Ik moest lachenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:44 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb van een feyenoordhooligan (aanwezig geweest bij beverwijk, dat soort volk) gehoord dat er is gecoördineerd tussen ADO en feyenoorders om naar anderlecht af te reizen. Vooralsnog zijn er geen concrete plannen.
Ik vind het niet om te lachen, maar verontrustend. Want de politici (uit verschillende landen) hebben hun nationale maatschappij gigantisch naar de klote geholpen, in principe is het gewoon 1 tijdbom geworden en deze gebeurtenis zou die tijdbom wel eens kunnen laten exploderen.quote:
Het feit dat dat gewoon 100% bullshit is (als ik het goed hebquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind het niet om te lachen, maar verontrustend. Want de politici (uit verschillende landen) hebben hun nationale maatschappij gigantisch naar de klote geholpen, in principe is het gewoon 1 tijdbom geworden en deze gebeurtenis zou die tijdbom wel eens kunnen laten exploderen.
Dat is mooi weer spelen, want het broeit echt wel namelijk.... Ik wil niet zeggen dat het waar is, maar ik kreeg berichten uit Belgie en daarin werd ook medegedeeld dat voetbalrivalen Anderlecht zouden komen helpen en dat er ook misschien Noord Afrikanen uit Frankrijk de boel kwamen ondersteunen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het feit dat dat gewoon 100% bullshit is (als ik het goed heb)
Geloof mij. Feyenoordhooli's zijn over het algemeen enorm rascistisch en hebben er heel veel voor over om een paar noord afrikanen neer te meppen. ADO hooligans hebben sowieso wel zin om te vechtenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het feit dat dat gewoon 100% bullshit is (als ik het goed heb)
Grapjas.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Geloof mij. Feyenoordhooli's zijn over het algemeen enorm rascistisch en hebben er heel veel voor over om een paar noord afrikanen neer te meppen. ADO hooligans hebben sowieso wel zin om te vechten
Al zie ik het, ookal proberen ze het, niet zo snel gebeuren. Daar heb je gelijk in.
Pluspunt: Áls het zover komt, denk ik dat er wel een paar ajacieden mee willen gaan.
Verbroedering olé.
Dus niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Grapjas.
En volgens mij worden de extreem-rechtsen standaard Rotterdam uitgeslagen door feynoord gasten.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:14 schreef JohnDope het volgende:
En Rotterdam ligt ook erg dichtbij Anderlecht. Binnen 2 bier zitten ze in Anderlecht (dan moet je wel lekker gas geven, maar als de adrenaline door je lichaam giert, ga je niet langzaam rijden)
En dat feyenoord-hoolies racisten zijn vind ik ook wel erg generaliserend er lopen daar ook genoeg negers rond.
Hier zie je trouwens best wel een brute feyenoord-neger (00:44 sec)..
Paul Elstak is half Turks. En zo zijn er nog genoeg donkere artiesten binnen die scene. Bijvoorbeeld Rotterdam Terror Corps (als je de Dark Twins meetelt) bestaat ook voor het merendeel uit Negerts.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:40 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dus niet.
Extreem rechts tot het bot. Ken je toevallig Paul Elstak z'n muziek? Zware hardcore. Kaalkopjes willen zich altijd profileren met hardcore zoals gothics dat met zwarte kleding doen.
Maar negers hebben ze amper 'last' van de laatste tijd.
Ze zien rotterdam verpauperen en ze zien de marrokanen met tonnen tegelijk arriveren. 1+1=2.
Ik geloof overigens ook dat voor die beverwijkrellen een neger van de feyenoordzijde de hoogste straf van de rechter had gekregen.quote:
Ik luister het en ik zou niet weten wat het met rascisme te maken heeftquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:40 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dus niet.
Extreem rechts tot het bot. Ken je toevallig Paul Elstak z'n muziek? Zware hardcore. Kaalkopjes willen zich altijd profileren met hardcore zoals gothics dat met zwarte kleding doen.
Maar negers hebben ze amper 'last' van de laatste tijd.
Ze zien rotterdam verpauperen en ze zien de marrokanen met tonnen tegelijk arriveren. 1+1=2.
Dat ging hun meer om het hakken, want aan krakers hebben ze ook de pest.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vechtpartij na demonstratie extreem-rechts
Lees wat fora erover zou ik zeggenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat ging hun meer om het hakken, want aan krakers hebben ze ook de pest.
Als ze maar kennen hakken, dan maakt het allemaal niet uit.quote:
Is toch redelijk logisch? Rotterdam gebombardeerd en nu pakken zij de ''nazi''s.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als ze maar kennen hakken, dan maakt het allemaal niet uit.
http://www.bodyresource.n(...)-kern-feyenoord.htmlquote:Om het feest compleet te maken werd deze extreem rechtse groepering ook nog eens aangevallen door antiracistische Feyenoord supporters.
quote:Ik ben er gisteren zelf bij geweest. De `knokloeg` van extreem rechts hebben we zwaar laten rennen. Stoere jongens en meiden met de kisten en bomberjacks hoor! Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten vluchten. de Harde kern feyenoord heeft een hekel aan extreem rechts en skinheads en we zullen dan ook nooit toestaan dat ze in onze stad demonstreren. Het zal niet de laatste keer zijn dat deze kaalkoppies op de vlucht moeten slaan. Laat dit weer een waarschuwing zijn!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is toch redelijk logisch? Rotterdam gebombardeerd en nu pakken zij de ''nazi''s.
Ik zal kijken of ik een linkje voor je kan regelen.
Zoals ik net zei: de meeste kaalkopjes willen zich graag profileren met gabbermuziek. Zo simpel is het nou eenmaal. Er zullen vast wel goeien tussen zitten, maar álle anti buitenlandersrascisten luisteren hc, anders 'horen ze er niet bij'.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik luister het en ik zou niet weten wat het met rascisme te maken heeft![]()
Dan heb je er blijkbaar niet veel verstand van, jij hebt het over de befaamde ''Lonsdalejongeren''.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zoals ik net zei: de meeste kaalkopjes willen zich graag profileren met gabbermuziek. Zo simpel is het nou eenmaal. Er zullen vast wel goeien tussen zitten, maar álle anti buitenlandersrascisten luisteren hc, anders 'horen ze er niet bij'.
Jij komt van een andere planeet, want kaalkopjes luisteren alleen naar gitaar muziek en heel soms naar terror (electonische huismuziek), maar dat is zo'n klein groepje binnen die cultuur dat dat te verwaarlozen is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zoals ik net zei: de meeste kaalkopjes willen zich graag profileren met gabbermuziek. Zo simpel is het nou eenmaal. Er zullen vast wel goeien tussen zitten, maar álle anti buitenlandersrascisten luisteren hc, anders 'horen ze er niet bij'.
dit zegt genoeg met welke mensen je omgaatquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:44 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb van een feyenoordhooligan (aanwezig geweest bij beverwijk, dat soort volk) gehoord dat er is gecoördineerd tussen ADO en feyenoorders om naar anderlecht af te reizen. Vooralsnog zijn er geen concrete plannen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
dit zegt genoeg met welke mensen je omgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |