond kwam het dan ook daadwerkelijk tot botsingen tussen de drie partijen. Er werden door de voetbalsupporters en Afrikaanse jongeren bushokjes vernield, auto's beschadigd en winkelruiten ingeschopt.
Er werd gegooid met stenen, bierflesjes en drankhekken. De politie zette het waterkanon in, voerde charges te paard uit en gebruikte ook pepperspray. De metro stopte niet op de haltes in de wijk Anderlecht.
Is er geen oproep geweest dan ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Je leest wat je wilt lezen..![]()
![]()
de skinheads hebben eerder de allochtonen uitgedaagd.
en de hooligans van Anderlecht hebben vandaag een auto met onschuldige burgers gemolestreerd in Anderlecht..
door beiden is er een oproep gedaanquote:
ik zie maar een kerel met een kale kop en die is te vet om iemand te molesteren..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:48 schreef Meki het volgende:
[ afbeelding ]
Skinheads molestreren Allochtonen
Zonder bron heb je niksquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:53 schreef PaRaR het volgende:
Ik las een andere aanleiding dan dat hier in de TT staat. Volgens een supporter was de aanleiding dat een allochtoon de portemonnee had gestolen van een Anderlecht supporter en dat die allochtoon toen klappen kreeg van een aantal supporters, waarna de allochtoon terug kwam met vriendjes en de ruzie daardoor escaleerde ... Uiteraard zijn het allemaal maar geruchten.
Ik weet niet waarom je skinheads verdedigt maar dat laat ik aan jou overquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:54 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ik zie maar een kerel met een kale kop en die is te vet om iemand te molesteren..
het zijn hooligans tegen noord-afrikaans tuig.
skinheads hebben hier niks mee te maken... simpele ziel dat je bent.
Toch opvallend dat het weer Belgen waren , zal wel geen toeval zijn...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:58 schreef qonmann het volgende:
Toch opvallend dat het weer Noordafrikanan zijn, zal wel geen toeval zijn ..
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:55 schreef PaRaR het volgende:
Er gaan trouwens ook wat berichten rond dat er andere supportersgroepen afreizen naar Anderlecht voor de confrontatie.
-edit-.quote:Stadsguerrilla in Anderlecht
Reuters
Aansluitend bij dit artikel
* Geweld na week spanning
ANDERLECHT - In Anderlecht werd gisteravond een ware stadsguerrilla uitgevochten. Een paar honderd allochtone jongeren en ongeveer evenveel voetbalhooligans wilden er elkaar te lijf gaan. De relschoppers richtten een ravage aan in de omgeving van het Anderlechtstadion.
Zowat tweehonderd voetbalhooligans en skinheads bliezen gisteravond verzamelen aan het supporterscafé A l'Occasion aan het De Lindeplein. Ze maakten zich op voor een harde confrontatie met de plaatselijke allochtone jeugd, waarmee ze zondag na de bekerfinale al slaags raakten. De politie was gewaarschuwd en was massaal aanwezig in de hoop de aangekondigde veldslag te verhinderen.
Omstreeks zeven uur braken de eerste rellen uit aan het Sint-Guidoplein, waar bijna driehonderd allochtone jongeren, sommigen amper twaalf jaar oud, waren samengetroept. De heethoofden smeten bloempotten, kasseien, stokken en andere projectielen naar de politie en probeerden door te stoten richting het De Lindeplein, enkele honderd meters verder. De politie reageerde met verschillende charges en dreef de jongeren terug. Toen de voetbalhooligans zich met de zaak wilden bemoeien, werden ook zij teruggedreven. De politie moest waterkanonnen en cavalerie te paard inzetten om de twee groepen uit elkaar te houden. Tal van relschoppers werden in de boeien geslagen en er vielen verschillende gewonden.
De relschoppers sloegen bushokjes en het metrostation Sint-Guido aan diggelen. Tal van autoruiten sneuvelden. Alles wat als projectiel of wapen kon dienen, werd uit de grond gerukt. Tijdens een charge van de hooligans trokken die enkele agenten gewoon van hun paard.
De rellen sleepten urenlang aan. Nu eens was er sprake van een kat-en-muisspel, dan weer van regelrechte rellen. De politie moest de twee gewelddadige groepen om de beurt terugdrijven. Omstreeks 21 uur, toen de schemering begon in te vallen, deden de hooligans een zoveelste poging om de jonge allochtonen te bereiken. Ze scandeerden de slogan We willen vandaag een dode zien, verborgen hun gezichten achter bivakmutsen en bewapenden zich met ijzeren staven.
De Anderlecht-hooligans hadden op dat moment ook al versterking gekregen van aanhangers van Germinal Beerschot. De politie van Antwerpen was ook naar Anderlecht afgezakt in de hoop relschoppers te herkennen. Sommige bronnen vertelden dat er ook aanhangers van Mechelen en Ajax naar Brussel waren afgezakt, maar dat kon de politie gisteren niet bevestigen.
De ordediensten slaagden er maar niet in de groepen definitief uit elkaar te jagen. Na elke charge bleven ze zich hergroeperen en opnieuw herrie veroorzaken. Alles wees erop dat de rellen nog een hele nacht zouden aanhouden.
Over het waarom van de rellen bestaat nog altijd de grootste onduidelijkheid. Veel van de aanwezigen waren gewoon opgedaagd omdat ze een telefoontje hadden gekregen van vrienden, vertelde een van de relschoppers: 'Ik werd gebeld door mijn vrienden bij Sporting Boys 65, een harde supportersclub van Anderlecht. Ze waren daar al met een stuk of twintig, achter Sint-Guido. Er zijn toen een aantal allochtonen met ons beginnen te vechten. Er was heel wat tamtam, ze hebben iemand van ons een bloedneus geslagen. Toen ben ik zelf snel weggegaan.'
Vele anderen bleven wel en richtten in de hele buurt een enorme ravage aan. De schade zal pas deze ochtend goed opgemeten kunnen worden. Bovendien is het de vraag of het bij deze ene gewelddadige nacht zal blijven.
Voor zoverre ik het allemaal volg: de zondag waarop de bekerfinale werd gespeeld zouden enkele jongeren van N-Afrikaanse origine klop hebben gekregen van enkele Anderlecht-'fans' nadat ze van één van die fans een portefeuille hadden gestolen. Eén van de risico's van het vak natuurlijk dat je dan af en toe eens een pak slaag krijgt, al is geweld natuurlijk nooit goed te keuren.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:45 schreef Meki het volgende:
de skinheads hebben eerder de allochtonen uitgedaagd.
Dit is een walgelijke racistische opmerkingquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:02 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
[..]
het liefste zie ik dat ze dat berbertuig terug naar het Riff rossen en dat de politie gewoon lekker oprot...
Zonder skinheads en hooligans zou er geen voetbal rellen bestaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:06 schreef qonmann het volgende:
tja zonder die noordafrikanan waren de rellen er niet geweest ..altijd hetzelfde met die lui
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Toch opvallend dat het weer Belgen waren , zal wel geen toeval zijn...
Vorige week werden nog twee meiden van 14 en 18 jaarop vrijdagnacht in de Brusselse deelgemeente Anderlecht gedwongen om drie allochtone jongeren seksueel te bevredigen. In ruil daarvoor zouden ze hun GSM terug krijgen.quote:ANDERLECHT - Op 2 januari 2006 sloeg het leven van Willy Roobaert (52), uit Anderlecht, totaal om. Vier jonge Marokkanen ontvoerden de liftende man in hartje Brussel en ranselden hem af tot hij er blind van werd.
Kijk jij maar eens naar een jaar geleden wat er is gebeurd in Antwerpen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:09 schreef Fonkmeistahh het volgende:
[..]
[..]
Vorige week werden nog twee meiden van 14 en 18 jaarop vrijdagnacht in de Brusselse deelgemeente Anderlecht gedwongen om drie allochtone jongeren seksueel te bevredigen. In ruil daarvoor zouden ze hun GSM terug krijgen.
Waarom sluit jij je ogen voor dat soort nieuwsberichten? Dit soort nieuwsberichten lees ik dagelijks in de krant, van Brussel tot Groningen. Kijk eens naar Opsporing Verzocht hoe groot het aandeel van Noord-Afrikaanse jongeren wel niet is bij zedendelicten of mishandeling. Het is gewoon ziekelijk. Maar omdat jezelf allochtoon bent wil je dat natuurlijk niet in zien. Dat getuigt naar mijn mening van pure bekrompenheid. Dat gebagatelliseer van je verergert het namelijk alleen maar doordat je de situatie niet serieus neemt.
Niet aan toe te voegen ..tuigquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:09 schreef Fonkmeistahh het volgende:
[..]
[..]
Vorige week werden nog twee meiden van 14 en 18 jaarop vrijdagnacht in de Brusselse deelgemeente Anderlecht gedwongen om drie allochtone jongeren seksueel te bevredigen. In ruil daarvoor zouden ze hun GSM terug krijgen.
Waarom sluit jij je ogen voor dat soort nieuwsberichten? Dit soort nieuwsberichten lees ik dagelijks in de krant, van Brussel tot Groningen. Kijk eens naar Opsporing Verzocht hoe groot het aandeel van Noord-Afrikaanse jongeren wel niet is bij zedendelicten of mishandeling. Het is gewoon ziekelijk. Maar omdat jezelf allochtoon bent wil je dat natuurlijk niet in zien. Dat getuigt naar mijn mening van pure bekrompenheid. Dat gebagatelliseer van je verergert het namelijk alleen maar doordat je de situatie niet serieus neemt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:09 schreef Fonkmeistahh het volgende:
[..]
[..]
quote:ANTWERPEN (ANP) - Een 18-jarige skinhead met een extreemrechtse achtergrond heeft donderdagmorgen in het centrum van Antwerpen een zwarte vrouw en haar dochtertje op straat doodgeschoten. Even daarvoor had hij gevuurd op een Turkse vrouw. Die verkeert momenteel in levensgevaar.
.quote:R skinheads bedreigen alle buitenlanders met de dood
door Pieter van der Sloot - In grote delen van de buitenlandse gemeenschap in Moskou is onrust ontstaan over komende zaterdag, de geboortedag van Adolf Hitler, nadat de Amerikaanse en andere ambassades e-mails hebben gekregen waarin Russische extremisten dreigen alle buitenlanders te doden
Klinkt minder leuk, maar realistischer dan de aanleiding die jij in de TT hebt geplaatst, of nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Zonder bron heb je niks
en we horen elke dag geruchten
Via de bron van Het laaste Nieuws en De Morgen etc.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:14 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Klinkt minder leuk, maar realistischer dan de aanleiding die jij in de TT hebt geplaatst, of niet.
Verder ga ik niet op jou in.
quote:Skinheads dagen allochtonen uit
quote:Noord-Afrikaanse jongeren uit Brussel hebben via internet opgeroepen om 'af te rekenen met blanke supporters van de voetbalclub Anderlecht
je loopt nou al heel de tijd te bitchen over 1 mafkees die als een gek begint te schieten op straat...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk jij maar eens naar een jaar geleden wat er is gebeurd in Antwerpen.
En ik sluit nergens me ogen voor. Ik ga me niet verlagen zoals hier met vooroordelen en discriminerende posts
Klopt, en het gaat waarschijnlijk veel vaker voorkomen als het zo doorgaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:55 schreef Fonkmeistahh het volgende:
Allochtonen roepen op ''af te rekenen'' met de blanke voetbalfans, en cafés, auto's en huizen in brand te steken. De smeerlappen. Een razzia op onschuldige burgers, alsof die er wat mee te maken hebben..
Doen ze wel vaker overigens; Slachtoffers 'orale-gsm-seks' bedreigd
Zou me niks verbazen als dit voorval er wat mee te maken heeft. Voor veel (autochtone) jongeren is de emmer gewoon vol, en dat zien we dus terug bij dit soort trieste taferelen.
En jij hebt het steeds over Noord Afrikanenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:16 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
je loopt nou al heel de tijd te bitchen over 1 mafkees die als een gek begint te schieten op straat...
en daarmee probeer je alle berichtgeving over de massa's noord-afrikanen (Want het is al lang geen klein groepje meer) die hier de boel verzieken, weg te vegen...
doe lekker verder dwaas...
-edit-quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Klopt, en het gaat waarschijnlijk veel vaker voorkomen als het zo doorgaat.
Hans Van Themsche was helemaal geen skinhead, maar een doorgedraaide gothic. Dat was trouwens een uitzonderlijke en trieste eenmansactie. Daarbij moet gezegd worden dat de kiemen van zijn racisme zijn ontstaan op de middelbare school, waar Van Themsche vaak werd gepest en opgesloten door allochtonen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:14 schreef Meki het volgende:
door Pieter van der Sloot - In grote delen van de buitenlandse gemeenschap in Moskou is onrust ontstaan over komende zaterdag, de geboortedag van Adolf Hitler, nadat de Amerikaanse en andere ambassades e-mails hebben gekregen waarin Russische extremisten dreigen alle buitenlanders te doden
Ja behalve als ze alleen lopen dan zeggen ze ineens niks meer...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
hoort bij hun cultuur ..blanke meisjes zijn hoeren enzo
Triest ....
Oh ja en Meki ga ik negeren met zijn domme postings hier
Jou negeer ik alleen vanwege vooroordelen ..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
hoort bij hun cultuur ..blanke meisjes zijn hoeren enzo
Triest ....
Oh ja en Meki ga ik negeren met zijn domme postings hier
ik pakte slechts de eerste 2 berichten die op de eerste pagina op Google stond van de tientallen pagina's in totaal.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:21 schreef Fonkmeistahh het volgende:
[..]
Hans Van Themsche was helemaal geen skinhead, maar een doorgedraaide gothic. Dat was trouwens een uitzonderlijke en trieste eenmansactie. Niet te vergelijken met Noord-Afrikaanse (hang)jongeren die dagelijks gebieden rondom Brussel en Antwerpen onveilig maken.
Gaan we nou nieuwsberichten uit Moskou erbij halen om je mening met 'bewijzen' te kunnen staven? Ik pakte nog in ieder geval nieuwsberichten uit de gemeente Anderlecht, waarvan de laatste slechts enkele dagen geleden dateert!!
Dus dan moet je zelf ook maar negerenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Jou negeer ik alleen vanwege vooroordelen ..
quote:Toch opvallend dat het weer Belgen waren , zal wel geen toeval zijn...
Tot nu toe wordt alles wat Noord-Afrikanen doen goedgepraat..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:26 schreef Parkinson_XTC het volgende:
zolang Europese overheden niet erkennen dat Noord-Afrikanen harder aangepakt moeten worden dan dat nu het geval is, zal de situatie 100% zeker escaleren en komt dit nooit meer goed.
waar de ouders er nu overduidelijk niet in slagen hun gebroed op te voeden, zal dit dan maar met harde hand door de overheid moeten gebeuren... maar omdat dit ook net zulke slappe zakken zijn, zie ik het somber in.
Over de schietparij in Antwerpen waar jij het over hebt. Dat was niet haar moeder, maar haar oppas. Het tweejarige meisje dat werd doodgeschoten was overigens blank.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:40 schreef Meki het volgende:
[..]
In je eigen topic zeg je 2 verschillende dingen?quote:Noord-Afrikaanse jongeren uit Brussel hebben via internet opgeroepen om 'af te rekenen met blanke supporters van de voetbalclub Anderlecht.'
Probleem is dat elke confrontatie met die gasten heel snel een halszaak wordt. Daar moet je maar net zin in hebben...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:29 schreef qonmann het volgende:
Het gaat een keer mislopen, dat denk ik ook
quote:BRUSSEL - In de Brusselse wijk Anderlecht is het vrijdagavond tot rellen gekomen tussen groepen autochtone Anderlecht-supporters, Noord-Afrikaanse jongeren en de politie.
De politie had aan het einde van de avond zeker 150 arrestaties verricht, vooral onder de allochtone jongeren.
Nu.nl
quote:n Brussel is het tot rellen gekomen
tussen voetbalsupporters en allochtone
jongeren.De politie arresteerde 150
relschoppers.Aanleiding voor de rellen
was een vechtpartij afgelopen zondag.
Toen sloegen Anderlecht-supporters een
paar allochtone jongeren in elkaar.
Van fp. Mijn hemel zeg, politiekorpsen en hooligans die overkomen uit andere steden, jochies van amper 12 die mee staan te vechten... Normaal zou ik ook iets hebben van "laat ze elkaar maar afmaken", maar jochies van 12... die ouders mogen van mij een legioen hooligans op bezoek krijgen!quote:'Stadsguerrilla in Anderlecht'
Buitenlands - door Veerle (Volpez) op 24-05-2008 @ 08:53
In het Belgische Anderlecht is gisteravond een ware stadsguerrilla uitgevochten. Enkele honderden voetbalhooligans en evenveel allochtone jongeren wilden elkaar daar te lijf gaan en richten een grote ravage aan in de omgeving van het Anderlechtstadion.
Ongeveer tweehonderd voetbalhooligans en skinheads riepen op te verzamelen in het supporterscafé A l'Occasion aan het De Lindeplein. Daar maakten zij zich op voor een confrontatie met de plaatselijke allochtone jeugd. Zij waren zondag al slaags geraakt met deze groep. De politie was al gewaarschuwd en was massaal aanwezig in een poging de aangekondigde veldslag te dwarsbomen.
Rond zeven uur gisteravond begonnen de rellen. Bijna driehonderd allochtonen jongeren, waarvan sommigen amper twaalf jaar oud, waren bijeengekomen. De jongeren gooiden projectielen naar de politie in een poging naar het De Lindeplein te komen, waar de voetbalhooligans en skinheads zich ophielden. De politie voerde verschillende charges uit om de jongeren terug te dringen. De voetbalhooligans en skinheads begonnen zich hierop met de zaak te bemoeien, maar ook zij werden teruggedreven door de politie. Uiteindelijk heeft de politie met waterkanonnen en politie te paard de twee groepen uit elkaar proberen te houden. Verschillende relschoppers zijn gearresteerd en verschillende vechtersbazen raakten gewond.
De rellen duurden nog uren voort. De politie moest de twee groepen om beurten terugdrijven. Rond 21.00 uur probeerden de voetbalhooligans en skinheads de allochtone jeugd wederom aan te vallen. Verborgen achter bivakmutsen en gewapend met ijzeren staven riepen ze: "Wij willen vandaag een dode zien!" Ondertussen had deze groep nog versterking gekregen van de aanhangers van Germinal Beerschot en was de politie van Antwerpen naar Anderlecht gekomen. Zij hoopten de relschoppers te herkennen. Bronnen meldden nog dat er ook supporters van Mechelen en Ajax naar Brussel waren gekomen, maar de politie kon dit gisteren niet bevestigen.
Waarom de rellen zijn ontstaan is nog niet duidelijk. Veel van de relschoppers zijn na een telefoontje van vrienden gekomen. Eén van de relschoppers vertelde: "Ik werd gebeld door mijn vrienden bij Sporting Boys 65, een harde supportersclub van Anderlecht. Zij waren daar al met een stuk op twintig, achter Sint-Guido. Er zijn toen een aantal allochtonen met ons beginnen te vechten. Er was heel wat tamtam, ze hebben iemand van ons een bloedneus geslagen. Toen ben ik zelf snel weggegaan."
Tijdens de rellen zijn tal van autoruiten en bushokjes gesneuveld. Ook zijn er agenten van hun paarden af getrokken. Er is van alles uit de grond gerukt dat als projectiel of wapen gebruikt kon worden. Het lukte de politie niet om de groepen definitief uit elkaar te krijgen. Beide partijen bleven zich hergroeperen na de charges van de politie en het leek erop dat de rellen nog de hele nacht door zouden gaan. De exacte schade van zal in de loop van de ochtend goed opgemeten worden. Daarnaast is het de vraag of dit een eenmalige actie was of dat de komende nachten onrustig zullen blijven.
Dat hangt ervan af waar Marokko moet voetballen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:58 schreef Disorder het volgende:
Ah. Nu ook rassenrellen in België. Welk land volgt?
Het is onvermijdelijk. Steeds meer mensen worden slachtoffer van "noord-afrikanen". Dat gaat een keer schuren.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:58 schreef Disorder het volgende:
australië en frankrijk heeft ze al gehad, ik gok op denemarken of zweden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:58 schreef Disorder het volgende:
Van de TIG mensen op de foto hebben 2 een kale kop en dan is de titel : Skinheads molesteren Allochtonen???????????quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:48 schreef Meki het volgende:
[ afbeelding ]
Skinheads molestreren Allochtonen
volgens mij s meki een van de weinige marokkanen zonder strafblad. en gezien het niveau van de nederlandse politie past hij er vast wel tussen. hoofdagent lijkt me wat te hoog gegrepen, maar een fijne baan als anusje-van-alles op het bureau in 'kutdorp' zal er best wel eens van komen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Van de TIG mensen op de foto hebben 2 een kale kop en dan is de titel : Skinheads molesteren Allochtonen???????????
Zo kan ik er ook wat uit m,n duim zuigen fantast......je bent echt geflipt en dat wordt dan hoofdagent ????
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Van de TIG mensen op de foto hebben 2 een kale kop en dan is de titel : Skinheads molesteren Allochtonen???????????
Zo kan ik er ook wat uit m,n duim zuigen fantast......je bent echt geflipt en dat wordt dan hoofdagent ????
Van Themsche was eigenlijk geen skinhead, maar een opgefokt jochie dat van school getrapt was en 's morgens nog een kopje vol haar had. En dat was trouwens twee jaar geleden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:33 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)rellen_in_bruss.html
Goed dat de politie met machtsvertoon dit vanavond laat zien.. elke relschopper moet aangepakt worden.. Tevens moet de politie meer optreden tegen de racistische skinheads.
Ik wil jullie herrinneren wat er een jaar geleden is gebeurd in Antwerpen en wat voor moorden een skinhead heeft aangericht, waaronder een 2 jarige baby.
rassenopstootjes dan?quote:
daar ben ik niet zo zeker van.quote:
comforting thought.quote:
Dat bericht bevestigt wat ik zeg: Rassenrellen,quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:17 schreef salutem het volgende:
[..]
En toen ging het licht aan..........
http://www.deredactie.be/cm/de.redactie/brussel/1.310797
Nehh, Duitsland denk ik. Zweden en denemarken hebben een veel kleinere noord-afrikaanse-bevolking.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
australië en frankrijk heeft ze al gehad, ik gok op denemarken of zweden.
Ow dus jij kan niet zelf een opinie opmaken uit de beelden die je daar ziet ?!!?!?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat bericht bevestigt wat ik zeg: Rassenrellen,? Rellen.
Naar aanleiding van artikel:quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Van fp. Mijn hemel zeg, politiekorpsen en hooligans die overkomen uit andere steden, jochies van amper 12 die mee staan te vechten... Normaal zou ik ook iets hebben van "laat ze elkaar maar afmaken", maar jochies van 12... die ouders mogen van mij een legioen hooligans op bezoek krijgen!
Het borrelt al langer in Brussel (en België), echt de meest rare berichten ("14 Marokkanen trappen deur in en mishandelen gezin") maar zo'n reactie had ik nooit verwacht. Volg dit met spanning.
Inderdaad. Te belachelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:25 schreef qonmann het volgende:
Ik vraag me af waarom zo'n misleidende topictitel getolereerd wordt.
Omdat het Meki is ?
Omdat hier blijkbaar flutmodjes zittenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:25 schreef qonmann het volgende:
Omdat het Meki is ?
Hm, 200 * 40 uur werkstraf is toch al gauw 8000 uur!quote:
Uhh... jawel, namelijk dat er geen sprake is van rassenrellen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:47 schreef salutem het volgende:
Ow dus jij kan niet zelf een opinie opmaken uit de beelden die je daar ziet ?!!?!?
Dank je.quote:tsja ja dan wens ik je nog veel plezier met je pvda lidmaatschap.
Wat heeft het één met het ander te maken?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee. Omdat toen Meki het topic opende er nog geen sprake was van rellen maar van geruchten...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:25 schreef qonmann het volgende:
Omdat het Meki is ?
Allochtonen daagden alle blanke supporters van Anderlecht uit. En niet andersom. En dat bedoelt iedereen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:08 schreef Paltalk het volgende:
[..]
Nee. Omdat toen Meki het topic opende er nog geen sprake was van rellen maar van geruchten...
Tja, je kan het ook anders zien. Die allochtonen beweren dat de supporters een allochtoon in elkaar hadden geslagen...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:18 schreef GasTurbine het volgende:
Allochtonen daagden alle blanke supporters van Anderlecht uit. En niet andersom. En dat bedoelt iedereen.
Of ben je een vervang-Meki?
Dan moeten ze naar de politie gaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:22 schreef Paltalk het volgende:
[..]
Tja, je kan het ook anders zien. Die allochtonen beweren dat de supporters een allochtoon in elkaar hadden geslagen...
Ja, omdat Ali een supporter aan het beroven was.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:22 schreef Paltalk het volgende:
[..]
Tja, je kan het ook anders zien. Die allochtonen beweren dat de supporters een allochtoon in elkaar hadden geslagen...
Dan moeten ze de politie bellen en Ali niet in elkaar slaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:38 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja, omdat Ali een supporter aan het beroven was.
Ja en sommigen zijn zelf allochtoon.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:40 schreef Paltalk het volgende:
[..]
Te druk met bonnen uitdelen... en sommige zijn Dewinter-aanhangers.![]()
Mijn punt is: laat alle achterlijke relschoppers elkaar afmaken maar ga niet de ene groep toejuichen omdat je een racist bent.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:54 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja en sommigen zijn zelf allochtoon.
Je punt?
Als dat je punt is, lul dan niet zo raar. Als je problemen hebt met iemand, dan schakel je de politie in. Zo werkt dat in een geciviliseerd land in het Westen en niet anders.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:55 schreef Paltalk het volgende:
[..]
Mijn punt is: laat alle achterlijke relschoppers elkaar afmaken maar ga niet de ene groep toejuichen omdat je een racist bent.
*pot* *ketel*quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:06 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Als dat je punt is, lul dan niet zo raar. Als je problemen hebt met iemand, dan schakel je de politie in. Zo werkt dat in een geciviliseerd land in het Westen en niet anders.
Wacht, ik verwijt de ketel dat hij zwart ziet? Waar praat ik het gedrag van dat hooligan tuig goed? Nergens want ik vind het verachtelijk dat mensen zich zo gedragen en laten gaan. Daarnaast hadden zij bij een beroving ook gewoon de politie moeten inschakelen na de dief aangehouden te hebben en hem niet in elkaar moeten slaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:09 schreef Paltalk het volgende:
[..]
*pot* *ketel*
Als het waar is dat "Ali" een fan aan het beroven was dan hadden de hooligans ook gewoon de politie kunnen opbellen ipv het recht in eigen hand nemen.
Ehm, ik praat de relschoppers niet goed!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:27 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Wacht, ik verwijt de ketel dat hij zwart ziet? Waar praat ik het gedrag van dat hooligan tuig goed? Nergens want ik vind het verachtelijk dat mensen zich zo gedragen en laten gaan. Daarnaast hadden zij bij een beroving ook gewoon de politie moeten inschakelen na de dief aangehouden te hebben en hem niet in elkaar moeten slaan.
Je legt anderen heel graag woorden in de mond om ze zo te provoceren terwijl jij alleen maar je gelijk zoekt. Waar ben je nou precies mee bezig naast heel kinderachtig zijn?
Ik pretendeer helemaal niet je iets te leren. Ik zeg alleen hoe geciviliseerde mensen het doen. Dat jij je persoonlijk aangevallen voelt is jouw fout en niet die van mij. Voor de rest zou ik maar eens bij jezelf ten rade gaan want je gedraagt als een clown, een clown die straks door niemand meer serieus genomen wordt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:31 schreef Paltalk het volgende:
[..]
Ehm, ik praat de relschoppers niet goed!
Jij wilt mij leren hoe "beschaafde" westerlingen zulke zaken aanpakken! "Westerlingen zijn zo beschaafd, allochtonen zijn dom! ipv de politie in te schakelen gaan ze rellen!!!" Vind het wel raar dat de autochtonen jouw advies niet hebben opgevolgd.
We kunnen dus concluderen dat ze beide achterlijk zijn!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:31 schreef Paltalk het volgende:
[..]
Ehm, ik praat de relschoppers niet goed!
Jij wilt mij leren hoe "beschaafde" westerlingen zulke zaken aanpakken! "Westerlingen zijn zo beschaafd, allochtonen zijn dom! ipv de politie in te schakelen gaan ze rellen!!!" Vind het wel raar dat de autochtonen jouw advies niet hebben opgevolgd.
We kunnen dus concluderen dat ze beide achterlijk zijn!
En als het niet was om ze te verdedigen, vraag ik me af waar deze reactie dan naartoe moest leiden.quote:Tja, je kan het ook anders zien. Die allochtonen beweren dat de supporters een allochtoon in elkaar hadden geslagen...
In Brussel? Zou ik nog niet zo snel durven zeggen...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:40 schreef Paltalk het volgende:
[..]
Te druk met bonnen uitdelen... en sommige zijn Dewinter-aanhangers.![]()
Whhahahaah bij 1,15 word er toch wle iemand flink onderuit geknalt door zoeen politiepaardquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:06 schreef Fonkmeistahh het volgende:
http://www.deredactie.be/cm/de.redactie/brussel/1.310797
Hier een filmpje. Wat een pauperbuurt..
denk dat amsterdam, of het erg fanatieke utrecht als eerste, aan de beurt is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:23 schreef JohnDope het volgende:
Als het daar escaleert, dan waait het misschien wel over ook.
Ik hoorde namelijk ook dat er Franse Noorde Afrikanen eventueel gemobiliseerd gaan worden.
Laten we even het weekend afwachten, maar 1 dode, het maakt niet uit aan welke kant die valt, betekent oorlog.quote:
ik voorspel huilende moeders die op het vliegveld afscheid moeten nemen van haar "goede" (ergo. hij bracht altijd zoveel geld naar huis) zoon.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:27 schreef Chooselife het volgende:
Tja. Dit zat er aan te komen hè.
Als deze groepen elkaar één keer in de haren vliegen, zal er geen einde aan komen. Nu ontstaan de sentimenten die de toekomstige haat gaan voeden.
Ik voorspel doden.
Ik denk dat de harde kernen van deze groepen op zoek zijn naar de eerste dode. Om het ultieme statemen, de oorlogsverklaring, te maken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Laten we even het weekend afwachten, maar 1 dode, het maakt niet uit aan welke kant die valt, betekent oorlog.
En daar is de politiek dan voor verantwoordelijk.
Dat zou een beangstigende ontwikkeling zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:44 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb van een feyenoordhooligan (aanwezig geweest bij beverwijk, dat soort volk) gehoord dat er is gecoördineerd tussen ADO en feyenoorders om naar anderlecht af te reizen. Vooralsnog zijn er geen concrete plannen.
Die flinke stukken is men wel gewend. Weet je wel hoeveel kilometers die gasten elke zomer afleggen om naar hun geboortegrond af te kunnen reizen? Je zou zelfs zeggen dat ze lange-afstands-specialisten zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:57 schreef GasTurbine het volgende:
van marseille naar brussel is een flink stuk, maar vanuit parijs kan natuurlijk evengoed.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:59 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Die flinke stukken is men wel gewend. Weet je wel hoeveel kilometers die gasten elke zomer afleggen om naar hun geboortegrond af te kunnen reizen? Je zou zelfs zeggen dat ze lange-afstands-specialisten zijn.
Ik heb die info van een Belg.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:36 schreef Monidique het volgende:
Ik voorspel vooral een ophitsende JohnDope,.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:53 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat zou een beangstigende ontwikkeling zijn.
Want dan trekt de "vijand" ook noordwaarts vanuit de banlieus van Parijs en Marseille richting Brussel. Kun je donder op zeggen.
Waarom dan? Omdat ze het gisteren niet af hebben kunnen maken, of staat er vanavond weer een evenement op het programma wat men als excuus kan gebruiken om elkaar het licht uit de ogen te slaan?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik verwacht ook nog rellen vanavond.
Je kan wel weer een topic willen sluiten cq wegkijken, maar de feiten zijn nu eenmaal zo.quote:
Sommige mensen willen liever de waarheid niet zien...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan wel weer een topic willen sluiten cq wegkijken, maar de feiten zijn nu eenmaal zo.
Hoezo? Dit heet toch gewoon een escalatie?quote:
Dat waren beide buitenlanders.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar vertel jij mij eens precies wat er een jaar geleden is gebeurd met een 2 jarige baby. en wat voor soort monster was de dader ?
Want dat zijn je bakrahomeboys, ofniet swa?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:18 schreef MightyDutchy het volgende:
Sommigen zijn weer zeer triest bezig met hun gekke voorspellingen. Ik wil er een schepje bovenop doen.
Sommige sensatiemedia hebben het relspektakel al gebombardeed tot 'Stadsguerrilla'. Sorry hoor, maar als we naar de feiten kijken dan kunnen we constateren dat de moslims de Amerikanen in Irak al 5 jaar het leven zuur maken (guerrillawarfare) dus wtf willen een paar hooligans nou weer doen? Ze winnen het misschien nog wel van een paar kleine Marokkaanse kinderen van 12 jaar maar wat gaan die "helden" doen zodra de jihadisten zich hiermee bemoeien?
Eng hé, topics over moslims.quote:
Dan breekt de hel pas los. Ben benieuwd naar de volgende dagen. Was gisteren slechts één uitzondering, of krijgen we volgende week een echte oorlog tussen blank en bruin? Vraag me ook af wat de allochtoonse Anderlechtsupporters nu moeten denken. En waarom doet het bestuur van Anderlecht geen beroep op z'n spelers. Me dunkt dat een Bousouffa wel enige invloed zal hebben op het allochtoons addergebroed.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:27 schreef Chooselife het volgende:
Tja. Dit zat er aan te komen hè.
Als deze groepen elkaar één keer in de haren vliegen, zal er geen einde aan komen. Nu ontstaan de sentimenten die de toekomstige haat gaan voeden.
Ik voorspel doden.
Wat ben jij een triest ventje zeg.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Want dat zijn je bakrahomeboys, ofniet swa?
De media maakt er een spektakel van, want eigenlijk is er nog maar heel weinig gebeurd, want de politie was overal van op de hoogte, dus de groepen konden niet bij elkaar in de buurt houden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:18 schreef MightyDutchy het volgende:
Sommigen zijn weer zeer triest bezig met hun gekke voorspellingen. Ik wil er een schepje bovenop doen.
Van mij mag het ook escaleren hoor! Jij en ik kunnen met een bakje popcorn genieten van de achterlijke idioten op TV!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:39 schreef JohnDope het volgende:
De media maakt er een spektakel van, want eigenlijk is er niks gebeurd, want de politie was overal van op de hoogte, dus de groepen konden niet bij elkaar in de buurt houden.
En misschien escaleert het nog niet, maar dan escaleert het volgende maand wel tegen het einde van jaar, maar dat het op de korte termijn ongekend gaat escaleren is een feit.
En dat is allemaal de schuld van de blanke elite.
Het interesseert mij niet of het wel of niet escaleert, maar als het escaleert wil ik wel dat de politiek de zwarte piet krijgt toegespeeld.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:40 schreef MightyDutchy het volgende:
[..]
Van mij mag het ook escaleren hoor!
Mevrouw dmet de oogkleppen is triester, in my opinionquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:31 schreef MightyDutchy het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest ventje zeg.![]()
Valt mee.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Mevrouw dmet de oogkleppen is triester, in my opinion
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:44 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb van een feyenoordhooligan (aanwezig geweest bij beverwijk, dat soort volk) gehoord dat er is gecoördineerd tussen ADO en feyenoorders om naar anderlecht af te reizen. Vooralsnog zijn er geen concrete plannen.
Ik vind het niet om te lachen, maar verontrustend. Want de politici (uit verschillende landen) hebben hun nationale maatschappij gigantisch naar de klote geholpen, in principe is het gewoon 1 tijdbom geworden en deze gebeurtenis zou die tijdbom wel eens kunnen laten exploderen.quote:
Het feit dat dat gewoon 100% bullshit is (als ik het goed hebquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind het niet om te lachen, maar verontrustend. Want de politici (uit verschillende landen) hebben hun nationale maatschappij gigantisch naar de klote geholpen, in principe is het gewoon 1 tijdbom geworden en deze gebeurtenis zou die tijdbom wel eens kunnen laten exploderen.
Dat is mooi weer spelen, want het broeit echt wel namelijk.... Ik wil niet zeggen dat het waar is, maar ik kreeg berichten uit Belgie en daarin werd ook medegedeeld dat voetbalrivalen Anderlecht zouden komen helpen en dat er ook misschien Noord Afrikanen uit Frankrijk de boel kwamen ondersteunen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het feit dat dat gewoon 100% bullshit is (als ik het goed heb)
Geloof mij. Feyenoordhooli's zijn over het algemeen enorm rascistisch en hebben er heel veel voor over om een paar noord afrikanen neer te meppen. ADO hooligans hebben sowieso wel zin om te vechtenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het feit dat dat gewoon 100% bullshit is (als ik het goed heb)
Grapjas.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Geloof mij. Feyenoordhooli's zijn over het algemeen enorm rascistisch en hebben er heel veel voor over om een paar noord afrikanen neer te meppen. ADO hooligans hebben sowieso wel zin om te vechten
Al zie ik het, ookal proberen ze het, niet zo snel gebeuren. Daar heb je gelijk in.
Pluspunt: Áls het zover komt, denk ik dat er wel een paar ajacieden mee willen gaan.
Verbroedering olé.
Dus niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Grapjas.
En volgens mij worden de extreem-rechtsen standaard Rotterdam uitgeslagen door feynoord gasten.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:14 schreef JohnDope het volgende:
En Rotterdam ligt ook erg dichtbij Anderlecht. Binnen 2 bier zitten ze in Anderlecht (dan moet je wel lekker gas geven, maar als de adrenaline door je lichaam giert, ga je niet langzaam rijden)
En dat feyenoord-hoolies racisten zijn vind ik ook wel erg generaliserend er lopen daar ook genoeg negers rond.
Hier zie je trouwens best wel een brute feyenoord-neger (00:44 sec)..
Paul Elstak is half Turks. En zo zijn er nog genoeg donkere artiesten binnen die scene. Bijvoorbeeld Rotterdam Terror Corps (als je de Dark Twins meetelt) bestaat ook voor het merendeel uit Negerts.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:40 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dus niet.
Extreem rechts tot het bot. Ken je toevallig Paul Elstak z'n muziek? Zware hardcore. Kaalkopjes willen zich altijd profileren met hardcore zoals gothics dat met zwarte kleding doen.
Maar negers hebben ze amper 'last' van de laatste tijd.
Ze zien rotterdam verpauperen en ze zien de marrokanen met tonnen tegelijk arriveren. 1+1=2.
Ik geloof overigens ook dat voor die beverwijkrellen een neger van de feyenoordzijde de hoogste straf van de rechter had gekregen.quote:
Ik luister het en ik zou niet weten wat het met rascisme te maken heeftquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:40 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dus niet.
Extreem rechts tot het bot. Ken je toevallig Paul Elstak z'n muziek? Zware hardcore. Kaalkopjes willen zich altijd profileren met hardcore zoals gothics dat met zwarte kleding doen.
Maar negers hebben ze amper 'last' van de laatste tijd.
Ze zien rotterdam verpauperen en ze zien de marrokanen met tonnen tegelijk arriveren. 1+1=2.
Dat ging hun meer om het hakken, want aan krakers hebben ze ook de pest.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vechtpartij na demonstratie extreem-rechts
Lees wat fora erover zou ik zeggenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat ging hun meer om het hakken, want aan krakers hebben ze ook de pest.
Als ze maar kennen hakken, dan maakt het allemaal niet uit.quote:
Is toch redelijk logisch? Rotterdam gebombardeerd en nu pakken zij de ''nazi''s.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als ze maar kennen hakken, dan maakt het allemaal niet uit.
http://www.bodyresource.n(...)-kern-feyenoord.htmlquote:Om het feest compleet te maken werd deze extreem rechtse groepering ook nog eens aangevallen door antiracistische Feyenoord supporters.
quote:Ik ben er gisteren zelf bij geweest. De `knokloeg` van extreem rechts hebben we zwaar laten rennen. Stoere jongens en meiden met de kisten en bomberjacks hoor! Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten vluchten. de Harde kern feyenoord heeft een hekel aan extreem rechts en skinheads en we zullen dan ook nooit toestaan dat ze in onze stad demonstreren. Het zal niet de laatste keer zijn dat deze kaalkoppies op de vlucht moeten slaan. Laat dit weer een waarschuwing zijn!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is toch redelijk logisch? Rotterdam gebombardeerd en nu pakken zij de ''nazi''s.
Ik zal kijken of ik een linkje voor je kan regelen.
Zoals ik net zei: de meeste kaalkopjes willen zich graag profileren met gabbermuziek. Zo simpel is het nou eenmaal. Er zullen vast wel goeien tussen zitten, maar álle anti buitenlandersrascisten luisteren hc, anders 'horen ze er niet bij'.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik luister het en ik zou niet weten wat het met rascisme te maken heeft![]()
Dan heb je er blijkbaar niet veel verstand van, jij hebt het over de befaamde ''Lonsdalejongeren''.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zoals ik net zei: de meeste kaalkopjes willen zich graag profileren met gabbermuziek. Zo simpel is het nou eenmaal. Er zullen vast wel goeien tussen zitten, maar álle anti buitenlandersrascisten luisteren hc, anders 'horen ze er niet bij'.
Jij komt van een andere planeet, want kaalkopjes luisteren alleen naar gitaar muziek en heel soms naar terror (electonische huismuziek), maar dat is zo'n klein groepje binnen die cultuur dat dat te verwaarlozen is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zoals ik net zei: de meeste kaalkopjes willen zich graag profileren met gabbermuziek. Zo simpel is het nou eenmaal. Er zullen vast wel goeien tussen zitten, maar álle anti buitenlandersrascisten luisteren hc, anders 'horen ze er niet bij'.
dit zegt genoeg met welke mensen je omgaatquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:44 schreef GasTurbine het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
dit zegt genoeg met welke mensen je omgaat
Gozer ik hier niet meer op in, jij komt van de havo zie ik al weer, je bent nog veel te jong om hier over te oordelen. Ik geef je 1 tip, doe die oogkleppen af.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef GasTurbine het volgende:
Zucht... Dan weet ik het allemaal niet meer
iig ken ik wat zal het zijn, een 5-tal aan pure rascisten, en die zitten allemaal in de gabbersferen.
