Moet jij zeggen...je quote enkel het Rechtsextremistische deel van de skinhead cultuur.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Lees alles en niet alleen de bovenste stuk.
Voetbalfans die rellen niet. Hooligans de rellen welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:47 schreef Quannum het volgende:
Wat Feltosa zegt.
En wat hebben hooligans hier in godsnaam mee te maken?
Eerlijk gezegd hoop ik dat er écht rellen van komen, dat zal hun niveau weer bewijzen. En dat er flink wat klappen mogen vallen, aan Marokkaanse zijde wel te verstaan.
Dat doe ik omdat het meest racistische geweld juist van skinheads komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Moet jij zeggen...je quote enkel het Rechtsextremistische deel van de skinhead cultuur.
Niet dat het stamt uit het Caribisch gebied notabene......en daar wonen geen blanken knul.
Hopelijk wordt je genezen wat het kwaad... Dat jij hier oproept tot rellen is echt schandelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:51 schreef SuperShark het volgende:
Hahaha, Meki wat een kansloos stukje Afrika ben je toch ook hè.
Zo ontzettend generaliserend een topic(titel) maken, omdat je weet dat je (en de mensen waarvoor je met allerhande drogredenen voor opkomt) fout zit(ten).
Ik denk dat de Marrokanen nu hun boerkaatjes volpoepen, skinheads zijn namelijk veel gekker. Geen woorden maar daden. Hopelijk maken beide groepen elkaar compleet af.
En niet van de Marocs natuurlijk.. Diskriminasiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat het meest racistische geweld juist van skinheads komen.
Haha, het liefst rijd ik vanavond nog naar brussel en stook beide groepen finaal tegen elkaar op. Zijn we meteen van al 'het kwaad' afquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je genezen wat het kwaad... Dat jij hier oproept tot rellen is echt schandelijk
Er is helemaal geen bewijs dat er skinheads (die zoals jij ze ziet) in het spel waren. Het is gewoon een excuus om te rellen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Voetbalfans die rellen niet. Hooligans de rellen wel
Kun jij uitleggen waarom jij wilt dat er Marokkanen die klappen krijgen en skinheads niet.
Supershark for Presidentquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:55 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Haha, het liefst rijd ik vanavond nog naar brussel en stook beide groepen finaal tegen elkaar op. Zijn we meteen van al 'het kwaad' af
Bron?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat het meest racistische geweld juist van skinheads komen.
Kloptquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:55 schreef Quannum het volgende:
[..]
Er is helemaal geen bewijs dat er skinheads (die zoals jij ze ziet) in het spel waren. Het is gewoon een excuus om te rellen.
"Kijk! Racisten! We steken de hele buurt in de fik!"
heb je ook al eens criminele marokkanen op google gezocht?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt
Ik wil je erop wijzen de geschiedenis te nemen van het tientallen racistische moorden van skinheads in Rusland. de dode baby in Antwerpen .. zoek maar in Google..
Gaan we weer over die skinheads en google...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt
Ik wil je erop wijzen de geschiedenis te nemen van het tientallen racistische moorden van skinheads in Rusland. de dode baby in Antwerpen .. zoek maar in Google..
GMTAquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heb je ook al eens criminele marokkanen op google gezocht?
Die rellen hebben geen fuck te maken met Antwerpen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk.. Er is Nieuws die nieuws is en er is ook nieuws die jij graag wilt lezen
Ik weet dat je graag de allochtonen de schuld wilt geven. Maar vertel jij mij eens precies wat er een jaar geleden is gebeurd met een 2 jarige baby. en wat voor soort monster was de dader ?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Voetbalfans die rellen niet. Hooligans de rellen wel
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heb je ook al eens criminele marokkanen op google gezocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |