Gozer ik hier niet meer op in, jij komt van de havo zie ik al weer, je bent nog veel te jong om hier over te oordelen. Ik geef je 1 tip, doe die oogkleppen af.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef GasTurbine het volgende:
Zucht... Dan weet ik het allemaal niet meer
iig ken ik wat zal het zijn, een 5-tal aan pure rascisten, en die zitten allemaal in de gabbersferen.
Maar laten we ontopic gaan! Zijn er al berichten over vechtende menigtes in de wijk anderlecht?
grapje van het eeuw zeker..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zoals ik net zei: de meeste kaalkopjes willen zich graag profileren met gabbermuziek. Zo simpel is het nou eenmaal. Er zullen vast wel goeien tussen zitten, maar álle anti buitenlandersrascisten luisteren hc, anders 'horen ze er niet bij'.
Havo heeft hier geen flikker mee te maken. Als ik op het vwo zat, zou ik dan ineens wel gelijk hebben?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gozer ik hier niet meer op in, jij komt van de havo zie ik al weer, je bent nog veel te jong om hier over te oordelen. Ik geef je 1 tip, doe die oogkleppen af.
Naast jouw registratie? Zeker!quote:
Rot toch op met je kutpostings,...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
dit zegt genoeg met welke mensen je omgaat
Havo, vwo is allemaal nog te jong om een helder oordeel over te geven over deze kwestie, want veel mensen veranderen door de jaren heen, ook de zogenaamde racisten en als je op de havo of vwo zit ben je over het algemeen nog te jong om dat in te zien...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Havo heeft hier geen flikker mee te maken. Als ik op het vwo zat, zou ik dan ineens wel gelijk hebben?
Ik geef toch toe dat ik dus helemaal verkeerd dacht, boeien. Ondertussen is de dorpsgek ook weer gearriveerd duslaten we weer terug ontopic gaan.
http://www.tijd.be/nieuws(...)echt.7346118-438.artquote:De politie van de zone Brussel-Zuid heeft zaterdagavond omstreeks 21.00 uur in totaal al zowat 80 jongeren preventief opgepakt in Anderlecht. Het gaat vooral om jongeren die naar metrostation Sint-Guido waren afgezakt om de ordetroepen uit te dagen. De situatie is volgens de politie onder controle.
Het kwam nog nergens tot een confrontatie tussen de twee rivaliserende groepen van vrijdagavond. "We maken korte metten met jongeren die samenscholen en er alleen maar op uit zijn om amok te maken. Zij worden onmiddellijk in de boeien geslagen", zegt Fanny Wellens, de woordvoerster van politie Zuid. (DWM)
oeh lekker denigrerend zegquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Havo, vwo is allemaal nog te jong om een helder oordeel over te geven over deze kwestie, want veel mensen veranderen door de jaren heen, ook de zogenaamde racisten en als je op de havo of vwo zit ben je over het algemeen nog te jong om dat in te zien...
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:51 schreef Meki het volgende:
80-tal preventieve arrestaties in Anderlecht
[..]
http://www.tijd.be/nieuws(...)echt.7346118-438.art
ik zou het liever een keer anders zienquote:
Mensen die op de havo/vwo zitten, zijn gewoon veel te jong, dus ze hebben nog niet echt mensen door de jaren heen zien veranderen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:52 schreef prupke het volgende:
[..]
oeh lekker denigrerend zeg
meeste lui die op havo/vwo zitten snappen/bergrijpen het beter dan de "gemiddelde" mensch van een jaar op 60...
Dacht dat je afstuurde op de Havo-is-minderwaardig-discussiequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Havo, vwo is allemaal nog te jong om een helder oordeel over te geven over deze kwestie, want veel mensen veranderen door de jaren heen, ook de zogenaamde racisten en als je op de havo of vwo zit ben je over het algemeen nog te jong om dat in te zien...
je kan idd intelligenter worden met de jaren...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Mensen die op de havo/vwo zitten, zijn gewoon veel te jong, dus ze hebben nog niet echt mensen door de jaren heen zien veranderen.
Al ben jij nog zo intelligent daar is gewoon levenservaring voor nodig.
Vooroordelen en graag ingelicht worden door de manipulatie van PVV en de Nederlandse media.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Mensen die op de havo/vwo zitten, zijn gewoon veel te jong, dus ze hebben nog niet echt mensen door de jaren heen zien veranderen.
Al ben jij nog zo intelligent daar is gewoon levenservaring voor nodig.
Nee natuurlijk! Je bewijst met je posts dat moslims inderdaad slimme, normale mensen zijn zonder vanalles te hoeven verdraaien om aan dát kleine beetje aandacht te komen om een relletje te startenquote:Op zondag 25 mei 2008 00:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Vooroordelen en graag ingelicht worden door de manipulatie van PVV en de Nederlandse media.
Graag geloven dat Moslims slecht en uitkeringden zijn.
Ik ben hier de enige die hier voor de onschuldige mensen opkomt.. Ik ben hier de enige die rechtvaardigheid en menselijk is..quote:Op zondag 25 mei 2008 00:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee natuurlijk! Je bewijst met je posts dat moslims inderdaad slimme, normale mensen zijn zonder vanalles te hoeven verdraaien om aan dát kleine beetje aandacht te komen om een relletje te starten!
Jaja, we hebben hier inderdaad met de verlosser te maken!quote:Op zondag 25 mei 2008 00:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben hier de enige die hier voor de onschuldige mensen opkomt.. Ik ben hier de enige die rechtvaardigheid en menselijk is..
Jij zou eens een voorbeeld moeten nemen van mijn aspecten.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jaja, we hebben hier inderdaad met de verlosser te maken!
deze zin klopt nietquote:Op zondag 25 mei 2008 00:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben hier de enige die hier voor de onschuldige mensen opkomt.. Ik ben hier de enige die rechtvaardigheid en menselijk is..
Ik weet je dat het moeilijk voor je is om dit te erkennenquote:
euhmmm...quote:Op zondag 25 mei 2008 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet je dat het moeilijk voor je is om dit te erkennen
Onderste dan.. Ik ben blij dat jij het inzietquote:Op zondag 25 mei 2008 00:15 schreef prupke het volgende:
[..]
euhmmm...
hij klopt echt niet meki...
moet zijn : Ik ben hier de enige die hier voor de onschuldige mensen opkomt.. Ik ben hier de enige die rechtvaardig en menselijk is.
of :
ik ben hier de enige die hier voor de onschuldige mensen opkomt.. Ik ben hier de enige die rechtvaardigheid en menselijkheid hoog in het vaandel heeft staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |