abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58862962
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:51 schreef SuperShark het volgende:
Hahaha, Meki wat een kansloos stukje Afrika ben je toch ook hè.

Zo ontzettend generaliserend een topic(titel) maken, omdat je weet dat je (en de mensen waarvoor je met allerhande drogredenen voor opkomt) fout zit(ten).

Ik denk dat de Marrokanen nu hun boerkaatjes volpoepen, skinheads zijn namelijk veel gekker. Geen woorden maar daden. Hopelijk maken beide groepen elkaar compleet af.

Hopelijk wordt je genezen wat het kwaad... Dat jij hier oproept tot rellen is echt schandelijk
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58862966
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:52 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat doe ik omdat het meest racistische geweld juist van skinheads komen.
En niet van de Marocs natuurlijk.. Diskriminasie jij discrimineren ik zzzweer het
  vrijdag 23 mei 2008 @ 18:54:37 #83
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_58862977
mensen die meki nog serieus nemen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  vrijdag 23 mei 2008 @ 18:55:00 #84
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_58862990
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Hopelijk wordt je genezen wat het kwaad... Dat jij hier oproept tot rellen is echt schandelijk
Haha, het liefst rijd ik vanavond nog naar brussel en stook beide groepen finaal tegen elkaar op. Zijn we meteen van al 'het kwaad' af
Kill the fish.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 18:55:11 #85
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_58862992
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Voetbalfans die rellen niet. Hooligans de rellen wel

Kun jij uitleggen waarom jij wilt dat er Marokkanen die klappen krijgen en skinheads niet.
Er is helemaal geen bewijs dat er skinheads (die zoals jij ze ziet) in het spel waren. Het is gewoon een excuus om te rellen.

"Kijk! Racisten! We steken de hele buurt in de fik!"
Jusqu'ici tout va bien
pi_58863000
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:55 schreef SuperShark het volgende:

[..]

Haha, het liefst rijd ik vanavond nog naar brussel en stook beide groepen finaal tegen elkaar op. Zijn we meteen van al 'het kwaad' af
Supershark for President
pi_58863001
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:52 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat doe ik omdat het meest racistische geweld juist van skinheads komen.
Bron?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_58863081
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:55 schreef Quannum het volgende:

[..]

Er is helemaal geen bewijs dat er skinheads (die zoals jij ze ziet) in het spel waren. Het is gewoon een excuus om te rellen.

"Kijk! Racisten! We steken de hele buurt in de fik!"
Klopt
Ik wil je erop wijzen de geschiedenis te nemen van het tientallen racistische moorden van skinheads in Rusland. de dode baby in Antwerpen .. zoek maar in Google..
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58863233
Er zullen vast ook wel zat berichten te vinden zijn over kale negers uit Nigeria die kinderen hebben vermoord.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  vrijdag 23 mei 2008 @ 19:05:53 #90
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_58863241
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Klopt
Ik wil je erop wijzen de geschiedenis te nemen van het tientallen racistische moorden van skinheads in Rusland. de dode baby in Antwerpen .. zoek maar in Google..
heb je ook al eens criminele marokkanen op google gezocht?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_58863254
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Klopt
Gaan we weer over die skinheads en google...

Zoek eens op marokkanen en google?
pi_58863261
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:05 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

GMTA
pi_58863309
pas maar op dat een verdwaalde belgische molotovcocktail je auto niet raakt meki ....
pi_58864962
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 17:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heb je iets tegen Noord-Afrikanen?
Een schilderij met tieten schijnt afdoende te helpen.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 20:24:44 #95
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_58864996
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 17:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Kijk.. Er is Nieuws die nieuws is en er is ook nieuws die jij graag wilt lezen
Ik weet dat je graag de allochtonen de schuld wilt geven. Maar vertel jij mij eens precies wat er een jaar geleden is gebeurd met een 2 jarige baby. en wat voor soort monster was de dader ?
Die rellen hebben geen fuck te maken met Antwerpen.
- digitale flapdrol -
  vrijdag 23 mei 2008 @ 20:27:27 #96
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_58865091
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 20:27 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Idd...
*proest* scherm vol koffie
  vrijdag 23 mei 2008 @ 20:34:02 #98
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_58865171
Bron: http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=B24036790080523&ref=front

Anderlecht is waakzaam na oproep tot rellen

BRUSSEL - In het centrum van Anderlecht zijn vanavond af en toe enkele opstootjes tussen Anderlechtsupporters en de aanwezige politie. De supporters proberen vanop het De Lindeplein een grote groep allochtonen te bereiken, die zich verzameld hebben aan het metrostation Sint-Guido.
Voorlopig slaagt de politie erin beide groepen uit elkaar te houden, maar daarbij heeft de politie te paard al enkele charges moeten uitvoeren. De politie is talrijk aanwezig rond het metrostation Sint-Guido en rond het Constant Vandenstockstadion. Eerder op de avond werden drie mensen aangehouden.

Via een internetblog werden Noord-Afrikaanse jongeren opgeroepen om af te rekenen met de blanke supporters van voetbalclub Anderlecht. 'Steek cafés, huizen en auto's in brand', luidde de grimmige boodschap op een internetblog.

De politie nam de dreiging zeer ernstig en is massaal aanwezig aan het stadion en het metrostation Sint-Guido. 'We hebben de hele dag boodschappen verspreid om de jongeren tot kalmte aan te manen. Onze preventiewerkers zijn ook op het terrein actief geweest. Tegelijkertijd hebben we natuurlijk de nodige veiligheidsmaatregelen genomen', zegt burgemeester Gaëtan Van Goidsenhoven (MR).

Van Goidsenhoven laat niets aan het toeval over. 'Al enkele dagen zijn sociale werkers en politieagenten ter plaatse opmerkelijk aanwezig. En ook de komende uren en dagen zal de politie massaal aanwezig zijn om elke escalatie te vermijden', zegt Van Goidsenhoven.

Naar aanleiding van de spanningen laat de Brusselse vervoersmaatschappij MIVB niemand meer uitstappen in vier metrostations op lijn 1. Volgens de MIVB gebeurde dat op vraag van de politie. Het gaat om de stations Jacques Brel, Aumale, Sint-Guido en Veeweyde.

Anderlecht vroeg intussen om de internetblog te sluiten. Het parket voert een onderzoek naar de initiatiefnemers van de blog. Die zouden uit het buitenland komen.

Na de bekerfinale tussen Anderlecht en AA Gent braken zondagavond rellen uit tussen supporters van paarswit en jongeren uit de buurt. Die rellen zouden aan de oorsprong liggen van deze oproep tot geweld. De burgemeester denkt trouwens dat ook jongeren uit andere gemeenten aan die gevechten deelnamen.
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_58865204
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:05 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  vrijdag 23 mei 2008 @ 21:59:57 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58867239
zie ik hier het begin van een burgeroorlog?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')