Dat wil je graag dat weet ik maar daarvoor moet je iemand anders zoekenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Toch jammer dat meki iedere keer weer de allochtone medemens in een slecht daglicht wenst te zetten.
En wat is volgens jouw "het begin van alle ellende" dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals de derde poging elke relschopper dient aangepakt te worden. Maar pak gelijk de kern van het probleem en door de aanleiding. daar gat het mij om
De politie neemt de dreiging zeer ernstig en zal vrijdagavond massaal aanwezig zijn aan het stadion en het metrostation Sint-Guido. Het is er al de hele week onrustig nadat zondag supporters van Anderlecht en allochtone jongeren op de vuist gingen. Die laatsten zouden belaagd zijn door skinheadsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:22 schreef duckes het volgende:
[..]
En wat is volgens jouw "het begin van alle ellende" dan?
Belgische jongelui ??. Het gaat hier om skinheads die vormen tot gewelddadige hooligans en niet om voetbalfansquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:22 schreef Buschetta het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat deze straatterroristen opereren als proffesionele misdaadkartels. Noord africanen die op slinkse en gruwelijk doordachte wijze een groep Belgische jongelui die van een gezellig potke voetbal willen genieten in een hinderlaag willen lokken en beestachtig willen verkrachten en beroven en mishandelen.
Typisch.
Kortom? Het zijn allebei geen lieverdjes?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:25 schreef Meki het volgende:
[..]
De politie neemt de dreiging zeer ernstig en zal vrijdagavond massaal aanwezig zijn aan het stadion en het metrostation Sint-Guido. Het is er al de hele week onrustig nadat zondag supporters van Anderlecht en allochtone jongeren op de vuist gingen. Die laatsten zouden belaagd zijn door skinheads
Daar heb je gelijk in. Maar skinheads die zijn eerst begonnen met aanvallen jegens hun medelanders in Belgie. en daardoor escaleert het alleen maar met de dag..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:26 schreef duckes het volgende:
[..]
Kortom? Het zijn allebei geen lieverdjes?
Blijkbaar heb jij een vooroordeel over skinheadsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Die imago krijg je van PVV. en die vooroordelen heb je aangeleerd door PVV.
Tja iemand moet beginnen he anders ontstaan er geen ruzies.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar skinheads die zijn eerst begonnen met aanvallen jegens hun medelanders in Belgie. en daardoor escaleert het alleen maar met de dag..
Ik heb de gedachte van die dode baby nog steeds in mijn hoofd
En jij wil Hans V. T. zien als een woordvoerder van de blanke/Antwerpse/Vlaamse gemeenschap zien?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Op deze kinderachtige en een hele domme vraag ga ik niet op in.
Jij wilt Mohammed B. zien als een woordvoerder van Marokkanen zien..
Zal ik als jou kinderachtige denkgedachte Volkert V.D Graaf dan een woordvoerder laat zijn voor Nederlanders.
In dit geval misschien wel ja...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar skinheads die zijn eerst begonnen met aanvallen jegens hun medelanders in Belgie. en daardoor escaleert het alleen maar met de dag..
Oh, ik mag dus ook alle Moslims uitdagen omdat een gek een paar jaar geleden Theo van Gogh vermoordde?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb de gedachte van die dode baby nog steeds in mijn hoofd
Tja... moslims zijn nu eenmaal vrij primitief en denken niet na.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Oh, ik mag dus ook alle Moslims uitdagen omdat een gek een paar jaar geleden Theo van Gogh vermoordde?
Zoek jij maar eerst de betekenis van Skinheads en hooligans even op.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:32 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij een vooroordeel over skinheads
Kansloze stakker. Heb je alweer een nieuwe pauper auto van 20 jaar oud?
Als jij die eigenschap hebt en voor het kwaad bent dan moet je dat doenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Oh, ik mag dus ook alle Moslims uitdagen omdat een gek een paar jaar geleden Theo van Gogh vermoordde?
Daar is zelfs geen enkel bewijs van. Het favoriete excuus van de relmarokkaantjes is om "Racisme!!" te roepen bij het minste, en die kans ook aangrijpen om te rellen. Wat hier nu ook weer het geval is.quote:
wie zegt dat..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:33 schreef Quannum het volgende:
[..]
En jij wil Hans V. T. zien als een woordvoerder van de blanke/Antwerpse/Vlaamse gemeenschap zien?
Hier sufkut:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:40 schreef Meki het volgende:
[..]
wie zegt dat..
Zoek jij ook maar de betekenis van hooligans en skinheads op
Lees alles en niet alleen de bovenste stuk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier sufkut:
De benaming skinhead (Engels: huidhoofd, vrij vertaald 'kaal hoofd') slaat op een subcultuur die zijn wortels heeft in de subcultuur van de Rude Boys, die van het Caraïbisch Gebied naar Groot-Brittannië waren geëmigreerd en de subcultuur van de Mods in Groot-Brittannië. Een kaalgeschoren hoofd, of gemillimeterd haar (suedehead, zijden hoofd) is het meest in het oog springende kenmerk van de mannelijke skinhead. Het verschijnsel skinhead kent een heel pluriform spectrum, niet alleen in politieke zin van extreemrechts tot extreemlinks en alles daartussen, maar ook in subculturele verschijningsvormen zoals muziek, uiterlijk en kleding.