Maar laten we ontopic gaan! Zijn er al berichten over vechtende menigtes in de wijk anderlecht?
grapje van het eeuw zeker..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Havo heeft hier geen flikker mee te maken. Als ik op het vwo zat, zou ik dan ineens wel gelijk hebben?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gozer ik hier niet meer op in, jij komt van de havo zie ik al weer, je bent nog veel te jong om hier over te oordelen. Ik geef je 1 tip, doe die oogkleppen af.
Naast jouw registratie? Zeker!quote:
Rot toch op met je kutpostings,...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
dit zegt genoeg met welke mensen je omgaat
Havo, vwo is allemaal nog te jong om een helder oordeel over te geven over deze kwestie, want veel mensen veranderen door de jaren heen, ook de zogenaamde racisten en als je op de havo of vwo zit ben je over het algemeen nog te jong om dat in te zien...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Havo heeft hier geen flikker mee te maken. Als ik op het vwo zat, zou ik dan ineens wel gelijk hebben?
Ik geef toch toe dat ik dus helemaal verkeerd dacht, boeien. Ondertussen is de dorpsgek ook weer gearriveerd duslaten we weer terug ontopic gaan.
http://www.tijd.be/nieuws(...)echt.7346118-438.artquote:De politie van de zone Brussel-Zuid heeft zaterdagavond omstreeks 21.00 uur in totaal al zowat 80 jongeren preventief opgepakt in Anderlecht. Het gaat vooral om jongeren die naar metrostation Sint-Guido waren afgezakt om de ordetroepen uit te dagen. De situatie is volgens de politie onder controle.
Het kwam nog nergens tot een confrontatie tussen de twee rivaliserende groepen van vrijdagavond. "We maken korte metten met jongeren die samenscholen en er alleen maar op uit zijn om amok te maken. Zij worden onmiddellijk in de boeien geslagen", zegt Fanny Wellens, de woordvoerster van politie Zuid. (DWM)
oeh lekker denigrerend zegquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Havo, vwo is allemaal nog te jong om een helder oordeel over te geven over deze kwestie, want veel mensen veranderen door de jaren heen, ook de zogenaamde racisten en als je op de havo of vwo zit ben je over het algemeen nog te jong om dat in te zien...
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:51 schreef Meki het volgende:
80-tal preventieve arrestaties in Anderlecht
[..]
http://www.tijd.be/nieuws(...)echt.7346118-438.art
ik zou het liever een keer anders zienquote:
Mensen die op de havo/vwo zitten, zijn gewoon veel te jong, dus ze hebben nog niet echt mensen door de jaren heen zien veranderen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:52 schreef prupke het volgende:
[..]
oeh lekker denigrerend zeg
meeste lui die op havo/vwo zitten snappen/bergrijpen het beter dan de "gemiddelde" mensch van een jaar op 60...
Dacht dat je afstuurde op de Havo-is-minderwaardig-discussiequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Havo, vwo is allemaal nog te jong om een helder oordeel over te geven over deze kwestie, want veel mensen veranderen door de jaren heen, ook de zogenaamde racisten en als je op de havo of vwo zit ben je over het algemeen nog te jong om dat in te zien...
je kan idd intelligenter worden met de jaren...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Mensen die op de havo/vwo zitten, zijn gewoon veel te jong, dus ze hebben nog niet echt mensen door de jaren heen zien veranderen.
Al ben jij nog zo intelligent daar is gewoon levenservaring voor nodig.
Vooroordelen en graag ingelicht worden door de manipulatie van PVV en de Nederlandse media.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Mensen die op de havo/vwo zitten, zijn gewoon veel te jong, dus ze hebben nog niet echt mensen door de jaren heen zien veranderen.
Al ben jij nog zo intelligent daar is gewoon levenservaring voor nodig.
Nee natuurlijk! Je bewijst met je posts dat moslims inderdaad slimme, normale mensen zijn zonder vanalles te hoeven verdraaien om aan dát kleine beetje aandacht te komen om een relletje te startenquote:Op zondag 25 mei 2008 00:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Vooroordelen en graag ingelicht worden door de manipulatie van PVV en de Nederlandse media.
Graag geloven dat Moslims slecht en uitkeringden zijn.
Ik ben hier de enige die hier voor de onschuldige mensen opkomt.. Ik ben hier de enige die rechtvaardigheid en menselijk is..quote:Op zondag 25 mei 2008 00:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee natuurlijk! Je bewijst met je posts dat moslims inderdaad slimme, normale mensen zijn zonder vanalles te hoeven verdraaien om aan dát kleine beetje aandacht te komen om een relletje te starten!
Jaja, we hebben hier inderdaad met de verlosser te maken!quote:Op zondag 25 mei 2008 00:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben hier de enige die hier voor de onschuldige mensen opkomt.. Ik ben hier de enige die rechtvaardigheid en menselijk is..
Jij zou eens een voorbeeld moeten nemen van mijn aspecten.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jaja, we hebben hier inderdaad met de verlosser te maken!
deze zin klopt nietquote:Op zondag 25 mei 2008 00:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben hier de enige die hier voor de onschuldige mensen opkomt.. Ik ben hier de enige die rechtvaardigheid en menselijk is..
Ik weet je dat het moeilijk voor je is om dit te erkennenquote:
euhmmm...quote:Op zondag 25 mei 2008 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet je dat het moeilijk voor je is om dit te erkennen
Onderste dan.. Ik ben blij dat jij het inzietquote:Op zondag 25 mei 2008 00:15 schreef prupke het volgende:
[..]
euhmmm...
hij klopt echt niet meki...
moet zijn : Ik ben hier de enige die hier voor de onschuldige mensen opkomt.. Ik ben hier de enige die rechtvaardig en menselijk is.
of :
ik ben hier de enige die hier voor de onschuldige mensen opkomt.. Ik ben hier de enige die rechtvaardigheid en menselijkheid hoog in het vaandel heeft staan.
Slecht idee.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij zou eens een voorbeeld moeten nemen van mijn aspecten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |