abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58884046
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:44 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb van een feyenoordhooligan (aanwezig geweest bij beverwijk, dat soort volk) gehoord dat er is gecoördineerd tussen ADO en feyenoorders om naar anderlecht af te reizen. Vooralsnog zijn er geen concrete plannen.
Ik moest lachen !
pi_58884324
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 21:09 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik moest lachen !
Ik vind het niet om te lachen, maar verontrustend. Want de politici (uit verschillende landen) hebben hun nationale maatschappij gigantisch naar de klote geholpen, in principe is het gewoon 1 tijdbom geworden en deze gebeurtenis zou die tijdbom wel eens kunnen laten exploderen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58885480
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 21:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik vind het niet om te lachen, maar verontrustend. Want de politici (uit verschillende landen) hebben hun nationale maatschappij gigantisch naar de klote geholpen, in principe is het gewoon 1 tijdbom geworden en deze gebeurtenis zou die tijdbom wel eens kunnen laten exploderen.
Het feit dat dat gewoon 100% bullshit is (als ik het goed heb )

Zelfde als die verhalen tijdens Ondiep dat Ajax/Feyenoord/Ado supporters samen tegen de politie zouden gaan rellen
pi_58885621
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 21:52 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat is mooi weer spelen, want het broeit echt wel namelijk.... Ik wil niet zeggen dat het waar is, maar ik kreeg berichten uit Belgie en daarin werd ook medegedeeld dat voetbalrivalen Anderlecht zouden komen helpen en dat er ook misschien Noord Afrikanen uit Frankrijk de boel kwamen ondersteunen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58886203
Op de staatsomroep hebben ze deze netelige kwestie gedownplayed, want er was helemaal niks over te zien op het journaal.
Dat is ook wel logisch, want een eventuele escalatie is een worst nightmare voor de blanke politieke elite.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:13:35 #256
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58886239
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 21:52 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Geloof mij. Feyenoordhooli's zijn over het algemeen enorm rascistisch en hebben er heel veel voor over om een paar noord afrikanen neer te meppen. ADO hooligans hebben sowieso wel zin om te vechten

Al zie ik het, ookal proberen ze het, niet zo snel gebeuren. Daar heb je gelijk in.

Pluspunt: Áls het zover komt, denk ik dat er wel een paar ajacieden mee willen gaan.
Verbroedering olé.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_58886262
En Rotterdam ligt ook erg dichtbij Anderlecht. Binnen 2 bier zitten ze in Anderlecht (dan moet je wel lekker gas geven, maar als de adrenaline door je lichaam giert, ga je niet langzaam rijden)

En dat feyenoord-hoolies racisten zijn vind ik ook wel erg generaliserend er lopen daar ook genoeg negers rond.

Hier zie je trouwens best wel een brute feyenoord-neger (00:44 sec)..

[ Bericht 5% gewijzigd door JohnDope op 24-05-2008 22:24:29 ]
pi_58886403
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:13 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Geloof mij. Feyenoordhooli's zijn over het algemeen enorm rascistisch en hebben er heel veel voor over om een paar noord afrikanen neer te meppen. ADO hooligans hebben sowieso wel zin om te vechten

Al zie ik het, ookal proberen ze het, niet zo snel gebeuren. Daar heb je gelijk in.

Pluspunt: Áls het zover komt, denk ik dat er wel een paar ajacieden mee willen gaan.
Verbroedering olé.
Grapjas.

En volgens mij worden de extreem-rechtsen standaard Rotterdam uitgeslagen door feynoord gasten.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:40:00 #259
158899 GasTurbine
pi_58887127
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:18 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Grapjas.

En volgens mij worden de extreem-rechtsen standaard Rotterdam uitgeslagen door feynoord gasten.
Dus niet.
Extreem rechts tot het bot. Ken je toevallig Paul Elstak z'n muziek? Zware hardcore. Kaalkopjes willen zich altijd profileren met hardcore zoals gothics dat met zwarte kleding doen.
Maar negers hebben ze amper 'last' van de laatste tijd.
Ze zien rotterdam verpauperen en ze zien de marrokanen met tonnen tegelijk arriveren. 1+1=2.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:40:52 #260
158899 GasTurbine
pi_58887160
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:14 schreef JohnDope het volgende:
En Rotterdam ligt ook erg dichtbij Anderlecht. Binnen 2 bier zitten ze in Anderlecht (dan moet je wel lekker gas geven, maar als de adrenaline door je lichaam giert, ga je niet langzaam rijden)

En dat feyenoord-hoolies racisten zijn vind ik ook wel erg generaliserend er lopen daar ook genoeg negers rond.

Hier zie je trouwens best wel een brute feyenoord-neger (00:44 sec)..

over het algemeen
pi_58887174
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:40 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Dus niet.
Extreem rechts tot het bot. Ken je toevallig Paul Elstak z'n muziek? Zware hardcore. Kaalkopjes willen zich altijd profileren met hardcore zoals gothics dat met zwarte kleding doen.
Ze zien rotterdam verpauperen en ze zien de marrokanen met tonnen tegelijk arriveren. 1+1=2.
Paul Elstak is half Turks. En zo zijn er nog genoeg donkere artiesten binnen die scene. Bijvoorbeeld Rotterdam Terror Corps (als je de Dark Twins meetelt) bestaat ook voor het merendeel uit Negerts.

De blanke politiek correcte media wilde doen geloven dat hardcore voor racisten is, maar dat is dus niet zo.
pi_58887357
quote:

[..]

over het algemeen
Ik geloof overigens ook dat voor die beverwijkrellen een neger van de feyenoordzijde de hoogste straf van de rechter had gekregen.
pi_58887583
Die Negerts van de DarkTwins waren trouwens zo gek als een deur. De muziek die zij maakten vond ik altijd wel matig, maar die live acts waren echt super duister. Op die momenten moest je ook echt niet in een bad trip zitten, want dan kwam je er echt niet meer uit

Helaas op youtube geen filmpje van te vinden. Hier nog wel een andere gevonden, maar die is niet zo goed als het geen dat ik bedoel.

pi_58887680
quote:

[..]

Dus niet.
Ik luister het en ik zou niet weten wat het met rascisme te maken heeft

Vechtpartij na demonstratie extreem-rechts

Nederlandse fans staan niet bekend als rascistisch alhoewel er natuurlijk genoeg zijn die een hekel hebben aan die rel Marokkanen.
pi_58887777
quote:
Dat ging hun meer om het hakken, want aan krakers hebben ze ook de pest.

Want bijvoorbeeld bij die krakersrellen in de jaren 80 schijnen ook voetbalsupporters een hoop krakers geslagen te hebben.
pi_58887797
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat ging hun meer om het hakken, want aan krakers hebben ze ook de pest.
Lees wat fora erover zou ik zeggen
pi_58887838
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:59 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Lees wat fora erover zou ik zeggen
Als ze maar kennen hakken, dan maakt het allemaal niet uit.
pi_58887944
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:00 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als ze maar kennen hakken, dan maakt het allemaal niet uit.
Is toch redelijk logisch? Rotterdam gebombardeerd en nu pakken zij de ''nazi''s.

Ik zal kijken of ik een linkje voor je kan regelen.

http://www.afan.dds.nl/nederland/2007juli21.html
quote:
Om het feest compleet te maken werd deze extreem rechtse groepering ook nog eens aangevallen door antiracistische Feyenoord supporters.
http://www.bodyresource.n(...)-kern-feyenoord.html
quote:
Ik ben er gisteren zelf bij geweest. De `knokloeg` van extreem rechts hebben we zwaar laten rennen. Stoere jongens en meiden met de kisten en bomberjacks hoor! Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten vluchten. de Harde kern feyenoord heeft een hekel aan extreem rechts en skinheads en we zullen dan ook nooit toestaan dat ze in onze stad demonstreren. Het zal niet de laatste keer zijn dat deze kaalkoppies op de vlucht moeten slaan. Laat dit weer een waarschuwing zijn!
pi_58887984
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:04 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Is toch redelijk logisch? Rotterdam gebombardeerd en nu pakken zij de ''nazi''s.

Ik zal kijken of ik een linkje voor je kan regelen.

Ik denk wel dat als ze de keus hebben tussen het slopen van een extreem linkse geweldadige gek die brave burgers terroriseert (want dat doen die lui vaak, ze doen gewelddadig tegen mensen die makkelijk te intimideren zijn. Die lui zijn bijvoorbeeld te laf om een halal-slager te terroriseren, want ze weten dat ze dat gaan verliezen, maar ze pakken wel bijvoorbeeld een man (en zijn vrouw en kinderen) die dierenproeven doet om de mensheid te redden) of tussen een relschoppende skinhead dat ze gaan voor de laffe extreem linkse gek.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:08:26 #270
158899 GasTurbine
pi_58888068
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:56 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik luister het en ik zou niet weten wat het met rascisme te maken heeft
Zoals ik net zei: de meeste kaalkopjes willen zich graag profileren met gabbermuziek. Zo simpel is het nou eenmaal. Er zullen vast wel goeien tussen zitten, maar álle anti buitenlandersrascisten luisteren hc, anders 'horen ze er niet bij'.
pi_58888128
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:08 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Zoals ik net zei: de meeste kaalkopjes willen zich graag profileren met gabbermuziek. Zo simpel is het nou eenmaal. Er zullen vast wel goeien tussen zitten, maar álle anti buitenlandersrascisten luisteren hc, anders 'horen ze er niet bij'.
Dan heb je er blijkbaar niet veel verstand van, jij hebt het over de befaamde ''Lonsdalejongeren''.
pi_58888154
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:08 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Jij komt van een andere planeet, want kaalkopjes luisteren alleen naar gitaar muziek en heel soms naar terror (electonische huismuziek), maar dat is zo'n klein groepje binnen die cultuur dat dat te verwaarlozen is.
Dat is overigens de echte terror, in principe komt dat ook uit Nederland.... Die terror bestond al voordat Amerika het uitgevonden had
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:31:00 #273
158899 GasTurbine
pi_58888757
Zucht... Dan weet ik het allemaal niet meer

iig ken ik wat zal het zijn, een 5-tal aan pure rascisten, en die zitten allemaal in de gabbersferen.

Maar laten we ontopic gaan! Zijn er al berichten over vechtende menigtes in de wijk anderlecht?
pi_58888765
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:44 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb van een feyenoordhooligan (aanwezig geweest bij beverwijk, dat soort volk) gehoord dat er is gecoördineerd tussen ADO en feyenoorders om naar anderlecht af te reizen. Vooralsnog zijn er geen concrete plannen.
dit zegt genoeg met welke mensen je omgaat
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:32:53 #275
158899 GasTurbine
pi_58888835
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef Meki het volgende:

[..]

dit zegt genoeg met welke mensen je omgaat

als je denkt dat je álles hebt gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')