Maar ook die kunnen lieverdjes zijn, net zoals ALLE marocsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier sufkut:
De benaming skinhead (Engels: huidhoofd, vrij vertaald 'kaal hoofd') slaat op een subcultuur die zijn wortels heeft in de subcultuur van de Rude Boys, die van het Caraïbisch Gebied naar Groot-Brittannië waren geëmigreerd en de subcultuur van de Mods in Groot-Brittannië. Een kaalgeschoren hoofd, of gemillimeterd haar (suedehead, zijden hoofd) is het meest in het oog springende kenmerk van de mannelijke skinhead. Het verschijnsel skinhead kent een heel pluriform spectrum, niet alleen in politieke zin van extreemrechts tot extreemlinks en alles daartussen, maar ook in subculturele verschijningsvormen zoals muziek, uiterlijk en kleding.
Moet jij zeggen...je quote enkel het Rechtsextremistische deel van de skinhead cultuur.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Lees alles en niet alleen de bovenste stuk.
Voetbalfans die rellen niet. Hooligans de rellen welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:47 schreef Quannum het volgende:
Wat Feltosa zegt.
En wat hebben hooligans hier in godsnaam mee te maken?
Eerlijk gezegd hoop ik dat er écht rellen van komen, dat zal hun niveau weer bewijzen. En dat er flink wat klappen mogen vallen, aan Marokkaanse zijde wel te verstaan.
Dat doe ik omdat het meest racistische geweld juist van skinheads komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Moet jij zeggen...je quote enkel het Rechtsextremistische deel van de skinhead cultuur.
Niet dat het stamt uit het Caribisch gebied notabene......en daar wonen geen blanken knul.
Hopelijk wordt je genezen wat het kwaad... Dat jij hier oproept tot rellen is echt schandelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:51 schreef SuperShark het volgende:
Hahaha, Meki wat een kansloos stukje Afrika ben je toch ook hè.
Zo ontzettend generaliserend een topic(titel) maken, omdat je weet dat je (en de mensen waarvoor je met allerhande drogredenen voor opkomt) fout zit(ten).
Ik denk dat de Marrokanen nu hun boerkaatjes volpoepen, skinheads zijn namelijk veel gekker. Geen woorden maar daden. Hopelijk maken beide groepen elkaar compleet af.
En niet van de Marocs natuurlijk.. Diskriminasiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat het meest racistische geweld juist van skinheads komen.
Haha, het liefst rijd ik vanavond nog naar brussel en stook beide groepen finaal tegen elkaar op. Zijn we meteen van al 'het kwaad' afquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je genezen wat het kwaad... Dat jij hier oproept tot rellen is echt schandelijk
Er is helemaal geen bewijs dat er skinheads (die zoals jij ze ziet) in het spel waren. Het is gewoon een excuus om te rellen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Voetbalfans die rellen niet. Hooligans de rellen wel
Kun jij uitleggen waarom jij wilt dat er Marokkanen die klappen krijgen en skinheads niet.
Supershark for Presidentquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:55 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Haha, het liefst rijd ik vanavond nog naar brussel en stook beide groepen finaal tegen elkaar op. Zijn we meteen van al 'het kwaad' af
Bron?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat het meest racistische geweld juist van skinheads komen.
Kloptquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:55 schreef Quannum het volgende:
[..]
Er is helemaal geen bewijs dat er skinheads (die zoals jij ze ziet) in het spel waren. Het is gewoon een excuus om te rellen.
"Kijk! Racisten! We steken de hele buurt in de fik!"
heb je ook al eens criminele marokkanen op google gezocht?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt
Ik wil je erop wijzen de geschiedenis te nemen van het tientallen racistische moorden van skinheads in Rusland. de dode baby in Antwerpen .. zoek maar in Google..
Gaan we weer over die skinheads en google...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt
Ik wil je erop wijzen de geschiedenis te nemen van het tientallen racistische moorden van skinheads in Rusland. de dode baby in Antwerpen .. zoek maar in Google..
GMTAquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heb je ook al eens criminele marokkanen op google gezocht?
Die rellen hebben geen fuck te maken met Antwerpen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk.. Er is Nieuws die nieuws is en er is ook nieuws die jij graag wilt lezen
Ik weet dat je graag de allochtonen de schuld wilt geven. Maar vertel jij mij eens precies wat er een jaar geleden is gebeurd met een 2 jarige baby. en wat voor soort monster was de dader ?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Voetbalfans die rellen niet. Hooligans de rellen wel
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heb je ook al eens criminele marokkanen op google gezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |